elämäänsä keksisi? Mikä muutos sinun elämässäsi on tapahtunut viimeksi?
Mitähän sitä seuraavaksi
21
70
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä on niin paljon ettet sinä uskoisi.
- Anonyymi
Negatiivisia enemmän kuin positiivisia. Viikon aikana ollut yksi kiva asia.
- Anonyymi
Muutoksia kyllä tulee. En jaksa menneitä miettiä. Tulevassa on tarpeeksi miettimistä.
Viimeisin muutos elämässäni oli, että tuli syksy. Seuraava muutos saattaa olla se, että tulee talvi, mutta kattotaan ny rauhassa.
- Anonyymi
Tätä mietin minäkin. Muutama muukin juttu voi tulla.
Anonyymi kirjoitti:
Tätä mietin minäkin. Muutama muukin juttu voi tulla.
Sanotaan niin, että olisi varsin suotavaa, että jokunen muukin juttu tulisi ennen kevättä :)
- Anonyymi
Taitaa liittyä terveyteen ja kuntoutukseen tulevat muutokset.
-Jasu- - Anonyymi
Vaihdoin vuosi sitten työpaikkaa. Siellä onkin yksi komea mies ketä olen vilkuillut.
- Anonyymi
Elämänsuunta muuttuu. Mutta se on elämää.
- Anonyymi
Päivä kerrallaan
- Anonyymi
En ole enää kirjoitellut kaipaamalleni naiselle tänne. Olen ymmärtänyt ettei hän vain voi kaivata minua.
- Anonyymi
113 vuotta tuli mittariin ja ykskaks olinkin 8vee.
- Anonyymi
Ensi vuonna olet 5 vuotta.
Olen muuttunut vuodessa paljon ja hyvään suuntaan. Henkisesti ja fyysisesti.
- Anonyymi
Edelleen sama tavoite: tasapaino ja mielenrauha. Siihen pyrkiessä on tehtävä niitä pieniä valintoja ja muutoksia, jotta pääsee edes sinne päin.
- Anonyymi
Miten vaikea ihmisille voi olla kokea onnellisuutta, tasapainoa ja mielenrauhaa? Sitä ihmettelen. Ja tää mitä te teette oikealle ihmiselle on sairasta ja väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten vaikea ihmisille voi olla kokea onnellisuutta, tasapainoa ja mielenrauhaa? Sitä ihmettelen. Ja tää mitä te teette oikealle ihmiselle on sairasta ja väärin.
Tuntuu siltä, että maailman vaikein juttu. Joskus hetkellisesti olen voinut sen kokea. Ei kaikille elo täällä ole mitenkään helppoa. Yritän ja yritän, en anna periksi! :)
Mitä tarkoitat tuolla: "Ja tää mitä te teette oikealle ihmiselle on sairasta ja väärin"? Ketkä tekee ja kenelle? Miten olet jaotellut ihmiset oikeisiin ja vääriin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu siltä, että maailman vaikein juttu. Joskus hetkellisesti olen voinut sen kokea. Ei kaikille elo täällä ole mitenkään helppoa. Yritän ja yritän, en anna periksi! :)
Mitä tarkoitat tuolla: "Ja tää mitä te teette oikealle ihmiselle on sairasta ja väärin"? Ketkä tekee ja kenelle? Miten olet jaotellut ihmiset oikeisiin ja vääriin?Ihmistä kohdellaan kuin kyseessä ei olisi oikea ihminen.
- Anonyymi
Ehkä masokismin maksimaalisuus ja muutto sinne mistä lähdin tai ihan vaan kiusaksi. Tiukkaa silmiintapitusta niitä kohtaan jotka ei oikein kehtaisi edes olla, kun minun piti olla se joka on liian huono kävelemään kaduilla🤗
- Anonyymi
Jättänyt paljon paskaa taakseni ja elämä keveni hetkessä.
- Anonyymi
Unen määrä lisääntynyt ja ruutuaika vähentynyt, kertoo äpit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533