Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. Kyllä, voi olla miehiä kuten naisiakin joita seksi ja hellyyden osoittaminen ei kiinnosta. Sitä vain on niin vaikea ymmärtää kun itseä on siunattu haluilla.
    Kumpikaan laji ei ole toistaan huonompi/parempi, meitä vain on erilaisia. Soisi vain että samankaltaiset kohtaisi. Uutta suhdetta aloittaessa kannattaa seurustelua jatkaa niin kauan että, saa selville kumppanin seksuaalisen aktiivisuuden. (muun hyvän lisäksi, tietenkin)Sitten ei tarvitse jälkikäteen harmitella. Itse olen asiaa harmitellut, jatkon suhteen aion olla viisaampi.