Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kek.jake
profiilit
kek.jake
kek.jake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+oli+aikoinaan+100mg+ketipinorit+määrätty+mutta+en+kylläkään+syönyt+niitä+kun+jo+ekan+tabun+jälkeen+tajusin+kuinka+sumuun+se+vetää+pään..joku+ilta+kaljapäissäni+tuli+ajatus+että+en+jaksa+enää+elää+ja+tuli+sit+mieleen+ne+ketipinorit,aattelin+että+eiköhän+sitä+nukaha+viimesille+unille+kun+tarpeeks+monta+nielasee..muistan+että+noin+50kpl+100mg+söin+ja+sit+vaa+rupesin+pitkälleen+niin+seuraava+muistikuva+on+sairaalasta+lepositeissä..todella+puutunut+sekava+olo+ja+en+oikein+tiennyt+mitä+oli+tapahtunut..jälkeenpäin+kuulin+sitten+muija+kaverilta(oli+siis+jo+nukkumassa+sillo+ku+rouskasin+napit)+että+olin+sekoillut+aivan+omiani,polttanut+röökiä+vaikka+ei+ollut+röökii+edes+kädessä,juonut+vettä+lasista+vaikka+ei+ole+ollut+mitään+lasia+mistä+juoda,niin+sanotusti+seiniä+pitkin+kävelly+kun+ei+mitään+tasapainoo,puheesta+ei+saanut+mitään+selvää+jne+jne..muija+oli+soittanut+ampparin+niin+olin+ruvennut+väkivaltaseks,sen+takii+siteissä+heräsin..ei+saanu+sillä+määräl+ainakaa+nirriä+pois+mutta+laitokseen+kyllä+jouduin+pakosta+vähäks+aikaa..joten+neuvoni+minulta+on+ainakin+että+ei+mikään+paras+idea+niillä+yrittää+itteään+tappaa..yhtään+ketipinoria+en+ole+sen+illan+jälkeen+syönyt+enkä+syö..
24.01.2017 03:58
1 / 1