Logo
Aloita keskusteluHae sivustoltaKirjaudu sisään
KeskusteluViihdeLainaaTreffitSäännötChat
Aihealueet
Keskustelun etusivu
Aiheet listaus
    • Kaikki aiheet
    • Nykyinen aihe
    • Paikkakunnat
    • Suhteet
    • Terveys
    • Viihde ja kulttuuri
    • Yhteiskunta
    1. Keskustelu24
    2. profiilit
    3. hantapo
    1. hantapo

hantapo

hantapo profiilikuva
    Joulu 2024
    Liittynyt 19v sitten
    0 aloitusta · 2 kommenttia
    Uusimmat aloituksetSuosituimmat aloituksetUusimmat kommentit
    Yeps!

Meette yhdessä jonnekin sellaiseen paikkaan, jossa näistä aioista tiedetään . . .

Siis "riskin kartoitus", Luottamuksen tutkimus ja siinä samassa mikä on teidän henkisen yhteisyyden SYVYYS!!!

Jos olisin positiivinen - (kuten kuvittelen), ei mikään maailmassa estäisi suhdetta . . . .

Itse joudutte funtsaamaan, kiikkustuolissa on kehno muistella - mihin meni intohimo, tunteet . . . .
    25.11.2013 18:35
    Mä olen harrastannu noita Lidlin käsityökaluja ja muita koneita, kovalevytalntimenkin olen ostannu ja kannettavan cd-soittimen silloin kun putiikki tuli suomeen. Suht tuoreena mökkiläisenä kehun, että olen esim puukkosahalla sahaannu varmaan jo kilometrin (saumaa) tehny puumotteja ja purkanu lattiaa yms. ja vasta yksi terä on menny poikki. Takuuseen olen vaihtanu vain yhden koneen!17.11.2010 12:13
    1 / 1
    suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty

28
    • Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä

106
    • Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto

11
    • Jälleen uudet miss Suomi - finalistit.

Nyt näyttää taso paljon paremmalta, kuin edellisiltä vuosilta.

122
    • Vain elämää -artistit kirvoittavat vahvoja mielipiteitä - Kuka on suosikkisi?

Vain elämää starttaa taasen syksyn iloksi. Tänä vuonna mukana on erityisesti nuorempia artisteja, toki mukaan mahtuu myö

21

SUOMI24 VIIHDE

• Tiesitkö? Ernest Lawson paljastaa nyt syntyperästään: "Olen puoliksi…"
    • Tiesitkö? Paljastukset Salatut elämät -kulisseista yllättävät
    • Eeva: Katri Helena avoimena vaikeista terveysongelmistaan: "Tahtoni tehdä työtä voitti kivun"
    suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• Miksi autolija väistää, minulla on väistämisvelvollisuus

https://www.verkkouutiset.fi/a/pyorailija-teki-vaarallisen-tempun-onneksi-autonkuljettaja-oli-valppaana/ "Videolla näkyy

76
    • SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht

659
    • Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l

147
    • Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi

666
    • Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi

12

STARA.FI

• Koirien kiinnipitoaika päättyi – nämä asiat täytyy muistaa
    • Huijaus leviää DocuSign-allekirjoituspalvelun nimissä – älä lankea tähän ansaan
    • Epäsäännölliset työajat nakertavat terveyttä
    • Palaute
    • Palautelomake
    • Keskustelu Suomi24:sta
    • Opastus
    • Palvelut
    • Chat
    • Treffit
    • Hyötylinkit
    • Viihde
    • Reseptit
    • Horoskooppi