- No Amerikalla on 35000 sotilas Irakista sano laita rajat kiinni
- Sanoin Iran ,Syyria,Lebnanon sala kauppa
Mutta Amerikka nyt Irakista ja 12 km kaukana Irani kanssa kysy Amerikka hello - He ostanut sala kauppa tai sitten sala menut siellä Iranista .Lebnanon
Arvaa mitä uncle sam 12 km kaukana Iranista sano Amerikka hello
Amerikka on irakista - Minulle tosi kiva ei mitä vaikea ,olen iloinen joka päivä maailma tiedä kuinka paska UNCLE SAM ON
- Ei ruokaa jos Aseita pakko kysy Israeil koska ennen GAZA Israeil tarkista
- Tällä on kaunis ja halpa naisia
Tällä on kiva hhhhhhhhhhhhhhhhhhahe - Heti kun puhuin UNCLE SAM Sinulle tullut maha kipeä mutta jos puhuin Venjältä olin sitten hyvä ihminen
- Kaikki apua mitä mene Gaza Eygpyt .Turkki Etelä Afrikka .Qatar..Saudia,, ,Ehkä eu auta sala hhhhhhh pimeä keski yö hhhhhhhhh
- Laitta sinun pieni lammas pää ei kuka mene takaisin kotimaahan hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- Olen joka paikasta ihmisiä kanssa ,Missä on heikko ihmisiä olen siellä
- Se on sama Amerikka demokratia valmis tappaa 1000000 ihmisiä maailmasta
Hamas ,Issis Terroristi ryhmä kaikki tiedä
Mutta olen nähnyt myös Terroristi valtio Amerikka .Venäjä nyt sinun rakas myös Israel - Se on totta mutta myös valmis tappaa Nzal Hraz 4 kk ,En muistin sanoa Nzal hazal oli kristus ei Muslmi
- Se on 77 naisen kanssa ei 72
Myös siellä kuollut 4 kk lapsi hän myös odottaa 77 - No Isreail hyvä oppi on Amerikka 2001-2020 Maailmasta kuollut 1000000 Ihmisiä Amerikka sota jälkeen
- Paska ei pidä paikka Suomi 24 .joka päivä 24 h hyökkää toisia
- Vielä 1 juttu älä sanoa PS .Moni pakolaiset he tulevat Turkista Suomen .Älä sanoa Riikalla hhhhhhhhhhhhhh
- Älä sanoa Israeil ,Erdogan tosi hyvä ystävä Hamas kanssa
Moni hamas johtaja heillä Turkki paasi myös ,älä sano Israeilin hhhhhhhh - En muistan sanoa että MR, Erdogan hyvä Hamas ystävä .Älä sanoa Israeil hahehaha
- Varma Obama oli musta Pri ja Baden sitten Valkoinen
- Se on totta olen sama mieltä ,En haluaisin mutta se on totta