Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. Omalla kohdallani olen päätynyt Siivoojaan vuoksi,jotta olen Yrittäjä Nainen ja aina töissä 7-20 ...usein myös la ja sitä ainoota sunnuntai vapaata en aijo siivota...helposti teen Siivojalle palkan monin kertaisesti,kun pidän Firman aina auki...tulis vapaa pvt siivouksen takia kalliiksi itselle...elämä on valintoja täynnä enkä tois silloin osannut edes kuvitella Siivoojan palkkaamista kun Lapsi oli pieni ja olin normaali työssä...nyt Likka on 21v ja omillaan niin saan elää sellaista elämää,kun haluan =)