Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satu.tuira
profiilit
satu.tuira
satu.tuira
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Todellakin+kaikki+kelpasi+ja+kaikki+mikä+narsua+kiinnosti+oli+hänen.+Lupaa+kysymättä.+Kaikkein+huvittavan+oli+kun+hän+kysyi+saako+viedä+kotiinsa+ompeluneulan+että+voi+korjata+vaatteitaan,+niin+tää+oli+vienyt+kaikki+ompeluneulat.+Eihän+ne+ole+edes+minkään+arvoisia.+Hänellä+on+ulkomailla+asunto+ja+sinne+näpisteli+kotoani+mitä+pystyi.+Jopa+minun+sormikkaat.+Eihän+mies+tee+mitään+naisten+sormikkailla.+Kerran+tulin+kotiini+vähän+aiemmin+ja+hän+oli+jäänyt+laittamaan+minulle+ruokaa.+Kas+kummaa+narsulla+oli+minun+kaulakoru+kaulassa.+Sai+varmaan+hyvän+mielen+kun+näpisteli+milloin+mitäkin.++Taloudellisesti+pummi+minulta+kaiken+minkä+pystyi+ja+leikki+rahatonta.+No+toivottavasti+olen+oppirahani+maksanut+enkä+enää+ole+yhtä+sinisilmäinen.
24.02.2021 18:00
Joo ja citydiilistä tilattuna Celluflex-laihdutusvyö tuli valmiiksi rikkinäisenä. Pitäis itse lähettää tuote Ranskaan ja maksaa lähetyskulut 22 eur. Paljonpa uskoo tuommoiseen ja en usko koko tuotteeseen enään vaikken sitä päässyt edes kokeilemaan kun ei toiminut kertaakaan.
Haiskahtaa ihan huijausjutulta ja kaksi viikkoa mennyt asian selivityksessä että sai edes selville miten toimia,vaikka luulisi suomalaisen firman olevan asian takana.
03.08.2012 16:05
1 / 1