Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eeva.palokangas
profiilit
eeva.palokangas
eeva.palokangas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyväksiluetaan*
09.07.2019 21:11
Juu,+mä+pääsin+kaikkiin+kolmeen+(Turku,+Jkylä,+Jsuu).+Sain+21.59p+Jsuuhun.+Joskus+elämä+hymyilee:)
22.06.2019 19:05
Kuvista.+Juu,+mä+valisin+heti+sen+virikkeellisen+rytöläjän(!),+mutta+sit+hetken+päästä+tajusin,+että+siellähän+on+monta+turvallisuutta+uhkaavaa+elementtiä:+sotku,+akvaario(josta+en+tajunnut+puhua),+katosta+roikkuvia+juttuja+ym.+Yritin+sitten+selittää,+että+tila+vaatii+kuiteski+siivousta+ja+karsimista.+Toisaalta+sotilaallisen+kurin+luokka+voi+sopia+ryhmälle,+jossa+tiukkaa+struktuuria+vaativia+opiskelijoita+tai+haastavasti+käyttäytyviä.+Tämä+perustelu+tuli+mieleen+vasta+onnibussissa+kotimatkalla.
24.05.2019 12:20
Juu,+Turussa+aineistokoe+oli+kaikille:+aineisto+luettavaksi+45+min.+Sai+tehdä+muistiinpanot.+Aineisto+pois+ja+sen+jälkeen+vastattin+kahteen+esseeseen.+2.vaiheeseen+kutsuttiin++tuplamäärä+valintoihin+nähden.
24.05.2019 09:09
Hei,
tsemppiä+kaikille+rannalle+jääneille+-+älkää+missään+vaiheessa+antako+periksi,+esimerkkini+osoittaa+sen.+
Pyrin+kahdesti+Hesaan.+Hylky+molemmilla+kerroilla.+Kahdesti+Jkylään,+Nyt+onnisti.+Ja+kerran+Turkuun,+tänä+keväänä.+Pääsin+sinne+myös.+
Itkut+minäkin+itkin+ja+sitten+sisuunnuin.+Uskon,+että+te+kaikki+olette+mua+nuorempia+ja+älykkäämpiä,+joten+GO!+Love+you;)
23.05.2019 13:53
1 / 1