Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marko.ojanen
profiilit
marko.ojanen
marko.ojanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomasin saman mutta hyvä teksti myös sinulta. Minä muuten tein nuo ala-asteen ja päiväkodin laajennuksen muuraustyöt tervakoskelle kuten myös patalan ylä-asteen laajennuksen julkisivun muurauksen muutamia vuosia sitten :)
21.10.2012 04:27
No niin. Nyt päästiin asiaan. Oletko kertaakaan keskustellut yhdenkään persun kanssa näistä asioista? Tuossa mainitsit useita asioita joissa on epäkohtia. Persut eivät ole tähän mennessä olleet valtuustossa kuin viimeisen 4 vuotta yhden ihmisen voimin eli nuo mainitsemasi epäkohdat ei pitäisi olla ainakaan persujen vika. Kyllähän meitä syytetään että olemme olleet torpedoimassa päätöksiä lasten ja vanhusten hyvinvoinnista. Aika kova suoritus yhdeltä valtuutetulta joka on ammatiltaan lähihoitaja. Mihin pystymmekään kun olemme valtuustossa vaikkapa peräti 8 valtuutetun voimin!
Perussuomalaiset haluavat että ei jäisi ainakaan tontista kiinni mahdollisen yrityksen kuntaan tulo tai perustaminen. Haluamme myös että kuntaan kaavoitetaan tontteja lähelle moottoritien liittymää että saisimme esim. pääkaupunkiseudulta uusia veronmaksajia kuntaan. Me olemme suomen parhaalla sijainnilla siunattuja. Tunti helsinkiin,tampereelle ja lahteen 2 tuntia turkuun. Moottoritie ja rautatie kulkevat kunnan läpi. Meillä on mahdollisuus hyödyntää maantieteellinen sijaintimme. Janakkalalle oli onni että esim. Lidl päätti rakentaan keskusvarastonta tänne. Vielä kun meillä olisi tarjota kaikille Lidlin työntekijöille myös asunto kunnasta niin saisimme sitäkin kautta uusia veronmaksajia kuntaan. Vuokra-asunnotkin kuuleman mukaan ainakin ovat turengissa kiven alla. Pitäisi mielestäni rakentaa lisää myös vuokraasuntoja sen sijaan että ollaan myymässä Janakkalan asunnot Oy:tä pois. Tonttien hinnat pitäisi janakkalassa olla sillä tasolla että se houkuttelee rakentamaan tänne.Lisääntyneinä verotuloina nekin saisimme tulevien vuosien aikana takaisin korkojen kera vaikka tontit menisivätkin "alihintaan". Tonttien pitäisi olla isoja ja rakennusmääräyksiltään vapaampia ihmisten tarkoituksiin. En ole ikinä ymmärtänyt logiikkaa jossa määrätään mm.talon pintamateriaali tietyllä tontilla. Itsekin muurarina mietin tontin ostamista aikoinaa pirttimäen alueelta. Puuverhousvaatimus ei muuraria ihan hirveesti houkutellut. Tontitkin oli hinnoiteltu järjettömän kalliiksi siihen nähden että kyse oli jostain tuhannen neliön pellonsiivusta. Onneksi sinnekin löytyi rakentajia joilla oli rahaa tontteihin ja halua puurakentamiseen. Itsellä ei resurssit siihen riittäneet. Hymynaama :)
21.10.2012 03:30
Mukavaa että olet huomioinut erityisesti minut ja erityisen mukavaa että sinäkin viihdyt täällä roskafoorumilla nimimerkin takaa kertomassa miten minä toimin ja ajattelen. No siihen sinulla on tietysti oikeus. Tulen saamaan mukavasti ääniä ja ilmeisesti juuri sitten ihmisiltä joilla ei huonommin voisi mennä. Ehkä he juuri sen takia minua ja perussuomalaisia äänestävätkin koska tietävät että suunta voi olla vain ylöspäin.Terv. hymynaama nro 121 =)
20.10.2012 14:41
Morjens sulle!
Mä oon yrittäjä ollut jo 11 vuotta ja työllistänyt monia ihmisiä itse rikastumatta. Itseni olen kyllä elättänyt kohtuu hyvin joka näkyy korkeintaan elintasona vyötäröllä. En halua enkä edes pysty laskemaan tehtyjä työtunteja vuosien varrella. 2-3 päivää tainnut olla "sairaslomalla" koko aikana kun on ollut niin kipeänä ettei ole yksinkertaisesti pystynyt menemään töihin. Aihetta olisi varmaan ollut sairaspäivillekin mutta kun kukaan ei maksa yrittäjälle palkkaa kotiin vaikka olisi kuinka kipeä niin ei ole varaa sairastaa ja kun ne työt on kuitenkin jonkun tehtävä.
Ja sinä meinaat että minä perussuomalaisten yrittäjä kunnallisvaaliehdokas syyllistäisin yrittäjiä rosvoiksi? Voi persu sentään..
Täytyy myöntää että en hyväksy satojen ihmisten irtisanomisia ja lomautuksia samaan aikaan kun suuryritysten omistajat nostavat miljoonaosinkoja vielä kaiken lisäksi tälläisessä eurooppalaisessa taloustilanteessa..Mutta he eivät olekaan yrittäjiä vaan sijoittajaomistajia. Sijoittajienkin on tärkeää saada tuottoa sijoittamalleen pääomalle sillä muutenhan siinä ei olisi mitään järkeä sijoittaa rahaa mihinkään mutta pitäisi olla taloustilanteen mukainen moraali mukana kun samaan aikaan irtisanotaan ihmisiä ja nostetaan osinkoja.Pitäisi kantaa yhteiskunnallista vastuuta myös vaikeina aikoina.
Terv. Janakkalan perussuomalaisten kunnallisvaaliehdokas numero 121 =)
16.10.2012 01:11
Kerrankin Booris ykkösenä jossain =) Vaikka varjovaalitulos ei ehkä ihan koko totuutta kerro niin ehkä se enteilee jonkinlaista jytkyä. Pääasia että menette ihmiset äänestämään oikeassa vaalissa.
http://vaaliehdokkaat.fi/aanestystulokset.php?kunta=100068
15.10.2012 13:38
Kiitos ja mukavaa että onnistui :)
25.09.2012 19:52
Avasin eilen facebookiin Janakkalan perussuomalaisille omat sivut. Sielläkin voi käydä tutustumassa. =) https://www.facebook.com/pages/Janakkalan-perussuomalaiset/369832959763516
24.09.2012 14:57
1 / 1