Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Itselläni todettiin tuulimuna raskaus rv 11+6, eli ensimmäisessä ultrassa. Olin kyllä edellisenä päivänä soittanut polille ja kysässyt km riskiä, kun oireet vähän siihen viittasi. Se oli todella ikävä tilanne, mutta onneksi minulla oli mukavia hoitajia ja lääkäri. Pääsin heti seuraavana päivänä osastolle, jotta tyhjennys voidaan valvotusti tehdä ja sielläkin aivan ihania hoitsuja :) Sairaalaan menin klo 10, ekat lääkkeet sain 11.30 ja seuraavat klo 16, kolmansia ei sitten tarvittukkaan. Minulla tämä meni omasta mielestä hirveän helposti, vaikka kivut oli todella kovat, mutta kesti vain hetken, sain kyllä kipulääkkeitäkin kunnolla. Klo 19 todettiin että kaikki ok, ja voin lähteä kotiin, joten ei sitä sairaalaan menoa kannata niin kauheasti jännittää. Toki kaikki ihmiset ovat erilaisia, mutta kyllä sairaalan henkilökunta antaa tukensa tälläsissä tilanteissa, kuten apunsa, kipulääkkeet esim lähellä ja vahvoja :) Ja on jotenkin turvallisempi olo, jos vaikka jotain sattuisikin.

Ja vielä sen verran, että itse en olisi odottanu noin kauaa, vaan menisin heti kun saisin tietää ettei kaikki olekkaan niinkuin pitäisi, pääseepähän nopeammin myös yrittämään uudestaan :)