Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
avaruusmatkaajanalle
profiilit
avaruusmatkaajanalle
avaruusmatkaajanalle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se, että tissivako näkyy deittikuvassa on huono juttu?
17.05.2014 03:04
Jos olet valinnut "pullean linjan", niin miksi valitat sen tuomista haitoista? Itsekin tykkäisin syödä herkkuja mässyihin, vaikka joka päivä, mutta valitsin kompromissin; laihduttelin itseni hitaasti ja melko kovalla työllä 10kg kevyemmäksi. Nykyään olen normaalipainoinen. Paino pysyy kurissa, harrastuksiin riittää energiaa, naisilta tulee hymyjä ja flirttejä aika usein. En syö herkkuja enää niin usein kuin haluaisin ja välillä joutuu väsyneenä pakottamaan itsensä liikkeelle, vaikka haluiaisi vaan löhötä, mutta en valita. Miksi ihmeessä valittaisin? Ehkä siksi, että valittaminen ja tunteiden purkaminen toisi helpotusta pahaan oloon...ehkä.
17.05.2014 02:50
Hyvältä kuulostaa :9 Missä muodossa kananmunat olet vienyt? Jos keitettynä, niin säilyykö pitkäänkin. Kananmunat vaelluksella olis kyl aika luxusta.
14.07.2013 08:29
Jos lähdet viikoksi reissuun, niin joudut ottamaan ainakin 7 litraa vettä mukaan? Fiksua? Parempi ratkaisu on keittää sitä järvestä tai joesta otettua vettä n. 10 minuuttia niin bakteerit kuolee. Jos reissaa lapissa tai muiden puhtaiksi todettujen vesistöjen lähellä niin voi juoda melko huoletta keittämättä. Ainakin lapissa olen itse juonut monesta joesta ja järvestä. Lähteistä saa maukkainta vettä, mitä olen koskaan juonut. Lähteet löytää merkittyinä tapeeksi tarkoista kartoista.
13.07.2013 23:44
Toki, mutta laitapas kuivatuista lihoista joku folionyytti niin ei ole varmaan mikään makuelämys. Tai eihän sitä koskaan tiedä kun laittaa voita tarpeeks :D
13.07.2013 23:26
kaikki sun mainitsemasi tuotteet menee pilalle kahdessa päivässä jos reissaa kesällä. Tietenkin jos olet menossa päiväreissulle tai johonkin puistoon käymään, niin ihan ok. Käsittääkseni aloittaja kuitenkin viittaa vähän pidempien reissujen muonitukseen.
13.07.2013 11:39
Internet tough guy
27.03.2013 10:23
Ainiin pitää lisätä, että tämä tatuoitu nainen on absolutisti, koska tajusi 14 vuotiaana alkoholia maistettuaan, että ei ole sen juttu, ei siis mokailun kautta vaan ihan noin vairhaiskypsän mielen ja järkevyyden kautta. Viisaimpia ihmisiä siinä suhteessa, joita tunnen.
20.02.2013 08:23
Hyvä vaan, että näyttäis olevan niinkin paljon tatskojen suhteen ahdasmielisiä tyyppejä täällä. Jos olisin yhden naisen mies ja perinteisten arvojen kannattaja arvostaisin sitä kovasti. Kilpailu söpöjen tatskattujen naisten saamiseksi putoaisi puoleen. Kiitos ja pysykää toki niissä tatskaamattomissa kuvioissa ihan vapaasti.
Itse siis olen aika vapaamielinen ja "seurustelen" yhden tauoimattoman ja yhden raskaasti tatuoidun kanssa. Olen elämääni tyytyväisempi kuin koskaan.Molemmat ovat mielestäni erttäin kauniita ja ihania ihmisiä. Eikä tätä tatuoitua tosiaan onneksi ahdasmieliset juntit juuri ahdistele ja hyvä niin.
p.s. minulla on myös tatuointi. Olen hyvässä vakituisessa työpaikassa ja sain armeijan mensa testiin perustuvassa kokeessa 9/10
20.02.2013 08:18
1 / 1