Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. Ota ihmeessä yhteyttä siskoosi. Hänen kanssaan voit kokea paljon sellaista, jota vanhempasi kanssa et voi tehdä...elokuvissa, rannalla, kahviloissa, ym. ym. Jos sinä et tuomitse siskoasi erilaisuuden=lesbouden takia, niin miksi on pakko hyväksyä vanhempiesi mielipide?? Minun mielestäni ei sinun tarvitse kärsiä siskon menetyksestä. Jokaisella oikeus omiin mielipiteisiin ja valintoihin.... vaikka joutuu "kumartamaan toiseen ja pyllistämään toiseen puoleen"!