Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
azureth
profiilit
azureth
azureth
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sama ongelma mulla. Taitaa olla postiserveri merkattu roskapostittajien listoille.
Mitenköhän tääkin korjattaisiin.
27.11.2013 17:47
Yllättävän useasti kuitenkin se nainen on se joka ei sitä profiilikuvaansa pistä esille. Omani pistin esille, koska siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Aina vähän jännittää että millainen ihminen sieltä paljastuu kun on aika pyytää naisen kuvaa. Myönnän että olen vielä siinä määrin pinnallinen että jotain sutinaa haluan myös ulkokuoren suhteen. Onneksi en ole turhan ronkeli.
Itse mahdun jossainmäärin siihen kategoriaan joka on vielä suht tavoiteltu. En nyt mikään adonis ole, mutta suht komea (makuasioista voi aina kiistellä) ja on oma elämä kunnossa.
Itseä lähinnä ärsyttää se kun naiset eivät niitten ekojen treffien jälkeen viitsi sanoa että kiitos mutta ei enempää. Pahimmassa tapauksessa he vielä pistävät viestiä pari kappaletta mutta sitten hiipuu.
En ole syyllistynyt yhteenkään noista viidestä kohdasta, mutta koska en ole ajatustenlukija niin en sitten osaa sanoa mikä tarkalleen meni vikaan. Kai se oli vain se että kemiat eivät kohdanneet.
Mutta päättäväisesti kohti uusia pettymyksiä... eiku. Kyllä se täältä vielä löytyy.
29.04.2013 12:06
Itse silmäilin vähän samaa. Vaikuttaa epäilyttävältä
-Paljon profiileja jotka 'yllättäen' samasta kaupungista, kaikki todella hyvän näköisiä seka nuoria.
-Jotkun kuvan naisista vielä selvästi vanhempia mitä kuva ilmoittaa.
-nais/mies suhde 5:3, joka sinänsä epäilyttävä
-vaatii rahaa ennen kuin voi oikeastaan tehdä mitään
Yllättäen netistä ei löydy oikein tietoa kyseisestä paikasta, paria semi-positiivista kommenttia enempää.
Kertokaa jos koitatte, itsellä soi hälytyskellot ja kovaa.
29.04.2013 10:57
1 / 1