Syitä lopettaa viestittely

Ei aina naaman vika

Kun täällä varsinkin moni mies tuntuu kuvittelevan, että keskustelu lopetetaan vain koska naama ei miellytä, niin jospa koottaisiin tähän muita syitä miksi lopetti keskustelun. Itse nimittäin ole kertaakaan ketään kuvan perusteella tyrmännyt.

1. Mies oli vain liian erilaisessa elämäntilanteessa kuin minä: Hänellä monta pientä lasta, itse menevä sinkku. Ajattelin ensin että kokeillaan, mutta viestittelyn jatkuessa totesin ettei perhe-elämään noin vain hyppääminen sovi minulle.

2. Aluksi mies oli tosi mukava, mutta vähän ajan päästä alkoi kysellä pelkästään seksiin liittyvistä asioista. Rajansa kaikella, ja kerroin etten halua keskustella niin intiimejä vieraan ihmisen kanssa. Mies jatkoi, joten keskustelu jäi osaltani siihen.

3. Mies muuta tehnyt kuin valitti, kuinka tylsää ja yksinäistä elämänsä on, ja kuinka masentunut hän on. Vaikka mitä yritin muuta kysellä niin ei, joten se juttu jäi siihen.

4. Joka päivä mies vain kysyi 'miten päivä sujui' tms. Itsestään ei avannut mitään, kysyttäessä sanoi ettei osaa vastata. Hankala siinä on sitten tutustua.

5. Mies oli alkuun mukava, mutta jonkin ajan päästä viestit muuttuivat yhä sekavammiksi. Lopulta hän raivosi jostain ihmisistä ilman päätä tai häntää. Kun mainitsin asiasta, sain kuulla kunniani.

Ehkäpä siis ei aina ole naamassa vikaa. Ja aina ei tarvitse edes olla mitään sen kummempaa syytä, jos vain toisen tekemiset/ kirjoitustapa/ asenne ei miellytä, niin siinäkin tarpeeksi syytä lopettaa.

54

3611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naama vaihtoon

Tjaa, onhan näitäkin. Itse en ole kyllä mielestäni yhteenkään mainitsemaasi asiaan syyllistynyt, mutta viestittely on kyllä monestikin katkennut juurikin siihen kuvan vaihtoon. Eikä ne naisetkaan ole aina mitään ruusunnuppuja olleet itsekään...

• Huoh...

"Eikä ne naisetkaan ole aina mitään ruusunnuppuja olleet itsekään..."

Et sitten mitään muuta keksinyt vastaukseksi aloitukseen, joka käsitteli nimenomaan sitä, ettei ulkonäöstä aina ole kyse?

Säälittävää.

• 21w

-Mies vaikutti alun alkaenkin sellaiselta, jonka kanssa juttu ei luista, mutta kohteliaisuudesta jonkin aikaa jaksoin viestitellä siinä toivossa, että tilanne muuttuisi.

Ei muuttunut.

• Luonne ratkaisee

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Miehet nyt vaan tuntuu olevan jotenkin niin yksoikoisempia, että tyytyvät helpoimpaan selitykseen: kuva ei miellytä.

Jos tajuaisivat ettei siitä oo aina kiinni, joutuisivat miettiin ehkä omaa käytöstään.

On vaan niin paljon helpompaa heittäytyä marttyyriksi ja systätä syy naisille: minä olisin muuten täydellinen, mutta ainoastaan naama ei miellytä - laskekaa nyt niitä ulkonäkövaatimuksianne, kun itsekään ette mitään ruusuja ole.

• Epävalehtelija

PAS-KA puhetta.

EIköhän se ole VI-TUN selvä että jos ensin ollaan oikein mielin kielin mutta kuvat vaihdetaan niin naista ei enää kiinnostakkaan yhtään tai nainen häviää että mistä kiikastaa.

Vai "marttyyreita" ja että miehen pitäisi miettiä käytöstään?

Ihan itse te vitun säälittävät naiset keksitte kaiken tekosyitä miksette olisi muka pinnallisia ja sen jälkeen selittelette että "vika oli miehen luonteessa nje" tai "mies oli tylsä".

Kummasti vain se tylsä, kusi-pää tai muuten täysin turha tapaus miehenä tai täysin yhteensopimaton teidän kanssanne oleva mies kiinnostaa jos mies on komea.

Toki aloittajaa enkä sinua tunne että oletteko ehkä niitä epäpinnallisia naisia jotka ei tosiaan katso ulkonäköä, mutta kyllä ne vain aika harvassa varsinkin netissä ovat.

Kokeilkaapa itse miehenä hommaa joka ei ole komea ja todellakin sitten valitaan se tavallisen pallinaaman kuva sinne profiiliin eikä sitä komeaa jonka miellätte "ihan tavallisen näköiseksi".

98% naiset valitsevat kumppaninsa kuvan perusteella. PISTE.

Muu on täyttä valhetta ja teidän omia satujanne että uskoisitte että teidän arvot ovat järjestyksessä.

Itsellä on paljon enemmän kunnioitusta niitä pinnallisia naisia kohtaan jotka reilusti myöntävät asian mm. profiilissaan eivätkä kiertele ja kaartele asiaa.

Totesin asian miehenä jolla on juuri varsin sytyttämätön naama kuvissa (ei erityisen ruma voi sanoa) että lähes kaikki yhteydenpito loppui naisiin kuvia vaihdettaessa. Profiilissa kuva tuotti tietysti saman tuloksen sillä erotuksella että ekoihin viesteihin enää edes vastattu.

Ja kyllä ulkonäkö luonne vaikuttaa minuunkin eli kyllä olemuksen pitää olla normaali eikä pullava.

Mutta mikään ei ole niin rasittavaa kuin pikkuprinsessat jotka valkkaavat itselleen sopivia miehiä itselleen samalla nököttäen että eivät ole muka pinnallisia ja sen päälle vielä vika on aina miehissä jos heille ei vastata (viestit, luonne, kemiat, käytös jne.)

VIkaa on kuule joskus teissä itsessäkin, VI-TUT.

Ainoat naiset jotka netissä eivät olleet pinnallisia olivat yleensä itse lihavia jonka takia nähtävästi kriteerejä voi sitten alentaa tai sitten vanhempia naisia joilla nähtävästi ikä on tuonut kypsyyttä ja fiksuutta.

Minulle on ihan OK miten valitsette kumppaninne, mutta älkää viitsikö valehdella itselleen tai toisille teidän omasta pinnallisuudesta ja miehen naamakuvan tuijotuksesta puhumattakaan että vielä vierettäisitte itse omat kriteerinne ja sen ettei joku mies kiinnosta teitä miehen niskoille.

Naisina jos ette löydä muuten sopivaa seuraa netistä niin vika on nimenomaan teissä koska sen verran helposti monet miehet teille itseään siellä tarjoaa.

Joten jos olette sinkkuja, lopettakaa valitus tai miesten haukkuminen, itse olette valinneet asian laidan.

• Epävalehtelija

"- laskekaa nyt niitä ulkonäkövaatimuksianne, kun itsekään ette mitään ruusuja ole. "

Kyllä, joskus ne olivatkin alhaalla, mutta silti ylipainoiset ja muut pyöreät tapaukset eivät kelpaa koska se kertoo tasan tarkkaan siitä luonteesta ja kyvystä huolehtia itsestään.

Jos siihen ei pysty niin ei pysty parisuhteeseen eikä mm. lasten hoitamiseen.

Mä vähän veikkaan että monilla naisilla nousee vain kusi päähän kun tajuavat miten suosittuja ovat jonka jälkeen voi kuvitella itsestään kaiken näköistä.

Jälkikäteen voi vielä selittää sitten että miehissä on jotain vikaa koska nainenhan on neiti täydellisyys kun saa vähän huomiota.

• 21w
        Epävalehtelija kirjoitti:

PAS-KA puhetta.

EIköhän se ole VI-TUN selvä että jos ensin ollaan oikein mielin kielin mutta kuvat vaihdetaan niin naista ei enää kiinnostakkaan yhtään tai nainen häviää että mistä kiikastaa.

Ihan itse te vitun säälittävät naiset keksitte kaiken tekosyitä miksette olisi muka pinnallisia ja sen jälkeen selittelette että "vika oli miehen luonteessa nje" tai "mies oli tylsä".

Kummasti vain se tylsä, kusi-pää tai muuten täysin turha tapaus miehenä tai täysin yhteensopimaton teidän kanssanne oleva mies kiinnostaa jos mies on komea.

Toki aloittajaa enkä sinua tunne että oletteko ehkä niitä epäpinnallisia naisia jotka ei tosiaan katso ulkonäköä, mutta kyllä ne vain aika harvassa varsinkin netissä ovat.

Kokeilkaapa itse miehenä hommaa joka ei ole komea ja todellakin sitten valitaan se tavallisen pallinaaman kuva sinne profiiliin eikä sitä komeaa jonka miellätte "ihan tavallisen näköiseksi".

Muu on täyttä valhetta ja teidän omia satujanne että uskoisitte että teidän arvot ovat järjestyksessä.

Itsellä on paljon enemmän kunnioitusta niitä pinnallisia naisia kohtaan jotka reilusti myöntävät asian mm. profiilissaan eivätkä kiertele ja kaartele asiaa.

Totesin asian miehenä jolla on juuri varsin sytyttämätön naama kuvissa (ei erityisen ruma voi sanoa) että lähes kaikki yhteydenpito loppui naisiin kuvia vaihdettaessa. Profiilissa kuva tuotti tietysti saman tuloksen sillä erotuksella että ekoihin viesteihin enää edes vastattu.

Ja kyllä ulkonäkö luonne vaikuttaa minuunkin eli kyllä olemuksen pitää olla normaali eikä pullava.

Mutta mikään ei ole niin rasittavaa kuin pikkuprinsessat jotka valkkaavat itselleen sopivia miehiä itselleen samalla nököttäen että eivät ole muka pinnallisia ja sen päälle vielä vika on aina miehissä jos heille ei vastata (viestit, luonne, kemiat, käytös jne.)

Ainoat naiset jotka netissä eivät olleet pinnallisia olivat yleensä itse lihavia jonka takia nähtävästi kriteerejä voi sitten alentaa tai sitten vanhempia naisia joilla nähtävästi ikä on tuonut kypsyyttä ja fiksuutta.

Minulle on ihan OK miten valitsette kumppaninne, mutta älkää viitsikö valehdella itselleen tai toisille teidän omasta pinnallisuudesta ja miehen naamakuvan tuijotuksesta puhumattakaan että vielä vierettäisitte itse omat kriteerinne ja sen ettei joku mies kiinnosta teitä miehen niskoille.

Naisina jos ette löydä muuten sopivaa seuraa netistä niin vika on nimenomaan teissä koska sen verran helposti monet miehet teille itseään siellä tarjoaa.

Joten jos olette sinkkuja, lopettakaa valitus tai miesten haukkuminen, itse olette valinneet asian laidan.

Ymmärrän hyvin, miksi naiset eivät enää halua keskustella kanssasi...

• Epävalehtelija
        21w kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, miksi naiset eivät enää halua keskustella kanssasi...

Eikö sulla ollut mitään muuta kun tuollainen "no, nyt mä tiedän miksi kukaan ei haluu sua"...

lössön-lössön viesti.

Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa ja enemmän, niin STFU.

• 21w

Eikö sulla ollut mitään muuta kun tuollainen "no, nyt mä tiedän miksi kukaan ei haluu sua"...

lössön-lössön viesti.

Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa ja enemmän, niin STFU.

No, on mulla vielä sen verran, että tuossa alemmassa viestissäsi kun alat raivoamaan sylki vaahdoten nimim. Luonne ratkaisee viestissä olleesta ruusu-kommentista, niin tämähän oli vain mukaelma miespuolisen naama vaihtoon -nimimerkin "ette tekään mitään ruusunnuppuja ole" -väläytyksestä.

Ja sitten vielä se, että sulla taitaa olla aika paha olo. Ymmärrän kyllä, että kun elämä on romuna ja masentaa ja kaikkea, niin on helppo purkaa paha mielensä muihin ihmisiin, varsinkin näin netin välityksellä. Mutta ei tuollainen raivoaminen ja kiroilu oikeasti paranna sun elämääsi, tekee siitä vain entistä surkeamman. Hyvä tuo hyvää, paha tuo pahaa. Suosittelen sinua nyt särkemään tuon negatiivisen kehän: tee tänään itsesi iloiseksi, mene kävelylle kaupungille ja osta vaikka jäätelö. Hymyile ihmisille ilman taka-ajatuksia (ilman esim. tällaista ajattelutapaa: "hymyileekö toi nyt mulle takaisin, ei hymyile, no %&/% mikä ämmä"). Hymyile itsellesi peilin kautta. Tee pyyteettömästi jokin pieni palvelus jollekin toiselle. Lue hyvää kirjaa, kuuntele lempimusiikkiasi tai tee monen kilometrin hikilenkki, ihan mikä sinua eniten miellyttää. Ja mene illalla nukkumaan hyväntuulisena.

Jatkuva raivoaminen ja piikittely ja vihaisuus kuluttavat niin paljon ihmistä. Tee itsellesi palvelus ja ala rakentaa positiivisempaa elämänasennetta. Silloin olet tyytyväisempi omaan itseesi ja elämääsi.

Hyvää ja aurinkoista kevättä sinulle.

• Epävalehtelija
        21w kirjoitti:

No, on mulla vielä sen verran, että tuossa alemmassa viestissäsi kun alat raivoamaan sylki vaahdoten nimim. Luonne ratkaisee viestissä olleesta ruusu-kommentista, niin tämähän oli vain mukaelma miespuolisen naama vaihtoon -nimimerkin "ette tekään mitään ruusunnuppuja ole" -väläytyksestä.

Ja sitten vielä se, että sulla taitaa olla aika paha olo. Ymmärrän kyllä, että kun elämä on romuna ja masentaa ja kaikkea, niin on helppo purkaa paha mielensä muihin ihmisiin, varsinkin näin netin välityksellä. Mutta ei tuollainen raivoaminen ja kiroilu oikeasti paranna sun elämääsi, tekee siitä vain entistä surkeamman. Hyvä tuo hyvää, paha tuo pahaa. Suosittelen sinua nyt särkemään tuon negatiivisen kehän: tee tänään itsesi iloiseksi, mene kävelylle kaupungille ja osta vaikka jäätelö. Hymyile ihmisille ilman taka-ajatuksia (ilman esim. tällaista ajattelutapaa: "hymyileekö toi nyt mulle takaisin, ei hymyile, no %&/% mikä ämmä"). Hymyile itsellesi peilin kautta. Tee pyyteettömästi jokin pieni palvelus jollekin toiselle. Lue hyvää kirjaa, kuuntele lempimusiikkiasi tai tee monen kilometrin hikilenkki, ihan mikä sinua eniten miellyttää. Ja mene illalla nukkumaan hyväntuulisena.

Jatkuva raivoaminen ja piikittely ja vihaisuus kuluttavat niin paljon ihmistä. Tee itsellesi palvelus ja ala rakentaa positiivisempaa elämänasennetta. Silloin olet tyytyväisempi omaan itseesi ja elämääsi.

MOT :D
        Tässä se taas nähdään:

Nainen tekee aiheesta ketjun jossa puhtaasti naiset valehtelevat tai antavat ymmärtää että vika on miehessä.

Tämän jälkeen kun mies vastaa kärkkäästi niin viestiä ei kommentoida onko se totta vai ei vaan miehen luonnetta, mahdollisia ongelmia jne. perustuen viestin sävyyn.
        Olisi pitänyt kohdella kuin kukkaa kämmenellä tai olla samaa mieltä naisen kanssa, muuten lirahtaa pissat housuun ja mies on paha paha susi....voi pientä...

JOO, olen tosin "masentunut".
        Elämäni on kunnossa kultupieni. En vain siedä PAS-KANJAUHANTAA jota sinä ja kaltaisesi pikkutyttöset harrastavat.

Satuin eksymään palstalle ja tahdoin korjata teidän typerät ajatuksenne siitä mistä voisi kiikastaa ettei mm. niin komea mies löydä seuraa nimenomaan NETISSÄ.
        Asiaa et voinut kiistää vaan tartuit henkilöön kun aivokapasiteettisi ei riittänyt muuhun. No, ehkä se on meidän miesten homma tajuta näitä juttuja, te keskitytte siihen tunteiluun ja kaksinaamaisuuteen selittäen itselle jälkikäteen kaiken oikein päin.

Jos sinulla ei ole asiaa kommentoitavaa niin jatkossa kultupieni, jätä typerät ajatuksesi pois ja jätä keskustelu oikeasti FIKSUILLE ihmisille.
        Sulla se paha olo taitaa olla kun yrität kääntää tämän aivan kuin minussa olisi jotain vikaa jos paljastan sinusta ja sinun yksinkertaisuudesta totuuden.

Mutta hei, jos ei osaa kommentoida aihetta niin parasta on väittää miestä katkeraksi tai masentuneeksi niin sittenhän oman tyhmyyden voi ohittaa ja unohtaa koko aiheen, eikös juu? :D

Minun elämäni ei sinulle kuulu etkä siitä tiedä yhtään mitään eikä minun tarvitse sitä selittää.
        Se on takuuvarmasti laadukkampaa kuin sinun koska ainakin olen sinut itseni kanssa enkä elä kaksinaamaisessa todellisuudessa kääntäen omat negatiiviset ominaisuudet toisten vioiksi kuten sinä teet.

Hanki elämä luuseritar, tämä kevät on hyvä aloittaa.
        Tai sitten voit olla vain yksinkertainen pinnallinen nainen ja nauttia keväästä, mutta älä esitä sitten että tajuat asioista jotain oikeasti, koska et selvästi niin tee.

Mä veikkaan että sinä menet kaupungille positiivisena ja "piristämään" toisten päivää samalla kuitenkin olemalla itsekäs tyttönen joka pinnan alla on kaikkea muuta kuin se mitä näyttää.

"Kakku maistui hyvälle ja nautin siitä, mutten takuuvarmasti syönyt sitä vaan sä söit sen!"

PS.
        "Jatkuva raivoaminen ja piikittely ja vihaisuus kuluttavat niin paljon ihmistä. Tee itsellesi palvelus ja ala rakentaa positiivisempaa elämänasennetta."

Tämä on PAS-KAA.
        Aggressiivisuudella oikeissa tilanteissa ratkaistaan konflikteja ja löydetään omassa elämässä myös keinoja jolloin ei tarvitse TEESKENNELLÄ mitään.
        Mutta elämähän on sulle vain pelkkää auvoista teatteria vähän kuin saippuasarjaa katselisi, olethan yksinkertainen pikkaisen narsistinen tyttönen.

• 21w

MOT :D
        Tässä se taas nähdään:

Nainen tekee aiheesta ketjun jossa puhtaasti naiset valehtelevat tai antavat ymmärtää että vika on miehessä.

Tämän jälkeen kun mies vastaa kärkkäästi niin viestiä ei kommentoida onko se totta vai ei vaan miehen luonnetta, mahdollisia ongelmia jne. perustuen viestin sävyyn.
        Olisi pitänyt kohdella kuin kukkaa kämmenellä tai olla samaa mieltä naisen kanssa, muuten lirahtaa pissat housuun ja mies on paha paha susi....voi pientä...

JOO, olen tosin "masentunut".
        Elämäni on kunnossa kultupieni. En vain siedä PAS-KANJAUHANTAA jota sinä ja kaltaisesi pikkutyttöset harrastavat.

Satuin eksymään palstalle ja tahdoin korjata teidän typerät ajatuksenne siitä mistä voisi kiikastaa ettei mm. niin komea mies löydä seuraa nimenomaan NETISSÄ.
        Asiaa et voinut kiistää vaan tartuit henkilöön kun aivokapasiteettisi ei riittänyt muuhun. No, ehkä se on meidän miesten homma tajuta näitä juttuja, te keskitytte siihen tunteiluun ja kaksinaamaisuuteen selittäen itselle jälkikäteen kaiken oikein päin.

Jos sinulla ei ole asiaa kommentoitavaa niin jatkossa kultupieni, jätä typerät ajatuksesi pois ja jätä keskustelu oikeasti FIKSUILLE ihmisille.
        Sulla se paha olo taitaa olla kun yrität kääntää tämän aivan kuin minussa olisi jotain vikaa jos paljastan sinusta ja sinun yksinkertaisuudesta totuuden.

Mutta hei, jos ei osaa kommentoida aihetta niin parasta on väittää miestä katkeraksi tai masentuneeksi niin sittenhän oman tyhmyyden voi ohittaa ja unohtaa koko aiheen, eikös juu? :D

Minun elämäni ei sinulle kuulu etkä siitä tiedä yhtään mitään eikä minun tarvitse sitä selittää.
        Se on takuuvarmasti laadukkampaa kuin sinun koska ainakin olen sinut itseni kanssa enkä elä kaksinaamaisessa todellisuudessa kääntäen omat negatiiviset ominaisuudet toisten vioiksi kuten sinä teet.

Hanki elämä luuseritar, tämä kevät on hyvä aloittaa.
        Tai sitten voit olla vain yksinkertainen pinnallinen nainen ja nauttia keväästä, mutta älä esitä sitten että tajuat asioista jotain oikeasti, koska et selvästi niin tee.

Mä veikkaan että sinä menet kaupungille positiivisena ja "piristämään" toisten päivää samalla kuitenkin olemalla itsekäs tyttönen joka pinnan alla on kaikkea muuta kuin se mitä näyttää.

"Kakku maistui hyvälle ja nautin siitä, mutten takuuvarmasti syönyt sitä vaan sä söit sen!"

PS.
        "Jatkuva raivoaminen ja piikittely ja vihaisuus kuluttavat niin paljon ihmistä. Tee itsellesi palvelus ja ala rakentaa positiivisempaa elämänasennetta."

Tämä on PAS-KAA.
        Aggressiivisuudella oikeissa tilanteissa ratkaistaan konflikteja ja löydetään omassa elämässä myös keinoja jolloin ei tarvitse TEESKENNELLÄ mitään.
        Mutta elämähän on sulle vain pelkkää auvoista teatteria vähän kuin saippuasarjaa katselisi, olethan yksinkertainen pikkaisen narsistinen tyttönen.

Sulla taitaa asiat olla vieläkin huonommin kuin aluksi edes arvelin. Voimia, kyllä se siitä! *hali*

• Epävalehtelija
        21w kirjoitti:

Sulla taitaa asiat olla vieläkin huonommin kuin aluksi edes arvelin. Voimia, kyllä se siitä! *hali*

Olet harvinaisen yksinkertainen haihatteleva tapaus. No, teitähän on netti pullollaan jonka takia sieltä ei kannata seuraa etsiäkkään vakavammalla pohjalla.

Elämässä kun joutuu joskus ottamaan asioita ihan tosissaan eikä tolla asenteella.

Opit sen joskus pikkuinen.

• 21w

Olet harvinaisen yksinkertainen haihatteleva tapaus. No, teitähän on netti pullollaan jonka takia sieltä ei kannata seuraa etsiäkkään vakavammalla pohjalla.

Elämässä kun joutuu joskus ottamaan asioita ihan tosissaan eikä tolla asenteella.

Opit sen joskus pikkuinen.

Voi sinua ♥

• miksieijatkaa
        21w kirjoitti:

Toiset on vaan syntyneet vihaisina. Tai sitten niitä ei ole pienenä halittu tarpeeksi. Eihän sitä itse ymmärrä, miksi koko ajan on paha olla.

Minäkään en ihmettele, miksi epävalehtelijalla ei ole vientiä.

Kyllähän jokainen _aikuinen_ ihminen ymmärtää että suhteessa tärkeää on löytää itselle henkisesti sopiva kumppani. Arvot, kiinnostuksen kohteet, harrastukset ja lähellä olemisen tapa ovat tärkeitä. Kun ne natsaavat, ulkonäkö on sitä mitä siihen sitten sattui.

Itselle kesken jääneet jutut ovat olleet esim:
        - nainen alkoi lähetellä listoja siitä, mitä tällä kertaa pitää tuoda mukana esim. hänen autonsa huoltamista varten
        - treffeillä nainen toisti lauseeni lopun ainakin viiteenkymmeneen kertaan. En osannut kuvitella että jaksaisin sellaista jatkuvasti.
        - jätti kolmesti peräkkäin tulematta sovittuun tapaamiseen
        - pyysin kahvittelun jälkeen pikku kävelylle kun juttu oli alkanut luistaa. Näytti siltä kuin olisin ehdottanut jotain tosi härskiä, kun kerran auto on tuossa vieressä...

• Epävalehtelija
        21w kirjoitti:

Voi sinua ♥

Oletko koskaan ajatellut että jos esimerkiksi minä en ole enää nettideitissä enkä tule että kyse ei ole minusta?

Sinunkin kannattaa opetella joskus se että aina ei ole kyse vain sinusta vaan esimerkiksi muista ihmisistä.

Olisihan se tökeröä jos olisin tullut tähän ketjuun miehenä nyökyttelemään valheellisesti että vika on niissä miehissä muilla tavoin jos heitä ei valita kuvan vaihtamisen jälkeen tai ettei kuva vaikuttaisi heidän valintaan.

Ehkä naisena ajattelet vain itseäsi ja koet nämä asiat henkilökohtaisesti jolloin kun sinulla on hyvä olla kuvittelet että kaikilla muilla on hyvä olla tai ainakin tulisi olla hyvä olla tajuamatta ettei asia välttämättä ole niin.

Se on sitä tietynlaista lapsellista narsismia. Ehkä kun saat lapsia se karisee pois tai kun tulet vanhemmaksi ja opit jotain.

Samalla opit miten kaksinaamaisuus tuhoaa asioita samoin kuin olemalla epärehellinen itselle ja muille.
        Sitten on myös olemassa asia kuin oikeudenmukaisuus.

Näitä käsitteitä voisit alkaa opettelemaan hiljalleen niin tuo naiivi-eksistentialismi alkaisi ajatuksista kaikkoamaan.

Se vaatii vain työtä aivojen ja sydämen tasolla, enkä ole varma onko sinusta nuori grasshopperitar vielä siihen.

• Epävalehtelija
        miksieijatkaa kirjoitti:

Toiset on vaan syntyneet vihaisina. Tai sitten niitä ei ole pienenä halittu tarpeeksi. Eihän sitä itse ymmärrä, miksi koko ajan on paha olla.

Minäkään en ihmettele, miksi epävalehtelijalla ei ole vientiä.

Kyllähän jokainen _aikuinen_ ihminen ymmärtää että suhteessa tärkeää on löytää itselle henkisesti sopiva kumppani. Arvot, kiinnostuksen kohteet, harrastukset ja lähellä olemisen tapa ovat tärkeitä. Kun ne natsaavat, ulkonäkö on sitä mitä siihen sitten sattui.

Itselle kesken jääneet jutut ovat olleet esim:
        - nainen alkoi lähetellä listoja siitä, mitä tällä kertaa pitää tuoda mukana esim. hänen autonsa huoltamista varten
        - treffeillä nainen toisti lauseeni lopun ainakin viiteenkymmeneen kertaan. En osannut kuvitella että jaksaisin sellaista jatkuvasti.
        - jätti kolmesti peräkkäin tulematta sovittuun tapaamiseen
        - pyysin kahvittelun jälkeen pikku kävelylle kun juttu oli alkanut luistaa. Näytti siltä kuin olisin ehdottanut jotain tosi härskiä, kun kerran auto on tuossa vieressä...

"Minäkään en ihmettele, miksi epävalehtelijalla ei ole vientiä."

No, kerro kerro kuvastin sitten miksi naiset kehuivat kilvan profiiliani, viestejäni, huumoriani, fiksuuttani ja persoonaani jne. mutta kuvan vaihdon jälkeen kiinnostus lopahti kun piti alkaa treffejä sopia?

Eikä tässä puhuta vain muutamasta naisesta vaan useista kymmenistä. Muistuttaisin myös että kuva ei ollut tosiaankaan huono enkä ole myöskään erityisen ruma.
        Enkä ole ainut jolle on näin käynyt.

Niitä tapauksia joissa viesteihin ei vastattu tai viestintä päättyi muuten oli toki niitäkin jonkin verran, mutta suurin osa tapauksista päättyi kuvan vaihtoo.

"
        "

Ai nettideitissäkö jos puhutaan nuorista 20-30 vuotiaista? :D

Älä ny naurata.

• Epäpinnallinennainen

PAS-KA puhetta.

Epävalehtelija, väitätpä mitä hyvänsä, niin sokea Reettakin näkee, että sinulla on todella paha olo. Jos kohtaisin livenä kaltaisesi miehen, suosittelisin nopeasti psykiatrilla käyntiä ja häipyisin takavasemmalle. Mielestäni sinun kaltaisesi miehet pilaavat koko sukupuolensa maineen.

Asialliseen keskusteluun et kykene, vain syyttelyyn ja naisten halveeraamiseen. Miksi vihaat naisia noin paljon? Kuka sinulle on tehnyt pahaa?

Onneksi en ole sinkku, enkä hae seuraa tämän foorumin kautta, joten ei ole pelkoa törmätä Epävalehtelijan kaltaisiin tyyppeihin. Pelkkä ajatuskin puistattaa. Itse en ole pinnallinen nainen, mutta pinnallisille Suomi24-miehille en joskus vuosia sitten treffipalstan kautta kumppania hakiessani kelvannut. Onneksi mies löytyi livestä, jossa muutkin tekijät kuin ulkonäkö ratkaisevat, toisin kuin näille niin täydellisille nettimiehille.

Aina, kun luulen nähneeni näillä palstoilla kaiken, petyn uudelleen, sillä aina löytyy Epävalehtelijan kaltaisia tyyppejä lyömään uudet pohjat. Järkyttävää.

• tumblari

PAS-KA puhetta.

Minä kuulun ilmeisesti näihin kahteen prosenttiin, jotka eivät valinneet miestään kuvan perusteella. :)

Tapasimme Suomi24:ssä n. 2,5 vuotta sitten. Minulla oli profiilissa kuva ja paljon tekstiä, hänellä ei kumpaakaan. Juttelimme mesessä pienen ikuisuuden joka ilta useamman tunnin ajan, koska juttu vain luisti. Ihastuin persoonallisuuteen, en ulkonäköön.

En ollut nähnyt hänen kuvaansa kertaakaan ennen treffejä. Hän tunnisti minut treffipaikan edessä. Olin myyty jo ennen tapaamista.

Avomieheni kanssa ollaan nyt asusteltu kohta pari vuotta saman katon alla. Ja hän kyllä on ihan tavallisen näköinen tallaaja. Ja diplomi-insinööri. :D

Muut olivat vain niin tylsiä ja/tai vanhoja äijiä, jotka vonkasivat seksiä. Itse olin 19-vuotias ja hän 23v.

• Ei vaivan arvoista

Voi se olla noin joissain tapauksissa, mutta harvemmin kuitenkin. Kun itselläni oli todella hyvä kuva, niin vastausprosentti oli iso. Kun vaihdoin kuvan arkisempaan, niin profiilini vierailijamäärät ja vastaukset lähettämiini viesteihin vähenivät. Olin itse molemmissa kuvissa ja ne oli otettu suht lyhyen ajan sisällä toisistaan.

Toki miellyttävää ulkonäköä saa toivoa, mutta pitäisi rehellisesti myöntää, että se on kaikille yksi tärkeimmistä kriteereistä. Itselläni on sen lisäksi paljon muitakin toiveita ja sopivan naisen tapaaminen täältä on melko mahdotonta.

Fiksut ja itseään arvostavat miehet poistuvat tuolta nopeasti. Antaa lasten leikkiä hiekkalaatikolla. Sinne ei mahdu enää yhtään uutta miestä.

• Epävalehtelija

Tuo viimeinen kappale on täysin totta.

Kuten sanoin, itsellä ei ole mitään ongelmaa minkä perusteella joku hakee seuraa koska mikä minä olen sitä määrittämään, mutta onhan se nyt vitun lapsellista ja apinamaista PAS-KAA ensin antaa pakit jollekin kuvan/ulkonäön takia jonka jälkeen selittää kuin pikkutyttö että vika oli muka jossain muussa tai miehessä kuin että naisen omassa pinnallisuudessa tai ulkonäön perusteella valitsemissa.

Sitten jos siitä sanoo ääneen vähänkään kärkkäämmin niin tulee näitä täysin avuttomien lottteroiden kuten tämä W21 kommentteja että "nyt tiedän miksi kukaan ei haluu puhua sulle".

Se on juuri tätä naisten kuvittelua siitä että he jollakin tavalla pystyvät syömään kakun ja olemaan samalla syömättä.

Ollaan prinsessoja mutta esitetään enkeliä.

• 4sdj

Mulle kävi kerran niin, että aloitin kirjoittelemaan yhden miehen kanssa. Vaihdettin kuvat ja sovittin treffit seuraavaan viikonloppuun. Jatkettiin kuitenkin tutustumista sähköpostin välityksellä ennen treffejä ja silloin miehestä paljastui semmoinen luonnepiirre, että hän koki kaikki keskustelut väittelyinä, jotka oli voitettava hinnalla millä hyvänsä. Ihan sama oliko aiheena politiikka tai Picasso. Jos en ollut samaa mieltä hänen kanssaan tuutista alkoi tulla halveksevia kommentteja. Peruin treffit.

• Epävalehtelija

Noin voi käydä että huomaa ettei löydy tarpeeksi yhteistä miksi tavata.

Toisaalta joidenkin naisten on hyvin vaikea myöntää miten paljon miehen iskevä ulkonäkö merkkaa heille ja millainen vaikutus sillä on siihen miten he TULKITSEVAT KAIKEN mitä mies on, sanoo tai tekee.

Uskon vahvasti siihen että komealle miehelle annetaan paljon anteeksi ja toisaalta ns. normaali mies aletaan nähdä varsin "rumana" netissä koska valinnanvaraa on niin paljon.
        Sitten jos mies ei ole komea niin pienikin särö viestinnässä jne. riittää "vakuuttamaan" naisen ettei miestä kiinnosta edes tavata.

Harmillista meille ei-niin-komeille-miehille jos kuitenkin kroppa ja mieli ovat kunnossa sekä osaa vielä kohdella naista hyvin.

Jos joku ei kokenut minua "omakseen" niin eihän sille voi mitään, mutta sitä PAS-KAA en ala nielemään että jos pakit tulevat kuvan vaihtamisen jälkimainingeissa että vika on lopulta minussa tai minun luonteessa jne. kun se selkeästi on se kuva joka keikauttaa kaiken ylösalaisin.

Ihmettelen aina syvästi tätä jauhannan ja myös itselleen valehtelun määrää mitä naiset tekevät.
        Ei riitä että saavat itse määrittää kriteerinsä ja että heillä on todella paljon valinnanvaraa netissä ja miehet ovat aktiivinen osapuoli vaan myös ne pakit pitää oikein hieroa naamaan ja kertoa miten huono mies on kaikilta osin kun häntä ei valita vaikka kyse voi olla vain pelkästä kuvasta ja naisen omasta pinnallisuudesta.

Mutta mikäs siinä ollessa täydellinen olento, netissä treffaava nainen.

• tosi kko

Noin voi käydä että huomaa ettei löydy tarpeeksi yhteistä miksi tavata.

Toisaalta joidenkin naisten on hyvin vaikea myöntää miten paljon miehen iskevä ulkonäkö merkkaa heille ja millainen vaikutus sillä on siihen miten he TULKITSEVAT KAIKEN mitä mies on, sanoo tai tekee.

Uskon vahvasti siihen että komealle miehelle annetaan paljon anteeksi ja toisaalta ns. normaali mies aletaan nähdä varsin "rumana" netissä koska valinnanvaraa on niin paljon.
        Sitten jos mies ei ole komea niin pienikin särö viestinnässä jne. riittää "vakuuttamaan" naisen ettei miestä kiinnosta edes tavata.

Harmillista meille ei-niin-komeille-miehille jos kuitenkin kroppa ja mieli ovat kunnossa sekä osaa vielä kohdella naista hyvin.

Jos joku ei kokenut minua "omakseen" niin eihän sille voi mitään, mutta sitä PAS-KAA en ala nielemään että jos pakit tulevat kuvan vaihtamisen jälkimainingeissa että vika on lopulta minussa tai minun luonteessa jne. kun se selkeästi on se kuva joka keikauttaa kaiken ylösalaisin.

Ihmettelen aina syvästi tätä jauhannan ja myös itselleen valehtelun määrää mitä naiset tekevät.
        Ei riitä että saavat itse määrittää kriteerinsä ja että heillä on todella paljon valinnanvaraa netissä ja miehet ovat aktiivinen osapuoli vaan myös ne pakit pitää oikein hieroa naamaan ja kertoa miten huono mies on kaikilta osin kun häntä ei valita vaikka kyse voi olla vain pelkästä kuvasta ja naisen omasta pinnallisuudesta.

Mutta mikäs siinä ollessa täydellinen olento, netissä treffaava nainen.

Entäs jos kuvat on vaihdettu heti ja keskustelu silti jatkuu, ja pakit tulevat esim. parin viikon tai kuukauden päästä? Oletko täysin vakuuttunut siitä että nainen ei vain kehdannut heti lopettaa juttelua kun näki kuvasta ettei ole mieluisa pärstä?

Minulle on tärkeää että miehen kasvot miellyttävät itseäni. Vaihdan kuvat heti alkuun ja jos ei jompaakumpaa miellytä, juttua ei jatketa. Aika usein käy niin että kun laitan oman kuvani ensimmäisenä, miehestä ei sen koommin kuulu. Mutta EN HALUAKAAN että kuuluisi, mikäli hänellä vähänkin on kiikunkaakun-olo ulkonäköni suhteen!

Jos juttu jatkuu, saatan jossain vaiheessa tehdä sen johtopäätöksen että kyseinen ihminen ei sopisi luonteeltaan yhteen minun kanssani. Puheliaana ihmisenä tympäännyn jos kaikki pitäisi oikein kaivamalla kaivaa miehestä ulos, ja jos pyytää häntä kertomaan ITSESTÄÄN hän ei kerro mitään muuta kuin lastensa iät. Varmaan kyseinen seikka kiinnostaakin niin helvetisti, kun en mikään lapsifani ole.

Tietynlaisen ylimielisyyden ja omahyväisyyden alkaa usein haistaa miehestä melko nopeaan, ja oikeastaan koko juttu pitäisi panna heti poikki kun siitä tulee ensimmäisiä oireita, näytti se pärstäpuoli miltä hyvänsä. Noiden kanssa saa sitten tietysti pelätä mitä paskaa sieltä tulee päin näköä, koska itseään täynnä olevat miehet eivät voi sietää sitä että joku nainen antaa rukkaset, vaikka he eivät kyseistä naista itse edes haluaisikaan, oikeasti tai ainakaan suhteeseen.

Mitä siihen naamaan tulee, niin kyllähän ihmisen täytyy toista ihmistä viehättää, jos ei satu olemaan sellainen harvinainen tapaus että panee vaikka marakattia ja viis miltä näyttää. Jos tämä kuulostaa aivan hirveältä, niin minkäs teet. Itse en ole mikään valtava suksee naamani kanssa miesten taholla!

• Epävalehtelija
        tosi kko kirjoitti:

Entäs jos kuvat on vaihdettu heti ja keskustelu silti jatkuu, ja pakit tulevat esim. parin viikon tai kuukauden päästä? Oletko täysin vakuuttunut siitä että nainen ei vain kehdannut heti lopettaa juttelua kun näki kuvasta ettei ole mieluisa pärstä?

Minulle on tärkeää että miehen kasvot miellyttävät itseäni. Vaihdan kuvat heti alkuun ja jos ei jompaakumpaa miellytä, juttua ei jatketa. Aika usein käy niin että kun laitan oman kuvani ensimmäisenä, miehestä ei sen koommin kuulu. Mutta EN HALUAKAAN että kuuluisi, mikäli hänellä vähänkin on kiikunkaakun-olo ulkonäköni suhteen!

Jos juttu jatkuu, saatan jossain vaiheessa tehdä sen johtopäätöksen että kyseinen ihminen ei sopisi luonteeltaan yhteen minun kanssani. Puheliaana ihmisenä tympäännyn jos kaikki pitäisi oikein kaivamalla kaivaa miehestä ulos, ja jos pyytää häntä kertomaan ITSESTÄÄN hän ei kerro mitään muuta kuin lastensa iät. Varmaan kyseinen seikka kiinnostaakin niin helvetisti, kun en mikään lapsifani ole.

Tietynlaisen ylimielisyyden ja omahyväisyyden alkaa usein haistaa miehestä melko nopeaan, ja oikeastaan koko juttu pitäisi panna heti poikki kun siitä tulee ensimmäisiä oireita, näytti se pärstäpuoli miltä hyvänsä. Noiden kanssa saa sitten tietysti pelätä mitä paskaa sieltä tulee päin näköä, koska itseään täynnä olevat miehet eivät voi sietää sitä että joku nainen antaa rukkaset, vaikka he eivät kyseistä naista itse edes haluaisikaan, oikeasti tai ainakaan suhteeseen.

Mitä siihen naamaan tulee, niin kyllähän ihmisen täytyy toista ihmistä viehättää, jos ei satu olemaan sellainen harvinainen tapaus että panee vaikka marakattia ja viis miltä näyttää. Jos tämä kuulostaa aivan hirveältä, niin minkäs teet. Itse en ole mikään valtava suksee naamani kanssa miesten taholla!

"Entäs jos kuvat on vaihdettu heti ja keskustelu silti jatkuu, ja pakit tulevat esim. parin viikon tai kuukauden päästä? Oletko täysin vakuuttunut siitä että nainen ei vain kehdannut heti lopettaa juttelua kun näki kuvasta ettei ole mieluisa pärstä?"

Konseptini oli seuraava:
        -Lähetän viestin joka on lyhyt ja ytimekäs koska profiilista saa tietoa minusta varmasti alkuun riittävästi.
        -Riippuen naisen tavasta viestiä kirjoitan lyhyitä/pidempiä viestejä
        -Siirrytään vaihtamaan sähköposteja
        -Jos tilanne antaa myöten tavataan viikon/kahden sisällä
        -Jota ennen juuri vaihdetaan kuvat

Viestintä päättyi yleensä joko suoraan kuvaviesteihin tai parin viestin jälkeen.
        Ei siitä ole mitään muita johtopäätöksiä vedettävissä vaikka kuinka vääntäisi ja kääntäisi.

"Minulle on tärkeää että miehen kasvot miellyttävät itseäni. Vaihdan kuvat heti alkuun ja jos ei jompaakumpaa miellytä, juttua ei jatketa. Aika usein käy niin että kun laitan oman kuvani ensimmäisenä, miehestä ei sen koommin kuulu. Mutta EN HALUAKAAN että kuuluisi, mikäli hänellä vähänkin on kiikunkaakun-olo ulkonäköni suhteen!"

Minä en ota kantaa siihen tulisiko viestinnän jatkua jos ulkonäkö ei miellytä.
        Mutta minua rasittaa asian tiimoilta valehtelu etteikö ulkonäkö merkkaisi naisille tai että miehessä olisi jotain muuta vikaa jos pakit tulevat kuvan perusteella.
        Itse annoin parillekin naiselle mahdollisuuden tuossa kiikun-kaakun tilanteessa koska minulla ei ole mitään tarvetta ihastua naisen KUVAAN. Treffeillä sen sitten näkee lopulta sen asioiden laidan. Valitettavasti toisen kanssa näistä ei natsannut ja toinen oli juuri niin pyöreä kuin kuvan perusteella päättelin.

"Mitä siihen naamaan tulee, niin kyllähän ihmisen täytyy toista ihmistä viehättää, jos ei satu olemaan sellainen harvinainen tapaus että panee vaikka marakattia ja viis miltä näyttää. Jos tämä kuulostaa aivan hirveältä, niin minkäs teet. Itse en ole mikään valtava suksee naamani kanssa miesten taholla! "

En ole normielämässä minäkään komea, mutta ihan ok. Varsinkin silmistä ja hymystä pidetään sekä naiset mielellään katsovat minua silmiin. En ole kuitenkaan kuvauksellinen millään muotoa enkä seksikkään särmikäs.

Netissä saamani murska-arvio ulkonäöstä oli toki ikävää, mutta eihän sille voi mitään jos ei tahdo lähteä treffeille jonkun kanssa joka vain ei seksuaalisesti heti laita sydäntä läpättämään.

Mutta tämä valehtelu aiheesta ettei sillä olisi väliä on kyllä ihan karmeaa.

Itse vaihdoin kuvat yleensä myöhemmin ellei nainen vaatinut koska en ole pinnallinen ja tahdon tutustua ihmiseen ensin muuten kuin antaa kuvan vaikuttaa minuun.
        Se kun ei yksinkertaisesti niin tärkeää miltä ihminen näyttää kaksiulotteisessa kuvassa.

Kerran hermostuin kun todella miellyttävältä naiselta vaikuttava sitten hävisi kuvien vaihdon jälkeen pois. Kun asiaa häneltä sitten kyselin niin hän myönsi että vika on kasvoissani ja että en vain sytytä.
        En haukkunut häntä millään tavalla paitsi sanoin että hän on varsin huonotapainen kun häviää jonnekin kun ei kohtaa omaa pinnallisuuttaan.

Liekö yllättävää että hänen kommenttinsa oli samansuuntaisia kuin tässä ketjussa: Vika on minussa ja että hänkään ei halua olla nettideitissä jos siellä on vain minun kaltaisia ahdistelevia miehiä.
        Eli siis kun saa pakit naiselta kuvan perusteella ja hän häviää tuhka tuuleen jonka jälkeen kun asiaa kysyy naiselta niin tämä tekee miehestä sitten aivan suorastaa hirviön....

Voi sitä fiksuuden määrää!

• tosi kko

"Entäs jos kuvat on vaihdettu heti ja keskustelu silti jatkuu, ja pakit tulevat esim. parin viikon tai kuukauden päästä? Oletko täysin vakuuttunut siitä että nainen ei vain kehdannut heti lopettaa juttelua kun näki kuvasta ettei ole mieluisa pärstä?"

Konseptini oli seuraava:
        -Lähetän viestin joka on lyhyt ja ytimekäs koska profiilista saa tietoa minusta varmasti alkuun riittävästi.
        -Riippuen naisen tavasta viestiä kirjoitan lyhyitä/pidempiä viestejä
        -Siirrytään vaihtamaan sähköposteja
        -Jos tilanne antaa myöten tavataan viikon/kahden sisällä
        -Jota ennen juuri vaihdetaan kuvat

Viestintä päättyi yleensä joko suoraan kuvaviesteihin tai parin viestin jälkeen.
        Ei siitä ole mitään muita johtopäätöksiä vedettävissä vaikka kuinka vääntäisi ja kääntäisi.

"Minulle on tärkeää että miehen kasvot miellyttävät itseäni. Vaihdan kuvat heti alkuun ja jos ei jompaakumpaa miellytä, juttua ei jatketa. Aika usein käy niin että kun laitan oman kuvani ensimmäisenä, miehestä ei sen koommin kuulu. Mutta EN HALUAKAAN että kuuluisi, mikäli hänellä vähänkin on kiikunkaakun-olo ulkonäköni suhteen!"

Minä en ota kantaa siihen tulisiko viestinnän jatkua jos ulkonäkö ei miellytä.
        Mutta minua rasittaa asian tiimoilta valehtelu etteikö ulkonäkö merkkaisi naisille tai että miehessä olisi jotain muuta vikaa jos pakit tulevat kuvan perusteella.
        Itse annoin parillekin naiselle mahdollisuuden tuossa kiikun-kaakun tilanteessa koska minulla ei ole mitään tarvetta ihastua naisen KUVAAN. Treffeillä sen sitten näkee lopulta sen asioiden laidan. Valitettavasti toisen kanssa näistä ei natsannut ja toinen oli juuri niin pyöreä kuin kuvan perusteella päättelin.

"Mitä siihen naamaan tulee, niin kyllähän ihmisen täytyy toista ihmistä viehättää, jos ei satu olemaan sellainen harvinainen tapaus että panee vaikka marakattia ja viis miltä näyttää. Jos tämä kuulostaa aivan hirveältä, niin minkäs teet. Itse en ole mikään valtava suksee naamani kanssa miesten taholla! "

En ole normielämässä minäkään komea, mutta ihan ok. Varsinkin silmistä ja hymystä pidetään sekä naiset mielellään katsovat minua silmiin. En ole kuitenkaan kuvauksellinen millään muotoa enkä seksikkään särmikäs.

Netissä saamani murska-arvio ulkonäöstä oli toki ikävää, mutta eihän sille voi mitään jos ei tahdo lähteä treffeille jonkun kanssa joka vain ei seksuaalisesti heti laita sydäntä läpättämään.

Mutta tämä valehtelu aiheesta ettei sillä olisi väliä on kyllä ihan karmeaa.

Itse vaihdoin kuvat yleensä myöhemmin ellei nainen vaatinut koska en ole pinnallinen ja tahdon tutustua ihmiseen ensin muuten kuin antaa kuvan vaikuttaa minuun.
        Se kun ei yksinkertaisesti niin tärkeää miltä ihminen näyttää kaksiulotteisessa kuvassa.

Kerran hermostuin kun todella miellyttävältä naiselta vaikuttava sitten hävisi kuvien vaihdon jälkeen pois. Kun asiaa häneltä sitten kyselin niin hän myönsi että vika on kasvoissani ja että en vain sytytä.
        En haukkunut häntä millään tavalla paitsi sanoin että hän on varsin huonotapainen kun häviää jonnekin kun ei kohtaa omaa pinnallisuuttaan.

Liekö yllättävää että hänen kommenttinsa oli samansuuntaisia kuin tässä ketjussa: Vika on minussa ja että hänkään ei halua olla nettideitissä jos siellä on vain minun kaltaisia ahdistelevia miehiä.
        Eli siis kun saa pakit naiselta kuvan perusteella ja hän häviää tuhka tuuleen jonka jälkeen kun asiaa kysyy naiselta niin tämä tekee miehestä sitten aivan suorastaa hirviön....

Voi sitä fiksuuden määrää!

Itse teen niin että jos laitan kuvan miehelle, kirjoitan oheen että laita postia jos napsahtaa. Koska olen käyttänyt jos-sanaa, minun ei tarvitse siitä pulttia ottaa jos miehestä ei kuulu enää mitään. Tällä tavalla tavallaan otan itse haltuuni sen (melko todennäköisen) hylätyksi tulemisen. Enkä mieti niitä miehiä sen pidempään joista ei mitään sen koommin kuulu.

Pari kertaa olen tehnyt asiaan poikkeuksen, eli kun miehellä oli sellainen profiili tai vastaus joka vaikutti kuin mies hakisi täsmälleen sellaista ihmistä kuin minä olen, että sitten laitoin kysymyksen perään kun tyyppi häipyi. Noilla kerroilla ei kiinnostanut jäädä arvuuttelemaan mikä oli häipymisen syy, koska olin odottanut vähän enemmän. Toinen kertoi että on eronnut naisesta jolla on yksi sama piirre kuin minulla, toinen selitti kiireillä sen ettei ollut kirjoittanut sinä päivänä kuin lupasi. Hyväksyin mukisematta sen ettei joku halua eksänsä kopiota. Nyttemmin se kiireinen tyyppi on jättänyt kokonaan yhteydenpidon, enkä ala häneltä enää toiseen kertaan kyselemään mistä on kyse, koska epäilen etten vaan kiinnosta häntä. Kyllä mies aina löytäisi aikaa naista varten jos ihan oikeasti olisi kiinnostunut, joten olkoon!

Minä en ole koskaan peitellyt sitä että haluan mieheni olevan sen näköinen mistä minä pidän, mutta aika moni mies on alkanut tuosta räyhäämään ja onpa minulle sellaistakin intetty että naiset eivät missään tapauksessa ole, saa olla tai voi olla ulkonäöstä kiinnostuneita. Lompakollakin on yritetty saada minua omakseen ja sitten haukuttu suut silmät täyteen (netissä) kun ei heru.

• Epävalehtelija
        tosi kko kirjoitti:

Itse teen niin että jos laitan kuvan miehelle, kirjoitan oheen että laita postia jos napsahtaa. Koska olen käyttänyt jos-sanaa, minun ei tarvitse siitä pulttia ottaa jos miehestä ei kuulu enää mitään. Tällä tavalla tavallaan otan itse haltuuni sen (melko todennäköisen) hylätyksi tulemisen. Enkä mieti niitä miehiä sen pidempään joista ei mitään sen koommin kuulu.

Pari kertaa olen tehnyt asiaan poikkeuksen, eli kun miehellä oli sellainen profiili tai vastaus joka vaikutti kuin mies hakisi täsmälleen sellaista ihmistä kuin minä olen, että sitten laitoin kysymyksen perään kun tyyppi häipyi. Noilla kerroilla ei kiinnostanut jäädä arvuuttelemaan mikä oli häipymisen syy, koska olin odottanut vähän enemmän. Toinen kertoi että on eronnut naisesta jolla on yksi sama piirre kuin minulla, toinen selitti kiireillä sen ettei ollut kirjoittanut sinä päivänä kuin lupasi. Hyväksyin mukisematta sen ettei joku halua eksänsä kopiota. Nyttemmin se kiireinen tyyppi on jättänyt kokonaan yhteydenpidon, enkä ala häneltä enää toiseen kertaan kyselemään mistä on kyse, koska epäilen etten vaan kiinnosta häntä. Kyllä mies aina löytäisi aikaa naista varten jos ihan oikeasti olisi kiinnostunut, joten olkoon!

Minä en ole koskaan peitellyt sitä että haluan mieheni olevan sen näköinen mistä minä pidän, mutta aika moni mies on alkanut tuosta räyhäämään ja onpa minulle sellaistakin intetty että naiset eivät missään tapauksessa ole, saa olla tai voi olla ulkonäöstä kiinnostuneita. Lompakollakin on yritetty saada minua omakseen ja sitten haukuttu suut silmät täyteen (netissä) kun ei heru.

No jospa sinulla tärppää sitten jossain välissä.

Valitettavasti itse huomasin että minulle tuli täysin välinpitämätön olo koko nettideittiä kohtaan jos lähes kaikki naiset netissä laskelmieni mukaan ovat noita tapauksia. Ajan ja energian kuluttaminen netissä siihen että saa pakkeja liukuhihnalta ja kaikki on kiinni kuvasta ei ole niin hauskaa kuin joku voisi luulla. Jotenkin ymmärtäisin jos olisi päässyt treffeille katsastamaan jonka jälkeen naista ei kiinnostaisi, mutta jos kaikki on kiinni yhdestä naamakuvasta niin se kertonee kaiken naisten syvällisestä ja persoonallisesta luonteesta.

Sen yhden tai kahden odottaminen joille kelpaisi edes treffeille ei ole hauskaa jos sitä ennen joutuu anomaan audienssia sadoilta naisilta koska noiden yhden tai kahdenkin kanssa voi vielä mennä monta asiaa pieleen.

Tietysti jos olisin välttämättä tahtonut yksinhuoltajan niin sellainen ehkä olisi löytynyt tai ylipainoisen, mutta kyllähän minullakin jotain kriteerejä tulee olla.

Kävin just tuossa äsken kävelemässä ja kymmenkunta nuorta naista katteli noin nopeasti huomattuna minua silmiin ja hymyili.

Mun täytyy olla kyllä todella ruma ja oksettava. Sekä tietysti halveksin naisia jonka tietysti naiset haistaa jo kilometrien päästä. :D

Joten miksi ihmeessä lähtisin itseäni nöyryttämään tällä pärställä ja ulosannilla tuonne nettideittiin?

• tosi kko

No jospa sinulla tärppää sitten jossain välissä.

Valitettavasti itse huomasin että minulle tuli täysin välinpitämätön olo koko nettideittiä kohtaan jos lähes kaikki naiset netissä laskelmieni mukaan ovat noita tapauksia. Ajan ja energian kuluttaminen netissä siihen että saa pakkeja liukuhihnalta ja kaikki on kiinni kuvasta ei ole niin hauskaa kuin joku voisi luulla. Jotenkin ymmärtäisin jos olisi päässyt treffeille katsastamaan jonka jälkeen naista ei kiinnostaisi, mutta jos kaikki on kiinni yhdestä naamakuvasta niin se kertonee kaiken naisten syvällisestä ja persoonallisesta luonteesta.

Sen yhden tai kahden odottaminen joille kelpaisi edes treffeille ei ole hauskaa jos sitä ennen joutuu anomaan audienssia sadoilta naisilta koska noiden yhden tai kahdenkin kanssa voi vielä mennä monta asiaa pieleen.

Tietysti jos olisin välttämättä tahtonut yksinhuoltajan niin sellainen ehkä olisi löytynyt tai ylipainoisen, mutta kyllähän minullakin jotain kriteerejä tulee olla.

Kävin just tuossa äsken kävelemässä ja kymmenkunta nuorta naista katteli noin nopeasti huomattuna minua silmiin ja hymyili.

Mun täytyy olla kyllä todella ruma ja oksettava. Sekä tietysti halveksin naisia jonka tietysti naiset haistaa jo kilometrien päästä. :D

Joten miksi ihmeessä lähtisin itseäni nöyryttämään tällä pärställä ja ulosannilla tuonne nettideittiin?

Jos sinulle hymyillään livenä, niin mitäpä näistä nettideiteistä. Minulle ei hymyillä, ikäni vuoksi olen näkymätön ja olematon - ainakin ikäisteni miesten mielestä. Toisaalta ikäiseni miehet ovat niin töissään kiinni ja parisuhteisiinsa kyllästyneitä että ehkä heitä ei vaan enää kiinnosta parisuhde.

Itseäni ei puolestaan kiinnosta itseäni iäkkäämmät. Eikä ylipainoiset. Että se siitä sitten.

Pari kolme kertaa vuodessa käyn treffeillä ja joka kerta sama juttu että mies ei kiinnostu tai minä en kiinnostu tai kumpikaan ei kiinnostu. Pitäisi kai rampata useammin tapaamassa ihmisiä, mutta kun jo netin puolella kyllästyy siihen ettei useimmilla miehillä ole mitään sanottavaa, niin puheliaana ei halua mykkiä tyyppejä tavata.

Mutta yksittäisiä miehiä en tosiaan jaksa kauheasti miettiä että voi voi kun en kelvannut sille, sille ja sille. Ne taas jotka jäävät kiukuttelemaan siitä että minä en heistä kiinnostu eivät tajua että se on yhtä helvettiä olla suhteessa sellaisen kanssa jonka kanssa ei ole mitään yhteistä ja se olemuskaan ei innosta. Yleensä siinä käy jopa niin että mitä vähemmän päästään samalle henkiselle taajuudelle, sitä enemmän sekin alkaa nyppimään ettei ulkonäkö ole sellainen kuin mistä pitäisi.

• Epävalehtelija
        tosi kko kirjoitti:

Jos sinulle hymyillään livenä, niin mitäpä näistä nettideiteistä. Minulle ei hymyillä, ikäni vuoksi olen näkymätön ja olematon - ainakin ikäisteni miesten mielestä. Toisaalta ikäiseni miehet ovat niin töissään kiinni ja parisuhteisiinsa kyllästyneitä että ehkä heitä ei vaan enää kiinnosta parisuhde.

Itseäni ei puolestaan kiinnosta itseäni iäkkäämmät. Eikä ylipainoiset. Että se siitä sitten.

Pari kolme kertaa vuodessa käyn treffeillä ja joka kerta sama juttu että mies ei kiinnostu tai minä en kiinnostu tai kumpikaan ei kiinnostu. Pitäisi kai rampata useammin tapaamassa ihmisiä, mutta kun jo netin puolella kyllästyy siihen ettei useimmilla miehillä ole mitään sanottavaa, niin puheliaana ei halua mykkiä tyyppejä tavata.

Mutta yksittäisiä miehiä en tosiaan jaksa kauheasti miettiä että voi voi kun en kelvannut sille, sille ja sille. Ne taas jotka jäävät kiukuttelemaan siitä että minä en heistä kiinnostu eivät tajua että se on yhtä helvettiä olla suhteessa sellaisen kanssa jonka kanssa ei ole mitään yhteistä ja se olemuskaan ei innosta. Yleensä siinä käy jopa niin että mitä vähemmän päästään samalle henkiselle taajuudelle, sitä enemmän sekin alkaa nyppimään ettei ulkonäkö ole sellainen kuin mistä pitäisi.

"Yleensä siinä käy jopa niin että mitä vähemmän päästään samalle henkiselle taajuudelle, sitä enemmän sekin alkaa nyppimään ettei ulkonäkö ole sellainen kuin mistä pitäisi. "

Siis...hetkinen?
        Tarkoitatko nyt että mitä ENEMMÄN pääsette henkiselle taajuudelle niin sitä enemmän alkaa nyppiä kun toisen ulkonäkö ei ole sellainen kuin mistä pitäisi?

Itsellä ainakin jos tuo henkinen taajuus löytyy ja toisesta kiinnostuu niin se ulkonäkö sulaa melkein pois (lukuunottamatta ylipainoa jne. koska se kertoo minulle luonteen heikkoudesta) ja toisesta huomaa että kyseessä voisi olla ns. "sukulaissielu" (ei mitään yliluonnollista) joka elää samojen asioiden parissa ja sitä kautta yhteyden rakentaminen tapahtuu kuin itsestään. Jos vielä kommunikaatio natsaa niin se antaa ponnistuslaudan suhteelle.
        Tietysti jos kokee toisen viehättäväksi ulkoisesti niin se antaa lisää tuulta purjeisiin, mutta itse ainakin puhaltelen purjeeseen vaikka itse jos huomaan ettei ulkonäkö ole aivan sitä mitä kuvittelen sitä mitä sen muka pitäisi olla.

Itse näen että fyysinen maailmankaikkeus runtelee ennen kaikkea kehoamme mutta kokonaisuutta täytyy uudistaa ja pitää yllä. Jos se tapahtuu samanlaisten asioiden kautta kuin itselläni niin silloinhan yhdessä se kaikki olisi helpompaa.

Netissä alkaa ottaa aivoon lähinnä se että jos joku kiinnostuu minusta vain pelkän kuvan perusteella niin mitä iloa siitä on tai toisaalta jos ensin tulee fiilis että toisessa on jotain samaa kuin itsessä sekä yhteys syntyy, mutta se katkeaa kuvan vaihdettua niin mitä hiton väliä siellä on olla seikkailemassa?

Tosielämässä taasen naisten naamojen katselu ja hymyily tuottaa paljon työtä myös.

"Toisaalta ikäiseni miehet ovat niin töissään kiinni ja parisuhteisiinsa kyllästyneitä että ehkä heitä ei vaan enää kiinnosta parisuhde. "

En tiedä missä ikäryhmässä liikut mutta noin kolmekymppisenä huomaa että suurin osa naisista haluaa sen perusparisuhteen, perustaa perheen piakkoin ja sen suorittaja-sepon jonka kanssa yhdessä pykätä sitä kaikkea.

Nuoremmat naiset taas ovat niin pihalla kaikesta tai kriteerit niin täysin järjettömät sekä usein pinnalliset hetkellisyyteen perustuvat että kokee olevansa täysin eri sarjassa.

Paras vaihtoehto on todennäköisesti siirtyä vielä suurempiin ympyröihin täältä pääkaupunkiseudulta eli ulkomaille hakemaan seuraa. Suomessa on pienet piirit ja varsin homogeeninen varsin pinnallinen ja kylmä naisyhteisö.

Ehkä sinun kannattaa toimia samoin.

• tosi kko

"Yleensä siinä käy jopa niin että mitä vähemmän päästään samalle henkiselle taajuudelle, sitä enemmän sekin alkaa nyppimään ettei ulkonäkö ole sellainen kuin mistä pitäisi. "

Siis...hetkinen?
        Tarkoitatko nyt että mitä ENEMMÄN pääsette henkiselle taajuudelle niin sitä enemmän alkaa nyppiä kun toisen ulkonäkö ei ole sellainen kuin mistä pitäisi?

Itsellä ainakin jos tuo henkinen taajuus löytyy ja toisesta kiinnostuu niin se ulkonäkö sulaa melkein pois (lukuunottamatta ylipainoa jne. koska se kertoo minulle luonteen heikkoudesta) ja toisesta huomaa että kyseessä voisi olla ns. "sukulaissielu" (ei mitään yliluonnollista) joka elää samojen asioiden parissa ja sitä kautta yhteyden rakentaminen tapahtuu kuin itsestään. Jos vielä kommunikaatio natsaa niin se antaa ponnistuslaudan suhteelle.
        Tietysti jos kokee toisen viehättäväksi ulkoisesti niin se antaa lisää tuulta purjeisiin, mutta itse ainakin puhaltelen purjeeseen vaikka itse jos huomaan ettei ulkonäkö ole aivan sitä mitä kuvittelen sitä mitä sen muka pitäisi olla.

Itse näen että fyysinen maailmankaikkeus runtelee ennen kaikkea kehoamme mutta kokonaisuutta täytyy uudistaa ja pitää yllä. Jos se tapahtuu samanlaisten asioiden kautta kuin itselläni niin silloinhan yhdessä se kaikki olisi helpompaa.

Netissä alkaa ottaa aivoon lähinnä se että jos joku kiinnostuu minusta vain pelkän kuvan perusteella niin mitä iloa siitä on tai toisaalta jos ensin tulee fiilis että toisessa on jotain samaa kuin itsessä sekä yhteys syntyy, mutta se katkeaa kuvan vaihdettua niin mitä hiton väliä siellä on olla seikkailemassa?

Tosielämässä taasen naisten naamojen katselu ja hymyily tuottaa paljon työtä myös.

"Toisaalta ikäiseni miehet ovat niin töissään kiinni ja parisuhteisiinsa kyllästyneitä että ehkä heitä ei vaan enää kiinnosta parisuhde. "

En tiedä missä ikäryhmässä liikut mutta noin kolmekymppisenä huomaa että suurin osa naisista haluaa sen perusparisuhteen, perustaa perheen piakkoin ja sen suorittaja-sepon jonka kanssa yhdessä pykätä sitä kaikkea.

Nuoremmat naiset taas ovat niin pihalla kaikesta tai kriteerit niin täysin järjettömät sekä usein pinnalliset hetkellisyyteen perustuvat että kokee olevansa täysin eri sarjassa.

Paras vaihtoehto on todennäköisesti siirtyä vielä suurempiin ympyröihin täältä pääkaupunkiseudulta eli ulkomaille hakemaan seuraa. Suomessa on pienet piirit ja varsin homogeeninen varsin pinnallinen ja kylmä naisyhteisö.

Ehkä sinun kannattaa toimia samoin.

Mitä VÄHEMMÄN on henkisesti mitään yhteistä, sitä ENEMMÄN ulkonäössä ärsyttävät yksityiskohdat ärsyttävät. Näin minä sen halusin sanoa, mutta tuli vähän kimurantisti ilmaistua.

Jos ulkonäkö on jo alkuun ihan totaalisen turn off (lihava pyöreä mies jolla vihainen ilme kasvoilla, kalju silloin kun se ei imartele millään tavalla miestä yms.) niin tällaisen ihmisen kanssa en pyri tutustumaan koska haluan että toinen ei ole täysin vastakkainen sille miestyypille jota pidän haluttavana. Olen siis todellakin sitä mieltä että suhteessa pitää olla seksiäkin, ja minä en osaa "olla pantavana" eli en kykene vaihtamaan seksiä pikku palveluksiin. Jotkut olettavat että kukaan nainen ei oikeasti nauti seksistä, ja siksi he vain levittelevät reisiään miehille aina kun on remppamiehen tarvis! Mutta olen aika ylpeä ihminen enkä kykene haluamaan seksiä kuin seksin itsensä takia eli nautinnon takia, ja jotta tekee mieli, miehen olemuksen pitää olla edes jotenkuten mieleen.

Ne joiden ulkonäkö ei ole turn off (eikä tämä tarkoita mitään huippukomeaa, sillä en edes kehtaisi kuvitella alkavani suhteen liian komean kanssa), ovatkin sitten niitä joihin tutustuu. Ja pettyy, kun huomaa että mitään yhteistä ei ole. Toinen on kiinnostunut jostain Seiska-lehden tyyppisistä julkkisjuoruista ja omaa itseä ei voisi semmoiset vähempää kiinnostaa. Se on sitten heippa ja hyvästi. Jos suhteen aloittaa väkisin ihmisen kanssa jonka kanssa ei pysty puhumaan mistään, niin kyllä ainakin minulle tulee niin paha olo että parempi kun välttää tuollaisen jo ennalta.

Pitääkö sitten aina puhua, kysynnee joku? Itse olen ihminen jolla on puhekyky, enkä mikään mykkä eläin.

Ulkomaalaisten kanssa tuo puheleminen menee vähän turhan vaikeaksi. Olen toki miettinyt mahtaisiko heikäläisissä olla juurikin sivistyneempiä yksilöitä, kun vapaana olevat 40 suomalaiset miehet ovat kovin yksioikoista porukkaa. Mutta kun en itse ole mikään erityisen varakas, niin tuskinpa siitä mitään tulisi ellei se ulkomaalainen satu asumaan tällä seudulla. Minua ei kuitenkaan heikäläisissä kiinnosta kuin valkoiset britit lähinnä, ja tuskinpa näitä pilvin pimein maasta löytyy. Saati alueeltani.

• tosi kko

Juttu katkeaa justiinsa jos mies alkaa oirehtimaan sillä tavalla että hänestä huomaa että hän pitäisi naista 2. luokan kansalaisena jonka saa alistaa ja tallata maanrakoon. Jotkut miehet eivät ilmeisesti tajua että ei ole todellakaan itsevarmuuden merkki olla selkeästi lapsen tasolle jäänyt ääliö jolla kaikki pyörii hänen oman napansa ympäri, eikä tyyppi kestä pienintäkään erimielisyyttä missään asiassa. Juurikin nuo makuasiat tulevat siinä helposti kiistankohteeksi, eli mies ei suvaitse naiselle minkäänlaisia omia mielipiteitä tai makua, kun ne ovat automaattisesti aina "vääriä".

Heikkoa itsetuntoa se osoittaa ettei pysty elämään maailmassa missä on erilaisia ihmisiä, vaan hermostuu aina ja joka kerta kun osoittautuu että ihmiset tykkäävätkin ihan eri asioista.

Aina valitetaan siitä että ei saa olla mikään pilkunnus- mutta itse en kyllä edes aloita kirjoittelemaan sellaisen tyypin kanssa joka kirjoittaa niin huonoa suomea ettei osaa päättää onko jätkällä pollassa pahastikin vikaa vai onko vain lukihäiriö. Jos tuo jälkimmäinen vaivaa, niin siitä kannattaisi kyllä kertoa suoraan. Mutta epäilen että 50 % minulle vastaavista miehistä ei kertakaikkiaan voi kärsiä tuollaisesta, liekö sitten kyse siitä että kirjoitellaan päissään tai kokeillaan kuinka idioottimaisella viestillä "pääsisi läpi". Ehkä on jo todettu että kukaan akka ei vastaa kumminkaan, joten kiusataan niitä ihan muuten vaan riemuidioottiviesteillä...

• tavis mies.

1. Ei mulla ole lapsia
        2. En ikinä kysele seksistä ellei toinen kysy ensin
        3. En ole masentunut ja mulla on harrastuksia
        4. Kysyn kyllä päivän kuulumiset, mutta en kirjoita joka päivä, mutta kerron paljon myös itsestäni et mitä olen tehnyt ja mitä ruokaa tein ja kaikkee.. Vastaan kyllä kysymyksiin
        5. En puhu muista ihmisistä pahaa toiselle, enkä raivoa ikinä. Olen vakaa ja rauhallinen persoona.

Yleensä en saa yhtään vastausta kun näkevät kuvan.
        Mut eipä monetkaa ole jaksaneet kahta viestiä kauempaa tutustua. Mielestäni olen tutustumisen arvoinen vaikka en ole komea. Osaan kyllä kirjoittaa ja puhua

• KetunVitkale

Kerrohan nyt kun niitä haku kriteereitäsi tarjoat että miten se nyt menee todellisuudessa???
        Yksi asia on se että "Olisi kiva kun olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita mutta myös omaa aikaa"
        No kummanko puolelta ne kiinnostuksen kohteet pitää tulla? Olen huomannut että yleensä asiat mitkä kiinnostaa naisia pitäisi sitten kiinnostaa miestä.
        Harrastan metsästystä, kalastusta, ammuntaa, luonnossa liikkumista yms.
        Hyvin harvaa naista nuo asiat kiinnostaa etelässä. Lappi on asia erikseen.
        "Pitää olla omaakin aikaa"
        Ok no en estä ketään tulemasta mukaan metälle eikä se estä myös aikaa parisuhteelta mutta usein kuulee että: "Sulla menee kaikki vapaat metällä" (Ei pidä paikkansa) "Se ei kiinnosta mua" No eikös ollutkin alussa puhe että pitää olla myös omaa aikaa. Taas kaikki menee niin ristiin kun ikinä voi olla tarun ja todellisuuden kanssa.
        No naisten kiinnostuksen kohteet: "Jumppa, jooga, sali, hohtokeilaus, viikonloppuna viinin tissuttelu"
        Eli olisin hyvä uros jos polkisin muutenkin fyysisesti raskaan työpäivän jälkeen kuntopyörää akan kanssa pari tuntia tai istuisin jalat ristissä haaveilemassa jooga matolla ja viikonloppuna jos vähän rentoudun ja rojahdan sohvalle kattoon lätkää ja korkkaan oluen niin siitä pitää natista kun ei ole yhteistä kiinnostuksen kohdetta ja litkiä punkkua sievästi pikkurilli ojossa.
        Joskus voisi naisetkin tajuta että miehet on niin henkisesti kun fyysisestikin erilaisia ja harvoin jos koskaan just sitä kloonia itsensä kanssa kohdalle osuu.
        Mulle on periaatteessa sama millainen nainen on kunhan osaa järkevästi ajatella ja olla uskollinen. Ei tarvi kulkea haulikon kanssa metällä vaan saa istuskella joogassa tai muissa menoissa jne mutta se pitää ymmärtää että miehen ei tarvi mukautua naisen kiinnostuksen kohteisiin niinkuin yleinen käsitys on. Miksi sitten itse en ajattelisi yhtä narsistimaisesti ja pakota samaa naiselle. Onneksi tuolla on järkevästi ajattelevia naisiakin vaikka äärimmäisen harvassa nekin vähät on mutta kun sellaisen löytää on se todella kultaa.

• valisitävalitätä

Voi pas_ka, kun on vaikeeta.

• Lisäys listaan

Listaan voisi lisätä vielä, että välillä nainen on vain mielenterveydellisesti sairas.

Itse tulin blokatuksi parin asiallisen viestin jälkeen, vieläpä siten, että keskustelukumppani päätti keskustelun hymiöön. Eräs toinen nainen blokkasi suoraan ensimmäisen viestin jälkeen. Pari kuukautta myöhemmin jälleen tuli suora blokkaus asiallisen aloitusviestin jälkeen.

Tämän jälkeen hämmästyneenä piti ihan kysäistä asiaa varten tekemälläni toisella profiililla, että mikähän mahtoi olla syynä blokkaukseen, kun oli jo kolmas kerta kun näin käy asiallisen viestin jälkeen. Paljastuikin, että ainakin kahden blokkauksen takana oli sama nainen (eri profiileilla siis), joka oli selvästi jotenkin henkisesti sekavassa tilassa. Tulkitsi ilmeisesti esimerkiksi kysymykset harrastuksista ylimieliseksi käytökseksi ja valehteluksi.

Kaikki eivät välttämättä aivan näin avohoitopotilaita ole, mutta varmasti ihan huomattava osa viestittelyn kuihtumisista kuuluu tähän kategoriaan.

• Hyi olkoon

Siis näähän on ihan hulluja miehiä täällä!!

Miks hemmetissä hyvän näköisen naisen pitäisi ottaa joku täysin perseestä revityn näköisen miehen!!??

Ja ryhtyä vielä kuuntelemaan/ kattomaan/ymmärtämään jotain mielisairasta kiukuttelua!?

Hyi olkoon.

• perusajatus1

En tajua, miksi ihmiset eivät pidä profiilissaan kuvaa. Kuka vielä kuvittelee, että parisuhde syntyisi ilman ulkoistakin viehätystä? Eihän kukaan kadullakaan kulje pussi päässä eikä ihastuminen ole pelkästään henkistä. Pidän itsekin profiilissa kuvaa siksi, että en halua yhtäkään viestiä miehiltä, jotka eivät pidä juuri minua viehättävänä.

No, olen kuitenkin aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että oikeastaan sen viestittelyn lopettamisen syy on useimmiten jotain ihan muuta kuin se kuva. Jankkaaminen, utelu, käytös, joka ei herätä luottamusta, tai jokin muu kiertely tai kaartelu.

• sinkku-mies37

Olen täs vähän aikaa viestitellyt yhen naisen kanssa. Se niinku ei kerro itsestään paljoo mitään. Puhuu vaan lapsistaan ja kissoistaan et miten ne ovat koko hänen elämänsä. Jos kysyn jotain niin selkeetä vastsusta ei saa vaan jotain mongerrusta. Taidan lopettaa kirjoittelun sen kanssa.

• Yllättävän useasti kuitenkin se nainen on se joka ei sitä profiilikuvaansa pistä esille. Omani pistin esille, koska siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Aina vähän jännittää että millainen ihminen sieltä paljastuu kun on aika pyytää naisen kuvaa. Myönnän että olen vielä siinä määrin pinnallinen että jotain sutinaa haluan myös ulkokuoren suhteen. Onneksi en ole turhan ronkeli.

Itse mahdun jossainmäärin siihen kategoriaan joka on vielä suht tavoiteltu. En nyt mikään adonis ole, mutta suht komea (makuasioista voi aina kiistellä) ja on oma elämä kunnossa.

Itseä lähinnä ärsyttää se kun naiset eivät niitten ekojen treffien jälkeen viitsi sanoa että kiitos mutta ei enempää. Pahimmassa tapauksessa he vielä pistävät viestiä pari kappaletta mutta sitten hiipuu.

En ole syyllistynyt yhteenkään noista viidestä kohdasta, mutta koska en ole ajatustenlukija niin en sitten osaa sanoa mikä tarkalleen meni vikaan. Kai se oli vain se että kemiat eivät kohdanneet.

Mutta päättäväisesti kohti uusia pettymyksiä... eiku. Kyllä se täältä vielä löytyy.

• seonslut

Vai löytyy. Minä en jaksa uskoa, että täältä löytyy yhtään mitään, paitsi
        sumpitteluseuraa ja se on ajan hussausta viimeisen päälle.

Koska nettiporukan ajatusmaailma on ihan muuta, kuin livenä ja jostain
        kumman syystä suurin osa esittää ihan toista, kuin lähestulkoon onkaan,
        niin miten voi kohdata sellaisen, joka ei valehtele, aina kun leipäläpensä
        avaa.

Kokeiltu on, mutta jos ei ole muutakaan ajanvietettä, niin mikäpäs
        siinä, mikäpäs siinä. Niin ja en ole ronkeli (liian), mutta kyllä toisen pitää
        mielyttää myös silmää ja mua ei mielytä tukevat, epäsiistit, tai viinin
        litkuttajat.

• tosiäijä

Naisilla on helppo valita niistä sadoista viesteistä mitä saavat. Nainen valitsee ja mies joutuu pitstämään parastaan. Näin se vaan menee.
      Niin ja todellakaan kaikki naiset eivät ole mitenkään nättejä. Suurin osa netissä roikkuvista naisista on hervottomia läskejä tai muuten vain rumia. Sitten vielä on varaa arvostella miehien ulkonäköä. Tietenkin, koska on vara valita.

• No juuri tässä taannoin huomasin ilokseni saaneeni viestin ihan mukavan näköiseltä mieheltä. Mutta sit kun sen viestin luki, niin voi v***u!

ei isoja kirjaimia ei ensimmäistäkään välimerkkiä ja yhdys sana virheitä kaikkiallamissävaanvoiolla

Ensin ajattelin, että oiskohan kännipäissään kirjoitettu, tai yrittääkö joku muuten vaan pilailla maisterisnaisen kustannuksella. Mutta kyllä oli kaverin profiilitekstikin ihan samaa tasoa, ja samoin toinen viesti, jonka sain, kun olin kohteliaasti vastannut, että herra ei valitettavasti ole aivan etsimääni tyyppiä.

Että joo, kyllä joskus voi olla jossain muuallakin se vika kuin pelkästään ulkonäössä.

• keski-iän kynnyksel

Minä olen lopettanut kirjoittelun ennen tapaamista, jos minua painostetaan älyttömästi soittamaan, tulemaan miehen luo tms. Epätoivoinen perään "huutelu" ei anna hyvää kuvaa ihmisestä.. Jos asiallisesti annetaan puh numero että voit soittaa jos haluat, on tilanne ihan ok ja olen silloin saattanut soittaakin. Tai jos asiallisesti kysellään treffeille ilman painostusta, voi treffit puolestani sopia hyvinkin nopeasti. Kaikenlainen painostus saa siis minut perääntymään hyvin nopeasti. Ensimmäinen kirjoitteluni loppui lisäkuvien kerjuuseen, sitäkään en siedä yhtään. Muitakin syitä toki saattaa olla, mutta nuo ovat suurimmat. Niin ja kyllä, olen kerran lopettanut kirjoittelun myös kuvan vuoksi, ei sytyttänyt millään tasolla miestyyppi, niin ei voi mitään. Ihan samalla tavalla mieskin saisi tehdä minulle, jollei olisi jo valmiiksi selkeitä kuvia profiilissa.

• Ei tule vastauksia

Typerät akat typerällä deittipalstalla eivät edes vastaa aivan asiallisiin viesteihin, eivätkä käy edes katsomassa asiallista profiiliani. Missä on vika, iässä, pituudessa, paksuudessa, naamavärkissä, tilipussissa? Jos joskus joku vahingossa vastaa niin jo loppuu viestittely jo yhden viestin jälkeen, vaikka ihan asiallisesti kerron itsestäni ja kysyn ihan asiallisia ja hienovaraisia kysymyksiä. Eikö nettideitissä ole tarkoitus tutustua toiseen ihmiseen ja ottaa selvää siitä, voisiko tähän ihmiseen ihastua ja alkaa jopa suhteeseen hänen kanssaan. Eikö silloin kysellä asioita, jotka liittyvät tähän kuvioon, mitä? Naiset palstalla ovat jotain ihme nirppanokkia, jotka arvottavat miehiä jonkun pilkun sijainnin perusteella ja onko korvannipukka oikean muotoinen ja onko silmäkulmassa tarpeeksi kameran linssistä heijastunutta pilkettä tai näkyykö kuvassa tarpeeksi iso vene. Hei haloo, mitä te naiset oikein mieheltä haluatte? Ja voisitten edes vastata viesteihin, että kiitos ei ja miksi ei! Ja täällä keskustelussa voin tästä avautua, koska tämä paikka on tarkoitettu siihen. Tuolla treffeissä tutustuessa en meuhkaa vaan olen herrasmies, joten aivan turha on alkaa avautumaan että asenteessa on taas vikaa, koska nimenomaan siinä ei ole vikaa vaan teissä arvon daameissa on jotain vialla ja pahasti. Kiitos ja anteeksi.

• veryhappuguy

Olen sun kanssa kyllä vähän samoilla linjoilla, ja oikeastaan samoilla kokemuksilla. Mitä ihmiset nykyään hakevat toisistansa.. pelkän ulkonäön kanssa kun suhde ei kauhean pitkäksi voi kehittyä. Lähinnä tuntuu siltä, että ihmiset etsivät sitä täydellistä naista tai miestä, ja tämän takia vaatimukset ovat kovin korkealla. Tottakai lähtökohtaisesti täytyy olla samalla aaltopituudella, mutta se onko toinen nyt eri koulutusasteen käynyt tai pari kiloa suuntaan tai toiseen "ei haarukassa", niin loppuelämän kannalta aika mitättömiä asioita, jos muuten synkkaa.

Itse ajattelin aina, etten miehenä voisi ikinä olla minua pidemmän naisen kanssa, tai että olisi mukavaa, jos tämä nainen myös harrastaisi retkeilyä. Tämä kyseinen nainen nyt sitten on n. 10cm minua pidempi, ylipainoinen, ei harrasta retkeilyä ym. Sen jälkeen vasta hoksasin, että mitä korkeammat tavoitteet, sitä vaikeammin ne on saavutettavissa. Nyt olen onnellinen, vaikka olenkin edelleen se lyhyempi osapuoli ;)

• tsib

Nimimerkki Epävalehtelija on niiin kovin valehtelua vastaan. Minä taas en voi sietää yleistämistä!

Olen tavannut useita miehiä vaikka kuva ei olisi ensisilmäyksellä sykähdyttänyt. Tapaamisen jälkeen on sitten voinut sanoa rehellisesti että luonne ei nyt vaan ole sitä mitä haen.

Joitain miehiä olen tavannut useammankin kerran, mutta jos ei kolahda niin sitten ei. Pitkiä ja komeitakin miehiä olen tavannut mutta yhtälailla luonteen selvittyä olen antanut olla.

Suurimpia syitä lopettaa homma jo kirjoitteluvaiheessa ovat miehen huono huumori (amisvitsit ja seksistiset läpät) ja oikeinkirjoitustaidon puute.
      En tuomitse ihmisiä koulutuksen tai sen puutteen vuoksi, mutta joistain ihmisistä vain saa sen kuvan että tynnyrissä ovat kasvaneet :( Itse en ole erityisen älykäs, vaikka olen kouluja käynyt, mutta nykyinen mieheni sen sijaan on valtavan fiksu ja tietää asioista paljon, vaikka koulutusta ei olekaan.

Henkilökemia on monimutkainen juttu, siksi ei pidä yleistää eikä nähdä asioita mustavalkoisena.

• miesvm1967

Samoilla linjoilla olen. Jos ei kolahtanut niin kohteliaasti väistöliike, turhaa jatkaa tuhlaten molempien aikaa. Jos tuntui että on tässä jotain niin sitten enemmänkin tapaamisia mutta kun alkoi tuntumaan ettei tunteiden syvyys todennäköisesti tule koskaan riittämään puolin tai toisin niin se on riittävän painava syy pistää peli poikki. Lopulta kolahti ja lujaa ja liki kaikki asiat natsaa. Että hyvin kävi.

• jahkailu-ukkoja

Sellaseen menee nopeesti mielenkiinto jos jaaritellaan vaan niitä näitä kirjotellen viikkokausia ilman että kysytään näkemistä eli haluaa edetäkin hommassa, vaikka oisin jo vihjannu siihen suuntaan.. jotkut ei kai hae edes muuta kun jotain (salaisia?) kirjekavereita? Oma lukunsa on vielä ne "virtuaalisuhteilijat" jotka jauhais mielellään jotain k*rpä ja p*llu -juttuja! Pidetään monen päivän taukoja ettei kuulu mitään ja vastauksia posteihin joutuu aina odotteleen vähintään muutaman tunnin tai koko päivän... Näkemistä lupaillaan jonnekin ensviikolle (kun aiemmin niin "kiireistä") tai "katotaan sitä seuraavalla". Joo.. hohhoijjaa, ei jaksa (kun ei sit niin paljoo kiinnostanukaan?), antaa olla.

• miesvm1967

Itselläni oli oikeasti paha työputki päällä ja ensitreffejä olis joutunut siirtämään aika kauas tulevaisuuteen. Joten päätin että kun tässä mimmissä on sitä jotain värinää niin järjestelin hieman asioita ja sovin treffit seuraavaksi päiväksi, oltiin viesteilty viikon verran hyvinkin tiiviisti siinä vaiheessa. Tarkoitan että kun motiivi on olemassa niin mieskin voi saada jotain aikaiseksi :)

• jaa-a

Joutuu odottamaan vähintään muutaman tunnin?

Emme me kaikki kokoajan kyki koneen äärellä. Ja muutenkin on vaikuttanut siltä että jotkut miehet suorastaan kammoavat jos heille laittaa postia edes samankaan päivän aikana. Akka on muka liian tyrkky ja maaninen jos tulee postia nopsaan...

• jahkailu-ukkoja
        miesvm1967 kirjoitti:

Itselläni oli oikeasti paha työputki päällä ja ensitreffejä olis joutunut siirtämään aika kauas tulevaisuuteen. Joten päätin että kun tässä mimmissä on sitä jotain värinää niin järjestelin hieman asioita ja sovin treffit seuraavaksi päiväksi, oltiin viesteilty viikon verran hyvinkin tiiviisti siinä vaiheessa. Tarkoitan että kun motiivi on olemassa niin mieskin voi saada jotain aikaiseksi :)

Niinpä... jos oikeesti kiinnostaa niin haluaahan siinä edetä ja mahdollisimman pian, ja sille vaikka lyhyellekin ensitapaamiselle kyllä järjestää aikaa vaikka minkä kiireen keskeltä. Joka tahtoo, keksii keinot, joka ei tahdo, keksii selitykset.. näinhän se menee.

Eräänkin kans tossa viestiteltiin, ja kun sitten kyselin näkemistä niin "katotaan ensviikon jälkeen" (!) kun menee mökille! Mökkikään ei ois sen kauempana kun missä asuu (ymmärtäisin siis jos ois tyyliin jossain satojen km päässä), mutta sieltäkään ei sitten voi kesken tulla käymään, eikä tällä viikkollakaan käy koska "eihän tässä oo hengenhätää edetä".. joo joo. Jotenkin meni maku koko touhuun.

Hirveen monet osottautuukin varatuiks muutaman viestin ja suoraan kysymisen jälkeen! Minkä ihmeen takia pitää tyrkyttää jos "tositarkotuksella" luokitellussa ilmotuksessa on vieläpä erikseen sanottu että "varattujen on turha vaivautua" tai yks kriteeri että on "vapaa"? Mun mielestä voin ilman selityksiä lopettaa hyvästä syystä kirjottamisen siihen paikkaan kun tollanen ilmenee.

• jahkailu-ukkoja
        jaa-a kirjoitti:

Emme me kaikki kokoajan kyki koneen äärellä. Ja muutenkin on vaikuttanut siltä että jotkut miehet suorastaan kammoavat jos heille laittaa postia edes samankaan päivän aikana. Akka on muka liian tyrkky ja maaninen jos tulee postia nopsaan...

niin, onhan se niinkin jos ei pääse postille, mutta kun monella tuntuu olevan työpaikallakin mahdollisuus (vaikka kahvitauolla jos ei muuten) käydä postilla tai voi käyttää puhelimella niin miks turhaan antaa toisen odottaa... En ainakaan ite haluais antaa ittestäni velttoilevaa ja viivyttelevää kuvaa jos oon jostain kiinnostunu, vaan pyrin vastaamaan pian jotta homma etenis johonkin, eikä luule ainakaan etteikö mua kiinnostais. Jos miestäkin tosissaan kiinnostaa yhtä paljon niin tuskin se nyt toivoo että joutuu hirveesti odotteleenkaan? Joskus jotkut ketkä on joutunu syystä tai toisesta odottaan muutamankin tunnin, niin laittaa useemman viestin kun en oo päässy vastaan, että sanoko ne jotain väärin, eikö mua kiinnostakaan jne.

• miesvm1967
        jaa-a kirjoitti:

No mut jos on ikäänkuin aktiivisena onlinessa ja vaihtelee useampia viestejä jonkun kanssa parin tunnin aikana niin kyllä omaan odottaa jotain vastausta, edes että kuule mun pitää tästä lähteä, palaillaan huomenissa. Ettei ninkuin vaan katoa paikalta. Se on ihan peruskohteliaisuutta jos juttuväleihin on ryhdytty. Ei silloin sovi kadota salaperäisesti, ainakaan mun mielestä.

• miesvm1967
        jahkailu-ukkoja kirjoitti:

niin, onhan se niinkin jos ei pääse postille, mutta kun monella tuntuu olevan työpaikallakin mahdollisuus (vaikka kahvitauolla jos ei muuten) käydä postilla tai voi käyttää puhelimella niin miks turhaan antaa toisen odottaa... En ainakaan ite haluais antaa ittestäni velttoilevaa ja viivyttelevää kuvaa jos oon jostain kiinnostunu, vaan pyrin vastaamaan pian jotta homma etenis johonkin, eikä luule ainakaan etteikö mua kiinnostais. Jos miestäkin tosissaan kiinnostaa yhtä paljon niin tuskin se nyt toivoo että joutuu hirveesti odotteleenkaan? Joskus jotkut ketkä on joutunu syystä tai toisesta odottaan muutamankin tunnin, niin laittaa useemman viestin kun en oo päässy vastaan, että sanoko ne jotain väärin, eikö mua kiinnostakaan jne.

Työaikaan tuo on ymmärrettävä että toinen voi joutua lopettamaan kesken, palkka kun maksetaan työnteosta joten sen eteen ehkä pitää ruveta tekemään jotain :) Mutta jos illalla istuskelee koneen äärellä ja vaihtelee viestejä niin tuntuu se näin miehestäkin oudolta jos toinen vain katoaa paikalta ilman selityksiä, kyllä sitä illan "viimeistä" viestiä siinä vähän odottelee parin tunnin sisällä saapuvaksi. Riippuu tietysti missä vaiheessa juttu on, ei nyt ihan ensimmäisten viestien jälkeen mutta jos juttu on alkanut luistamaan niin sitte.

• Vain vapaille

Mielestäni tuohon "Varattujen on turha vaivautua" -vaatimukseen pitää suhtautua vakavasti. On vastuutonta vetää ulkopuolinen ihminen oman hataran parisuhteensa tai onnettoman avioliittonsa kuvioihin mukaan. Naisten kannattaa myös tarkistaa ikävaatimuksiaan. Sain Zooskissa yhteydenottoja ainoastaan itseäni vanhemmilta naisilta, ja koin ne kiusallisina. Vastasin kohteliaasti "Kiitos ei". Se että joku Madonna on puuma, ei tarkoita että kaikki yli 50-vuotiaat naiset saisivat itselleen alle 30-vuotiaan miehen. Eipä saisi Madonnakaan, jos olisi ikäisensä näköinen luokanopettaja Riihimäeltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3245
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2303
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1785
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1271
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe