Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

3

  1. Kannattaa tehdä se tilanne vastapuolelle tosi helpoksi, esim. kun menet juttelemaan, ilmoita heti aluksi, että voit olla tässä vain hetken (kaverit odottaa tms.). Hyvään keskustelu-fiilikseen pääsee, kun yleisesti ottaen juttelee illan aikana ihmisten kanssa. Ihan vain pari sanaa siellä täällä (bussissa, baarijonossa...). Silloin kiinnostavan ihmisen kohdatessasi on ikään kuin hyvä, sosiaalinen fiilis päällä, eikä toiselle juttelemaan menemisestä tartte tehdä niin suurta numeroa.

    Ujon ihmisen suurin haaste on saada näytettyä itsestään riittävästi lyhyessä ajassa, eikä vetäytyä kuoreensa, silloin toinen ei saa mitään tarttumapintaa siitä, millainen olet.