Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
putkiaivo10
profiilit
putkiaivo10
putkiaivo10
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kari+K.+voitiko+kirjoittaa+minulle?+Kartoitan+äitini+isoisän+toimintaa+ja+tuotantoa.+Tänä+vuonna+tulee+130+vuotta+syntymästä!+Äidilläni+on+käsitys,+että+olisi+tavannut+teidät+Puistolassa+1980-luvulla.+Petri.+Osoite+toisen+viestin+alla.
08.02.2019 17:59
Hei!+Onko+sinulla+kuvaa+maalauksesta?+Olisi+hieno+nähdä+se.+Petri.
02.02.2019 10:13
Hei!+Olen+Reinon+jälkeläisiä,+ja+jopa+muistan+"Iskuksen"+1970-luvun+alusta.+Mies+menestyi+todella+hyvin+ennen+sotia.+mutta+sota+oli+hänellekin+huono+asia.+Reino+oli+rakentanut+kaksikerroksisen+talon+kaupungin+vuokramaalle,+ja+talo+purettiin+sodan+jälkeen.+reino+menetti+ateljeen+ja+vuokratulotkin.+Muutenkin+Karjalassa+ja+Venäjällä+syntyneelle+sodanjälkeinen+aika+ei+ollut+helppoa,+erokin+tuli.+Olisin+erittäin+halukas+näkemään+edes+kuvia+omistamistanne+Reinon+maalauksista.+Meilläkin+on+niitä+muutamia.+Tuo+mainittu+Mauri+oli+henkisesti+sairas,+ja+hän+myös+varasti+isänsä+tauluja+myydäkseen+niitä.+Saatuaan+perinnön+1980-luvulla,+eräät+neitoset+huijasivat+ilmeisesto+Maurin+koko+omaisuuden+Tampereella,+josta+mies+löytyi+asunnostaan+kuolleena.+Mitään+papereita+ei+löytynyt.+Naiset,+joista+toinen+kuului+ns.+"kauppiasheimoon"+taisivat+tehdä+hyvän+tilin.+Itse+Reino+oli+hieno,+joviaali+mies,+joka+eli+suurimman+osan+elämästään+täysraittiina.+Miehen+arvokas+taide+lienee+unohdettu+jo+senkin+takia,+että+hänen+jälkeläisensä+riitelivät+keskenään,+eikä+kenelläkään+ollut+resursseja+tai+haluja+nostaa+isänsä+ansaittuun+arvoonsa.+Terveisin+Petri+Niikko.+P.S.+kirjoitelkaa.+petri@niikonmatkat.com
02.02.2019 08:26
1 / 1