Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tdi123
profiilit
tdi123
tdi123
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kummassa päässä ongelmaa?
Sisko kävi netflixissäni kattelemas jotain pätkiä ja yllätys yllätys tänään kun itse yritin katsoa niin eipä onnistu herjaa: Päivitä maksutiedot.
No minä oon nyt päivitelly niitä monta tuntia ja kirjautunu ulos ym mutta ei vaan hyväksy aina sanoo: Käyttämässäsi kortissa ilmeni ongelma. Ja ihan sama mitä siihen kirjottaa aina on ongelma. Katettakin kortilla on (jopa), onko ideoita ?
14.03.2014 18:29
Asun 1800 luvun lopussa valmistuneessa hirsitalossa, tuulettuva alapohja n.130m2 (alakerta) jossa uudet ikkunat ja ullakko on nyttemmin villoitettu. Luonnon kivijalan "isot" tuuletus aukot pistän syksyllä umpeen kangas säkillä joka vähän hengittää (ja eihän tuo luonnonkivijalka mikään tiivis ole siellä kyllä ilma kiertää) kun pakkanen rupee olemaan 24h ja keväällä samoin kun päivällä pääsee plussalle. Pönttöuunia olen lämmittänyt ainakun kerennyt eli n 4kertaa viikkoon jos sitäkään ja tuo uuni on jo parhaat päivänsä nähnyt varaavaksi sitä ei voi juuri kutsua. Vintillä on yksi huone (varasto) johon lämmin ilma pakenee patteria siellä ei talvella tarvitse pysyy n.11-14'c ilman mitään. Muuten ollaankin sähköpattereiden varassa. Tasan 10000 kw meni nyt vuodessa joka ei mielestäni ole ollenkaan hullummin, Että kyllä ne entis aikaan ovat jo osanneet :)
13.03.2014 18:26
1 / 1