Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ulla.salomaa
profiilit
ulla.salomaa
ulla.salomaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Et ole hirviö!
Itselläni on nyt jo aikuinen kehitys-monivammainen poika.
Olin aivan samassa jamassa kun sinä kun lapset olivat pieniä,eivät kaksosia mutta lähekkäin syntyneitä.
Nyt neuvon sinua näin,
ota yhteyttä sosiaalipalvelun vammaispuolelle ja kysy missä tyttärenne voitaisiin tutkia oikeen kunnolla.Pohjanmaalla on Eskoon palvelukeskus jotka ovat erikoistuneet kehitysvammaisiin ja tälläisissa paikoissa he pystyvät auttamaan mutta sinne pääsee vaan vammaispalvelun kautta.
Tuntuu että tyttärellänne on jotain muutakin kuin pelkkä kehitysvamma tai ainakin se olisi hyvä tutkia!
Lapseni tutkittiin Eskoossa myöhemmin ja hänelle todettiin kehitysvamman lisäksi autismi ja kuulovamma,hän oli silloin jo 5v.Kun tiedettiin mistä on kyse niin osattiin hoitaa lastamme oikeen ja arkemme muuttui totaalisesti.Lääkitystä tarvittiin vasta murrosiässä johon taas tarvitsimme Eskoon apua!
Hoitopaikkojen kanssa oli meilläkin aluksi vaikeuksia koska mun oli pakko mennä heti töihin äitiysloman päätyttyä.On väärin että joudut olemaan omaishoitaja vain sen takia ettei hoitopaikkaa löydy!
Mutta aloita tosta tutkimukseen pääsystä niin uskon että siitä saatte eniten apua!
Äläkä missään nimessä häpeä pyytää apua!
Et ole yhtään huononpi kuin muutkaan!
16.09.2014 08:53
Hei!Mulla on ollu noita samoja pisteitä ja kyse oli siitä että verkkokalvoon oli tullut reikiä.
Silmälääkäri pystyy toteamaan sen kunhan tutkii silmäpohjatkin.Se ei oo mitään vaarallista mutta haittaa tietenki.
Ensimmäisellä kerralla mulla poltettiin laaserilla reijät ja toisella kerralla paranivat itsestään.
Parasta on että menet oikein hyvälle silmälääkärille etkä turhaa murehdi!
16.04.2014 07:20
1 / 1