Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

  1. korostan,vielä kerran,toholampi ei ole senkummemmin,mikään lestatiolais paikkakunta,ja minä luulen,että ne pahimmat höyrypäät,taitaa asua ihan muualla,kuin toholammilla,ja kyllä täällä on haettu vaimoja,ihan tarpeeksi kaukaa,että se siittä ristisiittoisuudesta,minusta tuntuu,kun lukee noita kommentteja,että taitaa olla,niitä sisäsiitoisia,ihan muualla.