Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
limppu_9_3
profiilit
limppu_9_3
limppu_9_3
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vanhaan+uutta+päivitystä+jos+joku+googlailee.+Eli+kortin+kävin+uusimassa+kun+2vaihe+jäi+suorittamatta,+enkä+ratin+takana+ole+ollut+noin+5vuoteen.+Koskaan+myöskään+en+oikeastaan+ole+"isoissa"+kaupungeissa+ajanut.+Yksi+ajotunti+ennen+inssiä+ja+kokeen+suoritin+siis+Uhrilähteen+kadulla.+Tutvona+oli+Jani+Hurme+ja+ajatti+keskustassa+kun+sanoin,+että+en+ole+täällä+ajellut.+Ennen+kokeen+alkua+jo+sanoi+minulle,+että+jos+haluan+keskustella+jostain+niin+vapaasti+vaan,+mutta+pakko+ei+ole+sillä+sitä+ei+siinä+mittailla+vaan+ajo+taitoja.+Oma+ajamimen+oli+hieman+jännittynyttä+sekä+muutamia+virheitä+tuli.+Ajon+aikana+juttelimme+niitä+näitä+ja+palautteen+yhteydessä+ei+sanoi+asioista+mitkä+oli+mennyt+pieleen.+Asiallisesti+kertoi,+mutta+toisti+moneen+kertaan,+että+varmasti+asia+menee+perille.+Eli+aivan+muuta+tämä+mies+oli+kuin+mulkku.+Palaute+ajokokeesta+tulee+s-postiin+ainakin+nykyään+niinkuin+on+muistaakseni+tullut+jo+mopo+kortin+suorittamisestakin+aikanaan+joten+sieltä+ne+syyt+selviää+;)+Läpi+pääsin+ja+kyllä+itse+suosittelisin+kyseistä+tutvoa+muillekkin.+Muistakaa,+kun+teille+joku+tutvo+sen+paperin+kirjoittaa+niin+hän+varmasti+kokee+syyllisyyttä+jos+seuraavana+päivänä+ajatte+kuolemaan+johtavan+kolarin.+Huonoja+päiviä+on+kaikilla,+mutta+ei+siellä+yleensä+aivan+turhasta+hylkyä+tule.+Hyvää+juhannusta+kaikille!
20.06.2017 06:55
Vanhaan+uutta+päivitystä+jos+joku+googlailee.+Eli+kortin+kävin+uusimassa+kun+2vaihe+jäi+suorittamatta,+enkä+ratin+takana+ole+ollut+noin+5vuoteen.+Koskaan+myöskään+en+oikeastaan+ole+"isoissa"+kaupungeissa+ajanut.+Yksi+ajotunti+ennen+inssiä+ja+kokeen+suoritin+siis+Uhrilähteen+kadulla.+Tutvona+oli+Jani+Hurme+ja+ajatti+keskustassa+kun+sanoin,+että+en+ole+täällä+ajellut.+Ennen+kokeen+alkua+jo+sanoi+minulle,+että+jos+haluan+keskustella+jostain+niin+vapaasti+vaan,+mutta+pakko+ei+ole+sillä+sitä+ei+siinä+mittailla+vaan+ajo+taitoja.+Oma+ajamimen+oli+hieman+jännittynyttä+sekä+muutamia+virheitä+tuli.+Ajon+aikana+juttelimme+niitä+näitä+ja+palautteen+yhteydessä+ei+sanoi+asioista+mitkä+oli+mennyt+pieleen.+Asiallisesti+kertoi,+mutta+toisti+moneen+kertaan,+että+varmasti+asia+menee+perille.+Eli+aivan+muuta+tämä+mies+oli+kuin+mulkku.+Palaute+ajokokeesta+tulee+s-postiin+ainakin+nykyään+niinkuin+on+muistaakseni+tullut+jo+mopo+kortin+suorittamisestakin+aikanaan+joten+sieltä+ne+syyt+selviää+;)+Läpi+pääsin+ja+kyllä+itse+suosittelisin+kyseistä+tutvoa+muillekkin.+Muistakaa,+kun+teille+joku+tutvo+sen+paperin+kirjoittaa+niin+hän+varmasti+kokee+syyllisyyttä+jos+seuraavana+päivänä+ajatte+kuolemaan+johtavan+kolarin.+Huonoja+päiviä+on+kaikilla,+mutta+ei+siellä+yleensä+aivan+turhasta+hylkyä+tule.+Hyvää+juhannusta+kaikille!
20.06.2017 06:55
Täällä+alko+semmonen+painon+seuraaminen+tossa+syyskuussa+millon+lähtöpaino+oli+140kg+tasan.+Tällä+hetkellä+se+paino+pyörii+tossa+95kg+paikkeilla+mistä+yritän+vielä+sen+5kg+nipistää+pois.+Ja+ei+minä+en+yritä+saada+vaan+sitä+mittaria+alas+vaan+ensin+se+5kg+nipistys+vielä+josta+lähtee+taas+sitten+toivottavasti+pieni+painon+nousu+lihasmassan+myötä+;)
11.06.2016 19:38
Lihavia ja rumia on joka puolella mutta niin toki näitä trollejakin. Yhtään selvempihän tää ei ookkaan ku heittäis vettä kiukaalle niin samalla tavalla nää röllitki innostuu..
19.12.2015 14:38
Toki netitä saat vielä halvempia lippuja kun itse linja-autosta ostettuna todella monelle välille. Netistä ostettuna vielä edellisenä päivänä ostettuja lippuja saa huomattavasti halvempaan hintaan eikä lija-autossa tarvitse muuta kuin henkkarit, joka itestäni tuntuu hyvinkin kätevältä vaihtoehdolta lipun mukana kantamisen sijaan!
20.06.2014 18:29
Ja töitä tässä tulee datanomeille joidenka palkka taso ei taida pankkiireiden palkoille vetää vertoja millään tavalla?
Automatisointia ei pitäisi pelätä näin paljoa vaan yrittää pysyä kehityksen mukana!
20.06.2014 18:25
Kannattaisi, varmaan. opetella näiden. pilkkujen, ja pisteiden käyttö. ennen kun hirveästi alkaa, kirjoittelemaan. vastauksia tänne, voi joku pian luulla. että tässä on pientä, juhannus mieltä tarttunut. pullon mukana! Hauskaa jussia myös sinne päin! =)
20.06.2014 18:19
1 / 1