Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

4

  1. Paradise+tattoo,+Helsinki.+Löytyy+netistä.
  2. Sinuna en jäisi odottamaan, että tuo selvästi ammattitaidoton tatuoija korjaisi työnsä tai maksaisi rahaa takaisin. Asian riitauttaminen viranomaisilla kestäisi kuitenkin ikuisuuden ja lopputulos vähintäänkin epävarma, lisäksi hänellä saattaa olla luottohäiriömerkintöjä. Mene käymään hyvämaineisella tatuoijalla ja kysy heiltä, mitä sinun tatskalle voisi tehdä. Toimi heti, laadukkaille ja hyvämaineisille tatuoijille, ainakaan Helsingissä, ei edes pääse sisään kovin nopeasti.

    Itse otin kaksi tatskaa todella hyvässä paikassa, jota minulle suositeltiin luotettavalta taholta, suosittelijat olivat työpaikkani kaksi esimiestä, mies ja nainen, suuresta yrityksestä taloushallinnosta, jossa itsekin työskentelen. Jälkeepäin olen ajatellut, että kyllä kannatti kysyä suosituksia, ennen kuin menin ottaman ensimmäisen tatskani 2013.
    Toinen tatska on iso, sen tekeminen kesti kolme kuukautta. Hintaakin sille tuli yli 1000,- e, mutta sain maksaa laskut osissa aina sitä mukaa, kun tatuointi edistyi. Lisäksi työn laatua ym. sain seurata koko tämän ajan.
    Paikka oli kuin yksityinen lääkäriasema, kaikki oli hoidettu viimeisen päälle ja asiakaspalvelu parasta, mitä voi kuvitella. Tietysti se myös maksoi paljon enemmän, kuin jossain laitakadun kulmilla. Kaikki, mitä hintaan sisältyy, tatuointiliikkeen ensimmäisessä tapamissa minulle kerrottiin hyvin tarkasti. Sain myös aina ohjeet tatskan hoitoon pitkälle tulevaisuuteen, se oli siellä itsestään selvää. Hintaan kuului myös tatuoinnin virheiden korjaus, se kuuluu tämän yrityksen periaatteisiin. Esimerkiksi minulla tuli tatuoidessa pari pientä virhettä, jotka korjattiin nopeasti ja ammattitaitoisesti tietenkin ilman maksua. Mutta virheet olivat ihan mitättömän pieniä, joiden korjaus paria ääriviivaa muuttamalla olivat todella helppoja, eli tatuoijani teki loistavaa työtä. Tässä yrityksessä on töissä n. 5-6 tatuoijaa, liiketilassa useita huoneita, hieno odotushuone, asiakkaiden vastaanotto, sijainti erittäin kalliilla paikalla Helsingin ydinkeskustassa, eli mistään hämärästä pikkufirmasta ei ollut kysymys.

    Valitettavasti en halua täällä S24:ssä julkisesti kertoa, mistä yrityksestä on kysymys, koska en halua ketään mainostaa. Jos olisin sinä, menisin sinne ja kysyisin, mitä tatskallesi voisi tehdä.
    Tietoja löytyy googlesta, postinumero 00100 Helsinki.
  3. Pysyvää parisuhdetta hakevia deittipalstoilla kyllä on. En tiedä, minkälaisia viestejä naiset saavat, kun en ole sellaisia koskaan lukenut, kuullut vain tutuilta. Monet minun laillani pysyvää parisuhdetta etsivät tutut naiset ovat olleet vaikka kuinka monien tavallista parisuhdetta hakevien miesten kanssa treffeillä ja alkaneet seurustellakin.

    Kun loin elämäni ensimmäisen profiilin deittipalstalle ja menin elämäni ensimmäisen kerran deittitreffeille, tapaaminen johti parisuhteeseen ja avioliittoon. Vaikka myöhemmin 8 vuoden jälkeen erosimme, exäni löysi uuden parisuhteen deittipalstalta vain 3 kk:n hakemisen jälkeen, minullakin on sen jälkeen ollut deittitreffeiltä ja muutama lupaava, hieman lyhyemmäksi jäänyt seurustelusuhde,
    Tällaisia hyviä naisia löytääkseen olen vain joutunut käymään todella monilla treffeillä ja kirjoittelemaan valtavan paljon, jotta se helmi sieltä joukosta erottuisi.

    On minullakin miehenä tullut deiteillä vastaan joitakin todellisia pohjanoteerauksia, kuten pari umpikännissä treffeille tullutta naista, yksi paljasti treffeillä kirkkain silmin, että onkin 10 vuotta vanhempi kuin ilmoitti ja profiilikuva myös, yksi nainen taas pyysi minut deittitreffeille kotiinsa viinilasilliselle. Paljastui, että hän oli odotellessaan juonut pohjiksi 1,5 pulloa punkkua, jouduin taluttamaan häntä kun naikkonen ei pysynyt enää kunnolla pystyssä. Lopulta kun ilmoitin, että minä lähden nyt, hän heittäytyi sohvalle ja alkoi vaatimaan seksiä. Kun en takuuvarmasti suostunut, haukkui hän minut illalla kerrostalon rappukäytävässä homoksi ja ties miksi ja huuteli perääni kovaäänisesti, kun juoksin talosta ulos. Löytyy noita kivoja vonkaajia ja muita sekopäitä naisistakin..:)

    Tässä on yksi minun ja deiteiltä nykyisen avomiehensä löytäneen tutun naisystäväni neuvoja, miten huonot tapaukset voi yrittää karsia pois jo ennen tapaamista: juttele ko. miehen kanssa puhelimessa vähän aikaa, pieni keskustelu voi kertoa toisesta paljon enemmän, kuin kuukausien kirjoittelu. Netissä ei kuitenkaan kannata jatkaa kirjoittelua kovin kauaa, koska yksikin tunti reaaliaailmassa vastaa sataa kirjettä netissä, jossa ihmiset voivat kirjoitella itsestään ihan mitä vaan. Sovi myös tapaaminen aina julkiselle paikalle, missä on muita ihmisiä läsnä.