Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

47

  1. Sinä et päivittäisi, mutta ihmiset joilla on avian oikeasti kokemusta tietototekniikasta, päivittävät. Kuten työkalun nimestä voi päätelä, ei mikään uusi keksintö ole kyseessä, vaan "Ison Q:n" ajoille juontavat juuret. Itselläni on enemmän kokemusta saman yhtiön palvelimista ajalta, jolloin hp ei ollut kuvioissa mukana. Jo silloin palvelimille oli tarjolla vastaavat työkalut ja voin kertoa, että Compaq osasi nämä asiat. HP:lla on onneksi oltu fiksuja eikä ole lähdetty yrittämään pyörän keksimistä uudelleen, vaan käytetään jo aikoinaan hyväksi havaittua tapaa.