Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. et sä suinkaan ainut ole , haluaisin auttaa mutta mahdanko tietää miten no sitä voi kaiketi yrittää. mitä seurusteluun tulee niin älä murehdi itse olen aika paljon vanhempi voi kai sanoa nuori aikuinen enkä ole seurustellut koskaan. sinulla on vielä aikaa älä menetä toivoa etköhän löydä sen oikean.
    halaisin kovasti auttaa ja toivon että menestyt ja löydät paikkasi.

    olen ollut samassa tilanteessa, mutta en voi sulle elämän ohjetta antaa, mutta jos haluat että kerron miten itse selvisin ja pääsin eteen päin löysin paikkani ja selvisin kun ajattelin samalla tavalla ja löysin paikkani (olenko löytänyt sitä) niin sen voin kyllä tehdä ja yrittää neuvoa ja antaa eri vaihtoehtoja ja pohtia niitä. niin se kyllä onnistuu
    nimittäin haluan sydämmestäni auttaa

    opiskelussa on pääasia että menet jonnekkin, ihan mihin vain pääasia että menet ettet jää vain pois se on pahinta itse olin syrjäytyneenä kotona vuoden. älä tee sitä virhettä sieltä on sitten entistä vaikempaa nousta ja jatkaa. ei sillä ole välii onko se oikea paikka ,ammatti monet hankii aikuisena uuden ammatin monta kertaa kun etsivät itsekkin vielä mitä tahtovat ja omaa paikkaa.
    mene autokouluun ,itsenäisty ym noi on normaaleja tunteita lähes kaikilla on niitä jaa niitä läheistesi kanssa ne pystyvät auttamaan parhaiten ja ota vastaan mitä tulee iloineen ja suruineen.
    oletko varma kaveristasi että nillä ei ole samanlaista ne ei vain uskalla halua kertoo sitä sinulle ja saattavat ajatella kuitenkin kuin sinä, mietippä sitä

    ps. voit myös kääntyä ammattilaisten puoleen, esim koulustasi löytyy kertoo niille ja ne kyllä osaa kertoo ja auttaa

    toivottavasti oli edes jotain apuu ja helpotti oloasi edes vähän

    jos sä haluut tarkempii ohjeita neuvoja tai miten itse tein selvisin eteen päin niin aina voit kysyy osotteesta [email protected]

    joka tapauksessa kaikkea hyvää tsemppiä ja menestystä elämässäsi pidä lippu korkealla kyllä sä selviit aivan varmasti kun et liikoja murehdi