Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vartalo kertoo rakkauselämästä tämän : kaunis vartalo = saat "rakkautta" ja seksiä, huono vartalo = et saa "rakkautta" mutta mahdollisesti seksiä ja jos hyvin käy, pääset tyytymissuhteeseen.
27.12.2015 21:22
Kuulostaa varsin kiinnostavalle tuo HC-Ätmelin kirja. Tuskinpa on sen raskaampaa luettavaa kuin tämä palstakaan.. sama törkyinen meininki ja kaksinaismoraali.
Aion seuraavaksi lukea suomalaisen salatieteen historiaa käsittelevän opuksen Valonkantajat.
27.12.2015 21:05
Ihan varmasti.. :) Olen ennenkin törmännyt ihmisiin, joilla on outo vaikutus ja sisäinen tehtävä.. Ei mikään konkreettinen tehtävä, vaan alitajunnan ja rivienvälisten asioiden parissa tapahtuva. Tosin olen myös jokseenkin vaikutuksen alainen nyt.. Tekisi mieli sanoa paljon kaikenlaista, mutta..
Ei kukaan ihminen varmaankaan kuulu tähän sieluttomien eläinen maailmaan.
25.12.2015 01:51
Outo, mutta hyvänlaatuinen hämmennyksen hetki. :)
25.12.2015 01:21
Aika maailmoja syleilevä olo just nyt. :)
https://www.youtube.com/watch?v=rH2BAn8gZr4
25.12.2015 00:54
En oikeastaan tiedä mistä puhut, mutta tulipahan mieleen, olen nähnyt suuren autiomaan, joka jatkuu horisonttiin.. avaruuden sen yllä. Suuri tyhjyys täynnä kauneutta. Siinäpä trippi ja sisäisen transformaation hetki, jotain minkä äärellä asioilla on vain se merkitys, mikä niille todellisuudessa kuuluu. Kiitos muistutuksesta, nämä tärkeät asiat unohtuu liian helposti.. Mitäköhän minä edes teen tällä rupisella palstalla?
25.12.2015 00:20
Hee, tuo skenaario tässä vähän huolestuttaakin.. Huomenna en taida ehtiä, mutta katsotaan mitä tässä vielä saadaan aikaiseksi. :D
24.12.2015 00:22
Sain lahjaksi jokseenkin liioitellusti 5 litran pönikän viiniä.. Kaapissa on myös pari hyvää olutta. Olisi siis olemassa mahdollisuudet oikein perinpohjaisiin mummokalsarikänneihin.. ja vuosisadan päänsärkyyn, mutta en kyllä ikinä juo itsekseni lasillista enempää.
24.12.2015 00:02
Jollain tasolla tuo varmaankin pitää paikkansa, mutta kuten jossain muussa ketjussa jo sanoikin, ihminen mielellään valitsee itselleen kumppanin, jolla on jotain mielenkiinnon kohteita, pyrkimyksiä elämässä, verrattuna johonkin passiiviseen sohvaperunaan, jota kiinnostaa vain pleikka ja runkku. Kyse ei siis niinkään ole statuksesta, vaan intohimosta ja päämäärästä, siitä että ihmisellä on sisältöä elämässään ja jotakin annettavaa. Luulen, että miehen status on tärkeää naisille, jotka eivät osaa, viitsi, tai uskalla itse tehdä mitään, ja jotka tarvitsevat menestymisen ja/tai siitä haaveilun välikappaleeksi jonkun muun = miehen. Jos sattuu olemaan hyvällä ulkonäöllä siunattu, on toki helpompaa hankkia menestyvä mies, kuin ponnistella itse jonkun päämäärän eteen.
Todettakoon vielä, että kaikille menestyminen yhtikäs missään ei oikeasti ole tärkeää, vaan ihmisillä on muitakin arvoja elämässään, kuten vaikkapa lapset ja perhe, harrastukset, ihan vain arkinen onnellisuus. Rahalla, statuksella ja onnellisuudella on loppujen lopuksi hyvin vähän tekemistä keskenään. Joskin joku totuus varmasti piilee myös sanonnassa " Mieluummin itken limusiinissa matkalla pankkiin, kuin sossun luukulle."
Mitä johonkin rokkiukkoihin tulee, en usko, että kukaan aikuinen ihminen vakavissaan haaveilee mistään bändiläisistä, elleivät ne satu olemaan jotain tuttuja, eikä tuttujen ihmisten kohdalla mitään rokkitähteyden säihkyvää auraa edes ole.
23.12.2015 23:45
Eei, kyllä me ollaan koko ajan fiksuja, kilttejä ja kunnollisia.
23.12.2015 22:58
Tuo esille tuomasi kertoo enemmän kultturimme sisäänrakennetuista sukupuolirooleista, kuin naisten mieltymyksistä miesten suhteen. Mies on perinteisesti subjekti, jota arvotetaan toiminnan kautta ja yksilönä, naisen paikka taasen on olla passivinen objekti. Ei miehiä kiinnosta mitä nainen tekee, siksi naisten saavutuksia tai toimintaa ei tuoda puheessa esille. Tälläkin palstalla on kovin usein todettu, että naisen koulutuksella tai ammatilla ei ole mitään väliä. Riittää, että nainen ON.. kaunis.
Esille tuomasi saattaa myös kertoa piireistä joissa liikut. Joillekin ihmisille raha ja status, iso omakotitalo ja purjevene yms. ovat elämän sisältö ja siitä mikä kiinnostaa luonnollisesti puhutaan ja sitä tavoitellaan. Rahalla ja statuksella lesoilevat miehet myös luontaisesti houkuttelevat ympärilleen rahaa ja statusta havittelevia naisia, joille miehen taloudelliset yms. saavutukset ovat tärkeitä.
23.12.2015 22:51
Niin, fiksuja, kilttejä ja kunnollisia.
23.12.2015 21:41
No siitä nyt ei varmaan kannata olla pahoillaan, eiköhän näkeminen ole kuitenkin se juttu.
23.12.2015 17:23
Vai oikein tutkimus, jopas nyt. Kai se on sitten uskottava.. Vai oliko tutkimuksen takana Instrumentarium? Itselle asia on jotakuinkin samantekevä. Toiset näyttävät hyvälle ja toiset ei, olipa rillit tai ei.
23.12.2015 16:27
Ei silmälasit ole markkina-arvoa kohottava asia, mutta ei se sitä laskekaan. Siis normaali-ihmisen mielestä. Toki on olemassa ihmisiä, jotka eivät suvaitse toisissa minkäänlaisia "virheitä" tai vähäisintäkään epätäydellisyyttä.
23.12.2015 16:11
Huh, kuulostat niin jännältä, että minun on varmaan pakko totella ja tehdä niin kuin sanot, antaa asioiden vain tapahtua.
23.12.2015 15:52
"Toki ns "kehitysmaiden" ihmiset ovat otollisia kohteita kun ajatellaan lihan syöntiä." Minä puolestani luulen, että he ovat sitkeitä, pahan makuisia ja täynnä eksoottisia tauteja.
Mutta onnittelut, sait mamut vedettyä tähänkin keskusteluun. Minä ainkaan ole niitä tänne pyytänyt, joten turha koittaa kepillä jäätä sen asian suhteen.
Kyllä ihmisellä tulisi olla moraali ja vastuu tekemistään päätöksistä. Moraalin tulisi koskea myös kulutustottumuksia ja sitä mitä lautaselleen pistää.
23.12.2015 15:47
En nyt ainakaan suolaa antasi, vaikka se oliskin periaatteessa ihan hauska käyttis. Tuskin pyytäisin sisälle, se olisi hiukan liian uskallettua, mutta antasin hänelle kyllä kaapissa olevan avaamattoman paketin.
22.12.2015 23:19
Minusta ei madalla yhtään, varsinkaan, jos miehellä on hänelle sopivat, hyvällä maulla valitut kehykset. Voi jopa näyttää paremmalle, kuin ilman. Ja ihan sama, rillithän voi aina heittää hekuman hetkellä menemään.
Käsittääkseni miehet keskimäärin eivät pidä rilleistä naisella. Itse ainakin olen huomannut, että ilman rillejä tulee selkeästi enemmän huomiota kuin rilleillä, mutta pidän silti enimmäkseen kakkuloita, koska pidän niistä itse.
22.12.2015 23:02
Joulubonerista? Oho, eikun se olikin joulubonari.
22.12.2015 22:48
102 / 109