Juopotteletteko jouluna

ätminki

Oletteko juoppoja, vedättekö kalsarikännit jouluna?

59

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiksu-ja-kunnollinen

Todellakin juon koska kukaan ei välitä minusta.

• Valitulle

Vielä vähemmän välittävät jos juot ,järki käteen,

• eienää

Taisin olla viimeksi 2003 jouluna selvinpäin ja nyt taas. Olen jo pari kuukautta harjoitellut raittiutta, joten ei tämä niin ihmeellistä ole.

• jataasmennään

Tulipa puhuttua ohi suun. Pannahinen sentään! Olutlava korkattu. Tässä se nyt menee tämäkin joulu.

• Ex------------PUA

Ehkä sivistyneesti ilahdutan itseäni jollain viskillä tai viinilllä.

Yleensä se sisältyy lahjoihin, ja olisi röyhkeää olla näyttämättä lahjoittaneelle osapuolelle kiitollisuutta.

• m-i-e-s

Oikein, meinaan viski ja viini.

• viruvalgiaa

Nyt alko loma ja kestää ensi vuoden puolelle. Olen taatusti kännissä joka päivä. Ketä se kiinnostaa. Ei ketään yksinäisten olo muutenkaan nappaa joten ei ole keneltäkään pois vaikka vetäisin lasolia joka päivä tosin pysyn ihan vaan viron viinoissa ja ne ei lopu.

• Naiset taitavat vetää mummokalsarikännit. :-(

• atännä

Paitsi minä, joka hörpin punkkupulloni stringeissä.

• Ryyppäämään.1

Kyllä kalsarikännit vedetään seksikkäimmissä alushepeneissä mitä kaapista löytyy! Paitsi jos kännätään porukassa, silloin on hyvä pistää ne mummokalsarit ettei tule väärin ymmärryksiä.

• Ryyppäämään.1 kirjoitti:

Kyllä kalsarikännit vedetään seksikkäimmissä alushepeneissä mitä kaapista löytyy! Paitsi jos kännätään porukassa, silloin on hyvä pistää ne mummokalsarit ettei tule väärin ymmärryksiä.

Ei porukassa kännääminen ole kalsarikännäämistä. Mummokalsarikännääminen on sitä, että istuu yksin kotona laatikkoviinin kanssa ja etsii kuvia Ryan Goslingista.

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Paitsi minä, joka hörpin punkkupulloni stringeissä.

Hörpihän reippaasti niin toivottavasti sitten pikkuhiprakassa innostut laittamaan stringipeppukuvan palstalaisten joulua ilahduttamaan :)

• Riiiiiiiiiiii

Sitähän täällä;). Hiukan kuikelo tuo Gosling, mutta kiitti vinkistä. Hyvä joulua kaikkille markkinatasoille sukupuolesta ja iästä riippumatta!

• 2626
        HC-ätmel kirjoitti:

Ei porukassa kännääminen ole kalsarikännäämistä. Mummokalsarikännääminen on sitä, että istuu yksin kotona laatikkoviinin kanssa ja etsii kuvia Ryan Goslingista.

En tiedä kuka on Ryan Gosling, dokaan sohvalla flanellipyjamassa, katselen Areenaa koska telkku suoltaa skeidaa.

• höhööööööö

Viinaa, lonkeroa ja Pleikkaria. Kiva Joulu tulossa...

• Äimä

Täysraittiina en vedä minkäänlaisia kännejä.
      He jotka ottavat, ottakoot.

• rumamaija

Aion viedä pullon cavaa kiitokseksi ystävälleni siitä, että hänen perheensä tarjoaa minulle jouluaterian kanssaan. Mitään varsinaista ryypiskelyä siitä kuitenkaan tuskin seuraa.

• Sain lahjaksi jokseenkin liioitellusti 5 litran pönikän viiniä.. Kaapissa on myös pari hyvää olutta. Olisi siis olemassa mahdollisuudet oikein perinpohjaisiin mummokalsarikänneihin.. ja vuosisadan päänsärkyyn, mutta en kyllä ikinä juo itsekseni lasillista enempää.

• PikkuPukki_

Juo pienet sievät humalat ja tule palstalle huomenna irstailemaan. :)

• PikkuPukki_ kirjoitti:

Juo pienet sievät humalat ja tule palstalle huomenna irstailemaan. :)

Hee, tuo skenaario tässä vähän huolestuttaakin.. Huomenna en taida ehtiä, mutta katsotaan mitä tässä vielä saadaan aikaiseksi. :D

• jpukkixx

Joop, ensimmäinen avattu!
      Ei tässä yksinäisellä muutakaan tekemistä jouluna ole.

• perseetolallevie

Totta kai.

• 876

Odinille ensimmäinen,

• Joulu_on_taas

Pari lasia viiniä ja liköörisuklaata, en laskisi kalsarikänneiksi vielä vaikka otinkin ennen kahtatoista ekan huikan.

• Kilttiatm

Kännissä on hyvä olla jouluna koska kukaan ei rakasta minua. Tulin juuri salilta ja kohta vois juoda olutta vaikka olut ei olekkaan mikään palautusjuoma.

• gfghsdfhsdf

Olut ei ole palautusjuoma, mutta esim Lifen palautusjuomajauheita voi miksata kossuun, jolloin lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• nbcvn

Tottakai juon, olenhan suomalainen!

• Freyer

Aito alkuperäinen joulu o ryyppyjuhla. Kristityt paskat pilas ensin, toiseks kauppiaat. Taisi siinä vaikutteita antaaa joku pyhä nikolaus sinterklaas santa claus.

Vanhemmatki vaa kusettaa lapsiaan. Muka hammaskeijut pääsiäispuput joulupukit. Kaikki o iha kusetusta. Tätä paskaa kaikille o syötetty.

Ainoo oikee tapa o vetää porukalla 3 päivää putkeen.

• kisunkaa

Viskiä saatan ottaa hieman, mutta varsinainen dokaaminen ei kuulu minun jouluuni. Ehkä sitten, kun olen vanha ja yksinäinen kissamummo.

• Ujoatm26v

Jouluolutta, viiniä ja konjakkia täällä juodaan yksin tai perheen kanssa.

• Kilttiatm

Viskit ja sellaset on törkeen pahoja. En juo edes mitään viinoja kuin kerran 10 vuodessa.

• juonsperma

humalat varastoin aina vuoden spermat ja nautin ne jouluna laitan ruuan mausteeksi jne ja maustan kaikkia juomiakin spermallani...

• Naisasialooseri1

ATM kaverini meinasi aloittaa ryyppäämään vasta huomenna heti aamusta, tänään uhkasi olla selvinpäin, myös toissapäivänä hän otti pikkukännit.

• atännä

No niin. Kuolleita muisteltu, elävistä selvitty, nyt olen omassa rauhassani ja avasin punkkupullon.

• Stringit ilmaantuvat palstalle 5... 4... 3... 2...

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Stringit ilmaantuvat palstalle 5... 4... 3... 2...

Höh. No ei ilmaannu. Millaset pappakalsarit sulla on? Kuvaa odotellessa... ;)

• Joulutervehdys

Joo, laita meille joulun ratoksi herutuskuva!

• atännä
        Joulutervehdys kirjoitti:

Joo, laita meille joulun ratoksi herutuskuva!

Jos peppuja tahdot nähdä, netti on tukossa itseään tyrkyttäviä leidejä, googaaa... Mun perse pysyy penkissä.

• atännä
        atännä kirjoitti:

Jos peppuja tahdot nähdä, netti on tukossa itseään tyrkyttäviä leidejä, googaaa... Mun perse pysyy penkissä.

...juoppo... LLL.. Googlaa :)

• atännä kirjoitti:

Höh. No ei ilmaannu. Millaset pappakalsarit sulla on? Kuvaa odotellessa... ;)

http://aijaa.com/Vuu28W

Arvaa kenen vuoro nyt on. >:-)

• Joulutervehdys

Olin epäselvä, anteeksi. Herutuskuvatoive oli esitetty HC-ätmelille.

• atännä

• atännä kirjoitti:

;))
        Ikiksen vuoro?

Väärin! >:-(

• atännä
        Joulutervehdys kirjoitti:

Olin epäselvä, anteeksi. Herutuskuvatoive oli esitetty HC-ätmelille.

Mun vastaukseni myös :) tätä se viini teettää....mutta laita toki sinäkin, on jotain katseltavaa huomenna hiukan heikommalla kunnolla,... :)

• Rohkeeta

Hmm, laittaisiko taustakuvaksi :)

• Joulutervehdys
        atännä kirjoitti:

Mun vastaukseni myös :) tätä se viini teettää....mutta laita toki sinäkin, on jotain katseltavaa huomenna hiukan heikommalla kunnolla,... :)

OK :D

• atännä kirjoitti:

On toki, mutta niihin ei ole pienintäkään emotionaalista yhteyttä. Täysin vieraan naisen kuva on vain pikseleitä ruudulla.

• 2626

Punkkua vetelen, krapulaa parannellut. Jalluakin on varastossa, muttei nyt tee mieli.

• EinoK

Jouluaattoilta päättyi kun olin niin kovassa kännissä että sammuin.
      Sen jälkeen nyt jo 32.raitis joulu.

• Hirvenlihat

Itse tislattua Ponua joku litra aina on. Opin jo kuuskyt luvun välissä.

• lihas

ei mitään kännejä jouluna eikä juhannuksena vaan kova bodi treeniä niin ei takuulla huvita kännätä

• JuomatHyvässäSeurassa

Ei kalsarikännejä, raittiina ollaan. Joulun jälkeen ihailen juomavalikoimaani, parasta konjakkia, pehmeän kiihottavaa punaviiniä ja korskeinta kuohuviiniä näin muutamia mainitakseni. Vain erinomainen seura saa pullojen korkit paukkumaan.

• wweeweew

vetäsin tossa koomat ja makasin tunnin ja aloitn taas melkoinen känni päällä

• perseetolallevie

mula meni o paksta housuun kun en ehrtinyt vessaan

• Nuuskoa

oon kuullunna että jos kastaa pussinuuskoa viunassa ja laittaa esinahan alle ni kohta jo pörisee kieli suussa.

• Snus

Itekki oon kuullunna tämmösen asian varsin luotettavalta taholta ja en näe minkään näköstä syytä siihen, että tämä kyseinen Eikka valehtelisi näinki vakavasta asiasta. Oli kuulemma yhen nimeltämainitsemattoman roterussin kanssa tätä kokkeillunna.

• Kilttiatm

Ei tunnu missään vaikka olen varmaan jo 11 olutta juonut. Vois juoda huomennakin kun sitä tuskin muutakaan tekemistä keksii.

• jouluterveiset
    • helmiä.sioille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4334
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3770
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3459
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3060
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2548
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2469
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2242
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1906
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1682
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1642
    Aihe