Oletteko juoppoja, vedättekö kalsarikännit jouluna?
Juopotteletteko jouluna
59
229
Vastaukset
- Fiksu-ja-kunnollinen
Todellakin juon koska kukaan ei välitä minusta.
- Valitulle
Vielä vähemmän välittävät jos juot ,järki käteen,
- eienää
Taisin olla viimeksi 2003 jouluna selvinpäin ja nyt taas. Olen jo pari kuukautta harjoitellut raittiutta, joten ei tämä niin ihmeellistä ole.
- jataasmennään
Tulipa puhuttua ohi suun. Pannahinen sentään! Olutlava korkattu. Tässä se nyt menee tämäkin joulu.
- Ex------------PUA
Ehkä sivistyneesti ilahdutan itseäni jollain viskillä tai viinilllä.
Yleensä se sisältyy lahjoihin, ja olisi röyhkeää olla näyttämättä lahjoittaneelle osapuolelle kiitollisuutta.- m-i-e-s
Oikein, meinaan viski ja viini.
- viruvalgiaa
Nyt alko loma ja kestää ensi vuoden puolelle. Olen taatusti kännissä joka päivä. Ketä se kiinnostaa. Ei ketään yksinäisten olo muutenkaan nappaa joten ei ole keneltäkään pois vaikka vetäisin lasolia joka päivä tosin pysyn ihan vaan viron viinoissa ja ne ei lopu.
Naiset taitavat vetää mummokalsarikännit. :-(
- atännä
Paitsi minä, joka hörpin punkkupulloni stringeissä.
- Ryyppäämään.1
Kyllä kalsarikännit vedetään seksikkäimmissä alushepeneissä mitä kaapista löytyy! Paitsi jos kännätään porukassa, silloin on hyvä pistää ne mummokalsarit ettei tule väärin ymmärryksiä.
Ryyppäämään.1 kirjoitti:
Kyllä kalsarikännit vedetään seksikkäimmissä alushepeneissä mitä kaapista löytyy! Paitsi jos kännätään porukassa, silloin on hyvä pistää ne mummokalsarit ettei tule väärin ymmärryksiä.
Ei porukassa kännääminen ole kalsarikännäämistä. Mummokalsarikännääminen on sitä, että istuu yksin kotona laatikkoviinin kanssa ja etsii kuvia Ryan Goslingista.
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Paitsi minä, joka hörpin punkkupulloni stringeissä.
Hörpihän reippaasti niin toivottavasti sitten pikkuhiprakassa innostut laittamaan stringipeppukuvan palstalaisten joulua ilahduttamaan :)
- Riiiiiiiiiiii
Sitähän täällä;). Hiukan kuikelo tuo Gosling, mutta kiitti vinkistä. Hyvä joulua kaikkille markkinatasoille sukupuolesta ja iästä riippumatta!
- 2626
HC-ätmel kirjoitti:
Ei porukassa kännääminen ole kalsarikännäämistä. Mummokalsarikännääminen on sitä, että istuu yksin kotona laatikkoviinin kanssa ja etsii kuvia Ryan Goslingista.
En tiedä kuka on Ryan Gosling, dokaan sohvalla flanellipyjamassa, katselen Areenaa koska telkku suoltaa skeidaa.
- höhööööööö
Viinaa, lonkeroa ja Pleikkaria. Kiva Joulu tulossa...
- Äimä
Täysraittiina en vedä minkäänlaisia kännejä.
He jotka ottavat, ottakoot. - rumamaija
Aion viedä pullon cavaa kiitokseksi ystävälleni siitä, että hänen perheensä tarjoaa minulle jouluaterian kanssaan. Mitään varsinaista ryypiskelyä siitä kuitenkaan tuskin seuraa.
Sain lahjaksi jokseenkin liioitellusti 5 litran pönikän viiniä.. Kaapissa on myös pari hyvää olutta. Olisi siis olemassa mahdollisuudet oikein perinpohjaisiin mummokalsarikänneihin.. ja vuosisadan päänsärkyyn, mutta en kyllä ikinä juo itsekseni lasillista enempää.
- PikkuPukki_
Juo pienet sievät humalat ja tule palstalle huomenna irstailemaan. :)
PikkuPukki_ kirjoitti:
Juo pienet sievät humalat ja tule palstalle huomenna irstailemaan. :)
Hee, tuo skenaario tässä vähän huolestuttaakin.. Huomenna en taida ehtiä, mutta katsotaan mitä tässä vielä saadaan aikaiseksi. :D
- jpukkixx
Joop, ensimmäinen avattu!
Ei tässä yksinäisellä muutakaan tekemistä jouluna ole. - perseetolallevie
Totta kai.
- 876
Odinille ensimmäinen,
- Joulu_on_taas
Pari lasia viiniä ja liköörisuklaata, en laskisi kalsarikänneiksi vielä vaikka otinkin ennen kahtatoista ekan huikan.
- Kilttiatm
Kännissä on hyvä olla jouluna koska kukaan ei rakasta minua. Tulin juuri salilta ja kohta vois juoda olutta vaikka olut ei olekkaan mikään palautusjuoma.
- gfghsdfhsdf
Olut ei ole palautusjuoma, mutta esim Lifen palautusjuomajauheita voi miksata kossuun, jolloin lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
- nbcvn
Tottakai juon, olenhan suomalainen!
- Freyer
Aito alkuperäinen joulu o ryyppyjuhla. Kristityt paskat pilas ensin, toiseks kauppiaat. Taisi siinä vaikutteita antaaa joku pyhä nikolaus sinterklaas santa claus.
Vanhemmatki vaa kusettaa lapsiaan. Muka hammaskeijut pääsiäispuput joulupukit. Kaikki o iha kusetusta. Tätä paskaa kaikille o syötetty.
Ainoo oikee tapa o vetää porukalla 3 päivää putkeen. - kisunkaa
Viskiä saatan ottaa hieman, mutta varsinainen dokaaminen ei kuulu minun jouluuni. Ehkä sitten, kun olen vanha ja yksinäinen kissamummo.
- Ujoatm26v
Jouluolutta, viiniä ja konjakkia täällä juodaan yksin tai perheen kanssa.
- Kilttiatm
Viskit ja sellaset on törkeen pahoja. En juo edes mitään viinoja kuin kerran 10 vuodessa.
- juonsperma
humalat varastoin aina vuoden spermat ja nautin ne jouluna laitan ruuan mausteeksi jne ja maustan kaikkia juomiakin spermallani...
- Naisasialooseri1
ATM kaverini meinasi aloittaa ryyppäämään vasta huomenna heti aamusta, tänään uhkasi olla selvinpäin, myös toissapäivänä hän otti pikkukännit.
- atännä
No niin. Kuolleita muisteltu, elävistä selvitty, nyt olen omassa rauhassani ja avasin punkkupullon.
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Stringit ilmaantuvat palstalle 5... 4... 3... 2...
Höh. No ei ilmaannu. Millaset pappakalsarit sulla on? Kuvaa odotellessa... ;)
- Joulutervehdys
Joo, laita meille joulun ratoksi herutuskuva!
- atännä
Joulutervehdys kirjoitti:
Joo, laita meille joulun ratoksi herutuskuva!
Jos peppuja tahdot nähdä, netti on tukossa itseään tyrkyttäviä leidejä, googaaa... Mun perse pysyy penkissä.
- atännä
atännä kirjoitti:
Jos peppuja tahdot nähdä, netti on tukossa itseään tyrkyttäviä leidejä, googaaa... Mun perse pysyy penkissä.
...juoppo... LLL.. Googlaa :)
atännä kirjoitti:
Höh. No ei ilmaannu. Millaset pappakalsarit sulla on? Kuvaa odotellessa... ;)
http://aijaa.com/Vuu28W
Arvaa kenen vuoro nyt on. >:-)- Joulutervehdys
Olin epäselvä, anteeksi. Herutuskuvatoive oli esitetty HC-ätmelille.
- atännä
Joulutervehdys kirjoitti:
Olin epäselvä, anteeksi. Herutuskuvatoive oli esitetty HC-ätmelille.
Mun vastaukseni myös :) tätä se viini teettää....mutta laita toki sinäkin, on jotain katseltavaa huomenna hiukan heikommalla kunnolla,... :)
- Rohkeeta
Hmm, laittaisiko taustakuvaksi :)
- Joulutervehdys
atännä kirjoitti:
Mun vastaukseni myös :) tätä se viini teettää....mutta laita toki sinäkin, on jotain katseltavaa huomenna hiukan heikommalla kunnolla,... :)
OK :D
atännä kirjoitti:
On toki, mutta niihin ei ole pienintäkään emotionaalista yhteyttä. Täysin vieraan naisen kuva on vain pikseleitä ruudulla.
- 2626
Punkkua vetelen, krapulaa parannellut. Jalluakin on varastossa, muttei nyt tee mieli.
- EinoK
Jouluaattoilta päättyi kun olin niin kovassa kännissä että sammuin.
Sen jälkeen nyt jo 32.raitis joulu. - Hirvenlihat
Itse tislattua Ponua joku litra aina on. Opin jo kuuskyt luvun välissä.
- lihas
ei mitään kännejä jouluna eikä juhannuksena vaan kova bodi treeniä niin ei takuulla huvita kännätä
- JuomatHyvässäSeurassa
Ei kalsarikännejä, raittiina ollaan. Joulun jälkeen ihailen juomavalikoimaani, parasta konjakkia, pehmeän kiihottavaa punaviiniä ja korskeinta kuohuviiniä näin muutamia mainitakseni. Vain erinomainen seura saa pullojen korkit paukkumaan.
- wweeweew
vetäsin tossa koomat ja makasin tunnin ja aloitn taas melkoinen känni päällä
- perseetolallevie
mula meni o paksta housuun kun en ehrtinyt vessaan
- Nuuskoa
oon kuullunna että jos kastaa pussinuuskoa viunassa ja laittaa esinahan alle ni kohta jo pörisee kieli suussa.
- Snus
Itekki oon kuullunna tämmösen asian varsin luotettavalta taholta ja en näe minkään näköstä syytä siihen, että tämä kyseinen Eikka valehtelisi näinki vakavasta asiasta. Oli kuulemma yhen nimeltämainitsemattoman roterussin kanssa tätä kokkeillunna.
- Kilttiatm
Ei tunnu missään vaikka olen varmaan jo 11 olutta juonut. Vois juoda huomennakin kun sitä tuskin muutakaan tekemistä keksii.
- jouluterveiset
pasi viheraholta...
Internetin höyrypäät vituttaa!!!
https://www.youtube.com/watch?v=t2sXvqFPgjU - helmiä.sioille
Joulu ei ole selvän miehen hommaa... :)
https://www.youtube.com/watch?v=Nb6uBTbmkms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724334Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003770Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363459- 513060
- 402548
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182469Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222242- 231906
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151682Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331642