Palstanaiset

Gallupoija

Moniko palstanainen viettää seksittömän joulun ja Uuden vuoden tai välin?

29

169

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

      Minä ainakin.

    • kisunkaa

      Minä vietän myös seksitöntä joululomaa, johon se vuodenvaihdekin kuuluu.

    • kainovienonen

      Minä myös vietän seksittömän joulun ja vuodenvaihteen ja koko ensi vuodenkin.

    • atännä

      Voin olla saamaton, mutta en sentään avuton. Kaksi tervettä kättä ja iskemätön paketti paristoja.. ;)

    • Mielestäni palstanaisen seksittömään jouluun tulisi kuulua myös masturboimattomuus.

      • Kaalimato2

        Mutta jos saa joululahjaksi jonkun taikasauvan, saako sitä kokeilla vasta loppiaisen jälkeen?


      • Kaalimato2 kirjoitti:

        Mutta jos saa joululahjaksi jonkun taikasauvan, saako sitä kokeilla vasta loppiaisen jälkeen?

        Kuka antaa naiselle joululahjaksi masturbointivälineen? Pahin vihamies/-nainen?


      • Kaalimato2

        On sitä sattunut kummempaakin tässä maailmassa. Mutta siis juu, olen saanut "yhteiseksi kivaksi leluksi" kyllä kerran. Mutta toisaalta sain myös juotoskolvin. Miehet on niin kummallisia. Sillä oli kai tarkoitus tehdä jotain taidetta (puun koristepoltto), idea taisi olla sellainen, kun en noita sähkötöitä oikein osaa tehdä.


      • Kaalimato2 kirjoitti:

        On sitä sattunut kummempaakin tässä maailmassa. Mutta siis juu, olen saanut "yhteiseksi kivaksi leluksi" kyllä kerran. Mutta toisaalta sain myös juotoskolvin. Miehet on niin kummallisia. Sillä oli kai tarkoitus tehdä jotain taidetta (puun koristepoltto), idea taisi olla sellainen, kun en noita sähkötöitä oikein osaa tehdä.

        Ehkä sekin oli tarkoitettu työnnettäväksi johonkin ruumiinaukkoon.


      • Kaalimato2

        Olisi kummasti alkanut paikkoja kuumottaa...


      • 774877
        Kaalimato2 kirjoitti:

        On sitä sattunut kummempaakin tässä maailmassa. Mutta siis juu, olen saanut "yhteiseksi kivaksi leluksi" kyllä kerran. Mutta toisaalta sain myös juotoskolvin. Miehet on niin kummallisia. Sillä oli kai tarkoitus tehdä jotain taidetta (puun koristepoltto), idea taisi olla sellainen, kun en noita sähkötöitä oikein osaa tehdä.

        Kolvi ois oikeesti todella hyvä lahja. Oon vähän kateellinen


    • Jos ei tapahdu jotain Dickensiläistä joulun ihmettä, niin harrastan todennäköisesti seksiä itseni kanssa jouluna ja uutena vuotena, mahdollisesti myös välipäivinä.. No, eipä ainakaan tiedossa myöskään sydänsuruja , tai miesbasilleja. Saletisti natsaa. :/

      • Karvamuna

        Mikset pyydä jotain atmia luoksesi jouluna harrastamana seksiä?


      • Karvamuna kirjoitti:

        Mikset pyydä jotain atmia luoksesi jouluna harrastamana seksiä?

        En taida tuntea yhtään atmia, enkä harrasta seksiä tuntemattomien kanssa.


      • Neitsytsetä
        PikkuLikka kirjoitti:

        En taida tuntea yhtään atmia, enkä harrasta seksiä tuntemattomien kanssa.

        Oletko varma ettet tunne?

        Minulla on kavereina monta ytniä, ketniä ja pari ätniäkin. Tänä vuonna kaksi nuorta ja ujoa naista on sanonut minulle etteivät he ymmärrä miksi puhun heidän kanssaan, koska "olen eri tasolla kuin he".

        Monikaan tuskin arvaa että olen HC-ATM.

        Be careful, ätmit kulkevat joukossanne ;)


      • PikkuLikka kirjoitti:

        En taida tuntea yhtään atmia, enkä harrasta seksiä tuntemattomien kanssa.

        Tuskinpa edes haluatkaan tutustua. :-(


      • Neitsytsetä kirjoitti:

        Oletko varma ettet tunne?

        Minulla on kavereina monta ytniä, ketniä ja pari ätniäkin. Tänä vuonna kaksi nuorta ja ujoa naista on sanonut minulle etteivät he ymmärrä miksi puhun heidän kanssaan, koska "olen eri tasolla kuin he".

        Monikaan tuskin arvaa että olen HC-ATM.

        Be careful, ätmit kulkevat joukossanne ;)

        Kovasti yritin miettiä, mutta en tosiaan taida tuntea yhtään kunnon ätmiä.. Työpaikalla saattaa olla yksi parikymppinen neitsytmies, mutta se on työpaikalla ja parikymppinen.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Tuskinpa edes haluatkaan tutustua. :-(

        Se on tapauskohtaista..


    • Hhahha

      Kyllä.torttua riittäää

    • Aivoaalto

      Minä.

      Ajattelin kylläkin joululomalla äänittää sellaisen jouluaiheisen kuunnelman joka aiheuttaa orgasmin naisille jotka kuuntelevat sitä keskittyneesti.

      • 12121212

        En siis ollut ainoa joka luki otsikon väärin.

        Oletettavasti kuunnelmassasi kerrotaan tuntematttomista jännämiehistä jotka ottavat naisen rajusti, eläimellisesti ja väkisin.


    • 12121212

      Minä, todennäköisesti. Jouluaatto menee sukuloimassa ja joulun pyhinä aikomuksena on rauhoittua ja nauttia joulubonareista.

      Jos PikkuLikka ja ätännä vaativat päästä asuntooni pitämään villejä orgioita, saatan harkita osallistumista jos he kovasti pyytävät kutsuen minua "mestariksi". Todennäköisimmin kuitenkin naukkailen punaviiniä ja luen Milton Friedmania.

      • 12121212

        Oho, luin että palstaLAINEN mutta otsikko olikin palstanainen :D

        Sattuuhan sitä.


      • Joulubonerista? Oho, eikun se olikin joulubonari.


    • Riiiiiiiiiiiiiiiiii

      Ilman miesseuraa mennään, jos ei tähän liittyvää joulun ihmettä tapahdu. Miksei saa masturboida?

    • Kahvinkeittäjäksi

      Elokuun alusta kylläkään ei ole ollut sitä iloa miehen kanssa, samoissa merkeissä vuoden lopppuun asti. Olen tavannut syksyn aikan mielenkiintisia miehhiä treffeillä, mutta seurustelusuhdetta ei ole aloitettu. Vaikka seksi onkin ilahduttavaa ja paineitakin siihen on, en halua irtosuhteita, en ole koskaan halunnut.

      Rentouttavaa joulua ja hyviä kohtaamisia kaikille.

    • Karvamuna

      ei se seksi tuntemattoman kanssa ole sen ihmeempää kuin sellasen kanssa jonka tunnet.

      • Riippuu siitä miten asiaan suhtautuu.. Minusta olisi vaan omituista ryhtyä sellaisiin puuhiin jonkun satunnaisen vastaantulijan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe