Palstanaiset

Gallupoija

Moniko palstanainen viettää seksittömän joulun ja Uuden vuoden tai välin?

29

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

Minä ainakin.

• kisunkaa

Minä vietän myös seksitöntä joululomaa, johon se vuodenvaihdekin kuuluu.

• kainovienonen

Minä myös vietän seksittömän joulun ja vuodenvaihteen ja koko ensi vuodenkin.

• atännä

Voin olla saamaton, mutta en sentään avuton. Kaksi tervettä kättä ja iskemätön paketti paristoja.. ;)

• Mielestäni palstanaisen seksittömään jouluun tulisi kuulua myös masturboimattomuus.

• Kaalimato2

Mutta jos saa joululahjaksi jonkun taikasauvan, saako sitä kokeilla vasta loppiaisen jälkeen?

• Kaalimato2 kirjoitti:

Mutta jos saa joululahjaksi jonkun taikasauvan, saako sitä kokeilla vasta loppiaisen jälkeen?

Kuka antaa naiselle joululahjaksi masturbointivälineen? Pahin vihamies/-nainen?

• Kaalimato2

On sitä sattunut kummempaakin tässä maailmassa. Mutta siis juu, olen saanut "yhteiseksi kivaksi leluksi" kyllä kerran. Mutta toisaalta sain myös juotoskolvin. Miehet on niin kummallisia. Sillä oli kai tarkoitus tehdä jotain taidetta (puun koristepoltto), idea taisi olla sellainen, kun en noita sähkötöitä oikein osaa tehdä.

• Kaalimato2 kirjoitti:

On sitä sattunut kummempaakin tässä maailmassa. Mutta siis juu, olen saanut "yhteiseksi kivaksi leluksi" kyllä kerran. Mutta toisaalta sain myös juotoskolvin. Miehet on niin kummallisia. Sillä oli kai tarkoitus tehdä jotain taidetta (puun koristepoltto), idea taisi olla sellainen, kun en noita sähkötöitä oikein osaa tehdä.

Ehkä sekin oli tarkoitettu työnnettäväksi johonkin ruumiinaukkoon.

• Kaalimato2

Olisi kummasti alkanut paikkoja kuumottaa...

• 774877
        Kaalimato2 kirjoitti:

Kolvi ois oikeesti todella hyvä lahja. Oon vähän kateellinen

• Jos ei tapahdu jotain Dickensiläistä joulun ihmettä, niin harrastan todennäköisesti seksiä itseni kanssa jouluna ja uutena vuotena, mahdollisesti myös välipäivinä.. No, eipä ainakaan tiedossa myöskään sydänsuruja , tai miesbasilleja. Saletisti natsaa. :/

• Karvamuna

Mikset pyydä jotain atmia luoksesi jouluna harrastamana seksiä?

• Karvamuna kirjoitti:

Mikset pyydä jotain atmia luoksesi jouluna harrastamana seksiä?

En taida tuntea yhtään atmia, enkä harrasta seksiä tuntemattomien kanssa.

• Neitsytsetä
        PikkuLikka kirjoitti:

Oletko varma ettet tunne?

Minulla on kavereina monta ytniä, ketniä ja pari ätniäkin. Tänä vuonna kaksi nuorta ja ujoa naista on sanonut minulle etteivät he ymmärrä miksi puhun heidän kanssaan, koska "olen eri tasolla kuin he".

Monikaan tuskin arvaa että olen HC-ATM.

Be careful, ätmit kulkevat joukossanne ;)

• PikkuLikka kirjoitti:

Tuskinpa edes haluatkaan tutustua. :-(

• Neitsytsetä kirjoitti:

Oletko varma ettet tunne?

Minulla on kavereina monta ytniä, ketniä ja pari ätniäkin. Tänä vuonna kaksi nuorta ja ujoa naista on sanonut minulle etteivät he ymmärrä miksi puhun heidän kanssaan, koska "olen eri tasolla kuin he".

Monikaan tuskin arvaa että olen HC-ATM.

Be careful, ätmit kulkevat joukossanne ;)

Kovasti yritin miettiä, mutta en tosiaan taida tuntea yhtään kunnon ätmiä.. Työpaikalla saattaa olla yksi parikymppinen neitsytmies, mutta se on työpaikalla ja parikymppinen.

• HC-ätmel kirjoitti:

Tuskinpa edes haluatkaan tutustua. :-(

Se on tapauskohtaista..

• Hhahha

Kyllä.torttua riittäää

• Aivoaalto

Minä.

Ajattelin kylläkin joululomalla äänittää sellaisen jouluaiheisen kuunnelman joka aiheuttaa orgasmin naisille jotka kuuntelevat sitä keskittyneesti.

• 12121212

En siis ollut ainoa joka luki otsikon väärin.

Oletettavasti kuunnelmassasi kerrotaan tuntematttomista jännämiehistä jotka ottavat naisen rajusti, eläimellisesti ja väkisin.

• 12121212

Minä, todennäköisesti. Jouluaatto menee sukuloimassa ja joulun pyhinä aikomuksena on rauhoittua ja nauttia joulubonareista.

Jos PikkuLikka ja ätännä vaativat päästä asuntooni pitämään villejä orgioita, saatan harkita osallistumista jos he kovasti pyytävät kutsuen minua "mestariksi". Todennäköisimmin kuitenkin naukkailen punaviiniä ja luen Milton Friedmania.

• 12121212

Oho, luin että palstaLAINEN mutta otsikko olikin palstanainen :D

Sattuuhan sitä.

• Joulubonerista? Oho, eikun se olikin joulubonari.

• Riiiiiiiiiiiiiiiiii

Ilman miesseuraa mennään, jos ei tähän liittyvää joulun ihmettä tapahdu. Miksei saa masturboida?

• Kahvinkeittäjäksi

Elokuun alusta kylläkään ei ole ollut sitä iloa miehen kanssa, samoissa merkeissä vuoden lopppuun asti. Olen tavannut syksyn aikan mielenkiintisia miehhiä treffeillä, mutta seurustelusuhdetta ei ole aloitettu. Vaikka seksi onkin ilahduttavaa ja paineitakin siihen on, en halua irtosuhteita, en ole koskaan halunnut.

Rentouttavaa joulua ja hyviä kohtaamisia kaikille.

• Karvamuna

ei se seksi tuntemattoman kanssa ole sen ihmeempää kuin sellasen kanssa jonka tunnet.

• Riippuu siitä miten asiaan suhtautuu.. Minusta olisi vaan omituista ryhtyä sellaisiin puuhiin jonkun satunnaisen vastaantulijan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2411
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2027
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      1891
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe