Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täytyy+pistää+mietintään..+mutta+kyllä+varmaan+joku++"+näytät+aina+yhtä+upealta..+ja+olet+sitäkin+rakkaampi+"+-+tyyppinen+voisi+toimia..+Ikäänkuin+yritetään+kiertää+kysymys+ja+suunnata+huomio+muualle..+Jos+palstaa+on+uskominen+niin++joku+:+"+oho,+sain+just+viestin,+että++mun+osakesalkkuni+arvo+on+tuplaantunut"+voisi+toimia+paremmin+naisen+positiivisena+harhauttajana.
Öitä+:)
02.07.2016 01:17
No+a+a+a+a+a+a+aattelepa+ite.
02.07.2016 00:50
Niin,+hän+veti+johtopäätökset+itse,+mutta+ne+oli+kuitenkin+ne+oikeat+johtopäätökset.
Juu,+sehän+on+ihan+klassinen+myrskyn+silmä,+jos+nainen+kysyy+näyttääkö+sen+takapuoli+isolle+jossain+vaatteessa..+nykyään+kysymykseen+on+vielä+vaikeampi+vastata+kun+sen+kai+pitäisi+näyttää+isolle..+tai+ehkä+ei.+Mikään+vastaus+mieheltä+ei+ole+siinä+tilanteessa+oikea..+ainoa+mahdollisuus+on+paeta+paikalta+ja+sekin+tulkitaan+vastaukseksi.+:D
02.07.2016 00:47
Palstaillessa+muutaman+kerran+ja+elämän+aikana..+muutaman+kerran.
Juu,+pöpöthän+on+oikeasti+hyväksi+ihmiselle..+Immuunijärjestelmä+jossain+määrin+ihan+tarvii+niitä.+Asiastahan+tehty+jotain+tutkimustakin,+liika+hygienia+ja+taudittomuus+on+kaiketi+yhteydessä+allergioiden+yleistymiseen+länsimaissa.+Ei+mua+ällötä+ns.+"puhdas+lika"+eli+multa+tai+hiekka+jne+,+mutta+ihmisten+töhnät..+Kaipa+sekin+on+toisaalta+luontainen+reaktio,+jonka+tarkoitus+on+estää+tauteja+ihan+hallitsemattomasti+leviämästä.
02.07.2016 00:40
Eikös+se+nainen+siinä+avautunut,+että+se+oli+kovasti+tsempannut+itseään,+jotta+ylipäätään+uskalsi+laittaa+ne+pöksyt+jalkaansa?+Se+vaan+pettyi+ja+vittuuntui+kun+homma+meni+ns.+reisille.+Lisäksi+koko+jutussahan+on+se+vire,+että+lopultakaan+ongelma+ei+ollut+ne+housut,+vaan+se,+että+niissä+housuissa+oli+ylipainoinen+henkilö.+Tottakai+se+harmittaa,+kun+omiin+puutteisiin+tai+vajavuuksiin+puututaan..+ja+vieläpä+vieraan+ihmisen+toimesta+kassajonossa.
Miehillä+on+ihan+oma+vittuilukulttuurinsa,+mihin+naiset+eivät+välttämättä+ole+tottuneet+ja+pahastuvat+"ystävällisistä"+kommenteista.
02.07.2016 00:27
En..++mutta+olen+minä+muutaman+kerran+ollut+vähän+tuubas+tms.
02.07.2016 00:17
Nämä+asiat+kyllä+varmaankin+jakaa+ihmiset+aika+tehokkaasti+niihin+joita+ällöttää+ja+niihin,+jotka+ei+edes+ajattele+asiaa..+Ei+ole+kauankaan+siitä+kun+eräs+henkilö+tarjosi+mulle+suklaata,+ja+se+katkaisi+ne+palat+tuosta+vaan+paljain+käsin..+käpälöityään+ensin+koko+päivän+näppäimistöä,+ovenkahvoja,+ties+mitä+muuta..+jääköön+arvoitukseksi+söinkö+vai+en.+:)
Tieto+lisää+tuskaa+tässäkin+asiassa+varsin+tehokkaasti.+Parempi+kun+ei+tiedä+ja+parempi+ajatella+asiaa+mahdollisimman+vähän..+Ravintoloissa+syöminen,+tai+juominen,+on+muuten+sitten+oma+ihan+oma+kiinnostava+alueensa+mitä+näihin+juttuihin+tulee..+:)
02.07.2016 00:13
Haluan+myös+uskoa,+etten+kirjoittele+noin+sekavia..+Mitäköhän+mahdoin+ajatella+tässä+samalla?
02.07.2016 00:04
Minäkin+olen+kuullut,+että+ne+toisinaan+ihan+upottavat+pikku+kätösensä+karkkilaareihin..+maistelevat+karkkeja+laittavat+ja+sitten+takaisin+laatikkoon.+Haluan+uskoa,+että+tämä+on+urbaanilegendaa.
02.07.2016 00:00
Kyllä+minä+ainakin+edellisessä+suhteessani+olin+se+paremmin+koulutettu+ja+paremmin+ansaitseva+osapuoli.
Ei+mulle+tulisi+mieleenkään+vaatia+toiselta+eron+jälkeen+rahaa,+en+edes+ymmärrä+mihin+semmoinen+käytäntö+perustuu.+Toinen+asia+sitten+jos+olisi+yhteinen+lapsi,+sen+kulut+olisi+tietysti+reilua+jakaa+puoliksi,+mutta+muuten+en+ymmärrä+tuollaista.+Rikkaiden+ongelmia+enemmälti.
01.07.2016 23:39
Oij..+tuo+kuulostaa+kyllä+hienolle.++
Minua+ei+niinkään+ällötä+heviosastolla,+kun+kaikki+tuotteet+aikalailla+pestään+ja/tai+kuoritaan+kotona,+mutta+tuoreet+leivät+yms+leipomotuotteet+tuntuvat+olevan+aikalailla+taivasalla+köhittävinä+kaupoissa+ja+kahviloissakin..+ja+nehän+sitten+nautitaan+sellaisenaan.
Minun+lemppari+ällötyksen+kohteita+ovat+ostoskärryt+ja+-korit,+maksupäätteiden+nappulat+(eritysesti+apteekeissa),+hissien+nappulat+ja+ovenkahvat..+ja+näppäimistöt+ja+hiiret.+Kaikki+sellainen+siis+mihin+isoin+joukoin+ja+tahmaisin+tassuin+kosketaan+ja+mitä+ei+taatusti+ikinä+pestä..+mutta+ei+mulla+siis+mitään+isompaa+ongelmaa+tämän+suhteen+ole,+kunhan+vaan+toisinaan+noteeraan+asian+ja+oksennan+hiljaa+mielessäni.+:)
01.07.2016 23:34
Niin,+minusta+nuo+on+parempia+syitä+olla+menemättä+naimisiin,+kuin+mahdollinen+rahanmenetys..+Sitä+paitsi+kaikki+suhteet+johtavat+ennen+pitkää+eroon+tai+kuolemaan.
01.07.2016 23:21
Minua+oikeasti+oksettaa+katsoa+jossain+bussissa+ja+kaupoissa+kun+ihmiset+köhivät+limaa+käsiinsä+ja+käpälöivät+välittömästi+sen+jälkeen+kaikki+mahdolliset+pinnat+mihin+muidenkin+on+pakko+koskea..+:`(
Joo,+kyllähän+niitä+kaikenlaisia+ällöjä+iholle+hinkkautujia+on..+Hyvä+sinulle+jos+et+joudu+kulkemaan+julkisilla..+Juuri+tänään+joku+helvetin+spurgu+räki+ympäriinsä+bussipysäkillä+niin,+että+sitä+tuntui+roiskuvan+minun+jalalle..+Oli+varmaankin+lukenut+tätä+palstaa..+Kotiin+päästyä+oli+sitten+pakko+välittömästi+polttaa+jalka+ja+desinfioida+kengät.
01.07.2016 23:11
Te+vaan+mietitte+rahojanne,+mutta+entäs+jos+siinä+erossa+naisen+mukana+lähteekin+sydän+ja+järki?
01.07.2016 22:57
Niin+totesin+jo+aiemmin+tuolla+jossain+,+että+ei+minusta+ole+ok+pukeutua+missä+tahansa+miten+tahansa.+Minun+mielestäni+kyseisen+naisen+shortsit+eivät+kuitenkaan+olleet+sopimattomat+tai+säädyttömät+siinä+määrin,+että+asiasta+olisi+sopinut+huomauttaa.+Kyseessä+ei+kuitenkaan+olleet+mitkään+persposkishortsit+ja+hoikemman+naisen+päällä+kukaan+ei+olisi+kiinnittänyt+asiaan+sen+kummempaa+huomiota.+Asuvalinta+olisi+toki+voinut+olla+tyylikkäämpi+ja+kenties+sopivamman+kokoinen,+mutta+ei+se+nyt+mitenkään+poikkeuksellinen+ollut.
01.07.2016 22:44
..+Lisäksi+ne+painautuvat+hikisellä+lihallaan+vasten+ruuhkassa,+yskivät+ja+aivastelevat+surutta+käsiinsä+ja+jättävät+kätensä+pesemättä+myös+vessakäyntien+jälkeen..+:(
01.07.2016 22:34
No+kuule..+:3++periaatteessa+aika+samanlaista+kuin+muulloinkin.+Yleensä+asuna+on+joku+mekko+tai+sitten+paita+ja+hame+yhdistelmä+ja+samaa+toimii+kesälläkin,+mutta+tietty+kevyempänä+versiona.+
Noudatan+pitkälti+sitä+vanhaa+neuvoa,+että+jos+yläosa+on+niukempi,+tiukempi+tai+paljastavampi,+on+alaosa+sitten+peittävämpi+ja+toisin+päin.+En+tykkää+näyttää+paljon+ihoa,+tai+käytä+julkisesti+mitään+nirunaru+toppeja,+mutta+olkapäät+tai+selän+paljastavia+paitoja/mekkoja+saatan+käyttää..+Hame+on+lyhyimmillään+korkeintaan+vähän+polven+yläpuolelle.
01.07.2016 22:31
Jatka+vaan+haaveilua..+<3
01.07.2016 22:22
"..onneksi+sivistyksen+ja+yhteiskunnan,+nykyään+jo+suhteellisen+paksu+kuori,+suojelee+kuvaamasi+kaltaisilta+ylilyönneiltä,+vaikka+naaraista,+joskus+uroksistakin,+toisinaan+taksijonossa+tapellaankin."
Niin+tuossahan+siis+lukee,+että+ONNEKSI+yhteiskunnan+suhteellisen+paksu+kuori+suojelee+ylilyönneiltä.+Mielestäni+tuo+kommentti+ei+anna+sitä+kuvaa,+että+olisin+iloinen+väkivaltaisesta+primitiivikäytöksestä.
Lisäksi+kävin+edellä+keskustelua+nimimerkin+crux+kanssa:
crux:+"Joskus+olisi+mukava+olla+ihminen+ihmisten+joukossa,+mutta+meininki+on+kuin+savannilla.+No,+eipä+sekään+yllätä.+"
PikkuLikka:+"Olen+samaa+mieltä,+mutta+näppylät+on+näin+ja+viidakkorupu+soi+edelleen..+monessakin+muussakin+asiassa.+"
Miten+saat+kommenttieni+perusteella+sen+käsityksen,+että+puolustaisin+primitiivistä+käyttäytymistä?+Sen+toteaminen,+että+ihmiset+ovat+osittain+primitiivisiä+käyttäytymiseltään+ei+edelleenkään+ole+kommentti+asian+puolesta.+Minusta+kumpikin+osapuoli+voisi+saada+enemmän+irti+tästä+keskustelusta,+jos+lakkaisit+tahallasi+ymmärtämästä+väärin.
"Ja+ainiin,+jos+menemme+biologian+mukaan,+niin+en+toki+ota+kantaa+olisiko+se+hyvä+asia,+mutta+totean+vain+että+biologiset+seikat+vaikuttavat+myöskin+siihen,
miksi+se+sinun+rakastamasi+lapsenmurhaaja,+ja+raiskaukseen+taipuvainen+jännämiehesi,+kuten+muutkin+miehet+suosivat+naisia+joilla+on+ISOT+tissit,+eivätkä+pienet+kuten+sinulle:)
Muista,+tämä+on+vain+toteamus.+Älä+nolostu+tai+suutu.+Ymmärrät+varmasti+tämmän+perustelun,+että+asiat+nyt+vain+ovat+näin.+:)"
En+suutu+tai+nolostu+lainkaan,+asia+on+minulle+päivän+selvä,+enkä+ollenkaan+odota+kelpaavani+kenellekään.+Kuten+totesit,+ja+itsekin+jo+tuolla+ylempänä+sanoin,+miehiä+viehättää+naisissa+tietyt+biologiset+ominaisuudet,+siinä+missä+naisia+tietyn+tyyppiset+miehet..+tämä+asia+on+juurikin+ne+näppylät+mistä+puhuin.
Vastaan+mielelläni+kysymyksiisi.
"Saako+uros+siis+ottaa+naaraan+väkisin,+voitettuaan+taistelun+muiden+urosten+kanssa?"
Ei.+Seksiin+tarvitaan+molempien+osapuolten+suostumus.
"Samoin,+onko+tuo+toinenkin+skenaario+ok?"
Tämä+oli+vissinkin+se+lapsenmurha-asia..+
Ei.+Viattomien+ja+puolustuskyvyttömien+tappaminen+on+tietenkin+aina+väärin.+
"Entä+tuomitsetko+vaiko+hyväksytkö+naisen+hypergamian?"
Hyväksyn+naisen+hypergamian,+mutta+hyväksyn+yhtälailla+myös+miesten+hypergamian.+Ihmisellä+on+oikeus+sukupuoleen+katsomatta+tavoitella+itselleen+parasta+mahdollista+kumppania.+Kokonaan+toinen+asia+sitten+on,+onko+liian+korkealle+kuuseen+kurkottaminen+järkevää..
01.07.2016 22:21
Tuosta+olen+samaa+mieltä,+pukeutuminen+säädyllisesti+on+myöskin+kanssaihmisten+huomioon+ottamista,+ihan+riippumatta+siitä+onko+ulkonäkö+hyvä+tai+huono.
01.07.2016 12:50
38 / 109