Älkää menkö naimisiin

Atm32

26

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätminki

      Menkää horot töihin tienaamaan omat rahanne.

    • vihatipunen

      Onko täällä ketään rikasta miestä jonka kanssa pääsis naimisiin ja eroamaan?

      • hhuuu

        On mut ei sulle !


      • vihatipunen
        hhuuu kirjoitti:

        On mut ei sulle !

        No höh! Ei sitten.


    • Ikis__M

      Kohta tänne tulee palstan eronneet naiset kertomaan etteivät he vaatineet exältään mitään, niin reiluja he ovat olevinaan.

      Se siitä mutta tuossa piileekin hyvä opetus palstan(kin) aisuriksi tahtoville miehille, siis se että nainen ei ymmärrä markkina-arvonsa laskua vaan kuvittelee vielä käytettynäkin olevansa yhtä arvokas kuin tuoreena neitsyenä jonka jännämies korkkasi. Sitten jos siinä välissä on ollut vielä joku varakas statusmies nainen edelleenkin kuvittelee "ansaitsevansa" kaiken hyvän mitä parhaina vuosinaan sai ja aisurimies joutuu sitä hyvää sitten kustantamaan vaikka lisäkuluina olisi vielä jännälle/statusmiehelle tehdyt kersat ja se tosiasia että naisen "käyttöarvo" aisurile on paljon pienempi kuin aiemmille miehille.

      • pop987

        Erittäinkin osuva teksti!


    • Olen rikas mutta en mene koskaan naimisiin vaikka saisin tyttöystävän. Miksi nuo rikkaat miehet ei tee avioehtoa niin säästäisivät kymmeniä miljoonia

      • vihatipunen

        Sinä et ainakaan työnteolla ole rikkaaksi tullut.


      • asioistatietävätaho
        vihatipunen kirjoitti:

        Sinä et ainakaan työnteolla ole rikkaaksi tullut.

        Ei kukaan työnteolla rikastu.


      • JaHylkäsi

        Sä et ole penniäkään itse tienannut vaan perinyt mutsis joka sekin sua vihasi!


    • Te vaan mietitte rahojanne, mutta entäs jos siinä erossa naisen mukana lähteekin sydän ja järki?

      • Niin? Lisää syitä olla menemättä naimisiin.


      • super-atm kirjoitti:

        Niin? Lisää syitä olla menemättä naimisiin.

        Niin, minusta nuo on parempia syitä olla menemättä naimisiin, kuin mahdollinen rahanmenetys.. Sitä paitsi kaikki suhteet johtavat ennen pitkää eroon tai kuolemaan.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Niin, minusta nuo on parempia syitä olla menemättä naimisiin, kuin mahdollinen rahanmenetys.. Sitä paitsi kaikki suhteet johtavat ennen pitkää eroon tai kuolemaan.

        Tottakai ajattelet tuolla tavalla, koska tuskin koskaan tulet olemaan parisuhteessa se paremmin ansaitseva, jolla on vaarana menettää iso osa omaisuudesta jollekin toiselle.


      • super-atm kirjoitti:

        Tottakai ajattelet tuolla tavalla, koska tuskin koskaan tulet olemaan parisuhteessa se paremmin ansaitseva, jolla on vaarana menettää iso osa omaisuudesta jollekin toiselle.

        Kyllä minä ainakin edellisessä suhteessani olin se paremmin koulutettu ja paremmin ansaitseva osapuoli.

        Ei mulle tulisi mieleenkään vaatia toiselta eron jälkeen rahaa, en edes ymmärrä mihin semmoinen käytäntö perustuu. Toinen asia sitten jos olisi yhteinen lapsi, sen kulut olisi tietysti reilua jakaa puoliksi, mutta muuten en ymmärrä tuollaista. Rikkaiden ongelmia enemmälti.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin edellisessä suhteessani olin se paremmin koulutettu ja paremmin ansaitseva osapuoli.

        Ei mulle tulisi mieleenkään vaatia toiselta eron jälkeen rahaa, en edes ymmärrä mihin semmoinen käytäntö perustuu. Toinen asia sitten jos olisi yhteinen lapsi, sen kulut olisi tietysti reilua jakaa puoliksi, mutta muuten en ymmärrä tuollaista. Rikkaiden ongelmia enemmälti.

        Olet nuori. Miehessä on sinulle tärkeintä vielä ulkonäkö.


      • eimullamuuta
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin edellisessä suhteessani olin se paremmin koulutettu ja paremmin ansaitseva osapuoli.

        Ei mulle tulisi mieleenkään vaatia toiselta eron jälkeen rahaa, en edes ymmärrä mihin semmoinen käytäntö perustuu. Toinen asia sitten jos olisi yhteinen lapsi, sen kulut olisi tietysti reilua jakaa puoliksi, mutta muuten en ymmärrä tuollaista. Rikkaiden ongelmia enemmälti.

        Jos ei tee avioehtoa ja jos toisella on tilillä miljoona euroa ja toisella on puoli miljoonaa niin eron tullessa se miljonääri joutuu antaa rahaa toiselle 250 000 euroa.


      • eimullamuuta kirjoitti:

        Jos ei tee avioehtoa ja jos toisella on tilillä miljoona euroa ja toisella on puoli miljoonaa niin eron tullessa se miljonääri joutuu antaa rahaa toiselle 250 000 euroa.

        Täh..miksi.? Kuulostaa aika amerikkalaiselta.. Ymmärrän että yhdessä hankittu omaisuus puolitetaan tai jtn mutta..?


      • 360
        PikkuLikka kirjoitti:

        Täh..miksi.? Kuulostaa aika amerikkalaiselta.. Ymmärrän että yhdessä hankittu omaisuus puolitetaan tai jtn mutta..?

        Ilman avioehtoa kaikki omaisuus lasketaan yhteiseksi.


      • 21_34

        Miehellä ei mee sydän ja järki!?! Jos vielä menetät kapitaalin, lapset ja talon niin pelkään ett jää aika perse aukiseksi. Hei miesten itsemurhaluvutkin puhuu puolestaan!

        Ite rakennan bisnekseni, kaveri piirit ja itseni harrastuksieni kanssa. Päästät naisen mukaan rinkiin ja riskeeraat kaiken. Nainen sen "rikkinäisen sydämmen" argumentin kanssa voi repiä miehen kappaleiksi ja yhteiskunta vaan puolustaa naista. tässäkin.

        Ennemmin sinkku. Rakenna oma elämä, parasiitti.


      • juhannusruusunen
        360 kirjoitti:

        Ilman avioehtoa kaikki omaisuus lasketaan yhteiseksi.

        Toivottavaa olis, jos ensin otettaisiin selvää, kuinka ne ositukset ovat menneet, ennenkuin vihan puuskassa aletaan vainota kaikkia eronneita naisia. Tuntuu epäreilulta, jos nainen itseään syyttäessään pitkän avioehdottoman liiton jälkeen luopuu lähes kaikesta ja saa silti kimppuunsa päälleen sylkemään omissa eroissaan haavoitettuja miehiä. Suurin osa nuorista naisista ja miehistä ainakin uskovat menevänsä yhteen rakkaudesta. Vanhana markkina-arvonsa menettäneenä köyhänä kurppana suuntaan nykyään treffipyynnöt veikkaukselle ja ja siinä sivussa yritän tulla omalla työlläni toimeen.


      • Ikis__M
        juhannusruusunen kirjoitti:

        Toivottavaa olis, jos ensin otettaisiin selvää, kuinka ne ositukset ovat menneet, ennenkuin vihan puuskassa aletaan vainota kaikkia eronneita naisia. Tuntuu epäreilulta, jos nainen itseään syyttäessään pitkän avioehdottoman liiton jälkeen luopuu lähes kaikesta ja saa silti kimppuunsa päälleen sylkemään omissa eroissaan haavoitettuja miehiä. Suurin osa nuorista naisista ja miehistä ainakin uskovat menevänsä yhteen rakkaudesta. Vanhana markkina-arvonsa menettäneenä köyhänä kurppana suuntaan nykyään treffipyynnöt veikkaukselle ja ja siinä sivussa yritän tulla omalla työlläni toimeen.

        Sinä olit sitten vähän tyhmä kun et erossa vaaatinut omiasi. Olisiko sekään sitten oikein että kun löydät jonkun kiltin miehen että sen sitten pitää maksaa siitä että annoit nuoruutesi ja teit lapset jollekin toiselle miehelle? Suomessa tämä on vähän vääristynyt kun ei ole mitään myötäjäisjuttuja, menisi paljon paremmin eronneet kurpat kaupaksi kun niillä olisi edes vähän omaisuutta myötäjäisinä muassaan. Voisi joku kiltti & kunnollinen mies ottaa sitten vaivoikseen jo ihan silläkin että ainakin talous olisi turvattu vähäksi aikaa eteenpäin.


      • piikkikruununen
        Ikis__M kirjoitti:

        Sinä olit sitten vähän tyhmä kun et erossa vaaatinut omiasi. Olisiko sekään sitten oikein että kun löydät jonkun kiltin miehen että sen sitten pitää maksaa siitä että annoit nuoruutesi ja teit lapset jollekin toiselle miehelle? Suomessa tämä on vähän vääristynyt kun ei ole mitään myötäjäisjuttuja, menisi paljon paremmin eronneet kurpat kaupaksi kun niillä olisi edes vähän omaisuutta myötäjäisinä muassaan. Voisi joku kiltti & kunnollinen mies ottaa sitten vaivoikseen jo ihan silläkin että ainakin talous olisi turvattu vähäksi aikaa eteenpäin.

        Enpä tuota rahan menetystä kadu, terveyden pikemminkin. Mennyt on mennyttä ja tyhmänä tekisin varmaan samalla tavalla uudelleen. Kunnollinen puoliso minulla oli, eka ja ainoa. Kaikkea hyvää vaan ja kiitokset lapsista ja perheestä. Tyhmä olen ollut monella tavalla, mutta odottamattomat koulutukset asioista tietämättömiltä pelottivat ja harmittivat ja siksi piti työntää lusikka soppaan. Kaiketi tässä on jotain oppinut. Kiltti, fiksu ja rehellinen mies olisi kyllä ollut kiva ilman mammonaakin, mutta tämä kurppa taitaisi olla jo liian kykenemätön, itsepäinen ja tylsä parisuhteeseen. En silti haluaisi olla nuori kaunotarkaan, joka joutuisi kadehdituksi ja ahdistelluksi. Toivottavasti ihmiset eivät menisi yhteen vain hyötymistarkoituksessa tai ainakin molemmat hyötyisivät yhtä paljon ja olisivat tyytyväisiä. Sen verran vielä, että jos kunnioitus ja arvostaminen ihmisenä puuttuvat, ei liitto ole onnellinen, vaikka asuisi rahasäiliössä.


      • Ikis__M
        piikkikruununen kirjoitti:

        Enpä tuota rahan menetystä kadu, terveyden pikemminkin. Mennyt on mennyttä ja tyhmänä tekisin varmaan samalla tavalla uudelleen. Kunnollinen puoliso minulla oli, eka ja ainoa. Kaikkea hyvää vaan ja kiitokset lapsista ja perheestä. Tyhmä olen ollut monella tavalla, mutta odottamattomat koulutukset asioista tietämättömiltä pelottivat ja harmittivat ja siksi piti työntää lusikka soppaan. Kaiketi tässä on jotain oppinut. Kiltti, fiksu ja rehellinen mies olisi kyllä ollut kiva ilman mammonaakin, mutta tämä kurppa taitaisi olla jo liian kykenemätön, itsepäinen ja tylsä parisuhteeseen. En silti haluaisi olla nuori kaunotarkaan, joka joutuisi kadehdituksi ja ahdistelluksi. Toivottavasti ihmiset eivät menisi yhteen vain hyötymistarkoituksessa tai ainakin molemmat hyötyisivät yhtä paljon ja olisivat tyytyväisiä. Sen verran vielä, että jos kunnioitus ja arvostaminen ihmisenä puuttuvat, ei liitto ole onnellinen, vaikka asuisi rahasäiliössä.

        Aikalailla asiaa kirjoitat tuosta yhteen menosta mutta luulen että se on menneen talven lumia tuollainen ei-hyötyminen, parisuhdeneuvojanakin kun jo toimii viiteen kertaan eronnut (en jaksa etsiä linkkiä mutta täällä oli siitä juttua) joka ylpeänä kertoo aina vaihtaneensa oksaa omien tarpeidensa mukaan niin ainakin ikuisen rakkauden saa unohtaa nykypäivänä ja joka ei suojaa selustaa on yksinkertaisesti tyhmä kun liki kaikki liitot päättyy eroon jossain vaiheessa. Harmi että sulla päättyi eroon kun kuitenkin kirjoittamasi perusteella vaikutat semmoiselta että mahdollisuudet olisi ehkä ollut ettei olisi tarvinnutkaan erota.


    • tavallinenmies-

      Naiset on rosvoja.

      • 1712

        Köyhät miehetkö sen sijaan eivät ole rosvoja, viedessään erossa vaimojensa omaisuutta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe