http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001211083.html?ref=rss
Nainen vie rahanne erossa
Älkää menkö naimisiin
26
332
Vastaukset
- ätminki
Menkää horot töihin tienaamaan omat rahanne.
- vihatipunen
Onko täällä ketään rikasta miestä jonka kanssa pääsis naimisiin ja eroamaan?
- hhuuu
On mut ei sulle !
- vihatipunen
hhuuu kirjoitti:
On mut ei sulle !
No höh! Ei sitten.
- Ikis__M
Kohta tänne tulee palstan eronneet naiset kertomaan etteivät he vaatineet exältään mitään, niin reiluja he ovat olevinaan.
Se siitä mutta tuossa piileekin hyvä opetus palstan(kin) aisuriksi tahtoville miehille, siis se että nainen ei ymmärrä markkina-arvonsa laskua vaan kuvittelee vielä käytettynäkin olevansa yhtä arvokas kuin tuoreena neitsyenä jonka jännämies korkkasi. Sitten jos siinä välissä on ollut vielä joku varakas statusmies nainen edelleenkin kuvittelee "ansaitsevansa" kaiken hyvän mitä parhaina vuosinaan sai ja aisurimies joutuu sitä hyvää sitten kustantamaan vaikka lisäkuluina olisi vielä jännälle/statusmiehelle tehdyt kersat ja se tosiasia että naisen "käyttöarvo" aisurile on paljon pienempi kuin aiemmille miehille.- pop987
Erittäinkin osuva teksti!
Olen rikas mutta en mene koskaan naimisiin vaikka saisin tyttöystävän. Miksi nuo rikkaat miehet ei tee avioehtoa niin säästäisivät kymmeniä miljoonia
- vihatipunen
Sinä et ainakaan työnteolla ole rikkaaksi tullut.
- asioistatietävätaho
vihatipunen kirjoitti:
Sinä et ainakaan työnteolla ole rikkaaksi tullut.
Ei kukaan työnteolla rikastu.
- JaHylkäsi
Sä et ole penniäkään itse tienannut vaan perinyt mutsis joka sekin sua vihasi!
Te vaan mietitte rahojanne, mutta entäs jos siinä erossa naisen mukana lähteekin sydän ja järki?
super-atm kirjoitti:
Niin? Lisää syitä olla menemättä naimisiin.
Niin, minusta nuo on parempia syitä olla menemättä naimisiin, kuin mahdollinen rahanmenetys.. Sitä paitsi kaikki suhteet johtavat ennen pitkää eroon tai kuolemaan.
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, minusta nuo on parempia syitä olla menemättä naimisiin, kuin mahdollinen rahanmenetys.. Sitä paitsi kaikki suhteet johtavat ennen pitkää eroon tai kuolemaan.
Tottakai ajattelet tuolla tavalla, koska tuskin koskaan tulet olemaan parisuhteessa se paremmin ansaitseva, jolla on vaarana menettää iso osa omaisuudesta jollekin toiselle.
super-atm kirjoitti:
Tottakai ajattelet tuolla tavalla, koska tuskin koskaan tulet olemaan parisuhteessa se paremmin ansaitseva, jolla on vaarana menettää iso osa omaisuudesta jollekin toiselle.
Kyllä minä ainakin edellisessä suhteessani olin se paremmin koulutettu ja paremmin ansaitseva osapuoli.
Ei mulle tulisi mieleenkään vaatia toiselta eron jälkeen rahaa, en edes ymmärrä mihin semmoinen käytäntö perustuu. Toinen asia sitten jos olisi yhteinen lapsi, sen kulut olisi tietysti reilua jakaa puoliksi, mutta muuten en ymmärrä tuollaista. Rikkaiden ongelmia enemmälti.PikkuLikka kirjoitti:
Kyllä minä ainakin edellisessä suhteessani olin se paremmin koulutettu ja paremmin ansaitseva osapuoli.
Ei mulle tulisi mieleenkään vaatia toiselta eron jälkeen rahaa, en edes ymmärrä mihin semmoinen käytäntö perustuu. Toinen asia sitten jos olisi yhteinen lapsi, sen kulut olisi tietysti reilua jakaa puoliksi, mutta muuten en ymmärrä tuollaista. Rikkaiden ongelmia enemmälti.Olet nuori. Miehessä on sinulle tärkeintä vielä ulkonäkö.
- eimullamuuta
PikkuLikka kirjoitti:
Ei mulle tulisi mieleenkään vaatia toiselta eron jälkeen rahaa, en edes ymmärrä mihin semmoinen käytäntö perustuu. Toinen asia sitten jos olisi yhteinen lapsi, sen kulut olisi tietysti reilua jakaa puoliksi, mutta muuten en ymmärrä tuollaista. Rikkaiden ongelmia enemmälti.Jos ei tee avioehtoa ja jos toisella on tilillä miljoona euroa ja toisella on puoli miljoonaa niin eron tullessa se miljonääri joutuu antaa rahaa toiselle 250 000 euroa.
eimullamuuta kirjoitti:
Jos ei tee avioehtoa ja jos toisella on tilillä miljoona euroa ja toisella on puoli miljoonaa niin eron tullessa se miljonääri joutuu antaa rahaa toiselle 250 000 euroa.
Täh..miksi.? Kuulostaa aika amerikkalaiselta.. Ymmärrän että yhdessä hankittu omaisuus puolitetaan tai jtn mutta..?
- 360
PikkuLikka kirjoitti:
Täh..miksi.? Kuulostaa aika amerikkalaiselta.. Ymmärrän että yhdessä hankittu omaisuus puolitetaan tai jtn mutta..?
Ilman avioehtoa kaikki omaisuus lasketaan yhteiseksi.
- 21_34
Miehellä ei mee sydän ja järki!?! Jos vielä menetät kapitaalin, lapset ja talon niin pelkään ett jää aika perse aukiseksi. Hei miesten itsemurhaluvutkin puhuu puolestaan!
Ite rakennan bisnekseni, kaveri piirit ja itseni harrastuksieni kanssa. Päästät naisen mukaan rinkiin ja riskeeraat kaiken. Nainen sen "rikkinäisen sydämmen" argumentin kanssa voi repiä miehen kappaleiksi ja yhteiskunta vaan puolustaa naista. tässäkin.
Ennemmin sinkku. Rakenna oma elämä, parasiitti. - juhannusruusunen
360 kirjoitti:
Ilman avioehtoa kaikki omaisuus lasketaan yhteiseksi.
Toivottavaa olis, jos ensin otettaisiin selvää, kuinka ne ositukset ovat menneet, ennenkuin vihan puuskassa aletaan vainota kaikkia eronneita naisia. Tuntuu epäreilulta, jos nainen itseään syyttäessään pitkän avioehdottoman liiton jälkeen luopuu lähes kaikesta ja saa silti kimppuunsa päälleen sylkemään omissa eroissaan haavoitettuja miehiä. Suurin osa nuorista naisista ja miehistä ainakin uskovat menevänsä yhteen rakkaudesta. Vanhana markkina-arvonsa menettäneenä köyhänä kurppana suuntaan nykyään treffipyynnöt veikkaukselle ja ja siinä sivussa yritän tulla omalla työlläni toimeen.
- Ikis__M
juhannusruusunen kirjoitti:
Toivottavaa olis, jos ensin otettaisiin selvää, kuinka ne ositukset ovat menneet, ennenkuin vihan puuskassa aletaan vainota kaikkia eronneita naisia. Tuntuu epäreilulta, jos nainen itseään syyttäessään pitkän avioehdottoman liiton jälkeen luopuu lähes kaikesta ja saa silti kimppuunsa päälleen sylkemään omissa eroissaan haavoitettuja miehiä. Suurin osa nuorista naisista ja miehistä ainakin uskovat menevänsä yhteen rakkaudesta. Vanhana markkina-arvonsa menettäneenä köyhänä kurppana suuntaan nykyään treffipyynnöt veikkaukselle ja ja siinä sivussa yritän tulla omalla työlläni toimeen.
Sinä olit sitten vähän tyhmä kun et erossa vaaatinut omiasi. Olisiko sekään sitten oikein että kun löydät jonkun kiltin miehen että sen sitten pitää maksaa siitä että annoit nuoruutesi ja teit lapset jollekin toiselle miehelle? Suomessa tämä on vähän vääristynyt kun ei ole mitään myötäjäisjuttuja, menisi paljon paremmin eronneet kurpat kaupaksi kun niillä olisi edes vähän omaisuutta myötäjäisinä muassaan. Voisi joku kiltti & kunnollinen mies ottaa sitten vaivoikseen jo ihan silläkin että ainakin talous olisi turvattu vähäksi aikaa eteenpäin.
- piikkikruununen
Ikis__M kirjoitti:
Sinä olit sitten vähän tyhmä kun et erossa vaaatinut omiasi. Olisiko sekään sitten oikein että kun löydät jonkun kiltin miehen että sen sitten pitää maksaa siitä että annoit nuoruutesi ja teit lapset jollekin toiselle miehelle? Suomessa tämä on vähän vääristynyt kun ei ole mitään myötäjäisjuttuja, menisi paljon paremmin eronneet kurpat kaupaksi kun niillä olisi edes vähän omaisuutta myötäjäisinä muassaan. Voisi joku kiltti & kunnollinen mies ottaa sitten vaivoikseen jo ihan silläkin että ainakin talous olisi turvattu vähäksi aikaa eteenpäin.
Enpä tuota rahan menetystä kadu, terveyden pikemminkin. Mennyt on mennyttä ja tyhmänä tekisin varmaan samalla tavalla uudelleen. Kunnollinen puoliso minulla oli, eka ja ainoa. Kaikkea hyvää vaan ja kiitokset lapsista ja perheestä. Tyhmä olen ollut monella tavalla, mutta odottamattomat koulutukset asioista tietämättömiltä pelottivat ja harmittivat ja siksi piti työntää lusikka soppaan. Kaiketi tässä on jotain oppinut. Kiltti, fiksu ja rehellinen mies olisi kyllä ollut kiva ilman mammonaakin, mutta tämä kurppa taitaisi olla jo liian kykenemätön, itsepäinen ja tylsä parisuhteeseen. En silti haluaisi olla nuori kaunotarkaan, joka joutuisi kadehdituksi ja ahdistelluksi. Toivottavasti ihmiset eivät menisi yhteen vain hyötymistarkoituksessa tai ainakin molemmat hyötyisivät yhtä paljon ja olisivat tyytyväisiä. Sen verran vielä, että jos kunnioitus ja arvostaminen ihmisenä puuttuvat, ei liitto ole onnellinen, vaikka asuisi rahasäiliössä.
- Ikis__M
piikkikruununen kirjoitti:
Enpä tuota rahan menetystä kadu, terveyden pikemminkin. Mennyt on mennyttä ja tyhmänä tekisin varmaan samalla tavalla uudelleen. Kunnollinen puoliso minulla oli, eka ja ainoa. Kaikkea hyvää vaan ja kiitokset lapsista ja perheestä. Tyhmä olen ollut monella tavalla, mutta odottamattomat koulutukset asioista tietämättömiltä pelottivat ja harmittivat ja siksi piti työntää lusikka soppaan. Kaiketi tässä on jotain oppinut. Kiltti, fiksu ja rehellinen mies olisi kyllä ollut kiva ilman mammonaakin, mutta tämä kurppa taitaisi olla jo liian kykenemätön, itsepäinen ja tylsä parisuhteeseen. En silti haluaisi olla nuori kaunotarkaan, joka joutuisi kadehdituksi ja ahdistelluksi. Toivottavasti ihmiset eivät menisi yhteen vain hyötymistarkoituksessa tai ainakin molemmat hyötyisivät yhtä paljon ja olisivat tyytyväisiä. Sen verran vielä, että jos kunnioitus ja arvostaminen ihmisenä puuttuvat, ei liitto ole onnellinen, vaikka asuisi rahasäiliössä.
Aikalailla asiaa kirjoitat tuosta yhteen menosta mutta luulen että se on menneen talven lumia tuollainen ei-hyötyminen, parisuhdeneuvojanakin kun jo toimii viiteen kertaan eronnut (en jaksa etsiä linkkiä mutta täällä oli siitä juttua) joka ylpeänä kertoo aina vaihtaneensa oksaa omien tarpeidensa mukaan niin ainakin ikuisen rakkauden saa unohtaa nykypäivänä ja joka ei suojaa selustaa on yksinkertaisesti tyhmä kun liki kaikki liitot päättyy eroon jossain vaiheessa. Harmi että sulla päättyi eroon kun kuitenkin kirjoittamasi perusteella vaikutat semmoiselta että mahdollisuudet olisi ehkä ollut ettei olisi tarvinnutkaan erota.
- tavallinenmies-
Naiset on rosvoja.
- 1712
Köyhät miehetkö sen sijaan eivät ole rosvoja, viedessään erossa vaimojensa omaisuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257