Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+höpsis.+Naisilla+ei+muuta+olekaan+kuin+sydänsuruja..+no,+joillain+naisilla..++niin+siis+minulla.+
Mutta+ei+se+varmaan+sukupuolesta+ole+kiinni,+jotkut+ihmiset+vaan+on+kylmiä+ja+toiset+sitten+taas+herkempiä,+tai+kokevat+asiat+muuten+vaan+voimakkaammin.
08.06.2016 18:54
No+eei+mene+minun+kokemuksen+mukaan..+Ja+näkeehän+se+täällä+palstallakin+joka+päivä,+miehillä+tuntuu+vaatimuksia+riittävän..+
Jotenkin+olen+ollut+siinä+käsityksessä,+että+olet+jo+ikään+kuin+OutOfGame..+tai+riippuu+mitä+sillä+tarkoitit..?+:o
Juu,+mutta+ei+se+taida+olla+vain+siitä+kiinni,+kun+se+tykkääjä+olisi+sitten+todennäköisesti+täti,+eikä+kukaan+täti+voi+olla+mulle+juuri+oikea..+tai+edes+lähelle+oikea.+Sulle+joku+täti+saattaisi+tietenkin+olla+juuri+oikea.+:)
07.06.2016 23:59
Heh+:D
07.06.2016 22:52
Juuh,+heteromiesten+vaatimuksiin+on+niin+kovin+hankala+vastata+ja+tämä+on+aiheuttanut+paljon+sisäisiä,+ja+ulkoisiakin,+ristiriitoja..+
Parempi+kuitenkin+yksin+kuin+farkkupaidassa.
07.06.2016 22:44
Ei,+kyllä+minä+valitettavasti+ihan+hetero+olen..+joskin+toisinaan+yhden+ystävän+kanssa+huumorilla+vähän+lepakkojuttua+heitetäänkin.+:D++Jotkut+naiset+kyllä+ovat+näin+heteronkin+silmissä+viehättäviä+ulkoisesti+ja+sisäisesti..++ei+kuitenkaan+niin+sisäisesti..
07.06.2016 22:21
Varsinkin+asiayhteydestä+irrotettuna+hauska+ja+erilainen+nimimerkki+sinulla.+:)
07.06.2016 22:03
Aika+turhaa+spekulointia,+mutta+onhan+tämmöisellä+tietty+varmaan+joku+viihdearvo..+Yksikään+minua+koskeva+ehdotus+ei+ole+ollut+lähelläkään,+naaman,+tyylin,+tai+kropankaan+suhteen.
07.06.2016 21:42
"Kun+katselen+isoja+ja+kiinteitä+tissejä+minussa+herää+aivan+valtava+epätoivo+ja+raivo+siitä+epäoikeudenmukaisuudesta+etten+koskaan+pääse+käsiksi+niihin."
Pakko+kompata+tätä.+:/
07.06.2016 21:21
Oi+voi+sentään,+onpa+sinulla+melkoinen+vaatimuslista..+Ja+lievä+alkoholismi+on+vaan+plussaa.+:D++
Minullahan+ei+ole+mitään+"vaatimuslistaa",+on+toki+olemassa+jonkinlainen+mielikuva+siitä,+minkälainen+ihminen+itseä+miellyttää..+ja+ajatus+siitä+minkälaiselle+ihmiselle+itse+voisi+sopia.+Sitäkin+on+hyvä+miettiä,+ettei+ala+kuvitella+olevansa+jollekin+ihan+vääränlaiselle+sopiva.
Viattomia+sivullisia+ei+kannata+vetää+keskusteluun,+pelästyvät+vielä..
07.06.2016 21:18
Pointtihan+olikin,+että+pyllyily+on+jokaisen+omalla+vastuulla,+mutta+vaikutukset+ulottuu+omaa+elämää+pidemmälle.+Hyvä+jos+sinulla+on+rajat+oman+pyllyilysi+suhteen+selvillä..+Kaikilla+ei+käsittääkseni+ole+homma+hallussa,+vaan+nämä+jopa+olettavat,+että+kaikkien+pitäisi+haluta+tai+kyetä+pyllyilemään+ja+naista+arvotetaan+vain+pyllyn+kantilta.
Kysäisenpä+tässä+ihan+lämpimikseni+mahtaiskohan+sun+suhde+tähän+alituiseen+pyllyilyyn+olla+toisenlainen,+jos+joka+puolella+olisikin+tarjolla,+näissä+määrin+kuin+nyt+on+naispyllyjä,+karvaisia+miespyllyjä+ja+-pyllyilijöitä?
06.06.2016 23:57
No..+kiitos.+:)+
Kävi+muuten+semmoinen+ihme,+että+näin+juuri+viime+viikolla+ensimmäisen+kerran+varmaan+15+vuoteen+elävän+siilin,+jopa+ihan+kaksin+kappalein..+Enkä+mitään+ollut+edes+ottanut.++Edelliset+siilihavainnot+jostain+5-10+vuoden+takaa+on+kaikki+olleet+tienposkessa+makaavia+kuolleita+liiskoja..+:(++Olen+jo+pitkään+ollutkin+siinä+luulossa,+että+siilit+on+kaikki+kuolleet+sukupuuttoon,+mutta+taisin+olla+väärässä.
06.06.2016 23:34
Höh,+nyt+en+pysty+enää+kiukuttelemaan..+ainakaan+sinulle.+Olen+muutenkin+liian+pehmo+heltymään.+Minä+anna+kaiken+liian+helpolla+anteeksi,+vaikka+joskus+ei+pitäisi+antaa+ollenkaan+anteeksi.+:(
06.06.2016 23:08
Minä+kyllä+näen+asian+juuri+niin.+Niin+kauan+kun+riittää+joukoittain+yksilöitä,+jotka+haluavat+pyllistellä+lehdissä,+yksilöitä+jotka+kirjoittelevat+artikkeleita+lehdissä+pyllistelijöistä+ja+yksilöitä+jotka+haluavat+katsella+pyllistelijöitä+ja+lukea+juttuja+heistä,+meillä+on+lopputuloksena+nykyisen+kaltainen+yhteiskunta,+joka+pyörii+pyllyjen+ympärillä.+Jos+jokainen+päättää+pitää+pyllynsä+kurissa+niin+siihen+loppuu+pyllyily+laajemmallakin+tasolla.+Oma+vastuu+laajemmasta+kokonaisuudesta+on+helppo+kieltää+ja+sama+pätee+kaikkeen+muuhunkin.
06.06.2016 23:03
Oho,+tämäpä+yllätys...+kiitos.+:`)
06.06.2016 22:54
Teit+osittain+virheellisen+tulkinnan,+teoriassa+jotkut+voisivat+mahdollisesti+kenties+ehkä+olla+tutkailun+arvoisia,+mutta+käytännössä+täällä+ei+voi+kenestäkään+tietää+edes+kuinka+monella+nimimerkillä+tai+miltä+osastolta+tosiasiassa+kirjoittelevat.
06.06.2016 22:53
"Enkä+minäkään+Prövöö+ja+Tröllää..+paitsi+silloin+kuin+sitä+harrastan"
Hah+ha..+tuo+oli+hauska.
06.06.2016 22:38
Semmoinen+"voiko+vitutukseen+kuolla"+-tyyppinen+perinteinen+ja+perustavanlaatuinen.
06.06.2016 22:37
Saattaa+olla..+>:/
06.06.2016 22:29
Yleisesti+ottaen+tämän+palstan+ilmapiiri+ei+ole+semmoinen,+että+täältä+kukaan+etsisi+seuraa..+jos+ylipäätään+olisi+etsimässä+seuraa.+En+sitä+paitsi+tunne+ketään+täällä+niin+hyvin,+että+voisin+sanoa+mitään+mistään+potentiaalisuudesta,+pääasiassahan+ihmiset+on+täällä+rölläämässä+ja+provoilemassa.+Semmoiseen+pumpuliin+olen+ainakin+yrittänyt+itseni+kääriä..
06.06.2016 22:27
"Naisista+tehdään+naisten+seksuaalisen+vapautumisen+kautta+pahemmin+alistettuja+objekteja+kuin+koskaan.+Ja+asiaa+edesauttavat+kertakaikkisen+typerät+ämmät+ihan+itse!+Ja+turhaan+nyt+heikkolahjaiset+julkkutyrkyt+vedätte+spermaa+sieraimiinne:+te+olette+osallisina+siihen,+millaisena+naisten+rooli+yhteiskunnassa+näytetään!"
Kyllä,+tästä+olen+täysin+samaa+mieltä.+Jokaisella+on+toki+oikeus+elää+elämäänsä+haluamallaan+tavalla,+vaikkapa+pyllistellä+semityökseen+lehtien+sivuilla+ja+verkossa,+mutta+yksittäisen+ihmisen+valinnoilla+on,+varsinkin+nykyään,+laajempiakin+vaikutuksia++yhteisöön+ja+naiskuvaan.
06.06.2016 22:15
45 / 109