Nuoret naiset aiheuttavat primitiivireaktion

haluannuorta

Kun katselen isoja ja kiinteitä tissejä minussa herää aivan valtava epätoivo ja raivo siitä epäoikeudenmukaisuudesta etten koskaan pääse käsiksi niihin. Sen sijaan ikäiseni keski-ikäiset naiset eivät aiheuta minussa minkäänlaisia tunnekuohuja.

15

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kun katselen isoja ja kiinteitä tissejä minussa herää aivan valtava epätoivo ja raivo siitä epäoikeudenmukaisuudesta etten koskaan pääse käsiksi niihin."

Pakko kompata tätä. :/

• Onks sustakin tullu Lebso... tai Muodikas BiElli?.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Onks sustakin tullu Lebso... tai Muodikas BiElli?.. ;P

Ei, kyllä minä valitettavasti ihan hetero olen.. joskin toisinaan yhden ystävän kanssa huumorilla vähän lepakkojuttua heitetäänkin. :D Jotkut naiset kyllä ovat näin heteronkin silmissä viehättäviä ulkoisesti ja sisäisesti.. ei kuitenkaan niin sisäisesti..

• PikkuLikka kirjoitti:

Ei, kyllä minä valitettavasti ihan hetero olen.. joskin toisinaan yhden ystävän kanssa huumorilla vähän lepakkojuttua heitetäänkin. :D Jotkut naiset kyllä ovat näin heteronkin silmissä viehättäviä ulkoisesti ja sisäisesti.. ei kuitenkaan niin sisäisesti..

Jaah.. Että "valitettavasti".. ;D

Jaah.. Että "valitettavasti".. ;D

Juuh, heteromiesten vaatimuksiin on niin kovin hankala vastata ja tämä on aiheuttanut paljon sisäisiä, ja ulkoisiakin, ristiriitoja..

Parempi kuitenkin yksin kuin farkkupaidassa.

• PikkuLikka kirjoitti:

Juuh, heteromiesten vaatimuksiin on niin kovin hankala vastata ja tämä on aiheuttanut paljon sisäisiä, ja ulkoisiakin, ristiriitoja..

Parempi kuitenkin yksin kuin farkkupaidassa.

Jooh.. Eks se Mee toista päin.. Ja mitäs RistiRiitoja MuKaMas?.. ;P

Noh, Sovitaan että TasaPeli.. Miehissä on Vikaa Ja Naisissa on Vikaa.. ;P

Määkin olen alkanut hieman pohtia, että OutOfGame vois olla ihan hyvä juttu.. Ainakin Mulle.. ;P

Mutta tuosta farkkupaita jutusta en nyt sit tiiä.. Vois kai sitä sellastakin pitää, jos se nyt Olis VAIN sellaisesta asiasta kiinni, että se juuri itselle oikea Tykkäis.. ;P

Mutta toki vain välillä.. Ehkä.. ;D

Jooh.. Eks se Mee toista päin.. Ja mitäs RistiRiitoja MuKaMas?.. ;P

Noh, Sovitaan että TasaPeli.. Miehissä on Vikaa Ja Naisissa on Vikaa.. ;P

Määkin olen alkanut hieman pohtia, että OutOfGame vois olla ihan hyvä juttu.. Ainakin Mulle.. ;P

Mutta tuosta farkkupaita jutusta en nyt sit tiiä.. Vois kai sitä sellastakin pitää, jos se nyt Olis VAIN sellaisesta asiasta kiinni, että se juuri itselle oikea Tykkäis.. ;P

Mutta toki vain välillä.. Ehkä.. ;D

No eei mene minun kokemuksen mukaan.. Ja näkeehän se täällä palstallakin joka päivä, miehillä tuntuu vaatimuksia riittävän..

Jotenkin olen ollut siinä käsityksessä, että olet jo ikään kuin OutOfGame.. tai riippuu mitä sillä tarkoitit..? :o

Juu, mutta ei se taida olla vain siitä kiinni, kun se tykkääjä olisi sitten todennäköisesti täti, eikä kukaan täti voi olla mulle juuri oikea.. tai edes lähelle oikea. Sulle joku täti saattaisi tietenkin olla juuri oikea. :)

• PikkuLikka kirjoitti:

No eei mene minun kokemuksen mukaan.. Ja näkeehän se täällä palstallakin joka päivä, miehillä tuntuu vaatimuksia riittävän..

Jotenkin olen ollut siinä käsityksessä, että olet jo ikään kuin OutOfGame.. tai riippuu mitä sillä tarkoitit..? :o

Juu, mutta ei se taida olla vain siitä kiinni, kun se tykkääjä olisi sitten todennäköisesti täti, eikä kukaan täti voi olla mulle juuri oikea.. tai edes lähelle oikea. Sulle joku täti saattaisi tietenkin olla juuri oikea. :)

Mikä vaatimus on sitten liikaa?.. Ja Ainakin miehillä niissäkin on eroja, niin kuin miehissäkin.. Joillekin (aika monellekin) Näyttäisi kelpavan kuka vain PinmppaOtus.. ;P

Sehän siinä Pelistä poistumisessa niin hankalaa onkin, kun se ei näytä menevän ihan helposti sillä perinteisellä Lorulla tuonne kaaliin.. Eli "PuhPahPelistäPois".. ;D

Juuh, Se on Varmaan VAIN siitä Uskon&Toivon puutteesta kiinni.. Pitää yrittää Uskoa&Toivoa VAIN kovemmin, niin sillä keinoin varmaan se onnistuu.. Tai sitten ei.. ;P

Tai sitten vain Ottaa PikkuPoikien keinot käyttöön ja toistaa Mielessä VAIN kokoajan "NaisetOnTyhMii"... PikkuPojillahan se menee näin.. "TytötOnTyhMii".. ;P

Eikä sillä kai mitään väliä ole Kumman Sukupuolen sitä FarkkuPaitaa täytyisi pitää.. tai sitten sulla on todella Kireetä touhua, jos ei HerraOikean FarkkuPaita Fetissiä voi edes silloin tällöin kahden kesken tyydyyttää.. Noh, hyvä se on pitää tiukkaa linjaa.. ja sanoa suoraan, että "jos sää kuvittelet et mun pitäis joskus pitää FarkkuPaitaa, niin Tuos on Ovi ja tiedät varmaan miten siitä mennään ulos!".. ;P

Ei sitä ihan KynnysMatoksi kannata alkaa.. Siinä voi käydä Huonosti.. ;D

Mikä vaatimus on sitten liikaa?.. Ja Ainakin miehillä niissäkin on eroja, niin kuin miehissäkin.. Joillekin (aika monellekin) Näyttäisi kelpavan kuka vain PinmppaOtus.. ;P

Sehän siinä Pelistä poistumisessa niin hankalaa onkin, kun se ei näytä menevän ihan helposti sillä perinteisellä Lorulla tuonne kaaliin.. Eli "PuhPahPelistäPois".. ;D

Juuh, Se on Varmaan VAIN siitä Uskon&Toivon puutteesta kiinni.. Pitää yrittää Uskoa&Toivoa VAIN kovemmin, niin sillä keinoin varmaan se onnistuu.. Tai sitten ei.. ;P

Tai sitten vain Ottaa PikkuPoikien keinot käyttöön ja toistaa Mielessä VAIN kokoajan "NaisetOnTyhMii"... PikkuPojillahan se menee näin.. "TytötOnTyhMii".. ;P

Eikä sillä kai mitään väliä ole Kumman Sukupuolen sitä FarkkuPaitaa täytyisi pitää.. tai sitten sulla on todella Kireetä touhua, jos ei HerraOikean FarkkuPaita Fetissiä voi edes silloin tällöin kahden kesken tyydyyttää.. Noh, hyvä se on pitää tiukkaa linjaa.. ja sanoa suoraan, että "jos sää kuvittelet et mun pitäis joskus pitää FarkkuPaitaa, niin Tuos on Ovi ja tiedät varmaan miten siitä mennään ulos!".. ;P

Ei sitä ihan KynnysMatoksi kannata alkaa.. Siinä voi käydä Huonosti.. ;D

Liiat vaatimukset on kaiketi jotain sellaista mistä jo etukäteen tietää, että toisella ei ole mahdollisuuksia vastata niihin ja asiasta muodostuu kynnyskysymys mistä ei neuvotella, näin luulisin.

Siinä onkin varmaan monen (miehen) ongelma, että antaa itsestään sen vaikutelman, että kuka tahansa (nainen) kelpaa, tai että kuka tahansa ihan oikeastikin kelpaa.. Kukaan ei kuitenkaan halua olla se kuka tahansa joka "kelpaa".

En nyt lähtisi tuohon pojat on tyhmiä-ajatteluun sen enempää.. ei minulla ole mitään ongelmaa miesten kanssa yleisellä tasolla. Tuttavapiiriin on onneksi osunut fiksuja ja huumorintajuisia miehiä, kavereita ja kollegoja.

Täällä palstalla hengailu toimii kyllä tehokkana vastalääkkeenä kaikille haihatteluille. Kun joka päivä voi täältä lukea, mikä lähtökohtaisesti vastenmielinen yli-ikäinen ja tarpeeton maantäyte sitä miesten silmissä onkaan, niin osaa kyllä tehokkaasti ja omaehtoisesti pitää etäisyyttä ja pysytellä kaikin puolin asiallisella linjalla.

Kaikenlainen kokeilevuus ja huumori on hyväksi, mutta kyllä ne rajat on sentään johonkin vedettävä. Farkkupaita.. Emmä nyt sentään mikään pervo ole. ;)

• PikkuLikka kirjoitti:

Liiat vaatimukset on kaiketi jotain sellaista mistä jo etukäteen tietää, että toisella ei ole mahdollisuuksia vastata niihin ja asiasta muodostuu kynnyskysymys mistä ei neuvotella, näin luulisin.

Siinä onkin varmaan monen (miehen) ongelma, että antaa itsestään sen vaikutelman, että kuka tahansa (nainen) kelpaa, tai että kuka tahansa ihan oikeastikin kelpaa.. Kukaan ei kuitenkaan halua olla se kuka tahansa joka "kelpaa".

En nyt lähtisi tuohon pojat on tyhmiä-ajatteluun sen enempää.. ei minulla ole mitään ongelmaa miesten kanssa yleisellä tasolla. Tuttavapiiriin on onneksi osunut fiksuja ja huumorintajuisia miehiä, kavereita ja kollegoja.

Täällä palstalla hengailu toimii kyllä tehokkana vastalääkkeenä kaikille haihatteluille. Kun joka päivä voi täältä lukea, mikä lähtökohtaisesti vastenmielinen yli-ikäinen ja tarpeeton maantäyte sitä miesten silmissä onkaan, niin osaa kyllä tehokkaasti ja omaehtoisesti pitää etäisyyttä ja pysytellä kaikin puolin asiallisella linjalla.

Kaikenlainen kokeilevuus ja huumori on hyväksi, mutta kyllä ne rajat on sentään johonkin vedettävä. Farkkupaita.. Emmä nyt sentään mikään pervo ole. ;)

"Kukaan ei kuitenkaan halua olla se kuka tahansa joka "kelpaa""

Näin se on.. Mutta sama koskee myös tietynlaisia naisia.. Eli jos/kun tiettyjä juttuja on tarpeeksi jota nainen himoitsee ja haluaa, niin loppujen lopuksi mies on täysin samassa asemassa.. Ei siinä silloin miehellä itsellään ole, kuin Esineen rooli, jolla sattuu olemaan nämä ulkopuoliset asiat, jota nainen haluaa ja himoitsee.. ;P

"Täällä palstalla hengailu toimii kyllä tehokkana vastalääkkeenä kaikille haihatteluille..."

Sopinee kääntäen myös monelle miehelle.. Vaikka monet asiat vaihtelevatkin yksilöittäin.. ;P

Enkä nyt Usko, että sinulla asiat on näin pahasti.. Olet vain fiksuna tuolla irl:kin.. Empä usko, että noin fiksu ihminen itseään saa pahaan paikkaan.. ainakaan täysin tietämättään.. Olet luultavasti Tarpeeksi hyvin jo KantaPään OppiKoulun käynyt.. Ehkä.. ;P

Juuh.. Parempi yksin, kuin FarkkuPaidassa... ;D

• Nuoruuson

Aloitus oli niin hauska, että repesin. Tyypillinen 50 päälle ukkeli. Terv. yli 50 akkeli. DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ;)

• Urmas_Iso-Kyrpänen

Minussa taas herää valtava erektio kun katselen isoja ja kiinteitä tissejä.

• HeiSoriMut

Eivätkö rinnat ole jo silikonia jos ne isoina ovat kiinteitä? Kyllähän luonnolliset rinnat ovat pehmeitä!

• Rekattueivaantänään

Odota hetki niin kohtsillään tulee joku palstan "lollotäti" kertomaan kuinka hänen etumuksensa on kuin terästä ja treenaa rintalihas-nyrkkeilyä. Vaatimattomasti vain 85H ja vielä terhakkaasti ovat luomut kohti taivasta. Päälle hieman voivottelua kuinka sääli on.. Kun on jo varattu.. Mutta aivan ajan kuluksi vaan täällä juttelee ;) ;)

• Iso-setä

Tunnustan...panen 16-18v gimmoja ja ne rakastaa mua. Tykkäävät kun saavat tulla viikonloppuina mun luo ja nyt kesällä viikollakin kun niitten vanhemmat on duunissa. Pahinta on viikonloput kun on melkein jono ovella, osan joudun käännyttää kun suosin max 3:n kimppaa...pitäis opettaa ne nuolee toisiaan :)
      Tää on elämää ja ne tekee about kaiken mitä iso-setä "opettaa" :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      411
      9021
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3560
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2013
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      81
      1246
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1095
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1051
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1045
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1013
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65