Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo on varmasti jopa suht yleistä, joillekin ei vain alkoholi sovi.
Ylipäätään, eivät kaikki tavalla tai toisella väkivaltaisesti käyttäytyvät miehet ole mitään kaulatatuoituja jännäjyystäreitä. Akateemisella, päällisin puolin normaalilla ns "hyvän perheen" kasvatillakin voi olla vihanhallintaongelma.
30.04.2016 11:39
Haluan uskoa, että pupuset päätyvät pataan juuresten ja sipulin seuraksi, mikä onkin ihan luonnollista, eivätkä hupimetsästyksen kohteiksi.. erkki-täti ja että.silleen kulinaristeina tuskin kokkailevat mitään saukoista.
30.04.2016 10:54
Söpö pikku saukko on oikeassa, kun se nappisilmiensä takana, koko maailmanhistorian tuleen nakaten varmuudella tietää, että naiset ovat usein metsästäjiä, sotilaita, raiskaajia ja murhamiehiä, sanalla sanoen elukoita.
30.04.2016 10:19
Ja sitten kuuluu tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=tKdcjJoXeEY
:(
29.04.2016 23:37
Tuosta voisi varmaan soveltaa jonkun sumean iskurepliikin vapuksi: "Hei muru, kuule, hei.. haluutsä auttaa mua poistamaan tän alkoholin mun elimistöstä..?"
29.04.2016 23:25
Eikös katolisista ollut joku sanontakin: "kun ane kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.." tai joku semmoinen.. Substantiivit voi toki halutessaan korvata toisilla, asiayhteyteen paremmin sopivilla.
29.04.2016 23:21
Hm.. kyllähän se jotain näytti.. Noin yleisenä havaintona, yllättävän kauan laskurin mukaan menee minun spekseillä oluttuopillisen poistumiseen elimistöstä.. Mielenkiintoista myös, että laskuri halusi myös kertoa, että olut/siideripullollisessa on 140 kaloria ja sen polttamiseksi pitää harrastaa 40 min seksiä.. Mitä ne oikein kuvittelee siellä? Tämä oli siis laskuri 1.
29.04.2016 23:15
Hyvä jos et ole sanonut. Olisi kiva kuulla sinun joskus puhuvan jollekulle kohteliaasti.
29.04.2016 23:04
Jonkun asian puolustelu ja selittäminen ovat kaksi eri asiaa. En ole missään kohtaa puolustellut, eli sanonut pitäväni oikeutettuna naisten huonoa käytöstä, olen ainoastaan tuonut esiin, eli selittänyt, mistä moinen käytös saattaa joissain tapauksissa johtua.
29.04.2016 23:00
"Painu helvettiin hypergaminen yh-lehmä!" Tuo on varmaankin sinun käsitys kohteliaasta? Very smooth..
29.04.2016 22:36
Nyt oli pakko nauraa ääneen.. kaikkea kanssa. :D
On se sentään kuitenkin hyvä, että Iines ei jaa pyrstöä julkisesti, vaikka onkin pukeutunut vain paitaan ja korkkareihin.
29.04.2016 22:26
Sinun nyt on ihan turhaa kommentoida kenenkään käytöstä, täällä, tai missään muuallakaan. Jos viittaat huonolla käytöksellä tuohon tervehtimisasiaan, niin minä kyllä tervehdin ihmisiä ikään, sukupuoleen ja ulkonäköön katsomatta.. Olet itse todella törkeä ja huonokäytöksinen, mutta olen siitä huolimatta ollut hyvinkin asiallinen sinua kohtaan, juuri sen vuoksi, että käsitän, että sinulla on jostain syystä hankala olla itsesi ja muiden kanssa. Voimmehan toki sopia, että tehdään tilanteeseen muutos, jos asiallinen käyttäytyminen ei miellytä sinua. :)
29.04.2016 22:20
Minulla on juuri sellainen valurautainen lettupannu.. mutta se taitaa olla liian painava, kun minulla on heikot ranteet. Eli pienellä teflonpannulla siis.
29.04.2016 11:53
Mutta ainahan voi olla kovin pahoillaan ja sopia.. ja kaikki on taas vähän aikaa hyvin. :)
29.04.2016 11:50
Tuo meni nyt tällä kertaa oikeasti yli hilseen, mutta ei se mitään.. öitä sinullekin. :)
29.04.2016 01:19
No, mutta olen jo kurppa ja on vielä se "ongelmakin" niin en oikein edes voi karuselloida.. Öitä. :)
29.04.2016 00:57
En osaa sanoa mikä tilanne on tällä hetkellä.
29.04.2016 00:34
No, kuten sanoin, mahtuu sinne paljon hyviäkin vuosia ja ihan tavallista parisuhdearkea, opiskelua, ensiasunnon ostaminen, ajan viettämistä ystävien kanssa, koira.. Mutta en tiedä, sano sinä. Nyt olen sitten kiltti ja kunnollinen ja vähän käytetty.. olisi varmaan ollut parempi minulle viettää ne 10 vuotta rilluttelemalla kullikrusellissa.
29.04.2016 00:32
Impulsiivinen hän kyllä oli .. on järkyttävää tajuta, että oma kumppani kohtelee sinua tavalla, jolla ei kohtele edes pahinta vihamiestään, infantiilien raivonpurkausten kohteena. Pari kertaa olikin sellaisia, että en episodin jälkeen uskaltanut mennä nukkumaan, vaan soitin perheen jäseniä keskellä yötä paikalle. 10+ vuotta meni näissä merkeissä, mutta ei se tuollaista koko ajan ollut, aina välissä meni useampikin vuosi ongelmitta.. mutta syy oli aina parisuhdeongelmissa, väsymyksessä, humalassa, stressissä, tai minussa.
28.04.2016 23:52
Olen täysin samaa mieltä, ei mitään lisättävää tähän kommenttiin.
28.04.2016 23:30
55 / 109