Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kammottavaa.. elämä on todellakin helvettiä.
02.04.2016 23:54
Niin, kuulemma pallien poiston myötä poistuu suuri osa käytöshäiriöistäkin. :)
02.04.2016 23:52
Hah, mutta tuo on varmasti järkevä taktiikka.. pelote ja kosto iskee tehokkaammin, kun se tule joku päivä yllättäen ja puskista.
02.04.2016 23:48
"Juoksuista" tulee lähinnä koirat mieleen.
02.04.2016 23:42
Heh.. hauskaa, mutta ei tule tapahtumaan. En nyt sentään niin sekaisin ole, että alkaisin tänne mitään perse- tai muitakaan kuvia lähettelemään. Sun täytyy nyt sitten varmaan vaan sanoa minua laudaksi.
02.04.2016 23:37
Ei nyt sentään liioitella, en ole sanonut, tai sano, ketään hirviöksi.. Itseäni korkeintaan tissivammaiseksi, mutta väitän kuitenkin, että pienirintainen nainen on miehen silmissä seksuaalisesti vähemmän haluttava, kuin paremmin varusteltu nainen, vaikka saattaakin olla muilta osin viehättävä.. Mutta ei sillä nyt edes lopulta ole väliä, mikä minun, tai jonkun muun yksittäisen henkilön mielipide asiasta on, kun biologiaa vastaan on turha taistella tässäkään asiassa.
Todella hyvällä maulla muuten valittu esimerkit pienitissistä naisista, jotka ovat viehättäviä.. pienirintaisuudestaan huolimatta, ei sen vuoksi. Hekin olisivat luultavasti useamman miehen mieleen, jos olisivat keskiverrompia rintavarustukseltaan. Tosin en pidä ketään heistä epänormaalin pienirintaisena, kaikilla kuitenkin on selkeästi rinnat, jotka ovat myös kauniin muotoiset. Olen ymmärtänyt, että ainakin jotkut heistä jakavat hyvinkin voimakkaasti mielipiteitä.. Juurikin omat suosikkini, Vanessa Paradis, joka on mielestäni kaikin puolin todella cool ja sensuelli ilmestys, sekä Kate Moss, jolla on erikoisella tavalla todella kauniit kasvot. Kaikki esimerkkien naisethan ovat kyllä poikkeuksellisen kauniita ja kaunisvartaloisia myös.. tavisten kohdallahan näin ei välttämättä ole ja pienitissiyys voi olla käytännössä katastrofaalisen iso miinus.
02.04.2016 22:14
Niin, se oli kurjaa.. mutta hän ei ole nähnyt minua, joten asiasta ei voi tehdä sen suurempia johtopäätöksiä. Eikä vaihtoehtojen määrällä ole väliä siinä tapauksessa jos ei aio valita mitään.. Problem solved.
02.04.2016 15:58
Varmasti on.. lisäksi jalattomilla, kädettömillä, vakavasti sairailla ja kehtysmaan lapsilla on kauheaa.. Maailma on täynnä ihmisiä, joilla on asiat todellakin paljon huonommin kuin vaikkapa minulla, ja ihan oikeita vakavia ongelmia, mutta ei se silti poista sitä seikkaa, että pienitissinen on aina kakkonen.. Ellei sitten satu osumaan kohdalle se kuuluisa, mutta sitäkin harvinaisempi mies, joka oikeasti tykkää pienistä tisseistä.. Olen kuullut puhuttavan myös Nessiestä ja viljaympyröistä..viihdyttävää fiktiota kyllä.
02.04.2016 14:43
Jes, tähän totuuteen on hyvä päättää päivä(t) ja keskustelu aiheesta.. pessimisti ei pety.
02.04.2016 01:55
Kyllähän me on joskus aikaisemmin tosiaan puhuttu tästä.. varsin mustaankin sävyyn muistaakseni. :)
Noin 90 prosenttia minun jutuista on aina huumoria, mutta ei se silti tarkoita, ettenkö olisi asiani kanssa tosissani.. ja näppärästi onnistuu myös useammalla tuulella oleminen saman aikaisesti.
Ehkä jostain ammattilasikeskustelusta olisi tosiaan hyvä lähteä liikkeelle, mutta ei maailma puhumalla muutu.. eikä minun ulkokuorikaan, mutta mahdollisesti sisusta. Kannattaako sitä sitten tuhrata vuosia terapiassa jauhamalla tästä. En kuitenkaan aio ryhtyä mihinkään hätiköityihin päätöksiin.. Tosin kuten sanoin, onhan tämä asia pyörinyt päässä jo pidempään vaihtelevilla skaaloilla.
Viikoloppuja ja öitä sinulle. :)
02.04.2016 01:52
Niin, jännämieshommiin liittyy aika paljon kaikenlaisia negatiivisia lieveilmiöitä.. ja tuosta kohderyhmän supistumisesta pitkin mainita. Jos aikoo ryhtyä jännämieheksi niin pitää varautua siihen, että kaikenlaiset jännänaiset ja muut sekoilijat tarttuvat pyydykseen.. :) ehkäpä playerin elämä on vähemmän kivikkoista ja laadullisesti palkitsevampaa.
Kyllähän naiset tarinaniskijää arvostavat, sehän on oikein hyvä tapa viihdyttää naista ja hyvä keino tarinan muodossa samalla tuoda esille miten neuvokkaasti ja/tai miehekkäästi, kulloinkin kyseessä olevasta hurjasta ja täysin päättömästä tilanteesta on selvitty.
02.04.2016 01:38
No ei tietenkään höpö, kun sille parisuhteen toiselle osapuolelle voi lainata omaa autoaan jos sellaisen sattuu omistamaan.
Esimerkiksi sähköpostit on puhelimessa henkilökohtaisia, voi olla työasioita tai muuta.. eikä se välttämättä tarkoita, että itsellä olisi jotain salattavaa vaan kyseessä voi olla ystävien tai tuttujen henkilökohtaiset asiat, jotka ovat luottamuksellisia.
02.04.2016 00:34
Huomasinkin, että olit tuolla Sara- ketjussa sivunnut asiaa, mutta ajattelin vielä siinä vaiheessa, että en ala nyt taas puhua aiheesta.. mutta sitten homma ryöpsähtikin äkisti käsistä.. eli puhutaan sitten kun kerran aloitettiin.
Olenhan minä ajatellutkin monta kertaa, että miten mun elämänlaatu on mukamas kiinni siitä, onko minulla jossain kohtaa kroppaa muutama sentti enemmän tai vähemmän rasva/rauhaskudosta tai peräti muovia.. Eihän siinä ajatuksessa ole mitään järkeä, mutta ei ihmisten touhuissa nyt järkeä ole paljon muutekaan, mitä näihin suhdekuvioihin tulee. Kummasti niillä rasva- ja rauhaskudosmäärillä sitten vaan on merkitystä itselle ja muillekin.. ainakin jossain määrin. Tämä taitaa olla jo niin kroonistunut asia, että ei se taida enää pelkillä vakuutteluilla muuksi muuttua, vaan järeämpiä aseita kaivataan.. olisko paras ratkaisu sitten pääppähoito, leikkaus, vai se ehdotettu tatuointi.. sitä en osaa tässä kohtaa sanoa, mutta kiitos tsemppauksesta kuitenkin.
02.04.2016 00:23
Minullahan on siis kokemusta vaan kevyen luokan jännämiehistä, suhteessa tai kaverina mutta jonkinlaisia havaintoja olen toki tehnyt.. Ei varmaan mitään yllätyksiä niissä kuitenkaan, mutta ehkä tässä on jotain suuntaa antavaa.. Kenelläkään minun tutulla ei siis ole mitään isompaa rikollisuutta taustalla, korkeintaan lieviä kannabisasioita tai ylinopeussakkoja, maksuvaikeuksia, tappeluja tms..
Kuvaan kuuluu yleinen normien uhmaaminen, vaikkapa alkoholin ja kevyiden päihteiden käytön muodossa, uskonnollisten ja seksuaalisten normien uhmaaminen mitä erilaisimmin tavoin esim. avoimet suhteet, sarjasuhteilu, yhdenyön suhteet, pettäminen.. Haluttomuus sitoutua kokopäiväiseen jatkuvaan työsuhteeseen uravalinnoista johtuen, tai henkisen puolen ongelmista johtuen, ja tästä seuraavat rahavaikeudet.
Jännämies on tietysti luontaisesti komea ja on kiinnostunut omasta ja naisen ulkonäöstä. Olen huomannut, että jännämiehet arvostavat laittautunutta naista enemmän kuin ns. tavismiehet ja he ovat myös usein itse omalla, mahdollisesti näennäisen tyylittömällä tyylillään huoliteltuja, tai heillä ainakin on jonkilainen tyyli.. Tatuoinnit on suht olennainen elementti jännämiehuuden saavuttamisessa.
Jännämiehillä on yleensä naispuolisia ystäviä ja he osaavat olla oikein mukavia naisille, mutta tulevat toimeen myös miesten kanssa. Jännämiehillä on aina kiinnostavia ja hauskoja juttuja kerrottavana. Rentoja ja sosiaalisia kyllä, mutta kuvioon kuuluu (piilevä) agressiivisuus ja ylimielisyys muita miehiä kohtaan, sekä valmius antaa ja ottaa pataan tarvittaessa.Vaikka jännämies näennäisesti arvostaa naista naisena ja ihmisenä, hän on tosiasiassa pohimmiltaan usein melkoinen sovinisti. Naisen tulee pitäytyä perinteisessä roolissaan, hoitaa kotityöt sekä jännämies.. Vaikka kukaan nainen ei ole jännämiehelle niin käytetty, etteikö kelpaisi hänellekin käytettäväksi, niin tosiasiassa jännämies ajattelee pohjimmiltaan naisesta sitä samaa mitä ätmitkin.. Kaikenlainen äijäily on tärkeä osa jännämieheyttä, samoin oman mielen mukaan toimiminen toisista ja toisten mielipiteistä välittämättä.. take it or leave it -asenne.
Naista lähestytään suhteellisen suoraan, vaikkapa hieman törkeiden vitsien muodossa tai muutoin flirttailemalla, mutta riittävän välinpitämättömästi.. vuorotellen tarjoillaan erityisyyden kokemusta ja kevyttä välinpitämättömyyttä.. Jännämieskin pitää monta rautaa samanaikaisesti liekeillä, ainakin näennäisesti, jotta voi kilpailuttaa naisia ja kuoria parhaat päältä. Jännityshakuisuus kuuluu kontaktin hakemisessakin kuvioon, jossain määrin röyhkeästi ja riskillä, ja hieman epäsopivissa tilanteissa.. Jännämies antaa toisinaan myös naisen antaa ohjat, koska on itsevarma leikkisä egoisti ja uskaltaa nauttia saamastaan huomiosta.. jännämies ei osaa rakastaa ketään muuta kuin itseään.. mutta osaa kyllä teeskennellä riittävän hyvin saavuttaakseen päämääränsä.
Miltä jännämiehen kanssa oleminen sitten tuntuu.. no, kyllähän se tuntuu.
02.04.2016 00:10
Autoa voi olla tarvetta lainata vaikkapa jos on menossa jonnekin minne on hankala kulkea julkisilla tai on runsaasti/ isoja /painavia asioita kuskattavana.
01.04.2016 22:12
Voi sitä tarpeen tullen lainata soittamiseen, mutta lähtökohtaisesti puhelin on henkilökohtainen. Ihmisellä on oikeus yksityisyyteen parisuhteessakin.
01.04.2016 22:08
Ongelmat ei ole kenellekään hyväksi.. kuten scrg tuolla totesi, pitäisi pystyä aloittamaan suht puhtaalta pöydältä ja pöytä on tällä hetkellä kaikkea muuta kuin puhdas.. Ei siis kannata olla pahoillaan, ymmärrän kuitenkin jos olet.. anteeksi. :(
01.04.2016 22:04
Ollaanpa sitä diplomaattisina.. ja kylmän hien vallassa.
Erkki-täti tietenkin, tämä on ollut selvää jo pidemmän aikaa. Ekillä on aina sana hallussa ja homma napakasti hanskassa.
01.04.2016 21:37
Ahaa, olisit heti sanonut.. kysy vaan, jos haluat tietää asiasta jotain naisen näkövinkkelistä tarkasteltuna.
01.04.2016 21:18
Eikä ole, hiljaa siinä.. kurjaahan se on. :(
01.04.2016 21:14
64 / 109