http://keskustelu.suomi24.fi/t/14216233/ravintolassa
Ei ollut minun aloitukseni, mutta tulitte mieleeni, eli kuinka haluaisitte tulla isketyiksi? Saa antaa mielikuvituksen lentää :)
Miten haluaisit tulla isketyksi?
89
994
Vastaukset
- se.o.unelmani
olen sanni 43v ihan netissä joku lähettää kikkelin kuvan ja sanoo olen toimitusjohtaja insinööri ja rikas tule johonkin odotan vihreässä autossa tule niin naidaan niin saisin kikkelii onneks tulee kesä luonnossakin voi paneskella tai minun luonani ei koskaan miesten luona ja saa vähän tuhlaus ja juhlimis rahaa
- Ikis__M
Jossain ihan arkisessa tilanteessa. Kerran esimerkiksi kävi niin että yhden tavaratalon autotarvikeosastolla vanhempi nainen luuli kai myyjäksi ja alkoi kyselemään olikohan se nyt sopivia öljyjä tai tulppia autoonsa, siinä jutustellessa selvisi etten ole töissä siellä mutta tavarat löytyi ja rouva sitten ihan pokkana lupausta silmissään että "lähdetkö vaihtamaan?", jos olisi ollut nuorempi & nätimpi olisin kyllä lähtenyt.
Olisitko oikeasti lähtenyt? Oletko harmitellut, ettet lähtenyt?
Naiselle ainakin tuntuu liian riskihommelilta lähteä noin vaan.. aika paljon pitäisi jutustella ensin, että saa jonkinlaisen tuntuman, ja sitten ehkä kahveelle, julkiselle paikalle.
Kuten jo kerroinkin, sain pari päivää sitten kosinnan n. viiden minuutin juttelun jälkeen. Mutta tuli hiukan nopeasti. Olisi mieluummin antanut puhelinnumeronsa ensin :)- kumpi.normaalii
SikaHelmi kirjoitti:
Naiselle ainakin tuntuu liian riskihommelilta lähteä noin vaan.. aika paljon pitäisi jutustella ensin, että saa jonkinlaisen tuntuman, ja sitten ehkä kahveelle, julkiselle paikalle.
Kuten jo kerroinkin, sain pari päivää sitten kosinnan n. viiden minuutin juttelun jälkeen. Mutta tuli hiukan nopeasti. Olisi mieluummin antanut puhelinnumeronsa ensin :)niin livessä tavataan ja löydetään kumppani ei siinä mietitä vuositolkulla tai netti tyyliin kirjotellaan eka viis vuot ja sit ehkä kuva anna kuva ja ei vastata enään
- Ikis__M
SikaHelmi kirjoitti:
Kuten jo kerroinkin, sain pari päivää sitten kosinnan n. viiden minuutin juttelun jälkeen. Mutta tuli hiukan nopeasti. Olisi mieluummin antanut puhelinnumeronsa ensin :)en ole harmitellut kun ei ollut siinä mielessä kiinnostava mutta tuo tapa ja se rentous millä "iskemistä" yritettiin jäi mieleen ja tavallaan harmittavaa että oikeasti kiinnostavilla naisilla ei tunnu olevan tuommoista kykyä, ne saattaa moikata muttei ne jää juttelemaan.
Joo, on hiukka liian nopeaa kosinta noin mutta ehkä siinä ei oltu ihan niin tosissaan, haluttiin varmaankin vain sitä puhelinnumeroa.
Niin ja joo, pitkät katseet & hymy naisilta muuten toimii myös ja antavat mukavan tunteen niin että sitä saattaa jopa itse uskaltautua sitten lähestymään jos niitä selkeästi tulee. Ikis__M kirjoitti:
en ole harmitellut kun ei ollut siinä mielessä kiinnostava mutta tuo tapa ja se rentous millä "iskemistä" yritettiin jäi mieleen ja tavallaan harmittavaa että oikeasti kiinnostavilla naisilla ei tunnu olevan tuommoista kykyä, ne saattaa moikata muttei ne jää juttelemaan.
Joo, on hiukka liian nopeaa kosinta noin mutta ehkä siinä ei oltu ihan niin tosissaan, haluttiin varmaankin vain sitä puhelinnumeroa.
Niin ja joo, pitkät katseet & hymy naisilta muuten toimii myös ja antavat mukavan tunteen niin että sitä saattaa jopa itse uskaltautua sitten lähestymään jos niitä selkeästi tulee.Tuota rentoutta voi harjoitella niiden ei niin kiinnostavien ihmisten kanssa, myös oman sukupuolen kanssa. Olen itsekin ollut nuorempana todella todella ujo. Nykyään puhun kenelle tahansa, miten päin tahansa. Saan kiitosta vierailta ihmisiltä mukavasta rupattelusta/ilmapiiristä. Se huono puoli asiassa on, että monet luulevat minun pokailevan, ja silloin tällöin tulee kutsuja jopa kimppahommeleihin.
- kyllä.jännittää
SikaHelmi kirjoitti:
Tuota rentoutta voi harjoitella niiden ei niin kiinnostavien ihmisten kanssa, myös oman sukupuolen kanssa. Olen itsekin ollut nuorempana todella todella ujo. Nykyään puhun kenelle tahansa, miten päin tahansa. Saan kiitosta vierailta ihmisiltä mukavasta rupattelusta/ilmapiiristä. Se huono puoli asiassa on, että monet luulevat minun pokailevan, ja silloin tällöin tulee kutsuja jopa kimppahommeleihin.
ei kuulu tulla kuin harjoiteltu olis vaan kukin tyylillään ihan sponttaanisti ääni vaikka väpisten lähtisitkö ulos tai kahville ja vaikka paniikki vastaus joo lähden jännittävää vatsa sekaisin tutustutaan sovitaan uudet treffit ja tapaamiset tiivistyy seukkaaminen alkaa olette rakastuneet muutto yhteen siitä se sitten alkaa ei tarvitse harjoitella vaan olemalla oma itsensä ei ujous ole pahe kaikkia jännittää myös miestä kyllä jännittää tulla luoksesi pyytämään sinua kahville
- Ikis__M
SikaHelmi kirjoitti:
Tuota rentoutta voi harjoitella niiden ei niin kiinnostavien ihmisten kanssa, myös oman sukupuolen kanssa. Olen itsekin ollut nuorempana todella todella ujo. Nykyään puhun kenelle tahansa, miten päin tahansa. Saan kiitosta vierailta ihmisiltä mukavasta rupattelusta/ilmapiiristä. Se huono puoli asiassa on, että monet luulevat minun pokailevan, ja silloin tällöin tulee kutsuja jopa kimppahommeleihin.
Tuo on ihan totta ett' jos pääsee jutteluyhteyteen niin sitten ne asiat "vain tapahtuu", joku naisten yleisesti harrastama nopea moikkaus kun ei saa kuin hämilleen eikä siinä oikein ehdi reagoimaan kun tulee niin äkkiä, korkeintaan ehtii sanomaan "moi" takaisin ja nainen meni jo.
- mä.kerron.sulle
vähän vahingossa... ja aika romanttisesti...
- Nnnaaiinennnn
Mielummin pysyn väkivallasta kaukana.
- pullakristiina
Ihan missä vaan...vaikka busiipysäkillä..tai ..pihassani...missä vaan kunhan se vaan toteutuisi..!!!
Tavalla tai paikalla ei ole niinkään väliä vaan sillä, että aloite on niin suora, ettei tarkoitusperistä voi erehtyä. Ja siinä naiset keskimäärin ovat äärettömän huonoja.
Rouva Ratikka kirjoitti opinahjomme kahvilassa lautasliinaan: "Would you like to go out with me?" Ei hullumpi aloite, koska se johti avikseen. Jos se olisi vain meditoinut ja silmiään pyöritellyt, niin en ikinä olisi ymmärtänyt ottaa ohjia käsiini.Aika romanttista.. :)
Eräässä opinahjossa eräs nuori mies osti meille pannukakun hillolla ja kermalla. Ja kahdella haarukalla :) Se oli jo lähes Disney romantiikkaa <3SikaHelmi kirjoitti:
Aika romanttista.. :)
Eräässä opinahjossa eräs nuori mies osti meille pannukakun hillolla ja kermalla. Ja kahdella haarukalla :) Se oli jo lähes Disney romantiikkaa <3Hui, tuli jo mieleen se legendaarinen kuva, missä ne koirat syövät spagettia.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bd/81/2b/bd812bdb065050f4aa6da5a93edb2e27.jpgRatikkakuski kirjoitti:
Hui, tuli jo mieleen se legendaarinen kuva, missä ne koirat syövät spagettia.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bd/81/2b/bd812bdb065050f4aa6da5a93edb2e27.jpgOn mun lempparibiisi omassa suihkuoopperassani :)
Ratikkakuski kirjoitti:
Hui, tuli jo mieleen se legendaarinen kuva, missä ne koirat syövät spagettia.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bd/81/2b/bd812bdb065050f4aa6da5a93edb2e27.jpg"Jännis & Kaunotar" ;D
Otitpa aikamoisen riskin.......hyvä veto....mut kukaan ei vielä tajunnut......ei kerrota kellekään.....shhhhh.. ;DOooi miten suloista :D Kolmekymppinen ratikkapaska pääsi vihdoin poikuudesta kun vinosilmä uskalsi tehdä aloitteen ja laukesit reisillesi.
Voi miten hellyyttävää :Dsuper-atm kirjoitti:
Oooi miten suloista :D Kolmekymppinen ratikkapaska pääsi vihdoin poikuudesta kun vinosilmä uskalsi tehdä aloitteen ja laukesit reisillesi.
Voi miten hellyyttävää :DOletko sinä jo lauennut? :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Oletko sinä jo lauennut? :-)
Sinä tuskin laukesit enää kolmekymppisenä kun ensimmäistä kertaa pääsit hommiin idiootin vinosilmäakkasi kanssa :D
super-atm kirjoitti:
Sinä tuskin laukesit enää kolmekymppisenä kun ensimmäistä kertaa pääsit hommiin idiootin vinosilmäakkasi kanssa :D
Siksipä olenkin kateellinen sinun menestyksellesi naisten parissa. :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Siksipä olenkin kateellinen sinun menestyksellesi naisten parissa. :-)
Aina enemmän minulla on naisia kuin sinulla, vitun runkkari.
super-atm kirjoitti:
Aina enemmän minulla on naisia kuin sinulla, vitun runkkari.
Jep, atm:t ovat tunnetusti kovia naistenmiehiä. :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Jep, atm:t ovat tunnetusti kovia naistenmiehiä. :-)
Ja sinä vedät käteen kotona ja luulet olevasi joku ytm :D
Mitäs olet tuollainen työtön paska :Dsuper-atm kirjoitti:
Ja sinä vedät käteen kotona ja luulet olevasi joku ytm :D
Mitäs olet tuollainen työtön paska :DJaa no sitten en taidakaan pistää huomenna kelloa soimaan ja lähteä työmatkalle. Kiitti! :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Jaa no sitten en taidakaan pistää huomenna kelloa soimaan ja lähteä työmatkalle. Kiitti! :-)
Paskat sinulla mitään töitä on koskaan ollutkaan :D
Työssäkäyvällä ei ole aikaa pitkin päivää tänne kirjoitella niin kuin sinulla :D
Olet jäänyt valheistasi ajat sitten kiinni :D No... ehkä työttömyyskorvauksilla saat perjantaikaljat ostettua Lidlistä :Dsuper-atm kirjoitti:
Paskat sinulla mitään töitä on koskaan ollutkaan :D
Työssäkäyvällä ei ole aikaa pitkin päivää tänne kirjoitella niin kuin sinulla :D
Olet jäänyt valheistasi ajat sitten kiinni :D No... ehkä työttömyyskorvauksilla saat perjantaikaljat ostettua Lidlistä :DEi kaikki ole jossain liukuhihnalla töissä, jossa ei olisi aikaa palstailla.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei kaikki ole jossain liukuhihnalla töissä, jossa ei olisi aikaa palstailla.
Sinä et ole missään töissä :D Olet toisten rahoilla elävä loinen :D
Olet onnettoma elämänkoulun käynyt luuseri :Dsuper-atm kirjoitti:
Sinä et ole missään töissä :D Olet toisten rahoilla elävä loinen :D
Olet onnettoma elämänkoulun käynyt luuseri :DVoi kun olisinkin. Ei terve ruumis työtä kaipaa.
Ratikkakuski kirjoitti:
Voi kun olisinkin. Ei terve ruumis työtä kaipaa.
Olet sairas paska :D Sinut voisi saikka polttohaudata elävältä :D kukaan ei mienettäisi mitään :D
- kakskymmentä
super-atm kirjoitti:
Olet sairas paska :D Sinut voisi saikka polttohaudata elävältä :D kukaan ei mienettäisi mitään :D
"...kuulemma pallien poiston myötä poistuu suuri osa käytöshäiriöistäkin. :)"
Tuo kikka voisi toimia teikälläkin? kakskymmentä kirjoitti:
"...kuulemma pallien poiston myötä poistuu suuri osa käytöshäiriöistäkin. :)"
Tuo kikka voisi toimia teikälläkin?Sinulle sinulle suosittelen oman kaulasi katkaisemista.
Juuri niin kuin Ratikkakuski sanoi "Tavalla tai paikalla ei ole niinkään väliä vaan sillä, että aloite on niin suora, ettei tarkoitusperistä voi erehtyä."
Olisi myös kiva jos vaihteeksi jossain muualla kuin paikassa, jossa ollaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Juoksukoulun treenit olisi aika hyvä paikka.- Ikis__M
Tarkoititko nyt naisten juoksukoulua? Siellä kyllä ollaan aika usein pienessä maistissa.
Jaa-jaa.. tarviiskohan munkin mennä..? Ikinä en o esimerkiksi tajunnut, että siivoamisen voi tehdä niin, ettei muista siitä seuraavana päivänä. Ihan hukkaan mennyt nyt lattioiden vahaamiset ja leipomiset yms. juoksukoulut :D
Ikis__M kirjoitti:
Tarkoititko nyt naisten juoksukoulua? Siellä kyllä ollaan aika usein pienessä maistissa.
Jessus, mikä mielleyhtymä. Sinä vissiin jälleeen tavoillesi uskollisena mietit naisten "juoksuja". :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Jessus, mikä mielleyhtymä. Sinä vissiin jälleeen tavoillesi uskollisena mietit naisten "juoksuja". :-)
"Juoksuista" tulee lähinnä koirat mieleen.
PikkuLikka kirjoitti:
"Juoksuista" tulee lähinnä koirat mieleen.
Vuosituhannen alussa tuli telkkarista sketsiohjelma nimeltään "Paristo". Siinä oli sketsi, jossa miehet olivat koirapuistossa ja naiset miettivät, pitäisikö ne leikata, vaikka ne ne on niin ihanan kiimaisia, mutta kurittomia. :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Vuosituhannen alussa tuli telkkarista sketsiohjelma nimeltään "Paristo". Siinä oli sketsi, jossa miehet olivat koirapuistossa ja naiset miettivät, pitäisikö ne leikata, vaikka ne ne on niin ihanan kiimaisia, mutta kurittomia. :-)
Niin, kuulemma pallien poiston myötä poistuu suuri osa käytöshäiriöistäkin. :)
Ratikkakuski kirjoitti:
Hyi meitä :)
Ratikkakuski kirjoitti:
Hyi meitä :)
SikaHelmi kirjoitti:
Mitä, jos sen tekee joku kaverinainen?
Aika utopistinen ajatus. Kaikki tutut naiset ovat varattuja tai huomattavan eri ikäisiä tai olen pilannut mahdollisuuteni käyttäytymällä liian tuttavallisesti (alkoholi!!).
PikkuLikka kirjoitti:
Ihan yleisestä mielenkiinnosta kysyisin onko siihen joku erityinen syy miksi olet sinkku?
Koska naisiin tutustuminen on mahdotonta. Minä en pysty lähestymään ketään ujouden vuoksi.
wlfwd kirjoitti:
Koska naisiin tutustuminen on mahdotonta. Minä en pysty lähestymään ketään ujouden vuoksi.
Tämä on introverttien virtuaalinen taukotupa.
Kiinnostaisiko irl koutsaus asiaan liittyen?SikaHelmi kirjoitti:
Tämä on introverttien virtuaalinen taukotupa.
Kiinnostaisiko irl koutsaus asiaan liittyen?Kyllähän se kiinnostaisi. Ei siitä varmaan haittaakaan olisi.
- Kakkossmiess
PikkuLikka kirjoitti:
Ihan yleisestä mielenkiinnosta kysyisin onko siihen joku erityinen syy miksi olet sinkku?
No jos suosikkileffa on Conan-barbaari, niin ei tartte ihmetellä :-D
Kakkossmiess kirjoitti:
No jos suosikkileffa on Conan-barbaari, niin ei tartte ihmetellä :-D
Niin, ja lisäksi hän kuuntelee sankariheviä.. :) mutta en nyt laskisi noita isoiksi miinuksiksi, sehän on ihan sööttiä.
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, ja lisäksi hän kuuntelee sankariheviä.. :) mutta en nyt laskisi noita isoiksi miinuksiksi, sehän on ihan sööttiä.
Niih, onki....
Manowar - Pleasure Slave
https://www.youtube.com/watch?v=RrIwCucXnZg
....kai??? ;Dwlfwd kirjoitti:
Ujoudesta on mahdollista opetella pois, tai ainakin oppia hallitsemaan sitä.. täytyy vähin erin altistaa itseään erilaisille sosiaalisille tilanteille ja ihmisille. Itselle auttoi myös sen tajuaminen, että suuri osa ihmisistä on sisimmältään ihan yhtä epävarmoja ja haavoittuvia kuin itsekin, vaikka päällisin puolin ehkä antavatkin itsestään toisenlaisen vaikutelman. Esimerkiksi toisen osapuolen vaikkapa välttelevä, tai jopa töykeältä vaikuttava käytös saattaa olla yritys peitellä epävarmuutta ja ujoutta.. Toki yleisujous ja lähestymisujous ovat hiukan eri asia.
PikkuLikka kirjoitti:
Ujoudesta on mahdollista opetella pois, tai ainakin oppia hallitsemaan sitä.. täytyy vähin erin altistaa itseään erilaisille sosiaalisille tilanteille ja ihmisille. Itselle auttoi myös sen tajuaminen, että suuri osa ihmisistä on sisimmältään ihan yhtä epävarmoja ja haavoittuvia kuin itsekin, vaikka päällisin puolin ehkä antavatkin itsestään toisenlaisen vaikutelman. Esimerkiksi toisen osapuolen vaikkapa välttelevä, tai jopa töykeältä vaikuttava käytös saattaa olla yritys peitellä epävarmuutta ja ujoutta.. Toki yleisujous ja lähestymisujous ovat hiukan eri asia.
Juuri noin.
- että.silleen
Ikis__M kirjoitti:
wlfwd, tarkoitti varmaan juoksukoululla Vauhtisammakoita, näitä juoksukouluja on ainakin suurimmissa kaupungeissa.
Juostaan porukassa ja lenkit saa tietää vasta silloin kun startataan matkaan. Turussakin sellainen toimii...en ole vuoteen enää käynyt siellä.
Kyllä mä silloin joskus vuonna "papu" teille siitä kerroin, ilmeisesti piditte sitä jonnin joutavana höpinänä. =)
Kiva kun joku sentään tietää tuon juoksukoulunkin, on muuten maksullinen... ja minusta liian hintava: siihen nähden mitä siitä saa itselleen. että.silleen kirjoitti:
wlfwd, tarkoitti varmaan juoksukoululla Vauhtisammakoita, näitä juoksukouluja on ainakin suurimmissa kaupungeissa.
Juostaan porukassa ja lenkit saa tietää vasta silloin kun startataan matkaan. Turussakin sellainen toimii...en ole vuoteen enää käynyt siellä.
Kyllä mä silloin joskus vuonna "papu" teille siitä kerroin, ilmeisesti piditte sitä jonnin joutavana höpinänä. =)
Kiva kun joku sentään tietää tuon juoksukoulunkin, on muuten maksullinen... ja minusta liian hintava: siihen nähden mitä siitä saa itselleen.Juurikin Vauhtisammakko. Pääkaupunkiseudulla tuo taisi olla halvin vaihtoehto.
- että.silleen
wlfwd kirjoitti:
Juurikin Vauhtisammakko. Pääkaupunkiseudulla tuo taisi olla halvin vaihtoehto.
Mulle se oli työtä, en itse tarvitse kyseistä apua liikunnassa. Tein tuurauksia liikuntasaleilla, uimahallissa ym. Mulla kun on liikunnanohjaajan pätevyys, ja "keikkatyössä" otin kaikenlaisia ns. paikkauksia vastaan, jos vakituinen ohjaaja oli estynyt tekemästä työtään!
- Mieees
Ensin tiukka tuijotus, sitten jotain alkukantaista örinää, jonka jälkeen tämä nainen kopauttaisi nuijalla tajun kankaalle ja raahaisi hiuksista luolaan.
SikaHelmi kirjoitti:
Kuulostaa lähiöpubilta? :D
Noin se toimi aikoinaan myös Helsingin "hienoisto" yökerhoissa.
Ratikkakuski kirjoitti:
Noin se toimi aikoinaan myös Helsingin "hienoisto" yökerhoissa.
Ok. Minulta on sitten taas jäänyt joku yleinen toimintamalli huomiotta. Taidan olla sosiaalisesti rajoittunut. Ilmankos olenkin sinkku :/
- pertsa-
Minä toivon naisilta mahdollisimman suoraa toimintaa, heti asiaan mitä toinen haluaa, oli se sitten kutsu treffeille tai seksiä. Kerran nuorempana maalauskurssilla Suomenlinnassa yksi minua n. 15 v vanhempi nainen tuli kertomaan, että asuu Ranskassa Strasbourgissa ja on nyt käymässä Suomessa. "Lähdetkö Strasbourgiin viikoksi? Mulla on siellä oma talo ja asun yksin, saataisiin olla siellä ihan rauhassa", se sanoi. Vastasin kyllä, sovittiin, että tuun sinne kuukauden kuluttua, kun mun kesäloma alkaa. Peruin myöhemmin, kun aloin hannata. Tätä jänistämistäni olen katunut nyt jo 15 vuotta.. :-(
- kurppia.riittää
Turhaan kadut jos toinen oli 15v vanhempi, etköhän sinä löydä nuorempia tai samanikäisiäkin.
Sillein että nainen antaa yhteystietonsa ja pyytää ottamaan yhteyttä ja sitten mä menen kotiin suunnittelemaan itsemurhaa.
:D
Miksi sellaista pitää suunnitella?
Eikö mies voi antaa yhteystietojaan itse?
Jos saa käyntikortin, tarkoittaako se sitä, että "soita mulle"?
- crux
Kun istun yksin oluella niin joku nainen voisi joskus, vaikka kerran sadassa vuodessa, istua viereen ja vaikka sanoa jotain. Sitten voisi jutella, kysyä ja vastata, todeta ja ihmetellä, vaihtaa ajatuksia.
Teen niin usein. Tosin en pokaamismielessä. Mistä syntyy väärinkäsityksiä.
Mutta ennen juttelua ei voikaan tietää, kiinnostaako enemmänkin.
Irtonumeroita en hae.
Mikä olisi kamalin mahdollinen pokaamisyritys? Jätetään nyt ulkoiset määreet pois, ja ajatellaan, että olisi silmään sopiva.- crux
SikaHelmi kirjoitti:
Teen niin usein. Tosin en pokaamismielessä. Mistä syntyy väärinkäsityksiä.
Mutta ennen juttelua ei voikaan tietää, kiinnostaako enemmänkin.
Irtonumeroita en hae.
Mikä olisi kamalin mahdollinen pokaamisyritys? Jätetään nyt ulkoiset määreet pois, ja ajatellaan, että olisi silmään sopiva.Ei minulla ole juuri kokemuksia itseeni kohdistuvista pokaamisyrityksistä, mutta varmaan kamalin olisi sellainen jossa valmiiksi ajatellaan jokin kuvio ja tavoite ja sitten lähdetään "suorittamaan" sitä.
Ihan yksinkertaisesti tulemalla keskustelemaan. Ja mikäli keskustelun pohjalta jäi sellainen fiilis että pidempikin tuttavuus kiinnostaisi, niin sano ja osoita se selkeästi.
- SitäOdotellessa
Juttelemalla. En halua et mua "isketään" jollaan typerällä lainilla. Jos joku niin tekis (ei o kukaan koskaan tehny) niin saattais mulla kakkahätä yllättää ja liukenisin paikalta. Eli moikkais ja niitä näitä juteltas, jos olis musta kiinnostunu nii jutut vois kääntää johonkin muuhun kuin lumien sulamiseen kevätpäivänä.
- helmiä.sioille
No tuota...
Tää Robben malli isketyksi tulemisessa olisi aika tehokas... :D
https://www.youtube.com/watch?v=5-UAuo1ToFY&feature=youtu.be Ihan "tavallisesti". "Moi, mitä kuuluu" ja sitä rataa. Kaikki sellaiset tilanteet ok, jossa ei ole esim. Kiire. Ei tarvita mitään vippaskonsteja tai sen kummempia koruiluja. Arvostan suoruutta, en jaksa arvuutella.
Itselle on ujouden takia välillä todella vaikea sanoa jollekin että tykkään. Sitten ehdotus saattaa tulla todella koruttomasti ulos: "Haluatko mun kanssa xxx vaiko et?" "Kaverimielessä" on huomattavasti helpompi lähestyä tai jos vastapuoli ei ole siinä mielessä kiinnostava. Toki joitakin aloitteita olen tehnyt. Melkein kaikki ovat johtaneetkin johonkin.""Haluatko mun kanssa xxx vaiko et?""
No menee ainakin perille, että olet kiinnostunut......
Jeps, sellaiset liian suunnitelmalliset jutut/etenemiset tuntuu itsestäkin aika oudoilta...MGTOW kirjoitti:
""Haluatko mun kanssa xxx vaiko et?""
No menee ainakin perille, että olet kiinnostunut......
Jeps, sellaiset liian suunnitelmalliset jutut/etenemiset tuntuu itsestäkin aika oudoilta...Joo kyllä paskanjauhannan yleensä tunnistaa xD
Se on kyllä naisellekin "hauska" tilanne kun kiinnostuneisuus tulee miehelle yllätyksenä. Ihan kun sillä kiinnostuksella hierois toista naamaan, mutta vasta kun pukee sanoiksi niin menee perille.
Yleensä suoraan kysymykseen saa suoran vastauksen. Joskus taas ei. Tai mikä parasta, saa pakit ja sen jälkeen vastapuoli tekee itse aloitteen. Sekavaa.Nainen_28v kirjoitti:
Joo kyllä paskanjauhannan yleensä tunnistaa xD
Se on kyllä naisellekin "hauska" tilanne kun kiinnostuneisuus tulee miehelle yllätyksenä. Ihan kun sillä kiinnostuksella hierois toista naamaan, mutta vasta kun pukee sanoiksi niin menee perille.
Yleensä suoraan kysymykseen saa suoran vastauksen. Joskus taas ei. Tai mikä parasta, saa pakit ja sen jälkeen vastapuoli tekee itse aloitteen. Sekavaa."Sekavaa."
Ihastuminen on aika sekavaa... ;D.....ja muutenkin sen varmaan kuuluukin olla, ainakin jos on tunteella mukana, mikä olisi ainakin omasta mielestä suotavaa.....ja sitten tietenkin, että oikeasti hieman miettii asioita.......
Joskus voi myös olla, että kiinnostuneisuuden signaalit ovat epäselviä, eli ei ole oikein selkyyttä mitä kiinnostuneisuudella haetaan.....tuttavuutta, kaveruutta, ystävyyttä, juttelu seuraa....yms...yms.....jolloinka toinen tai molemmat, eivät osaa reagoida tilanteeseen.....siksipä se "hierominen" ei välttämättä aina auta, kun ei välttämättä tiedä, että toinen on kiinnostunut "sillee"... ;PMGTOW kirjoitti:
"Sekavaa."
Ihastuminen on aika sekavaa... ;D.....ja muutenkin sen varmaan kuuluukin olla, ainakin jos on tunteella mukana, mikä olisi ainakin omasta mielestä suotavaa.....ja sitten tietenkin, että oikeasti hieman miettii asioita.......
Joskus voi myös olla, että kiinnostuneisuuden signaalit ovat epäselviä, eli ei ole oikein selkyyttä mitä kiinnostuneisuudella haetaan.....tuttavuutta, kaveruutta, ystävyyttä, juttelu seuraa....yms...yms.....jolloinka toinen tai molemmat, eivät osaa reagoida tilanteeseen.....siksipä se "hierominen" ei välttämättä aina auta, kun ei välttämättä tiedä, että toinen on kiinnostunut "sillee"... ;PNäinhän se menee. Tosin sanotaanko vaikka näin että ne elämäni kerrat kun olen satuttanut itseni todella pahasti (saanut pahat pakit), homma ei ole ikinä jäänyt siihen kuitenkaan. Mitä tästä opimmekaan. Kaikki miehet eivät tarkoita ei kun sanovat ei.
Ja kyllä, todellakin epäselviä. Sen voin myöntää että romanttisessa mielessä en tajua miehistä yhtään mitään. Niin kauan kun ajattelen vain ihmisiä, niin tajuan, mutta kun tulee tämä mies-nais-kuvio niin en tajua yhtään mitään.Nainen_28v kirjoitti:
Näinhän se menee. Tosin sanotaanko vaikka näin että ne elämäni kerrat kun olen satuttanut itseni todella pahasti (saanut pahat pakit), homma ei ole ikinä jäänyt siihen kuitenkaan. Mitä tästä opimmekaan. Kaikki miehet eivät tarkoita ei kun sanovat ei.
Ja kyllä, todellakin epäselviä. Sen voin myöntää että romanttisessa mielessä en tajua miehistä yhtään mitään. Niin kauan kun ajattelen vain ihmisiä, niin tajuan, mutta kun tulee tämä mies-nais-kuvio niin en tajua yhtään mitään.Näinhän se on...... ;P
Btw. onks siellä jo minari keli...laitas lämmintä päälle, ettei tule kylmä ja kolareita..... ;DMGTOW kirjoitti:
Näinhän se on...... ;P
Btw. onks siellä jo minari keli...laitas lämmintä päälle, ettei tule kylmä ja kolareita..... ;DMä olen tosi lämminverinen joten hypin vähissä vaatteissa ympäri vuoden! :P
Tänään oli tosi lämmin keli muuten!
Minareita olen alkanut käyttää uudestaan pojan syntymän jälkeen. XD sitä ennen viimeks teininä.
Mielikuvitusnainen herää henkiin ja työntää sormen perseeseen. Täytyis juoda lisää viinaa jos saisi tuon kauan kaivatyn psykoosin taas.
- pertsa-
Tässä toinen erittäin hyvä naisen mulle tekemä iskurepliikki, joka sai mut noin suoralla ja häpeilemättömällä avauksella heti hyväntuuliseksi ja hymyilemään korviani myöten: Olin Helsingissä Tavastia-klubilla katsomassa Apulannan konserttia muutama vuosi sitten. Silloinen avioliittoni uskovaisen exäni kanssa veteli viimeisiään, seksiäkään ei ollut ollut enää kuukausiin, jolen olin lähinnä äärettömän iloinen, kun se tyyppi ei silloin lähtenyt mun mukaan Apulantaa katsomaan. Tavan yläparvella nojasin kaidetta vasten bändiä katsoen, kun siellä salin hämärässä ihan mun viereeni kylkeen kiinni tuli hyvännäköinen nainen, joka koko ajan tuijotti vain alas lavalle ja katse Wirtaseen, Sipeen ym. nauliintuneena sanoi: "Olen naimisissa". Olin sillä sekunnilla täysin myyty. Olen vielä vuosiakin tuon illan jälkeen ihmetellyt, kuinka noin minimalistisella aloituksella voi olla noin suuri vaikutus. Ja vain 1,5 vuoden kuluttua tuosta olin onnesta soikeana, kun avioeropäätös Helsingin käräjäoikeudesta tuli postissa. Tämä oli ensimmäinen kerta kun tajusin, että kannattaa olla tarkkana, ettei heti torju yllättäviä ehdotuksia, oli ne sitten kuinka yllättäviä tai suorasukaisia tahansa. Vielä pisteenä iin päällä haluan kertoa, että sinä päivänä, kun virallinen eropäätös tuli mulle ja exälle postissa ja sitä yhdessä helpottuneina luettiin, niin exäni paljasti, että yhtenä iltana ollessaan kuntosalilla hänelle oli tehty ehdotus, että lähtisikö hän kahville. No olihan hän lähtenytkin ja sinä iltana exäni tulikin silloin tosi myöhään kotiin. Tämä tapaus sattui siis aika samoihin aikoihin, kuin mun Tavastian iltani. Siinä me sitten exän kanssa eropaperit kädessä ihan oikeasti revettiin molemmat nauramaan mielettömästi, kun exäni paljastuksen jälkeen hänelle kerroin, kuinka minutkin iskettiin silloin konsertissa. Suoraa toimintaa ja ennakkoluulotonta asennetta ei kyllä voita mikään ;-)
- sdsdtsdts
"Olen naimisissa"
Olen ymmälläni, mikä aloite tuo on olevinaan? Nainen sanoo olevansa varattu..? sdsdtsdts kirjoitti:
"Olen naimisissa"
Olen ymmälläni, mikä aloite tuo on olevinaan? Nainen sanoo olevansa varattu..?Noh, on erillaisia yksilöitä......ja te kaksi, ette ole samanlaisia selvästikkään....yksilöt sitoutuvat eri tavalla ja eri astein.....riippuu siis ihan yksilöstä...
Ymmärrän kyllä, jos joku jännittämisen tms. vuoksi käyttää linereita. Ne ovat useimmiten itsessään hassuja, mutta jos ymmärtää syyn, voi asiasta mennä yli helpostikin. Voihan niille ainakin hihitellä yhdessä...
Ja tilanteesta pitäisi osata napata heti kiinni.
Se voi olla hankalaa, eli parempi on varmaankin ensin muunlainen jutustelu, ja tämän tunnustelun jälkeen suora kysymys. Tai yhteystiedon anto."Ja tilanteesta pitäisi osata napata heti kiinni."
Jep. Tämä on se minulle ongelmallinen kohta. Vasta parin tunnin päästä tulee mieleen näinhän sitä olisis pitänyt/halunnut sanoa tehdä.
- rasrasasa
Mun mielestä olisi täysin ok jos nainen antaisi lapussa numeronsa ja nimensä jos muuhun ei pysty.
Siten että nainen tulisi minut kotoa iskemään
- thumbs.up
Paljon onnea tuohon projektiin :)
- Fdslfklsdfklsdfsdf
Klassinen täysin omistautuva stalkerointi yhdistettynä paljastuttuaan sellaiseen totaalihajoamiseen ja murtumiseen kyynelvirtoineen voisi tehota minuun kohtuullisen hyvin.
- näin.isketään
Turpaan vaan. Oikealla suoralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541402Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341011Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801