http://keskustelu.suomi24.fi/t/14216233/ravintolassa
Ei ollut minun aloitukseni, mutta tulitte mieleeni, eli kuinka haluaisitte tulla isketyiksi? Saa antaa mielikuvituksen lentää :)
Miten haluaisit tulla isketyksi?
89
994
Vastaukset
- se.o.unelmani
olen sanni 43v ihan netissä joku lähettää kikkelin kuvan ja sanoo olen toimitusjohtaja insinööri ja rikas tule johonkin odotan vihreässä autossa tule niin naidaan niin saisin kikkelii onneks tulee kesä luonnossakin voi paneskella tai minun luonani ei koskaan miesten luona ja saa vähän tuhlaus ja juhlimis rahaa
- Ikis__M
Jossain ihan arkisessa tilanteessa. Kerran esimerkiksi kävi niin että yhden tavaratalon autotarvikeosastolla vanhempi nainen luuli kai myyjäksi ja alkoi kyselemään olikohan se nyt sopivia öljyjä tai tulppia autoonsa, siinä jutustellessa selvisi etten ole töissä siellä mutta tavarat löytyi ja rouva sitten ihan pokkana lupausta silmissään että "lähdetkö vaihtamaan?", jos olisi ollut nuorempi & nätimpi olisin kyllä lähtenyt.
Olisitko oikeasti lähtenyt? Oletko harmitellut, ettet lähtenyt?
Naiselle ainakin tuntuu liian riskihommelilta lähteä noin vaan.. aika paljon pitäisi jutustella ensin, että saa jonkinlaisen tuntuman, ja sitten ehkä kahveelle, julkiselle paikalle.
Kuten jo kerroinkin, sain pari päivää sitten kosinnan n. viiden minuutin juttelun jälkeen. Mutta tuli hiukan nopeasti. Olisi mieluummin antanut puhelinnumeronsa ensin :)- kumpi.normaalii
SikaHelmi kirjoitti:
Naiselle ainakin tuntuu liian riskihommelilta lähteä noin vaan.. aika paljon pitäisi jutustella ensin, että saa jonkinlaisen tuntuman, ja sitten ehkä kahveelle, julkiselle paikalle.
Kuten jo kerroinkin, sain pari päivää sitten kosinnan n. viiden minuutin juttelun jälkeen. Mutta tuli hiukan nopeasti. Olisi mieluummin antanut puhelinnumeronsa ensin :)niin livessä tavataan ja löydetään kumppani ei siinä mietitä vuositolkulla tai netti tyyliin kirjotellaan eka viis vuot ja sit ehkä kuva anna kuva ja ei vastata enään
- Ikis__M
SikaHelmi kirjoitti: