Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, se olisi ainakin paljon hankalampaa. :/
28.01.2016 21:21
Höpö höpö, HC-Ätmel alkoi jälleen kerran täysin tarpeettomasti käymään henkilökohtaisuuksiin.
28.01.2016 21:18
Kynähameet on kyllä kivoja.. eli peppuhommat siis kuitenkin kiinnostaa sinua?
28.01.2016 21:14
Jaa-a.. mutta ei se taida onnistua, kun tuo yksi kiukkupussi on niin hankala.
28.01.2016 21:02
Ei ja ei.
Onko sulla joku tissi fetissi?
28.01.2016 20:58
Selvä, haluaisitko sinäkin tulla mukaan?
28.01.2016 20:54
Voi kurjuus, jälleen huonolla tuulella? Hukkasitko tällä kertaa dildon peppusi? :/
28.01.2016 20:47
:D Yläastejengi taas vauhdissa. Ja seuraavaksi on varmaankin (jälleen kerran) luvassa Pullan pyöritystä.
28.01.2016 20:40
Seksuaalinen häirintä ja seksuaalinen lähestyminen ovat eri asia. Seksuaalinen häirintä tuntuu sen kohteeksi joutuneesta epämiellyttävältä ja mahdollisesti uhkaavalta. Haaveiletko sellaisesta?
27.01.2016 23:55
Kiinnostavaa, että ajattelet noin. Itse ajattelen, että feminismi nimenomaan kannustaa naisia olemaan naisia ja ylpeitä naiseudestaan, tai ainakin sen pitäisi tehdä niin. Ongelma yhteiskunnassa ei ole biologinen sukupuoli, tai siihen liittyvät erilaisuudet ja ominaisuudet, vaan se, että miehuus, miehiset ominaisuudet ja miesten tekemiset arvotetaan perinteisesti hyviksi ja kiinnostaviksi ja naiselliset ominaisuudet ja naisten tekemiset nähdään arvottomina. Ketä kiinnostaa naisurheilu, naistaide, nais-mikäikinä, sen enempää, kuin vaikkapa perheen pyörittäminen ja äitinä oleminen.. miesten mielipiteet ja touhut ovat aina niin paljon tärkeämpiä. Joskus tuntuu, etteivät feministit edes itse arvosta naiseutta. Usein feminismi tulkitaan naisten pyrkimykseksi hankkia mahdollisimman miehisinä pidettyjä ominaisuuksia, mutta tämän sijasta feminismin tulisi antaa naisille myös lupa olla naisia ja tietysti pyrkiä nostamaan naiseuden arvostusta yhteiskunnassa, muutenkin kuin vain seksuaalisena hyödykkeenä, eikä pyrkiä tekemään naisista miehiä.... mutta kaikkiaan pyrkisin nais- tai mieskiintiöiden sijasta kohti ihmiskiintiöitä. Sovinismi on edelleen niin sisäänrakennettua meidän kulttuurissa , ettei sitä välttämättä edes huomaa.
27.01.2016 23:53
Miksi?
27.01.2016 23:19
Ei ole erityisemmin häiritty, mikä nyt edes on häirintää.. Se on kuitenkin uusi ilmiö Suomessa. On pelkästään tuijotettu härskisti ja minun ulkonäköäni on kommentoitu pyytämättä seksuaalisessa kontekstissa. Perää on käpälöity ilman lupaa, yritetty suudella väkisin ja nuoltu kaulasta ilman lupaa. Minun seuraani on lyöttäydytty pimeällä kadulla, joskus myös päiväsaikaan, ja on yritetty painostaa treffeille. Tuntematon mies on kadulla huoritellut ja uhannut verbaalisesti raiskauksella.. Ihan perus.
27.01.2016 22:59
Oh kiitos.. olet ihq. <3
Päätin nyt laittaa pienen arpomisen jälkeen kuvani tänne.. olkaa kilttejä. :)
http://i473.photobucket.com/albums/rr93/huyhhhh1/DSC03167.jpg
25.01.2016 00:07
Kuules, olen hyvin tarkka. Jos syön pitsaa, seuraavat pari päivää mennään salaatilla ja kanalla, tai pavuilla.. Hmm, tässä kun puhutaan, alkaa taas menneiden kokemusten ja kommenttien palaset loksahdella kohdilleen..
Lohikeitto on kyllä hyvää..mutta en pidä romanttisista elokuvista, ennemmin draamaa tai kauhua. Mitenköhän ne sopii ätmille? Jos elokuva olisi liian pelottava ätmille, se saisi kyllä yrittää kaivautua minun kainaloon, mutta sen pitäisi sitten olla todella pieni yksilö, jotta se voisi tehdä niin.
24.01.2016 23:40
Mutta se lasagne on todella hyvää ja myöskin työläs valmistaa, joten sitä ei ihan kenelle tahansa kokata ja ketmille oli myös juuresvaihtoehto.. annoskoko on myös mahdollista pitää kohtuullisena. No.. jännämiehet on mukavia, eikä tarvitse turhaan hienostella, kaljaa, seksiä ja pitsaa = hyvät treffit, ainakin minun mielestä.
Millä ätmiä sitten ruokitaan?
24.01.2016 23:10
Olen samaa mieltä, on loukkaavaa vammaisia kohtaan mainita heidät näin arveluttavassa asiayhteydessä.
24.01.2016 22:31
Riippuu tosiaan treffiseurasta ja hänen ruokavaliostaan mitä laittaisin ja kuinka paljon olisin valmis näkemään vaivaa ruuanlaiton suhteen. Sivistyneelle ytm:lle kokkaisin kasvislasagnea ja jotain raikasta salaattia, ruokajuomaksi tietysti jotain hyvää viiniä. Mukavalle ktm:lle kokkailisin jotain kotoisaa, vaikkapa kanaa ja perunamuusia tai uuni juureksia, ja tietysti hyvää salaattia myös. Rennon jännämiehen kanssa satasaisin kaljaan ja myöhemmin tilattaisiin pitsaa. Ätmeistä minulla ei ole kokemusta, enkä tiedä mitä ne syövät. Ilkeälle ätmille tarjoilisin luultavasti lattialle asetetulta kertsikkalautaselta rotanmyrkkyä.
24.01.2016 21:35
Ei ole höpinää, mistähän se huono itsetunto kumpuaa, jollei ympäristön vaatimuksista ja huonosta palautteesta. Tuskin kukaan nainen, joka asuisi yksikseen autiolla saarella alkaisi ajatella, että hänen tissinsä on liian pienet, saati alkaisi tunkea vierasesineitä kehoonsa, ainakaan tisseihin.. heh. Pienet tissit on kuitenkin vaivattomammat kuin isot, liikkumisen yms kannalta siis.
Kiva, jos kaltaisiasi miehiä löytyy. Itse en tiedä tavanneeni yhtään miestä, joka ei enemmän tai vähemmän kuolaisi jättilollojen perään. Pitäisi varmaan harkita muuttoa aasiaan, mutta tämä länsimainen tissihapatus lienee jo levinnyt sinnekin.
24.01.2016 19:08
Eiköhän pointtini tullut kommenttisi myötä selväksi.. Käy nyt äkkiä ostamassa itsellesi sitä salvaa.
24.01.2016 18:04
Onneksi sinä oletkin paljon kiltimpi ja kuunnollisempi. :3
24.01.2016 17:52
89 / 109