http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/video-sara-forsbergilta-yllatyspaljastus-rintani-eivat-ole-aidot/5704604
Kyllä siitä nyt piti juttu tehdä uutisiin ja kertoa koko kansalle.
Sara Forsbergin tissit ei ole aidot
39
1266
Vastaukset
- McDonaldMcTrump
America, tuo vapauden maa, missä jokaisella on vapaus tulla samannäköiseksi kuin kaikki muutkin.
- kumitissi
https://www.youtube.com/watch?v=mmyA2pC2A6M
..... ja sun piti kertoa se meille..... - ätminki
Ei voi myydä itseään jos ei ole muovi tissit. isoilla tisseillä nainen sa kaiken lähes ilmaiseksi. nainen saa töitä, miehen, rahaa, ilmaisia tavaroita ja kaikkea
- muovituovaihdonväline
Mitä tämä kertoo miehistä?
- Voinyvittu
Mulla on isot tissit. Mihin mun tisseillä saatava työ, ilmaset rahat ja tavarat on jäänyt? Voitko kertoa et saako niitä niinku jostain Isotissisten omasta pankista /kaupasta,tarviiko hakea joku tissipassi ja kelpaako kaikkialla esim.Prismassa jos vähän vilautan tissiä kassalle?
- tämäoliviimeinenniitti
Uskoni ihmiskuntaan romahti.
- markmaiwords
Hö. Olin kommentoimassa juuri tuon saman.
Mutta tätä ei voi liikaa korostaa, tässä on yksi historian kulminaatiopisteistä.
- Naishenkilö
Oma on kroppansa ja kun on itse tyytyväinen niin sehän on tärkeintä.
Englantia Sara puhuu todella hyvin ja kauniskin on.
Toivottavasti unelmat maailmalla täyttyvät. Hyvä hänelle, että on uskaltanut toimia asiassa. On turhaa jumittaa vuosikausia ongelmassa joka on kuitenkin suht helposti korjattavissa. Mikään terapia ei muuta miesten ja ympäröivän maailman suhtautumista pienirintaisuuteen, siellä päässähän se ongelma kuitenkin loppupeleissä on, että ei osata hyväksyä erilaisuutta yms. Olisi aikanaan itsekin pitänyt tehdä sama ratkasu, mutta nuorena ja naivina sitä vielä kuvitteli, ettei asialla olisi niin paljon merkitystä. Omalla kohdalla kyseinen toimenpide ei enää maksa vaivaa.
Mitä höpinää tuo on? Naisille itselleenhän ne pienet rinnat ongelma tuntuvat olevan, ninkuin nyt tuossakin, naisen omassa päässä ollut itsetunto-ongelma.
Tai sitten vain ne miehet kelpaavat joille pitää olla ne isot rinnat.
Minä pitäisin pienistä rinnoista. Pitä(-isin), koska minähän en naista saa minkäänkokoisilla rinnoilla mutta jos saisin, niin pienet ehdottomasti olisivat mieleen.
Suuretkin ehkä jotenkuten menisi jos ovat sitä alunperin, mutta keinotekoisesti suurennetut yököttävät. Ehdottomasti.M1978 kirjoitti:
Mitä höpinää tuo on? Naisille itselleenhän ne pienet rinnat ongelma tuntuvat olevan, ninkuin nyt tuossakin, naisen omassa päässä ollut itsetunto-ongelma.
Minä pitäisin pienistä rinnoista. Pitä(-isin), koska minähän en naista saa minkäänkokoisilla rinnoilla mutta jos saisin, niin pienet ehdottomasti olisivat mieleen.
Suuretkin ehkä jotenkuten menisi jos ovat sitä alunperin, mutta keinotekoisesti suurennetut yököttävät. Ehdottomasti.Ei ole höpinää, mistähän se huono itsetunto kumpuaa, jollei ympäristön vaatimuksista ja huonosta palautteesta. Tuskin kukaan nainen, joka asuisi yksikseen autiolla saarella alkaisi ajatella, että hänen tissinsä on liian pienet, saati alkaisi tunkea vierasesineitä kehoonsa, ainakaan tisseihin.. heh. Pienet tissit on kuitenkin vaivattomammat kuin isot, liikkumisen yms kannalta siis.
Kiva, jos kaltaisiasi miehiä löytyy. Itse en tiedä tavanneeni yhtään miestä, joka ei enemmän tai vähemmän kuolaisi jättilollojen perään. Pitäisi varmaan harkita muuttoa aasiaan, mutta tämä länsimainen tissihapatus lienee jo levinnyt sinnekin.- Naishenkilö
M1978 kirjoitti:
Suuretkin ehkä jotenkuten menisi jos ovat sitä alunperin, mutta keinotekoisesti suurennetut yököttävät. Ehdottomasti.No tuon naisen naisena ns hyväksymisesi mukaan, ei sitten miesten pitäisi raivostua jos naiset haluaisivatkin isompaa vehjettä.
Ehkä mullekin sitten kelpaisi joten kuten keskivertoa pienempi penis jos ei muutakaan olisi tarjolla, ainakin siksi aikaa kun oikeanlainen koko löytyy ;).
Eikä kaikilla naisilla ole mahdollisuutta silikoneihin, taloudellisesti eikä terveydellisesti. Eivätkä kaikki halua kroppaan kuulumattomia aineita käyttää, ne eivät ole todellakaan aidot omat.
Silloin on pakko kestää itsensä sellaisena kuin on ja traumaattistahan se on monelle.
Totta kyllä on ettei penistä voi suurentaa kuin tissejä ja toivon todella ettei yhdenkään miehen tarvitsisi kuulla yhtään negatiivista sanaa miehisyydestään. Naishenkilö kirjoitti:
No tuon naisen naisena ns hyväksymisesi mukaan, ei sitten miesten pitäisi raivostua jos naiset haluaisivatkin isompaa vehjettä.
Ehkä mullekin sitten kelpaisi joten kuten keskivertoa pienempi penis jos ei muutakaan olisi tarjolla, ainakin siksi aikaa kun oikeanlainen koko löytyy ;).
Eikä kaikilla naisilla ole mahdollisuutta silikoneihin, taloudellisesti eikä terveydellisesti. Eivätkä kaikki halua kroppaan kuulumattomia aineita käyttää, ne eivät ole todellakaan aidot omat.
Silloin on pakko kestää itsensä sellaisena kuin on ja traumaattistahan se on monelle.
Totta kyllä on ettei penistä voi suurentaa kuin tissejä ja toivon todella ettei yhdenkään miehen tarvitsisi kuulla yhtään negatiivista sanaa miehisyydestään.Paskanhailea minulle olisi sekin, jos minulla olisi jonkun naisen mielestä pieni muna. Se kun ei ole itselleni merkityksellinen asia, enkä ole edes kiinnostunut sukupuoliyhdynnästä. Läheisyydestä kyllä mutta toisenlaisesta. Ja eipä sillä koolla ole merkitystä siitäkään syystä koska kuten sanottua en muutenkaan ihmisenä kelpaa naisille.
Ja jos naiselle on tuontyyppinen asia kuin peniksen koko niin merkityksellinen, se saa minut vain ajattelemaan niin, että sellaiset ihmiset eivät ole tavoittelemisen arvoisia.
Katkeruutta sensijaan voi tulla siitä, jos ei ole olemassa sellaisia naisia jotka eivät olisi niin seksi-ja yhdyntäkeskeisiä.
Tavallaan on helpotus jos naisilla on sellainen ajatusmaailma, jota itse en arvosta. Tällöin naisessa ei menetä mitään vaikkei sitä itse saakaan. Tästä syystä aina pitäisikin saada tietää millainen ajatusmaailma naisella on, että tietäisi, menetinkö jossain naisessa jota en saanut mitään arvokasta vai en.PikkuLikka kirjoitti:
Ei ole höpinää, mistähän se huono itsetunto kumpuaa, jollei ympäristön vaatimuksista ja huonosta palautteesta. Tuskin kukaan nainen, joka asuisi yksikseen autiolla saarella alkaisi ajatella, että hänen tissinsä on liian pienet, saati alkaisi tunkea vierasesineitä kehoonsa, ainakaan tisseihin.. heh. Pienet tissit on kuitenkin vaivattomammat kuin isot, liikkumisen yms kannalta siis.
Kiva, jos kaltaisiasi miehiä löytyy. Itse en tiedä tavanneeni yhtään miestä, joka ei enemmän tai vähemmän kuolaisi jättilollojen perään. Pitäisi varmaan harkita muuttoa aasiaan, mutta tämä länsimainen tissihapatus lienee jo levinnyt sinnekin.Hmmm....kyllähän se huono itsetunto kumpuaa loppujen lopuksi ihan sinusta itsestäsi.........et hyväksy itseäsikään sellaisena, kuin olet........
Lisäksi annat somen, median yms. vaikuttaa sinuun.....moni vaikutus mitä ulkoapäin tulee on usein vain jollain tapaa kieroutunuttu pinnallista huttua........mutta koska taitavia ovat ja suuret resurssit ovat niiden käytössä, niin massahypnoosi koneisto ohjaa aika tehokkaasti "yksilöiden" ajatusmaailmaa.....ainakin niiden jotka tätä ei huomaa/tajua...
Sitten vielä se tosiasia, että jos sinulla on noin huonoja kokemuksia, niin syystä tai toisesta olet ihan itse hankkiutunut sellaisten miesten kanssa tekemisiin, jotka ovat kuvaamasi kaltaisia.....jostain syystä kuitenkin......ja omasta vapaasta tahdosta ja halusta...
Itsellekään ei tissien koolla ole väliä, sen kokoiset ovat juuri sopivat, mitkä naiselle on syntymälahjaksi annettu.........silkkarit on aikalailla turn-off........hyvästä syystä voisin ymmärtää, mutta en siitä syystä, että haluaa vain isommat tissit tai miellyttääkseen "tissimiehiä"....
Suoraan sanottuna en edes koskaan huomannut, että hänellä olisi rinnat.
- Pitää_tuijottaa_tissejä
HOMO!
- ätminki
Tienaa enemmän rahaa kun on isommat tissit. Siten se huoraaminen toimii
Joo, tuo voi olla yksi motiivi.
Jo taviksista puhutaan niin useimmiten syynä on kuitenkin varmaankin halu näyttää normien mukaiselle ja halu tuntea itsensä normaaliksi naiseksi.PikkuLikka kirjoitti:
Joo, tuo voi olla yksi motiivi.
Jo taviksista puhutaan niin useimmiten syynä on kuitenkin varmaankin halu näyttää normien mukaiselle ja halu tuntea itsensä normaaliksi naiseksi....Niih, jos "normit" otetaan "kanalaumasta", tissi operaatiota tarjoavien yritysten mainoksista, median "p*ska ohjelmista" ja muista vastaavista "huttu" jutuista....jne....jne....
- tosimies-
Mitä sitten?!
Ei kai sillä ole väliä puristeleeko aitoja vaiko silikoneja kunhan ON jotain, mitä puristella! - Naishenkilö
Eikä tuo Sara ole tainnut tissejään markkinoida. On monia lähes rinnattomia naisia jotka ovat julkisuudessa. Joidenkin julkisuusarvoa ihmetellään kun taidot alaan nähden ovat mitä ovat. Täällä tuota Jenkkihapatusta miehet vertaavat jatkuvasti miehisyyden mittana, niin netistä löytyy naisia myös joita voitte tarkastella.
Eivät kaikki ihmiset korjaile itseään muiden takia, vaan syyt ovat vain henkilökohtaiset. - SianNaama
Sara on sika nenä
Hyvältä näyttää.
- Gkky
Eikö Sara olekaan se halveksimasi nainen, kuten kaikki muutkin?
Voit silti pullistella silmilläsi hänen videoitaan ja vetää käteen. Gkky kirjoitti:
Eikö Sara olekaan se halveksimasi nainen, kuten kaikki muutkin?
Voit silti pullistella silmilläsi hänen videoitaan ja vetää käteen."Eikö Sara olekaan se halveksimasi nainen, kuten kaikki muutkin?"
Ei. En halveksi kaikkia naisia
"Voit silti pullistella silmilläsi hänen videoitaan ja vetää käteen."
Haista vittu.- Gkky
super-atm kirjoitti:
"Eikö Sara olekaan se halveksimasi nainen, kuten kaikki muutkin?"
Ei. En halveksi kaikkia naisia
"Voit silti pullistella silmilläsi hänen videoitaan ja vetää käteen."
Haista vittu.Eli Saran kaltainen on sulle oikea nainen, tunnetko hyvinkin? Et, vaan pelkän ulkonäön perusteella! Millä rahkeilla kuvittelet olevasi Mr.Right?
Et uskalla kohdata naisia oikeassa elämässä ja haluat liian laadukksita naisia. Olet katkeroitunut tumputtaja joka haaveilee tuntemattomasta Sarasta.
Täällä haukut naisia mutta Saraa hekumoit.
Muista että Saran parasta ennen päivämäärä kohta umpeutuu. Vetele ahkerammin kun nyt vielä on elämäsi tilaisuus.
Tissitytöllä taitaakin olla jo miesystävä. Jenkkimies ja komea tietenkin.
Äläkä pyyhi itkuisia silmiäsi käsilläsi, sperma silmässä kirveler ja vaatii lääkärissä käynnin.
Saatan haistaakin vitun ja sehän sua, voi vitun vitun vittu vituttaa kun toisille tarjontaa on. Millä taikatempulla ajattelit itse päästä niin lähelle naista? 200€ vai 300€? Gkky kirjoitti:
Eli Saran kaltainen on sulle oikea nainen, tunnetko hyvinkin? Et, vaan pelkän ulkonäön perusteella! Millä rahkeilla kuvittelet olevasi Mr.Right?
Et uskalla kohdata naisia oikeassa elämässä ja haluat liian laadukksita naisia. Olet katkeroitunut tumputtaja joka haaveilee tuntemattomasta Sarasta.
Täällä haukut naisia mutta Saraa hekumoit.
Muista että Saran parasta ennen päivämäärä kohta umpeutuu. Vetele ahkerammin kun nyt vielä on elämäsi tilaisuus.
Tissitytöllä taitaakin olla jo miesystävä. Jenkkimies ja komea tietenkin.
Äläkä pyyhi itkuisia silmiäsi käsilläsi, sperma silmässä kirveler ja vaatii lääkärissä käynnin.
Saatan haistaakin vitun ja sehän sua, voi vitun vitun vittu vituttaa kun toisille tarjontaa on. Millä taikatempulla ajattelit itse päästä niin lähelle naista? 200€ vai 300€?"Eli Saran kaltainen on sulle oikea nainen, tunnetko hyvinkin?"
Minulle oikea? Olenko niin väittänyt? En tunne.
"Et, vaan pelkän ulkonäön perusteella! Millä rahkeilla kuvittelet olevasi Mr.Right?"
En ole väittänyt olevani Mr.Right.
"Et uskalla kohdata naisia oikeassa elämässä ja haluat liian laadukksita naisia."
Uskallan lähestyä, mutta en halua tasoani alempaa naista. Naisten hypergamiasta johtuen läheskään kaikille miehille parisuhde ei ole hyvä vaihtoehto.
"Olet katkeroitunut tumputtaja joka haaveilee tuntemattomasta Sarasta."
En ole katkeroitunut.
"Täällä haukut naisia mutta Saraa hekumoit."
En ole Saraakaan ole haukkunut, joten älä yleistä.
"Saatan haistaakin vitun ja sehän sua, voi vitun vitun vittu vituttaa kun toisille tarjontaa on. Millä taikatempulla ajattelit itse päästä niin lähelle naista? 200€ vai 300€?"
Huorat ovat kyllä Suomessa melko kalliita. Sinulla näyttää olevan hyvin tietoa ;-) Suomalainen parisuhdehuora tulisi luultavasti vielä kalliimmaksi.- höhö_
tasoissa olet pohjanoteeraus, alempia ei ole ja ylemmistä et saa
itseaiheutettu on tilanteesi, revi siitä höhö_ kirjoitti:
tasoissa olet pohjanoteeraus, alempia ei ole ja ylemmistä et saa
itseaiheutettu on tilanteesi, revi siitäMikäs onneton paska itse olet?
- OmaRakasParas
Mun naisella on a kupin tissit. Ovat parhaat mahdolliset ja seksikkäimmät mitä olla voi. Niitä on niin mahtava imeä kuin hyväilläkin. Jos joku sara kuvittelee että tissejä suurentamalla rakentuu rakkaus tässä maailmassa hän on väärässä. En voisi ikinä vaihtaa mun oman rakkaan naiseni tissejä mihinkään muovi härpäkkeisiin. Surullista ajatella että naisilla on kuvitelma vain isojen tissien myytistä. Jos suoraan sanotaan isot tissit ovat helvetin rumia!
- Tissit
Hyvä juttu, kauniit tissit ja tyttö.
- Eräkettu
Se pitää vängällä vääntää näitä julkkiksia..
- turinointia
Miksi sille annetaan niin paljon merkitystä onko rinnat aidot vai ei? Eihän meikatut kasvotkaan ole luonnolliset. "Luonnollista" nudemeikkiä voi verrata esim rintoihin jotka ovat silikonit mutta silti luonnollisen rajoissa kooltaan kuin ulkonäöltäänkin. Miksi on hyväksyttävää ja jopa ihailtavaa meikata, värjätä hiuksia, lakata kynsiä, pukea päälleen pushup-liivit ym. mutta silikonit tai jokin muu kauneusleikkaus ei olekaan hyväksyttävää, vaikka tuloksesta saadaan luonnollinen? Suurimmalle osalle syy tehdä näitä asioita on ihan sama niin meikkauksessa kuin rintaimplanteissakin... halu korostaa itsessään tiettyjä puolia, piilottaa jotain tai parantaa omaa itseluottamustaan, pääsee etenemään uralla paremmin taikka joku haluaa jopa leikitellä vartalollaan, ehkä joillekkin halu olla kapinallinen tiettyjä normeja vastaan. Muitakin syitä varmasti löytyy kauneuskirurgialle. Itse otin silikonit juurikin muusta syystä, mutta luulen ettei kovin moni sitä syytä ymmärtäisi, koska ei elä juuri minun elämääni.
En muutenkaan ymmärrä miksi nimenomaan luonnollisuutta arvostetaan niin hirveästi ulkonäköasioissa, mutta kuitenkaan meikillä kasvojensa peittäminen tai silmien korostaminen ripsivärillä ei ole luonnottomuutta, omituista. Tietenkin jokaisella on oma maku ja saakin olla. Luonnollisuus ja se mitä se kenellekkin merkitsee on jokaiselle eri asia, koska luonnollisuus sanana jättää paljon arvailujen varaan. Eikös ihmiselle luonnollisempaa ole itsensä laittelu myös niinsanotuilla "luonnottomilla" tavoilla mitä ihmiset ovat tehneet jo silloin kun asuivat luolissa tai mitä jotkin eristyksissä asuvat heimot tekevät nykypäivänäkin (he "meikkaavat", pitävät koruja, he lävistävät itseään, venyttävät kaulaansa, tatuoivat itseään jne.). Miksi meille länsimaalaisille on ajatuksena luonnollisempaa ja hyväksyttävämpää ottaa korvareiät kuin esim. näkyvä tatuointi taikka klitoriskoru?
Eikö olisi vapauttavaa olla tuomitsematta ihmisiä heidän valinnoistaan? Eihän silikonien ottaja sentään ketään ole vahingoittamassa tai tekemässä pahaa? Hänellä on omat syynsä siihen miksi ottaa silikonit ihan kuin sinullakin on syysi siihen minkä auton valitset ja mistä syistä.
Silikonien ottaja ei aina ole rikki mennyt ihminen jolla on huono itseluottamus eikä voi hyväksyä itseään sellaisena kuin on. Näin ainakin minun tapauksessa. Ja vastaveto niille jotka syyllistää silikonien ottajia juurikin siitä syystä että heillä on huono itseluottamus ilman niitä.... kohennattehan tekin välillä ulkonäköänne ja käytte esim. kampaajalla myös siitä syystä että katsotte tukkanne jo olevan niin sotkuinen kasa että jotain pitää tehdä. Joidenkin kavereidenne mielestä ei hiuksissanne ole mitään vikaa, siinähän ne roikkuu, mutta teitä ne häiritsee vaikka luonnollisesti päässänne kiinni ovatkin. Miksi siis tuomita?
Tämän halusin teille kirjoittaa ihan siitä syystä, että vihaiset katseet ovat arkipäivää kun joku uskaltaa poiketa massasta joko luonteeltaan tai ulkonäöltään. Ihan kuin olisi tehnyt rikoksen. Minua se hämmästyttää, ihmisten umpimielisyys siis. Itse olen onnellinen ja sain sen mitä halusinkin. Hämmästelen vain sitä kuinka muutuin ihmisenä erilaiseksi tuttujeni silmissä vain siksi että otin silikonit. Sama ihminen tässä on, uskalsin vain toteuttaa osan unelmastani.Minä aina ajattelen, että naiset meikkaavat juuri minua varten ollakseen nätimpiä silmissäni. Samoin tiedän silikonitissien olevan siksi, että minä huomaisin ne. Ne on tietysti samalla muistutus, että nainen varmaan on valmis tekemään kaikkea muutakin minun vuokseni. Kiitos teille!
"kun joku uskaltaa poiketa massasta joko luonteeltaan tai ulkonäöltään."
Kun katselee nykymaailman menoa, niin tuohan on juurikin toisinpäin......eli tuntuu, että "massa" juoksee koko ajan lujempaa ja lujempaa, kohti ulkoista huttua....
Toiseksikin "perus siisti" on jotain muuta kuin "perus tyrkky", eli mitä enemmän tuota "tyrkkyyttä" korostaa, niin sitä enemmän se ampuu ainakin joidenkin mielestä yli.......sinällään siinä ei ole mitään vikaa, mutta joissakin tapauksissa on.....koska kysymykset herää siitä, mitä sillä haetaan......siis mitä sillä ihan aikuisten oikeasti haetaan.....ei lasten leikisti....
Mutta niin kuin sanoin syitä on varmasti monia ja jokaisella varmasti hyvä syy ainakin itselleen, sekä sellaisille, jotka ajattelevat/toimivat niin kuin itse......eli myös vastakkaisin sukupuolen edustajia löytyy varmasti enemmän tai vähemmän joidenka mielestä asia on niin, kuin se on itsellekin.....
Monesti ei ole "oikeaa" ja "väärää" tapaa, vaan on vain erillaisia tapoja, jotka kaikki ovat ihan yhtä "oikeita" tapoja itsensä kaltaisille......ja tämä pitäisikin muistaa......oman kaltaiset ovat pääsääntöisesti itselleen parasta seuraa...
Kenenkään ei tarvitse muuttua, jonkun toisen kaltaiseksi, mutta pitäisi myös muistaa olla itsekään siihen sortumatta, että yrittää muuttaa toisia itsensä kaltaiseksi........
Ei ole yhtä "normia/normaalia", kun jokaisella "ryhmällä/yksilöllä" on omansa....
Mutta ihan hyvää pohdintaa oli myös sinulla....
- flowersreally
Joha skandaalin pukkas.
- ätminki
Lutkien tissit ei koskaan ole aidot
- Ewsd
Pienet tissit ja iso perse on paras yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591