Hc-ätmel viettänyt taas viikonlopun tällä palstalla. Elämä?
http://www.suomi24.fi/profiili/HC-ätmel
Vammainen insinööri
15
122
Vastaukset
- toimeksi
Kekkonen aikanaan julkaisi muistelmien kaltaisia kirjassaan Kirjeitä myllystäni I, vuodesta 1956-
Ätmel voisi myös muistella ja julkaista niteenä palstakirjoituksia nimikkeellä "Kakkaa pyllystäni jo vuodesta 1996" Aina vaan haukutaan ableistisilla haukkumasanoilla. :'-(
- Naaaaiiinnneenn
Siis aina haukutaan, kun on syytä.
- Ikis__M
Olisiko siis ätmelinkin pitänyt viettää viikonloppu naiskentelemalla jotain huumeongelmaista armeijakarkuria? sepä vasta elämää :D
- Voi.voi
Mustavalkoinen ikisinkku.
- Nainen_28v
Jopas on ilkeä otsikko. Murrr.
Olen samaa mieltä, on loukkaavaa vammaisia kohtaan mainita heidät näin arveluttavassa asiayhteydessä.
- Toivotontapaus
Kirjoitusvirhe. Aloittajan piti kirjoittaa "vimmainen insinööri"
- Naaaaiiinnneenn
Toivotontapaus kirjoitti:
Kirjoitusvirhe. Aloittajan piti kirjoittaa "vimmainen insinööri"
Itse olet virhe.
- Toivotontapaus
Naaaaiiinnneenn kirjoitti:
Itse olet virhe.
Tiedän.
- Nainen_28v
Osoittaa vaan aloittajan moukkamaisuutta niin kuin kaikki muukin rasismi / horo yms yms. keskustelu tällä palstalla. Eipä sinällään eroa ihmisten arkikäytöksestäkään. *laittaa kukkahatun päähänsä*
- viiltävädarkfearanalyysi
DarkFear:kin on vammainen mut hänen kyvyt ei ikinä riittäisi insinööriksi asti. Nykyinen duuni jossa hän pyyhkii vanhusten paskaisia perseitä 12e päiväpalkalla on juuri sopivaa hänelle.
- Toivotontapaus
Naaaaiiinnneenn stalkkaa HC-ätmeliä. Mikä siinä on, että se naisia niin kiiho...kiinnostaa?
- MunMielestä
Se on niin söpö :)
- Toivotontapaus
MunMielestä kirjoitti:
Se on niin söpö :)
Joojoo, kyl mä tiedän sen jo sanomattakin. Laita nyt jo kipin kapin privaviestiä sille, niin pääsee ätmelkin poikuudestaan. Jos sillä nyt sitä on enää aikoihin ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644