Mies sano että mull on persreiän ympäristö tumma:(

Nsnsmsl

Itkettää, tapasin ihanan miehen mutta eilen kunnoltiin sängyssä niin se tokaisi että mulla on persreiän ympäristö tumma. Kuulin sen äänensävystä että se tarkoitti sen moittivaan sävyyn, hävetti ja alko itkettämään :( nyt ei hivita nähdä koko tyyppiä, onko muilla naisilla yleisesti ottaen sitten vaalea persreiän ympäristö, itsetunto laski tosi paljon

12

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tuollaisia ne naisten himoitsemat "ihanat" jännämiehet ovat. Paitsi tietenkin jos olet afrikkalainen, silloin mies oli täysin oikeassa.

      • Onneksi sinä oletkin paljon kiltimpi ja kuunnollisempi. :3


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Onneksi sinä oletkin paljon kiltimpi ja kuunnollisempi. :3

        Jättikö jännämies sinut peräaukon valkaisusta huolimatta? :-(


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Jättikö jännämies sinut peräaukon valkaisusta huolimatta? :-(

        Eiköhän pointtini tullut kommenttisi myötä selväksi.. Käy nyt äkkiä ostamassa itsellesi sitä salvaa.


    • pintaa_syvemmälle

      Pyyhkikää nyt hyvät naiset se pylly, kun kakalla käytte.

    • Math4578

      Trolli mutta vastataan nyt siltikin. Kaikilla on se reijän ympärys tumma. Tosin pornomaailmassa noita anuksia valkaistaan aika lailla. Noita valkaisusettejä löytyy aika lailla, jos kiinnostaa, mutta en menisi suosittelemaa terveydellisistä syistä.

    • Arjalainen_reikä

      SE ANAALI PITÄÄ VALKAISTA JA ÄKKIÄ!!!!

    • PinkRoseBud

      No en suosittelis kyllä mitään anal bleachingiä ,mut on olemassa myös jotain luonnontuotteita tuohon tarkoitukseen, en sit tiedä toimiiko...

    • tfyu

      Juu ei se kato riitä, että pillukarvat pitää repiä juurineen irti, myös persreikä on oltava valkaistu. Etkös sitä tiennyt? Ja mielellään jotain joulukoristeita kans sinne killumaan. Muuten oot ihan out.

    • ihqubeibe

      Itket onnesta kun tapasit niin ihanan miehen, onnea teille.

    • kunnoltiin

      Kyllä kannattaakin itkeä jos anaali on normaalin värinen. On kauheaa olla tavis jota keskenkasvuiset miehet luulee sekarotuiseksi. Tuskin kelpaat esiintymään kaupalliselle pornovideolle.
      Luulen, että uskot keksineesi valtavan hienon trollin.

    • Eiköyksiriitä

      Miksi DarkFear teet aloituksia aina näillä uusilla nimillä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe