Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

168

1. Hei+nimimerkki+ffghhg!Suosittelen+sinua+etsimään+jonkun+uuden+kikan+jännitystäsi+laukaisemaan.+On+tietenkin+erittäin+ihailtavaa,+että+olet+luova+ja+keksinyt+noinkin+hurjan+keinon,+mutta+vaikuttaa+varsin+kyseenalaiselta+toiminnalta+työntää+löylykauha+anaaliin.+Mikäli+sinä+sen+myötä+pyrit+rentoutumaan,+että+dippailet+anukseesi+löylykauhaa,+niin+suosittelen+harkitsemaan+asianmukaisiin+välineisiin+siirtymistä.+Nykyään+on+varsin+runsaasti+erinäisiä+seksileluja+tarjolla.+Vaan+jos+sinulla+on+jokin+erityinen+fiksaatio+juuri+löylykauhaan,+niin+hyödynnä+sitä+ihmeessä+jännitystäsi+laukaisemaan+ja+nautiskele+täydellä+antaumuksella.+Kunhan+vain+muistat+käyttää+omaa+löylykauhaa+ja+valita+aktillesi+rauhallisen+sekä+yksityisen+paikan.+Ei+olisi+miellyttävää+astella+julkiseen+saunaan+ja+löytää+sinua+suorittamassa+tuota+epäilyttävältä+vaikuttavaa+rituaaliasi.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+ffghhg!PS:+Voimia+ja+jaksamista.
  2. Hei+nimimerkki+bruuhaahaaa!Minkä+vuoksi+suosittelet+moista+toimintatapaa?+Onko+sinulle+käynyt+tuolla+tavoin+ja+ratkaisit+asian+suosittelemallasi+kikalla+vai+mistä+päähäsi+tuollainen+idea+pälkähti?+Vai+uskotko,+että+löylykauhan+työntäminen+anukseen,+auttaisi+stressaavaassa+tilanteessa?+Onko+sinulla+tapana+aina+hermojen+kiristyessä+kiiruhtaa+lähimpään+saunaan+tai+paikkaan,+jossa+on+löylykauha+tarjolla+ja+alkaa+antaumuksella+dippailemaan?+Entä+sitten+tämä+muuntajaan+virtsaaminen.+Miksi+ihmeessä+sellaista+suosittelet?+Oletko+sitäkin+kokeillut+ja+sen+rentouttavaksi+todennut?+Vai+saatko+tuollaisesta+toiminnasta+jonkinlaista+seksuaalista+mielihyvää?+Kerro+ihmeessä+lisää.Odotan+innolla+tarkan+harkinnan+ja+syvällisen+pohdiskelun+synnyttämää+vastausta,+joka+varmasti+saapuu+pian.+Vaikutat+nimittäin+olevan+innokas+kirjoittaja.+Ainakin+julkaisusi+kirjoitusasun+perusteella+kirjoitat+sellaisen+intohimon+vallassa,+että+et+huomaa+kiinnittää+huomiota+edes+perussääntöihin.+Ymmärrän+sen+toki,+sinulla+oli+kiire+päästä+julistamaan+sanomaasi.+Toivon+kuitenkin,+että+panostat+oikein+kunnolla+vastaukseen,+jonka+minulle+suollat.+Kiitos+jo+etukäteen.Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+bruuhaahaaa!Yksi+juttu+vielä.+Mikäli+olet+vain+sosiaalisesti+syrjäytynyt,+seksuaalisesti+turhautunut+ja+lukossa+oleva,+itsetuntosi+kanssa+painiskeleva+pikku+ressukka,+joka+projisoi+pahaa+oloaan+internettiin,+niin+toivotan+sinulle+voimia+ja+jaksamista!PS:+Uskalla+kohdata+itsesi.
  3. Hei+nimimerkki+Plo!Oletko+kauankin+hyödyntänyt+löylykauhaa+seksileluna?+Määrittelet+sen+olevan+parasta+kun+joku+työntää+löylykauhan+anukseen,+joten+minulle+ainakin+heräsi+mielikuva+siitä,+että+olet+todellinen+veteraani+kauhailun+saralla.+Millaisia+kauhoja+suosit+ja+onko+sinulla+vakiokumppaneita+vai+etsitkö+treffipalstoilta+satunnaisia+henkilöitä+dippailemaan+löylykauhaa+anuksesi+syvyyksiin?+Harrastatko+kauhailua+julkisilla+paikoilla?+Käytkö+esimerkiksi+kylpylöissä+saalistamassa+potentiaalisia+partnereita?+Olisi+varmasti+aikamoinen+näky+kun+saunaan+astellessani+sinä+rymyäisit+lauteilla+kauha+anaalissa,+nautinnosta+kiljuen.+Mahtaisit+yllättyä.+Vai+pyytäisitkö+minut+avoimesti+mukaan+nautiskelemaan+tuosta+hieman+kyseenalaiselta+vaikuttavasta+aktista?+Entä+sitten+tämä+kun+suosittelet+syömään+ulostetta.+Onko+sinulla+siitä+millaisia+kokemuksia?+Tykkäätkö+sinä+olla+henkilö,+joka+ulostaa+muille+herkuteltavaa+vai+onko+sinulle+mielekkäämpää+maistella+ainetta?+Mikäli+sinä+tykkäät+ulosteen+syömisestä,+niin+käytätkö+jotain+mausteita+tai+lisukkeita?+Onko+sinulla+tapana+paistaa+pökäleet+pannulla+tai+hauduttaa+niitä+uunissa+vai+syötkö+tuotteen+sellaisenaan+täysin+tuoreena?+Hämmentävää,+että+suosittelet+ulosteen+syömistä+homoseksuaaleille.+Toisaalta,+ehkä+viittaat+termilläsi+vain+ihmiseen,+siis+Homo+sapiensiin.+Vaan+jos+tarkoitat+homoseksuaaleja,+niin+perustele+toki+väitteesi.+Miksi+heidän+tulisi+syödä+ulostetta?+Yksi+juttu+vielä+tuohon+liittyen;+sana+vittu+ei+tee+sinusta+yhtään+vakuuttavampaa.+Vai+onko+tilanne+yksinkertaisesti+sellainen,+että+olet+pahoittanut+mielesi+jostain?+Oletko+mahdollisesti+seksuaalisesti+turhautunut+ja+lukossa?+Projisoitko+vain+pahaa+oloasi,+peläten+oman+itsesi+kohtaamista+ja+avun+hakemista?+Edustamasi+epämääräinen+kirjoittelu+voi+tuoda+hetkellisen+helpotuksen,+mutta+ei+se+mikään+ratkaisu+ole.+Mikäli+asiat+ovat+niin+surullisesti+kuin+oletan+niiden+todella+olevan,+nin+toivotan+sinulle+voimia+ja+jaksamista!+Odotan+innolla+tyhjentävää+ja+tarkoin+mietittyä+asiallisuuden+kriteerit+täyttävää+vastaustasi.+Kiitos+jo+etukäteen.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Plo!PS:+Uskalla+kohdata+itsesi.
  4. Hei+nimimerkki+ccgcc!Onpa+sinulla+hurja+fantasia.+Valitettavasti+et+pääse+sitä+kanssani+toteuttamaan.+Minulla+kun+ei+ole+kiinnostusta+ehdottamaasi+toimintaan.+Vaan+jos+minulle+ikinä+tulee+mielihaluja+moiseen,+niin+lupaan+ottaa+yhteyttä.+Siksi+suosittelenkin,+että+laitat+minulle+jonkinlaisia+yhteystietojasi.+Olisihan+se+ikävää,+että+jos+vihdoin+jonain+päivänä+olisinkin+valmis+kanssasi+leikkimään+ja+suuren+toiveesi+toteuttamaan,+niin+se+ei+onnistuisikaan.Hekumoidessasi+minusta,+niin+kyhäile+sinun+valtavan+suurten+kirjallisten+lahjojesi+avulla+itsellesi+treffi-ilmoitus+internettiin.+Kyllä+sinulle+varmasti+löytyy+kumppani+jos+vain+jaksat+ahkerasti+etsiä.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+ccgcc!PS:+Iloista+joulun+odotusta.
  5. Hei+nimimerkki+ukoukk!Aivan+ensimmäisenä+haluan+kiittää+kauniista+sanoistasi.+Tällä+foorumilla+kun+pyörii+paljon+kiukuttelijoita,+jotka+projisoivat+tunteitansa+tänne+ja+jopa+solvaavat+muita,+niin+oli+miellyttävää+lukea+pirteää+ja+hellämielistä+tekstiä.+Sinulla+oli+selvästi+pyrkimyksenäsi+saada+aikaan+minulle+hyvä+olo+ja+siinä+sinä+onnistuit+todella+hyvin.+Kiva+tietää,+että+fanitat+minua.Vaan+ikävää,+että+sinulla+on+kipuja.+Voisinpa+auttaa+sinua+jotenkin.+Sen+verran+voin+ainakin+neuvoa,+että+kipukoukulla+ei+ole+tarkoitus+hieroa+peräsuolta,+mikäli+olen+kyseisen+kapistuksen+käyttötarkoituksen+oikein+ymmärtänyt.+Suosittelen+etsimään+internetistä+ohjeita.+Ei+kuitenkaan+kannata+täällä+kysellä,+sillä+täällä+pyörivät+parantajat+varmasti+suosittelisivat+vain+löylykauhaa+dippailtavaksi+anukseen.+Älä+suotta+mitätöi+itseäsi+noin+runsaalla+kädellä.+Kyllähän+sinä+taidat+olla+pikku+ressukka,+jolla+on+ongelmia+itsensä+kanssa,+mutta+et+sentään+mikään+inisijä.+Sinä+vain+kerrot+avoimesti+pahasta+olostasi+ja+epävarmuuksistasi+sekä+katkeruudestasi+maailmaa+kohtaan,+mutta+ei+se+ole+mitään+inisemistä.+Nyt+kun+olet+tunnustanut+itsellesi+tosiasiat,+niin+suosittelen+hakeutumaan+terapiaan.+Siellä+voisit+laajemmin+avata+tunteitasi+ja+saada+pidemmälle+tähtäävää+apua.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+ukoukk!PS:+Toivottavasti+vietät+ihanan+sekä+lämpimän+joulun.+Muista+olla+myös+joulusaunassa+kiltisti,+löylykauha+ei+ole+seksilelu.+Voimia+jaksamista!
  6. Hei+nimimerkki+ghayytq!Kiitos+ideasta,+mutta+löylykauha+ei+kiihota+minua+millään+tavalla.+Käytän+löylykauhaa+ainoastaan+veden+heittämiseen+kiukaalle,+mutta+hyödynnä+sinä+löylykauhaa+seksileluna+vain+niin+paljon+kuin+mielesi+tekee+ja+jos+kovasti+innostut,+niin+kirjoita+vaikka+eroottinen+novelli+ensimmäisestä+kerrastasi+löylykauhan+kanssa.+En+ihan+ymmärrä,+että+millaista+lahjapakettia+suosittelet+anukseen+työnnettäväksi,+mutta+sekään+ei+houkuttele.+Mikäli+itse+paketista+löytyisi+jonkinlainen+anaaliseksiin+soveltuva+lelu,+niin+sellaista+voisin+varovasti+kokeilla.+Mitä+tulee+seksuaaliseen+suuntautumiseeni,+niin+en+ole+kaappihomo+vaan+avoimesti+biseksuaali.+Ymmärrän+toki+jos+sinulla+on+epävarmuuksia+seksuaalisen+suuntautumisesi+suhteen+ja+pelon+siivittämänä+projisoit+tuskaasi+minuun.+Ajattelet+mahdollisesti+todellisten+himojesi+katoavan+jos+kiellät+ne+ja+määrittelet+muut+samaan+kastiin,+johon+itse+kuulut+eli+totuutta+pakeneviin+henkilöihin,+joilla+ei+ole+valmiuksia+kohdata+itseään.+Vaan+ei+se+niin+toimi.+Älä+suotta+häpeile+vaan+uskalla+olla+rohkeasti+oma+itsesi+ja+toteuta+himojasi.Minulle+tuottaa+suurta+mielihyvää+se+kuinka+hellästi+lähestyit+minua.+Käytit+aikaasi+siihen,+että+keksit+minulle+tekemistä.+Harmi+vaan+kun+en+yhtään+innostu+ehdotuksestasi,+mutta+se+oli+kaikesta+huolimatta+kaunis+ele.+Kommentistasi+huokuu+pitkällistä+pohdintaa+ja+raskasta+analysointia+vaatinut+kirjoitustuokio.+Olet+käsittämättömän+luova+yksilö+ja+toivon,+että+alat+jatkossa+tarjota+tekstejäsi+erinäisiin+medioihin.+Tuollaiselle+viiltävällä+älyllä+varustetulle+kynäniekalle+olisi+varmasti+töitä+tarjolla.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+ghayytq!PS:+Toivottavasti+saat+jouluna+runsaasti+hyviä+lahjoja.+Voimia+ja+jaksamista!
  7. Hei+nimimerkki+ccxffft!Sinun+kannattaa+etsiä+seuraa+treffipalstoilta,+sieltä+löydät+varmasti+jonkun+innokkaan+kauhailijan+seuraksesi.+Mikäli+tähän+foorumiin+on+uskomista,+niin+et+ole+yksin+himojesi+kanssa.+Toivottavasti+et+kuitenkaan+harrasta+tätä+hieman+kyseenalaiselta+vaikuttavaa+toimintaa+julkisissa+saunoissa.+Olisi+se+varsinainen+näky+kun+satunnainen+saunoja+bongaisi+saunaan+astuessaan+sinut.+Könyäisit+lauteilla+irstaasti+ähisten+ja+löylykauhaa+syvälle+anaaliisi+upottaen.+Vaikka+toisaalta,+ehkä+sinulla+olisi+juuri+silloin+niin+hyvä+tuuri,+että+tämä+saunoja+kuuluisi+kauhailijoiden+suureen+jengiin.+Siitähän+riemu+ratkeaisi+kun+pääsisitte+vaihtamaan+kokemuksia+ja+vinkkejä.+Parhaimmillaan+teistä+tulisi+ikuiset+kauhailukaverit.Siinä+olet+täysin+oikeassa+kun+määrittelet+itsesi+raukaksi.+Olet+todellinen+pikku+ressukka+ja+suorastaan+sääliä+sekä+myötähäpeää+aiheuttava+tapaus.+Voisinpa+auttaa+sinua,+sillä+sinulla+vaikuttaa+olevan+todella+rankkaa.Mitä+tulee+kaappihomouteesi,+niin+hyvä+kuitenkin,+että+tiedät+jo+seksuaalisen+suuntautumisesi.+Toivottavasti+jonain+päivänä+uskallat+olla+avoimesti+oma+itsesi.+Nykyaikana+homous+ei+aiheuta+samanlaista+hämminkiä+kuin+aiemmin.+Silti+joissain+tapauksissa+homous+voi+aiheuttaa+vakaviakin+ongelmia,+pahimmillaan+jopa+hengenvaaraa,+joten+ymmärrän+jos+sinua+pelottaa.+Neuvottele+itsesi+kanssa+ihan+rauhassa+ja+ota+kaikki+aika,+jonka+tarvitset.+Älä+ole+julma+itsellesi+vaan+muista+armo.+Hakeudu+terapiaan+jos+omat+voimat+eivät+riitä.+Mikäli+sinua+joku+joskus+haukkuu+homoutesi+vuoksi,+niin+älä+siitä+harmistu.+Usein+ne+eniten+kaappihomon+titteliä+toisten+ylle+langettavat+kiljujat+ovat+pahaa+oloa+potevia+tuskansa+projisoijia,+jotka+eivät+ole+valmiita+kohtaamaan+itseään+ja+myöntämään+totuutta.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+ccxffft!PS:+Toivottavasti+saat+jouluna+täydennystä+jo+varmasti+entuudestaan+runsaaseen+kauhakokoelmaasi,+se+voisi+piristää+sinua+ainakin+hetken+tuon+raskaan+elämäsi+polulla.+Voimia+ja+jaksamista!
  8. 2 / 9