Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kkta55
profiilit
kkta55
kkta55
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jouluaattona+syntyneelle,+toivottavasti+oelt+saanut+tätäs+huijarifirmasta+lisää+luottoa+ja+maksaa+nyt+niitä+noin+250+%+korkoja.....voisitko+ystävällisesti+poistaa+tuon+ylistyslaulusi,+FERRATUM+ei+noudata+mitään+lakeja
24.09.2016 08:06
FERRAATTUMI+kirjoittelee+täällä+täyttä+soopaa.+Olet+varmaan+juuri+se+sama+Ferratumin+asiakaspalvelija,+joka+ei+erota+eikä+ymmärrä+aikayksiköitä.+Päivä-,+kuukausi-+ja+vuosi-+korko+on+aika+eri+juttu.++Sinulle+en+tuota+rupea+selittämään+ja+toivoisinkin+vain,+että+kokeilet+olla+syömättä+tuon+vuoden,+niin+tajuat+mitä+tarkoittaa+vuosi.+Et+tiedä+tästä+asiasta+mitään+ja+olet+todennäköisesti+myynyt+sielusi+tälle+Ferratumille.+Säälittävää+käyttäytymistä...
24.09.2016 07:59
Aivan+sama+kokemus+itselläni.+Todella+törkeää+toimintaa.++Tästä+on+tehtävä+loppu,+minusta+tuo+firma+on+saatettava+vastuuseen.+Eli+jakakaa+tätä+koronkiskonta+viestiä+ja+varoituksia+lainaehdoista+muille+niin+paljon+kuin+vain+voitte++SoMessa+ja+muualla,+että+tämä+firma+lopettaa+toimintansa.+Törkeintä+mitä+ikinä+minulle+tapahtunut.
24.09.2016 07:53
Älä+ikinä+sotkeudu+tähän+firmaan.+Mikä+tahansa+muu+on+parempi.+Heidän+koukku+on+tuo+lainan+kipuaminen+yli+2000+euroon,+niin+korko+on+7,5+potenssiin+10,+eli+rikollista+toimintaa.
24.09.2016 07:49
Varoitan+kaikkia+ottamasta+tästä+yrityksestä+pikavippejä.+Heidän+vuotuinen+korko+voi+olla+jopa+220+%+eli+et+pääse+lainastasi+ikinä+eroon.+
2000+euron+vipistä+olen+joutunut+maksamaan+korkoja+ja+lyhennyksiä+tällä+hetkellä+4+kk:n+aikana+jo+2300+euroa+ja+laina+on+lyhentynyt+140+euroa.+Olen+selvittänyt+asiaa,+niin+he+kertoivat+että+lainan+korkokatto+koskee+alle+2000+vippejä,+he+voivat+määritellä+tuon+koron+miten+haluavat.
Näin+törkeää+koron+kiskontaa+ei+harrasta+mikään+muu+firma+kuin+FERRATUM+ja+tästä+pitää+tehdä+tuota+yritystä+vastaan+julkinen+kanne+FERRATUMIA+vastaan.+
Lisäksi+sanovat+lainaa+myöntäessään,+että+korko+7,5+%,+kun+tarkensin+kysymykselläni,+että+onko+todella+vuotuinen+korko,+se+asiakaspalvelija+sanoi+että+on.++En+ymmärrä+miten+kehtaavat+valehdella+päin+naamaa.++Se+on++tosiasiassa+KK-korko++eli+12*7,5+%++=+90+%.+Sivuilla+on+nyt+kerrottu+että+yli+2000+lainan+korko%+on+216+%.+Kun+itse+otin+tuon+vipin,+tätä+mainintaa+ei+ollut.+Tämän+Firman+toiminta+on+saatava+kuriin...ei+ikinä+ole+itselleni+sattunut+vastaavaa.+Eilen+tämä+v...n+firma+pääsikin+jo+koronkiskonnastaan+pääuutisiin.
24.09.2016 07:47
1 / 1