Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

436

  1. Aivan.+"Paria+vilkaisin.+Ne+eivät+millään+tavalla+tukeneet+väitteitäsi.+Väitit+vastaan,+mutta+et+pystynyt+kertomaan,+mikä+kohta+mielestäsi+tuki+väitettäsi.+Et+siis+pystynyt+antamaan+lähdetietoa."+Odotit+taas,+että+etsisin+lähteistäsi+sinun+valheitasi+tukevat+kohdat,+kun+et+itse+niitä+löydä,+etkä+ollut+edes+vilkaissut+niitä+"lähteitäsi"."Hakusanoilla+löytyi+muistaakseni+n.+50000+videota+ja+olit+sitä+mieltä,+että+minun+pitäisi+katsoa+ne+kaikki+läpi.+Kun+katsoin+listalta+ensimmäisen,+todisti+se+täysin+päinvastaista+kun+mitä+väitit,+niin+et+sitäkään+pystynyt+katsomaan.+Silti+minun+olisi+pitänyt+mielestäsi+katsoa+50000+videota+ennen+keskustelun+jatkamista."+Et+kuitenkaan+itse+katsonut+edes+tätä+yhtä+videota+tai+sitten+et+ymmärtänyt+siitä+mitään,+vaikka+pyysin+sinulta+tästä+sinun+omasta+lähteestäsi+kommenttia+kymmeniä+kertoja.+Miksi+olisin+tuhlannut+aikaani+katsomalla+vaikkapa+1000+videota+lisää,+kun+ensimmäinenkin+todisti+täysin+päinvastaista+kuin+olit+väittänyt?Olet+tässä+vuosien+varrella+todistanut+täydellisen+kyvyttömyytesi+tiedon+hankkimiseen+ja+omaksumiseen.+Pystyt+vain+kopioimaan+samoja+väitteitä+ja+syytteitä+vuodesta+toiseen.+Kun+sitten+joku+kysyy+tarkennuksia,+siirryt+välittömästi+kyselijän+demonisoimiseen.+Ei+ihme,+että+et+ole+Khiamin+tapauksessakaan+päässyt+yhtään+eteenpäin+ensimmäisten+päivien+iltapäivälehtien+lööppiotsikoista.Nyt+sinulla+olisi+erinomainen+tilaisuus+osoittaa,+että+katsot+itse+niitä+lähteitäsi.+Tässä+viestiketjussa+on+9.7.2019+23:15+kirjoitettu+viesti,+johon+et+ole+vielä+vastannut.+Se+koskee+itse+antamaasi+lähdettä.+Näyttäisi+siltä,+että+tätäkään+lähdettä+et+ole+edes+vilkaissut,+kun+se+todistaa+täysin+päinvastaista+kuin+väitit+sen+todistavan.+Se+on+sentään+puhuttu+pitkälti+suomeksi+ja+loput+on+tekstitetty+suomeksi,+joten+sinun+ei+tarvitse+taas+mennä+sen+taakse,+että+et+ymmärrä+mitään+vieraita+kieliä.+Tosin,+tässäkin+keskustelussa+ja+tässä+viestissä+johon+vastaan,+todistat,+että+et+oikein+ymmärrä+suomeakaan.Toisin+kuin+väitit,+tässä+https://areena.yle.fi/1-50006261-+ei+ollut+mitään+juttua+mistään+teurastuksista-+ei+puhuttu+mitään+murhista-+ei+puhuttu+mitään+murhanhimosta-+ei+puhuttu+mitään+lasten+tappamisesta-+ei+puhuttu+mitään+lasten+tappamisen+himosta-+ei+puhuttu+mitään+armosta+tai+armottomuudesta-+puhuttiin+Hamasin+teoista+ja+kerrottiin,+että+Israel+on+niihin+vastannut+ilmaiskuin
  2. Jos+raportteja+on+tehty+"pilvin+pimein",+niin+sittenhän+tiedät+mistä+etsiä+tietoja.+Osaatko+käyttää+Googlea+niin,+että+löydät+ne+raportit+netistä?+Pystytkö+saamaan+jostain+käännösapua,+jotta+voisit+tutustua+raporttien+sisältöön?+Osaatko+antaa+lähdeviitteen+ja+linkittää+raportin?+Ellet+vastaa+näihin,+otan+sen+merkkinä+siitä,+että+vastuksesi+näihin+on+"en+osaa,+en+pysty".+Se+olisi+täysin+linjassa+toimintasi+kanssa.+Tähän+mennessähän+et+ole+pystynyt+lähteitä+antamaan.Kerran+taisit+antaa+pitkän+listan+linkkejä,+mutta+kävi+nopeasti+ilmi,+että+et+ollut+itse+tutustunut+niiden+sisältöön.+Paria+vilkaisin.+Ne+eivät+millään+tavalla+tukeneet+väitteitäsi.+Väitit+vastaan,+mutta+et+pystynyt+kertomaan,+mikä+kohta+mielestäsi+tuki+väitettäsi.+Et+siis+pystynyt+antamaan+lähdetietoa.On+totta,+etten+ala+lukemaan+monisatasivuisia+tekstejä+vain+siksi+että+sellaisen+tekstin+linkität,+kun+et+ole+itse+sen+vertaa+viitsinyt+nähdä+vaivaa,+että+olisit+tutustunut+itse+tekstin+sisältöön.Näistä+kommenteistasi+tulee+mieleen+se,+kun+annoit+jotain+hakusanoja+youtubeen+syötettäväksi+ja+mielestäsi+siitä+oli+todiste+väitteillesi.+Hakusanoilla+löytyi+muistaakseni+n.+50000+videota+ja+olit+sitä+mieltä,+että+minun+pitäisi+katsoa+ne+kaikki+läpi.+Kun+katsoin+listalta+ensimmäisen,+todisti+se+täysin+päinvastaista+kun+mitä+väitit,+niin+et+sitäkään+pystynyt+katsomaan.+Silti+minun+olisi+pitänyt+mielestäsi+katsoa+50000+videota+ennen+keskustelun+jatkamista.+Olet+tässä+vuosien+varrella+todistanut+täydellisen+kyvyttömyytesi+tiedon+hankkimiseen+ja+omaksumiseen.+Pystyt+vain+kopioimaan+samoja+väitteitä+ja+syytteitä+vuodesta+toiseen.+Kun+sitten+joku+kysyy+tarkennuksia,+siirryt+välittömästi+kyselijän+demonisoimiseen.++Ei+ihme,+että+et+ole+Khiamin+tapauksessakaan+päässyt+yhtään+eteenpäin+ensimmäisten+päivien+iltapäivälehtien+lööppiotsikoista.
  3. Kolmetoista+vuotta+tapahtumasta,+olet+kirjoittanut+aiheesta+13+vuotta,+etkä+sitä+vieläkään+tunne.+Onnittelut+kuitenkin+siitä,+että+vihdoin+sait+kirjoitettua+tuon+Khiamin+oikein!+Nyt+kun+tuo+onnistui,+voisit+vihdoin+alkaa+tutustumaan+aiheeseen.Tapahtumaa+eivät+muut+kuin+sinä+pidä+sotarikoksena.+Toki,+ellei+asiaa+ollenkaan+tunne,+ja+kirjoittaa+ensimmäisten+iltapäivälehtien+lööppien+perusteella,+voi+tuollainen+kuva+syntyä.Et+ole+vielä+uskottavasti+(etkä+kyllä+oikein+muutenkaan)+osoittanut,+että+kyseessä+olisi+ollut+rikos.+En+ole+puolustellut+mitään+rikosta.+Tuonkin+väitteen+olet+esittänyt+monet+kerrat,+mutta+kertaakaan+et+ole+edes+yrittänyt+sitä+todistaa,+kun+sellaista+ei+ole+tapahtunut.+Toki+se+tuntuu+sinusta+voimakkaalta+propaganda-aseelta+ja+siksi+sitä+väitettä+toistuvasti+kylvät,+vaikka+se+on+todettu+ja+osoitettu+valheeksi.