Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hanttimies
profiilit
Hanttimies
Hanttimies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
436
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aivan.+"Paria+vilkaisin.+Ne+eivät+millään+tavalla+tukeneet+väitteitäsi.+Väitit+vastaan,+mutta+et+pystynyt+kertomaan,+mikä+kohta+mielestäsi+tuki+väitettäsi.+Et+siis+pystynyt+antamaan+lähdetietoa."+Odotit+taas,+että+etsisin+lähteistäsi+sinun+valheitasi+tukevat+kohdat,+kun+et+itse+niitä+löydä,+etkä+ollut+edes+vilkaissut+niitä+"lähteitäsi".
"Hakusanoilla+löytyi+muistaakseni+n.+50000+videota+ja+olit+sitä+mieltä,+että+minun+pitäisi+katsoa+ne+kaikki+läpi.+Kun+katsoin+listalta+ensimmäisen,+todisti+se+täysin+päinvastaista+kun+mitä+väitit,+niin+et+sitäkään+pystynyt+katsomaan.+Silti+minun+olisi+pitänyt+mielestäsi+katsoa+50000+videota+ennen+keskustelun+jatkamista."+Et+kuitenkaan+itse+katsonut+edes+tätä+yhtä+videota+tai+sitten+et+ymmärtänyt+siitä+mitään,+vaikka+pyysin+sinulta+tästä+sinun+omasta+lähteestäsi+kommenttia+kymmeniä+kertoja.+Miksi+olisin+tuhlannut+aikaani+katsomalla+vaikkapa+1000+videota+lisää,+kun+ensimmäinenkin+todisti+täysin+päinvastaista+kuin+olit+väittänyt?
Olet+tässä+vuosien+varrella+todistanut+täydellisen+kyvyttömyytesi+tiedon+hankkimiseen+ja+omaksumiseen.+Pystyt+vain+kopioimaan+samoja+väitteitä+ja+syytteitä+vuodesta+toiseen.+Kun+sitten+joku+kysyy+tarkennuksia,+siirryt+välittömästi+kyselijän+demonisoimiseen.+Ei+ihme,+että+et+ole+Khiamin+tapauksessakaan+päässyt+yhtään+eteenpäin+ensimmäisten+päivien+iltapäivälehtien+lööppiotsikoista.
Nyt+sinulla+olisi+erinomainen+tilaisuus+osoittaa,+että+katsot+itse+niitä+lähteitäsi.+Tässä+viestiketjussa+on+9.7.2019+23:15+kirjoitettu+viesti,+johon+et+ole+vielä+vastannut.+Se+koskee+itse+antamaasi+lähdettä.+Näyttäisi+siltä,+että+tätäkään+lähdettä+et+ole+edes+vilkaissut,+kun+se+todistaa+täysin+päinvastaista+kuin+väitit+sen+todistavan.+Se+on+sentään+puhuttu+pitkälti+suomeksi+ja+loput+on+tekstitetty+suomeksi,+joten+sinun+ei+tarvitse+taas+mennä+sen+taakse,+että+et+ymmärrä+mitään+vieraita+kieliä.+Tosin,+tässäkin+keskustelussa+ja+tässä+viestissä+johon+vastaan,+todistat,+että+et+oikein+ymmärrä+suomeakaan.
Toisin+kuin+väitit,+tässä+https://areena.yle.fi/1-50006261
-+ei+ollut+mitään+juttua+mistään+teurastuksista
-+ei+puhuttu+mitään+murhista
-+ei+puhuttu+mitään+murhanhimosta
-+ei+puhuttu+mitään+lasten+tappamisesta
-+ei+puhuttu+mitään+lasten+tappamisen+himosta
-+ei+puhuttu+mitään+armosta+tai+armottomuudesta
-+puhuttiin+Hamasin+teoista+ja+kerrottiin,+että+Israel+on+niihin+vastannut+ilmaiskuin
10.07.2019 15:35
Et+saanut+tähän+vastausta+vieläkään,+vaikka+hän+jolta+asiasta+kysyit+vastasi+juuri+tuota+viestiäsi+edeltävään+viestiin.+En+ole+yllättynyt,+koska+tiesin+kuinka+tässä+käy.
10.07.2019 15:18
Juuri+tuossa+keskustelussa+"Paleterot+boikottiin"+kyselit,+että:+"Eikö+se+ole+hieman+erikoista+kirjoitella+itselle+vastauksia?"ja+kyselit+vielä+pilleriesi+ja+todellisuudentajusi+perään.+Nyt+olet+taas+vastailemassa+omiin+viesteihisi.+Olisit+vaan+käynyt+tapaamassa+terveydenhuoltohenkilöstöä+ja+pitänyt+pientä+taukoa.
Et+ymmärtänyt+vastaustani+viestiisi.+Edelleen+puuttuu+kaikki+todistusaineisto+väitteillesi.
10.07.2019 15:17
En+ottanut+mitään+kantaa+noihin+tulkintoihisi+tapahtumista.+Olen+selittänyt+sinulle+kymmeniä+kertoja,+etten+ota+niihin+kantaa,+ennen+kuin+edes+hieman+tutustut+tapahtumiin.+Tapahtumasta+on+13+vuotta,+etkä+edelleenkään+ymmärrä+siitä+yhtään+mitään.+En+ottanut+mitään+kantaa+mihinkään+murhaan+tai+väitettyyn+murhaan.+Tuokin+kommenttisi+osoittaa,+että+olet+aiheesta+täysin+pihalla,+mutta+niinhän+sinä+olet+todistanut+jo+satoja+kertoja.
09.07.2019 21:27
Jos+raportteja+on+tehty+"pilvin+pimein",+niin+sittenhän+tiedät+mistä+etsiä+tietoja.+Osaatko+käyttää+Googlea+niin,+että+löydät+ne+raportit+netistä?+Pystytkö+saamaan+jostain+käännösapua,+jotta+voisit+tutustua+raporttien+sisältöön?+Osaatko+antaa+lähdeviitteen+ja+linkittää+raportin?+Ellet+vastaa+näihin,+otan+sen+merkkinä+siitä,+että+vastuksesi+näihin+on+"en+osaa,+en+pysty".+Se+olisi+täysin+linjassa+toimintasi+kanssa.+Tähän+mennessähän+et+ole+pystynyt+lähteitä+antamaan.
Kerran+taisit+antaa+pitkän+listan+linkkejä,+mutta+kävi+nopeasti+ilmi,+että+et+ollut+itse+tutustunut+niiden+sisältöön.+Paria+vilkaisin.+Ne+eivät+millään+tavalla+tukeneet+väitteitäsi.+Väitit+vastaan,+mutta+et+pystynyt+kertomaan,+mikä+kohta+mielestäsi+tuki+väitettäsi.+Et+siis+pystynyt+antamaan+lähdetietoa.
On+totta,+etten+ala+lukemaan+monisatasivuisia+tekstejä+vain+siksi+että+sellaisen+tekstin+linkität,+kun+et+ole+itse+sen+vertaa+viitsinyt+nähdä+vaivaa,+että+olisit+tutustunut+itse+tekstin+sisältöön.
Näistä+kommenteistasi+tulee+mieleen+se,+kun+annoit+jotain+hakusanoja+youtubeen+syötettäväksi+ja+mielestäsi+siitä+oli+todiste+väitteillesi.+Hakusanoilla+löytyi+muistaakseni+n.+50000+videota+ja+olit+sitä+mieltä,+että+minun+pitäisi+katsoa+ne+kaikki+läpi.+Kun+katsoin+listalta+ensimmäisen,+todisti+se+täysin+päinvastaista+kun+mitä+väitit,+niin+et+sitäkään+pystynyt+katsomaan.+Silti+minun+olisi+pitänyt+mielestäsi+katsoa+50000+videota+ennen+keskustelun+jatkamista.+
Olet+tässä+vuosien+varrella+todistanut+täydellisen+kyvyttömyytesi+tiedon+hankkimiseen+ja+omaksumiseen.+Pystyt+vain+kopioimaan+samoja+väitteitä+ja+syytteitä+vuodesta+toiseen.+Kun+sitten+joku+kysyy+tarkennuksia,+siirryt+välittömästi+kyselijän+demonisoimiseen.++Ei+ihme,+että+et+ole+Khiamin+tapauksessakaan+päässyt+yhtään+eteenpäin+ensimmäisten+päivien+iltapäivälehtien+lööppiotsikoista.
09.07.2019 19:26
Israel+ei+ole+sotahullu.+Olet+tuota+väitettä+hokenut+sadat+kerrat,+mutta+ilman+yhtään+mitään+todisteita.+Et+ole+pystynyt+osoittamaan+edes+viitteitä+sille,+että+väite+olisi+totta.+Tuo+väitteesi+kertoo+enemmän+sinusta+kuin+Israelista+(jota+et+vieläkään+osaa+kirjoittaa+oikein).
Gazan+pikkulasten+ampumisesta+on+ollut+puhetta+kymmenet+kerrat.+Et+ole+mitään+muuta+pystynyt+esittämään+kun+väitteitä+ja+listan+Hamasin+tappamista+gazalaislapsista.
Menemättä+tuohon+Gazan+asiaan+sen+syvemmälle,+kun+et+siihen+itsekään+pysty+ja+ottamatta+tällä+kertaa+kantaa+näihin+muihin+väitteisiisi,+pitää+todeta,+että+taas+kerran+toteat,+ettei+ongelmana+ole+väittämäsi+Israelin+teot,+vaan+se,+kuka+ne+tekee.+Väität+Hizbollahin+tehneen+samoja+tekoja+ja+ylistät+Hizbollahia+siitä.+Tuo+kertoo+enemmän+sinusta+kuin+Israelista+tai+Hizbollahista.
Niin,+millainen+sinunkin+elämäsi+olisi+ilman+sitä+Jugend-vaihetta.+Lähes+jokainen+siihen+osallistunut+on+pystynyt+jättämään+sen+opit+taakseen+ja+ovat+päässeet+kiinni+tasapainoiseen+elämään.+Eikö+sinullakin+olisi+jo+aika+päästä+irti+menneisyytesi+painolasteista,+jotka+näyttävät+edelleen+määrittävän+ajatteluasi+ja+toimintaasi?
09.07.2019 13:11
Voisin+oikeastaan+vielä+lisätä+tuosta+etelä-Libanonin+tilanteesta.+Israelilla+ei+ole+ollut+tarvetta+iskeä+sinne,+koska+sieltä+ei+ole+isketty+Israeliin.+Israel+on+tehokkaasti+pystynyt+estämään+aseiden+kuljetusta+Iranista+Syyrian+kautta+Libanoniin,+joten+iskuvoimaa+Libanonin+suunnalta+on+saatu+rajattua.+Toisaalta+Hizbollah+odottaa+Iranilta+merkkiä+iskujen+aloittamiselle.
08.07.2019 22:44
Et+nyt+tästäkään+asiasta+näytä+mitään+tietävän.+Pistä+nyt+lähteet+näkyviin+niin+voidaan+asiasta+keskustella.+Kuten+tunnettua,+tehtävä+on+sinulle+ylivoimainen,+etkä+saa+tähänkään+asiallista+vastausta+aikaiseksi.+Annan+sinulle+nyt+vapaan+areenan+todistaa+minun+olevan+oikeassa.
08.07.2019 22:41
Olet+aloittanut+Jarno+Mäkisestä+jo+13+vuotta+sitten+ja+olet+satoja+kertoja+hyvin+seikkaperäisesti+osoittanut,+ettet+ole+vielä+päässyt+aiheen+tutustumisessa+edes+alkuun.+Tälläkin+kerralla+teit+sen,+vaikkakin+tällä+kerralla+hyvin+yksinkertaisella+tavalla.
08.07.2019 22:37
Kiitos.+Eihän+tuon+todistamiseen+tarvitse+muuta+kuin+viitata+noihin+kirjoituksiisi.+Tässä+muuten+nimesit+itsesi+taas+sellaiseksi+joista+kirjoitat.+Olethan+niin+monesti+sanonut,+että+olette+kuin+kaksi+marjaa.
08.07.2019 22:35
Nyt+kommentoin+omaa+kirjoitustani,+eli+korjaan+siinä+olevan+virheen+"Kyllä+itselle+vastusten+kirjoittelu..."+piti+siis+olla+"Kyllä+itselle+vastausten+kirjoittelu..."
08.07.2019 22:32
Antamiesi+lähteiden+perusteella+Israel+ei+ole+valtiovetoinen+terrorikoneisto.
Israel+haluaa+rauhaa,+eikä+aina+vaan+uusia+sotia.+Näin+sinunkin+antamiesi+lähteiden+perusteella.
Mikäli+Israel+ei+olisi+valmistautunut+sotaan+Irania+vastaan,+olisi+Iran+jo+hyökännyt.+Onhan+Iran+jo+tehnyt+valmisteluja+aseistamalla+Hizbollahia+ja+rakentamalla+Syyriaan+tukikohtia+Israelia+vastaan+käytettäväksi.
Viimeksi+menneenä+viikonloppuna+Iran+antoi+lisäperustelun+valmistautua+sotaan+Irania+vastaan.+Mahdollisesti+se+vaatii+ennaltaehkäisevän+iskun,+jotta+suuremmalta+kahinalta+vältytään.+Toivottavasti+edes+siihen+asti+ei+tarvitse+mennä+ja+sen+eteen+tehdään+suuria+diplomaattisia+ponnisteluja.
08.07.2019 22:30
Kyllä+siinä+viestissä+on+käyty+kaikki+antamasi+lähteet+läpi,+eli+se+oma+tekstisi+ja+siinä+annetut+linkit+muihin+lähteisiisi.
08.07.2019 22:21
Et+tainnut+ymmärtää+tuota+kommenttia+lyhenteestä+ATK.+Tuossahan+vain+kerrottiin,+että+sitä+ei+ole+enää+tällä+vuosituhannella+juuri+käytetty.+Ei+tiedonhaku+varmaan+siihen+loppunut.+Sen+jälkeen+on+varmasti+käyty+läpi+kaikki+antamasi+lähteet.
Tuo+loppu+tekstisi+on+taas+sellaista,+mitä+olet+kirjoittanut+jo+vuosia.+En+nyt+viitsi+sitä+sen+enempää+kommentoida+varsinkaan+sen+jälkeen,+mitä+kirjoitit+8.7.2019+13:05+Katsotaan+sitten+asiaa+rauhassa+kun+olet+hieman+levännyt,+mikäli+sinulla+on+tuohon+jotain+uutta+ja+asiallista+annettavaa+lähteineen.
08.07.2019 22:20
Kyllä+itselle+vastusten+kirjoittelu+on+hieman+erikoista,+enkä+sitä+voi+suositella+sen+perusteella,+kun+olen+sellaista+toimintaa+havainnut.+Tästähän+olen+maininnut+sinulle+aiemminkin,+kun+vastailit+viesteihisi+jatkuvasti+nimimerkkiä+vaihtaen+ja+välillä+tätä+minunkin+nimimerkkiäni+käyttäen.+Siksihän+jouduin+sen+silloin+rekisteröimään.
Näissä+lääkkeiden+syömiseen+ja+mahdollisiin+lääketieteellisiin+oireisiin+oireisin+liittyen+suosittelen,+ettet+etsi+apua+nettikeskusteluista,+vaan+tapaamalla+terveydenhuollon+ammattilaista+kasvokkain.+Vastailen+nyt+tänään+illalla+mahdollisesti+vastaamatta+jääneisiin+viesteihisi,+mutta+muuten+en+kommentoi+viestejäsi+sen+enempää+ennen+kun+palaat+taas+kirjoittelemaan.+Voit+nyt+pitää+taukoa+ihan+rauhassa.
08.07.2019 22:11
Kolmentoista+vuoden+yrittämisen+jälkeen+sait+Khiamin+kirjoitettua+oikein.+Sanaa+Israel+et+ole+tainnut+kirjoittaa+oikein+kuin+vasta+kerran,+mutta+sen+jälkeen+oletkin+sen+aina+kirjoittanut+väärin.
Olet+hokenut+noita+siionistinatsi-+ja+fasistinimitystä+nyt+joitain+vuosia,+mutta+vielä+et+ole+kertaakaan+löytänyt+yhtään+kirjoittamaani+viestiä+joiden+perusteella+näiden+nimitysten+käyttö+olisi+millään+tavalla+perusteltua.+
Et+ole+vielä+pystynyt+kertaakaan+löytämään+mitään+todisteita+väitteillesi+Israelin+tekemistä+rikoksista.+No,+syyn+tuossa+oikeastaan+sanoitkin,+miksi+et+pysty+niitä+näkemään.
Milloinkaan+en+ole+millään+tavalla+ilakoinut+kapteeniluutnantti+Jarno+Mäkisen+kuolemasta.+Vaikka+muut+yllä+mainitsemani+väitteesi+ovat+valheita,+on+tämä+niistä+kaikkein+härskein.+Vaikka+olet+tuon+tapaista+väittänyt+aiemminkin,+et+ole+tuotakaan+väitettäsi+pystynyt+mitenkään+todistamaan,+koska+en+milloinkaan+ole+millään+tavalla+ilakoinnut+tai+iloinnut+hyvin+tuntemani+Jarno+Mäkisen+kuolemasta.+Se,+ettet+löydä+mistään+viestistäni+mitään+mainitsemaasi+ilakointiin+liittyvää+kertoo+sinusta+ja+väitteistäsi+kaiken+tarvittavan+ja+hyvin+paljon+enemmänkin.
Mikä+on+motiivisi+näiden+valheiden+jatkuvalle+levittämiselle?+Tiedän+kyllä,+ettet+tähän+vastaa+mitenkään+muuten+kuin+uusilla+valheilla+jostain+ihan+muusta+kuin+siitä+asiasta+josta+kysyin.
06.07.2019 00:38
Kolmetoista+vuotta+tapahtumasta,+olet+kirjoittanut+aiheesta+13+vuotta,+etkä+sitä+vieläkään+tunne.+Onnittelut+kuitenkin+siitä,+että+vihdoin+sait+kirjoitettua+tuon+Khiamin+oikein!+Nyt+kun+tuo+onnistui,+voisit+vihdoin+alkaa+tutustumaan+aiheeseen.
Tapahtumaa+eivät+muut+kuin+sinä+pidä+sotarikoksena.+Toki,+ellei+asiaa+ollenkaan+tunne,+ja+kirjoittaa+ensimmäisten+iltapäivälehtien+lööppien+perusteella,+voi+tuollainen+kuva+syntyä.
Et+ole+vielä+uskottavasti+(etkä+kyllä+oikein+muutenkaan)+osoittanut,+että+kyseessä+olisi+ollut+rikos.+En+ole+puolustellut+mitään+rikosta.+Tuonkin+väitteen+olet+esittänyt+monet+kerrat,+mutta+kertaakaan+et+ole+edes+yrittänyt+sitä+todistaa,+kun+sellaista+ei+ole+tapahtunut.+Toki+se+tuntuu+sinusta+voimakkaalta+propaganda-aseelta+ja+siksi+sitä+väitettä+toistuvasti+kylvät,+vaikka+se+on+todettu+ja+osoitettu+valheeksi.
04.07.2019 23:36
Niistä+"yleiseistä+tiedoista"+voit+siis+itsekin+todeta+olevasi+väärässä.+Jos+olet+edelleen+sitä+mieltä,+että+olet+oikeassa,+niin+laita+lähteesi+näkyviin.+Et+sitä+kuitenkaan+tee,+koska+tiedät+olevasi+väärässä.
Kyllä+sinä+edelleen+väität+Israelin+tehneen+tuhotöitä,+joten+väitteesi+on+valheellinen.
03.07.2019 19:16
Tuotakin+olet+hokenut+monet+kerrat,+mutta+milloinkaan+et+ole+osoittanut+minun+valehtelevan+ja+kieltävän.+Ei+se+ole+mikään+erityinen+taktiikka,+vaan+joudun+vain+tuomaan+esiin+valheesi.
Nytkin+sinulla+olisi+hyvä+tilaisuus+viitata+kommenttiini,+jossa+olen+väitteesi+mukaisesti+esittäytynyt+siionistinatsiksi.+Sellaista+viestiä+ei+vain+ole+olemassa.+Väite+on+omaa+keksintöäsi,+ja+ilmeisesti+nyt+kuvittelet+sen+olevan+jopa+totta.++Jouduinhan+rekisteröimään+nimimerkkini,+kun+aloit+kirjoittelemaan+vakiintunutta+nimimerkkiäni+käyttäen.
Et+ole+milloinkaan+polkenut+minua+suohon.+Jos+olet+sitä+mieltä,+että+niin+olisi+käynyt,+löydät+varmaan+siitä+jonkin+esimerkin,+mutta+et+sellaistakaan+ole+uhoamisestasi+huolimatta+milloinkaan+löytänyt.
Et+ole+todistanut+milloinkaan+Israelin+tehneen+sotarikoksia,+joten+ei+minun+ole+tarvinnut+mitään+tosiasioita+tai+Israelin+sota-+tai+muita+rikoksia+kieltää.
Tuohon+viimeiseen+virkkeeseesi+liittyen,+olethan+monet+kerrat+todennut+teidän+olevan+kuin+kaksi+marjaa+ja+olet+kertonut+kuuluvasi+molempiin+porukoihin.
Olet+kirjoittanut+minulle+satoja+viestejä,+mutta+et+ole+edennyt+vielä+ollenkaan.+Esität+edelleen+samoja+valheita+kuin+alussakin,+etkä+mitään+väitteistäsi+pysty+todistamaan.+Tuo+kertoo+kyllä+sinusta+kaiken+oleellisen.
03.07.2019 12:41
Israel+ei+pommita+ohjuksilla+Syyriaa+tai+mitään+muutakaan+maata+"useita+kertoja+viikossa".+Israel+ei+ammu+ohjuksia+siviileiden+keskeltä,+eikä+Syyria+tiettävästi+ole+raportoinut+siviiliuhreista+Israelin+iskettyä+Syyriassa+sijaitseviin+kohteisiin.+Syyriassa+Israel+on+iskenyt+lähinnä+Iranin+ylläpitämiin+sotilaskohteisiin.
Kun+nyt+kuitenkin+vätät+muuta,+niin+anna+lähteet+väitteillesi.+Kuten+olemme+huomanneet,+et+tähänkään+kykene.
Israel+pommittaa+Gazaa+harvoin.+Iskut+ovat+aina+vastaus+Gazasta+tehtyihin+iskuihin.+Israel+ei+ole+sulkenut+Gazaan+miljoonia+palestiinalaisia.+Älä+unohda,+että+myös+Egypti+saartaa+Gazaa.+Tämä+saarto+johtuu+pelkästään+gazalaisten+toimista.
Israel+ei+ole+tappanut+Gazassa+tuhansia+lapsia,+naisia+ja+siviilejä,+eikä+ole+tiettävästi+rampauttanut+kymmeniä+tuhansia.+Joka+tapauksessa,+Gazan+uhrimäärät+kertovat+vain+siitä,+kuinka+paljon+Gazasta+isketään+Israelin+siviilikohteita+vastaan.
On+totta,+että+Gazassa+järjestettiin+demokraattiset+ja+melko+vapaat+vaalit,+joissa+valtaan+nousi+Hamas+vuonna+2006.+Gazalaiset+ovat+siis+demokraattisesti+valinneet+johtoonsa+terroristijärjestön.+Hamashan+teurastikin+sitten+lähes+ensi+töikseen+kilpailevan+Fatahin+kannattajia+hyvinkin+runsaasti.+Noiden+vaalien+jälkeen+ei+ole+taidettu+Gazassa+vaaleja+pitääkään.+Se+siitä+demokratiasta.
02.07.2019 20:30
6 / 22