- Hei.juuri näin.tää on törkeää rahastusta!!!!!siellä suurin osa firman palkkalistoilla provikka palkalla.annetaan ymmärtää että tää on seuranhaku sivusto,mutta kuitenkin kalliisti viestimaksuilla rahastettu höpö höpö juttu.minusta näillä johdetaan ihmisiä harhaan.mitä nuoret kauniit naiset/tytöt haluaa 50 miehistä???ei mitään muuta kuin rahaa.
- Hei.sama vika veskulla.olen saanut satoja rukkasia naisilta pituuteni 160 cm vuoksi.aika typerältä se tuntuu...kun siihen useinmiten tyssää..vaikka nainen ois ite 148 cm,niin sepä vaatii todella pitkää miestä omien vaatimustensa mukaan.en voi ymmärtää.naiset on vaikeita kanoja.todella pinnallisia.raha,pituus,tummat pitkät varakkaat miehet niitä kiinnostaa enimmäkseen.suomessa naisilla hyper korkea vaatimus taso miehien kohdalla.jos olet kimi räikkönen,niin sittenpä ei lyhyt mitta haittaakkaan enää....usein minuun ottanu yhteyttä 160 cm nainen ja aina oon lyhyt heille.jos ne ei muuta keksi niin ne sanoo että oot todella lyhyt kun ne haluaa käyttää korkkareita silloin oon todella altavastaaja.taitaa olla parasta tyytyä yksinäisyyteen.kyllä tässä toivo menee.tai sitten ulkailta nainen.saa vain varoa,kun sielläkin huijareita jotka tavoittelee sun raha massias.varsinkin venakot joita netissä pyörii kiusaks asti.näin!t:vesku.