Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JuhaniHeimonen
profiilit
JuhaniHeimonen
JuhaniHeimonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eilen+ei+saanut+palvelua+Elisa-myymälässä,+kun+minulla+ei+ollut+muuta+kuin+ajokortti.+Tai+en+saanut+mobiilivarmenne+asiaa+hoidettua,+kun+minun+varmenne+oli+poistunut+jostain+syystä+käytöstä.+Myyjä+epäkohteliaasti+sanoi,+ettei+voi+ladata+sitä+uudelleen+minulle,+kun+minulla+ei+ole+kuvallista+henkilökorttia.
13.07.2019 12:59
Asumistukipäätös+tuli+eilen+ja+tuki+on+1.9.+lähtien+noin+115+euroa/kk.+Minulla+on+ensi+viikon+keskiviikkona+taas+haastattelu+kaupungin+työllistymispalveluissa,+siellä+siis+olisi+tarjolla+vain+jotain+kuntouttavaa+työtä.+Koen+sen+siis+loukkaavana,+että+minut+on+arvioitu+niin+matalalle,+vaikka+fyysinen+puoli+ainakin+on+melko+vahvaa.+Kokeilin+eilen+miesten+keihästä+ja+se+lensi+siis+35+metriä.+Ikää+vaan+on+lähes+60+vuotta.+Voisihan+sitä+tehdä+kuntouttavaa+vain+vähän+pari+päivää+viikossa,+mutta+sekään+ei+pitkällä+tähtäimellä+ole+järkevää.
02.08.2018 15:44
Vapaakirkkolaiset+kastaa+väkisin+ja+painostaa+kirjoittamaan+testamentin.+Että+koko+omaisuus+kuoleman+sattuessa+vapaakirkolle+!.+Minutkin+kastoivat+väkisin,+vaikka+en+olisi+halunnut.+Mutta+testamenttiin+en+suostunut,+vaikka+yrittivät+aivopestä+sen+kirjoittamiseen+rukouspiirissä,+jossa+oli+monta+miestä+minua+vastassa.+Juottivat+jotain+huumaavaaa+ainetta+minulle.
11.12.2017 19:36
Ihme+Homma,+Halssilassa+on+rauhallista+ja+sitten+toisella+puolen+kaupunkia+on+ihan+lopuan+aikojen+meininkiä.
11.05.2017 14:58
Jyväskylän+Katulähetykselle+ei+kannata+mennä+töihin,+ei+kuntouttavaan+työhön+eikä+mihinkään+muuhunkaan.+Se+on+suojatyöpaikka+sanan+varsinaisessa+merkityksessä.+Työympäristö+on+erittäin+masentava+ja+esimiehet+ovat+ylimielisiä+ja+ammatti+taidottomia,+moni+heistä+on+entinen+päihteiden+väärinkäyttäjä+ja+jotkut+vieläkin+salaa+juopottelevat.+Jos+siellä+on+töissä+yli+3+kk,+niin+sitten+mielenterveys+vaarantuu+aivan+varmasti.
15.04.2017 15:58
1 / 1