Huittisten vapaaseurakunta

tunari23

Tuohon entiseen säästöpankin taloon on ilmestynyt seurakunta. Onko kukaan käynyt? millaista väkeä? Kannaako poiketa? Onko paljon osallistujia kokouksissa?

21

3011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapapitääollavalinta

      On se siinä ollut,kyltti ja risti vain ilmestyivät nyttemmin.Poikkeamisen kannattavuutta
      pitää jokaisen punnita henkilökohtaisesti.Muutamia tunnen jotka tuollakin käyvät,ja
      ei pahaa sanottavaa.Itse en tunne tarvetta noiden asioiden vuoksi poiketa minkään
      eri seurakunnan tiloihin.Mutta jos tarvetta ilmaantuu,teen henkilökohtaisen päätoksen
      ilman painostusta.

    • Sekaan_vaan

      En kuulu ko. seurakuntaan, mutta tunnen joitakin sieltä ja ovat mukavia tavallisia ihmisiä, mene käymään, sittenpähän tiedät ite ja kerro miten meni.

      • peaceinheart

        Olen käynyt ensimmäistä kertaa maaliskuussa tänä vuonna ja sittemmin noin neljä kertaa (matkaa hieman), kovasti ystävällisiä ihania ihmisiä, voi huoletta mennä ihan uutenakin kuulemaan sanan maitoa ja kahvit taitaa olla aina päälle jos tahtoo, ja pyhäkoulu jos lapsiväkeä, ei tarvitse jättää kotiin tai etsiä hoitopaikkaa.


    • jailmastaruokaa

      Mahtava mesta, hyviä tyyppejä. Kannattaa!

    • Ählämsähläm

      Kyllä siihen paikkaan olisi myös sopinut kebab pizzeria!

    • JeeJeeJeeSus

      Jeesushan on sukua kebabin-paistajille!

    • Vapaakirkkolaiset kastaa väkisin ja painostaa kirjoittamaan testamentin. Että koko omaisuus kuoleman sattuessa vapaakirkolle !. Minutkin kastoivat väkisin, vaikka en olisi halunnut. Mutta testamenttiin en suostunut, vaikka yrittivät aivopestä sen kirjoittamiseen rukouspiirissä, jossa oli monta miestä minua vastassa. Juottivat jotain huumaavaaa ainetta minulle.

    • apusuuntaaja

      Vapaakirkkolaiset kastaa väkisin ja painostaa testamenttamaan koko omaisuuden vapaaseurakunnalle. On omia kokemuksia, mutta en kirjoittanut testamentti. Saivat kuitenkin kastettua, kun oli kova bodari kasturina.

    • apusuuntaaja

      Vapaakirkolliset kastaa väkisin ja painostaa testamenttamaan koko omaisuuden vapaa seurakunnalle. On omia kokemuksia, minut saivat kastettua, vaikka vastustelin, mutta oli kova bodari kasturina. Testamenttia en suostunut tekemään, vaikka juottivat jotain huumaavaa juomaa miesten rukouspiirissä.

      • Tanokas-kappeli

        Et sitten testamentannut heille kaupungin vuokrakaksiotasi, puhkikuluneita verkkareitasi, pipoasi, kumisaappaitasi, putkitelevisiotasi, "Alueviesti"-kasaasi ja äitisi vanhaa sohvakalustoa!?


    • apusuuntaaja

      Anteeksi. Minulla tuli useita kommentteja tuossa, kun luulin, ettei ne menneet jostain syystä läpi. Minä en testamentannut mitään seurakunnalle, enkä maksanut kymmenyksiä. Pastori sanoi, etten saisi laulaa seurakunnan tilaisuuksissa, koska en maksanut kymmentä prosenttia tilistäni seurakunnalle. Oli siellä tietysti hyvääkin asiaa, kastettiin ja sain puhua mikrofoniin todistus puheenvuoron. Siitä kyllä tykättiin, kun sanoin, että ennen vanhaan ryyppäsin ja rälläsin ja kävin Venäjällä juhlimassa ilotyttöjen kanssa.

      • Miten luulet, että tilat, materiaalit ja kahvitustarpeet maksetaan, pelkällä "Pyhällä Hengelläkö"? Jos kaikki suhtautuis maksujuttuun samalla tavalla kuin sinä, ei taitais olla koko seurakuntaa...

        Ite en käy seurakunnissa enkä oo ees uskossa, mut ihmettelen tollasta asennetta, että mistään ei haluta maksaa, mutta kaikkeen pitää silti saada osallistua.


    • Armoakin

      Hyvä että on ihmisille paikka missä saa myös vertaistukea.avioero huumeenkäyytäjät konkurssin tehneet alkoholistit ym.

    • Stolina

      Kyllä ryyppääminen ja huorissa hyppääminen tulee vielä halvemmaksi kuin epämääräisen lahkon tukeminen.

    • apusuuntaaja

      Käytiin tietysti avustusmatkalla Venäjän karjalassakin. Sillä vapaaseurakunnan reissulla ei kukaan ryypännyt. Se on ainoa matka minulla Venäjälle tai Neuvostoliittoon, jolla en ole ryypännyt. Mutta ilotytöt sopii uskovaiselle kyllä. Vapaaseurakunta on muuten hyvä, mutta ne painostaa aika lailla tekemään rahalahjoituksia. Suoraan tilistä menee 10 % nettotuloista ja sitten vielä erikseen on annettava kolehtilippaaseen.

    • Pirunkarkoitusraha

      Melkoinen mafia taitaa olla tämä vapaakirkko...? Pitävät kuristusotteessa ihmistä? Maksaako ne veroja niistä kymmenyksistä?

      • tulkintaseontuokin

        jää juuri lahjaveron alapuolelle,kun kaikki ovat sukulaisia keskenään.


    • apusuuntaaja

      Kyllä minä siellä aikani toimin ja koetin asioita toimittaa. On siellä tosiaan paljon ns. vapaakirkollisia sukuja, joissa koko suku on ollut vapaakirkollisia yli 100 vuotta. Minulla ei ollut sellaista taustaa ja siellä on sitten vaikeampaa olla. Kyllä ne se aika tiukka seurakunta on, minä jäin sitten työttömäksikin, eikä sitä viitsi maksaa seurakunnalle pienestä työttömyyskorvauksesta. Pitäisi olla "raivoraitis", mutta minä en pystynyt olemaan, vaan lauloin karaokea ja otin Amiraali olutta.

      • meetoomeetoo

        On siellä vanhempia kivoja halukkaita rouvia...en voi valittaa..eivät ole meetoo naisia


      • apusuuntaaja

        Minä seurustelin yhden vanhemman neidin kanssa ja myös nuoremman naisen kanssa silloin, kun toimin vapaaseurakunnan tehtävissä. En tietysti yhtä aikaa, mutta nuorempi nainen ei halunnut saunoa kanssani ja siitä tuli jotain riitaa. Niistä ajoista on jo aikaa, mutta seurustelukumppanin ei tarvitsisi olla kovin uskovainen. Raamatun-luku voi mennä överiksi sekin ja pää mennä siitä sekaisin.


    • tunari23

      Nyt tuli käytyä! Vieraileva puhuja piti todella hyvän puheen, varmaan ilmestyy seurakunnan nettisivuillekin. Hyvä ilmapiiri ja ystävälliset ihmiset. Menen toistekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tracey Munoz

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 ❤️ ­­­N­y­m­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl06995093#TraceyMunoz 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞�
      Inkontinenssi
      0
      3059
    2. Denise Johnson

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🔞 ­N­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01077699#DeniseJohnson 🔞💋❤️💋❤️💋�
      Golf
      0
      3058
    3. Jess Bruni

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 😍 ­­N­y­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://x18.fun/girl07121073#JessBruni 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤
      Vilustuminen
      0
      3037
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      199
      1904
    5. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1145
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1134
    7. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      1106
    8. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      205
      1095
    9. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1076
    10. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      280
      997
    Aihe