Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tissikriisi??+Onko+se+sitä,+kun+tissit+voi+heittää+olan+yli+eikä+tarvii+enää+rintsikoita?+Vaikka+mikäs+kriisi+se+nyt+on++ei+tarvii+ostella+uusia+liivejä+enää+ja+miehet+ei+enää+toljota+suu+auki+tissivakoa,+ymmärrykseni+mukaan+elämä+vain+helpottuu.+
Turvallisuushakuinen+on+nyt+virallisesti+anastettu+käyttööni,+lupaan+viljellä+sitä+ahkerasti.
23.01.2018 19:18
Sehän+taisi+mennä+ihan+kunnolla+tunteisiin.++Hyvä,+että+pärjäät+yksin,+aina+parempi.+Niin+pärjään+minäkin,+mutta+minun+ei+tarvitse+tehdä+siitä+numeroa.+Normi-ihminen+pystyy+itsekin+puuronsa+keittämään+ja+laskunsa+maksamaan,+jos+ei+vain+heittäydy+marttyyriksi+ja+kitise+kovaa+elämäänsä.
23.01.2018 19:10
Rentuthan+on+palstan+mukaan+niitä+jännämiehiä,jotka+saavat+aina+naisen.++Minä+tarkoitin+kilttejä+ja+kunnollisia+miehiä,+jotka+itkevät+puutteesta+ja+katkeruudesta+täällä+palstalla.
23.01.2018 18:08
En+ymmärrä+kysymystä.+Olen+ennenkin+pyytänyt+sinua+puhumaan+minulle+suomea+eikä+tuota+teinimokellusta,+jonka+sisällön+ymmärrät+vain+sinä+itse.
23.01.2018 18:06
Turvallisuushakuinen+nainen,+sitähän+heikko+mies+etsii,+että+voisi+olla+olevinaan+se+vahvempi+oksa.+Harvempi+nainen+hakemalla+hakee+kumppaniksi+heikkoa+ja+herkkää+miestä,+voidakseen+sitten+hänestä+pitää+huolta.+Suurin+kauhistus+on+nainen,+joka+kasvattaa+lapset+täysi-ikäisiksi+miestään+passaten+ja+sitten+aivan+yhtäkkiä+ja+yllättäin+päättääkin+elää+vain+itselleen,+pistää+ukonretaleen+vaihtoon,+ottaa+nuoren+rakastajan+ja+hassaa+rahansa+halpaan+skumppaan+liihotellessaan++toyboy+käsipuolessa+yöelämän+riennoissa.+Kyllä+vanheneva+mies+on+siinä+vaiheessa+kriisissä,+kun+ei+ruoka+tule+valmiina+nenän+eteen+ja+muutenkin+joutuu+ihan+itse+arjen+askareet+hoitamaan.+
Mutta+turvallisuushakuinen+on+hyvä+termi,+harmi,+etten+itse+keksinyt+sitä!
23.01.2018 16:53
Tasan+yksi+rakastuminen.+Tasan+yksi+ihminen,+jonka+vuoksi+olen+ollut+valmis+joustamaan+omista+jääräpäisistä+rutiineistani+ja+päähänpinttymistäni+ilman,+että+koin+jääneeni+alakynteen.+Mutta+seonnut+en+sentään,+kun+hän+alkoi+höpisemään+kihlautumisesta,+sanoin+juu,+kiitos+ei.+Jotain+rajaa+kuitenkin.
22.01.2018 18:35
Siinäpä+se+suurin+ongelma+onkin,+mitä+tavallinen+kenellekin+tarkoittaa.+Tämä+on+ihan+yhtä+laaja+käsite+kuin+"kiltti+ja+kunnollinen",+yllättävästi+molemmista+löytyy+vain+ääripäät,+ei+ollenkaan+sitä+kultaista+keskitietä,+jota+minä+kutsun+normaaliksi.+Sitten+toitotetaan,+että+kyllä+on+kumma,+kun+ei+vastakkaiselle+sukupuolelle+mikään+kelpaa+ja+samaan+hengenvetoon+luetellaan+noin+sadan+kohdan+lista,+mitä+minä+kumppanilta+vaadin.+Kaikilla+pitääkin+olla+jonkinlaiset+kriteerit+kumppanin+hankintaan,+jos+epätoivoisena+tarraa+kaksin+käsin+kiinni+kaikkeen,+mikä+lähelle+tulee,+huomaa+vain+porukan+alkaneen+karttelemaan.+Itse+pidän+itseäni+tavallisen++normaalina,+samoin+mahdollisen+kumppanin+pitää+olla+samanlainen.+Itse+tykkään+ulkoilla+ja+liikkua+muutenkin+paljon,+joten+ylipainoinen+sohvaperuna+ei+käy.+Mutta+itseään+normaalina+ihmisenä+pitävä+sohvaperuna+kuitenkin+yrittää+päästä+minun+sohvalleni+velttoilemaan+ja+ei+ymmärrä,+miksen+häntä+elämääni+halua.+Hän+voi+muuten+olla+ihan+mukava+ihminen,+mutta+kun+ei+kiinnosta+niin+ei.
22.01.2018 17:29
Ehkä+hän+kokee+itsensä+max+25v+naiseksi+ja+siksi+himoitsee,+anteeksi,+ihannoi+keski-ikäisiä+miehiä.
22.01.2018 09:49
Annat+sitten+todella+terveen+parisuhteen+mallin+lapsille+jäämällä+tuollaiseen+suhteeseen.+Äiti+on+marttyyri+ja+isä+juoksee+vieraissa,+ja+lapsista+tulee+kieroon+kasvaneita+koulukiusaajia.
22.01.2018 09:42
Ei,+minua+ei+todellakaan+häiritse,+mitä+kumppanini+kertoo+minusta+kavereilleen.+Katsos,+kun+parisuhde+on+kunnossa,+uskaltaa+antaa+tilaa+toiselle.+Kun+luottamus+toimii,+tietää,+ettei+kumppani+puhu+minusta+mitään,+mikä+saattaisi+loukata+minua.+Ja+aion+todellakin+jatkaa+tällä+valitsemallani+tiellä,+se+tie+kun+vie+onneen.
21.01.2018 22:20
Huvittava+kommentti,+kertoo+minulle+ainakin+sen,+ettei+sinulla+ole+hajuakaan,+mistä+puhutaan.
21.01.2018 17:12
Kuka+on+puhunut+baariin+menosta?+Minulla+ainakin+on+muutakin+ajanvietettä+kuin+baarit+tai+alkoholi.
21.01.2018 17:07
Intohimoisessakaan+suhteessa+ei+tarvitse+ripustautua+siihen+toiseen+ja+unohtaa+omat+ystävänsä.+Jos+tuleekin+ero,+huomaa+olevansa+täysin+yksin.+En+tiedä+tarkoitatko+kaveri-parisuhteella+ystävyyttä+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa+vaiko+parisuhdetta+puolison+kanssa,+nehän+ovat+kuitenkin+kaksi+eri+asiaa.+Jos+molemmista+on+kokemusta,+ymmärtää+niiden+eron.
21.01.2018 14:28
Kuivaan+toosaan+paneminen+sattuu,+eli+et+ole+osannut+naistasi+kiihottaa,+immenkalvolla+ei+ole+mitään+tekemistä+tämän+asian+kanssa.
21.01.2018 10:28
Aikuinen+todellakin+osaa+selvitellä+riidat,+mutta+kaikkihan+eivät+ole+aikuisia,+vaikka+ikä+niin+edellyttäisi.++Jos+sinä+saat+miehesi+kanssa+riidan+aikaiseksi+verhojen+väristä,+niin+ehkä+sinun+kannattaisi+syventyä+tähän+ongelmaan+miespuolisten+tuttujesi+kanssa.+
Ja+tiedoksi,+yksi+Maija+ei+vielä+muodosta+pesäpallojoukkuetta.+Ja+kerropa+ihan+rehellisesti,+puhutko+parisuhteestasi+tai+ongelmistasi+naisystäviesi+kanssa?+Ilman+että+he+puhuvat+miehesi+kanssa,+eli+kuulematta+sitä+toista+osapuolta?
21.01.2018 09:27
Luin+juttua,+että+naisille+suunnattu+miesrobottikin+on+jo+tekeillä.+Kun+seksirobotit+yleistyvät,+niin+miesten+ei+enää+tarvitse+vonkua+puutettaan+ja+naiset+saa+just+sellaisen+miehen+kuin+haluavat.+Ja+kaikki+ovat+tyytyväisiä!+On+se+tekniikka+vaan+hieno+asia.
20.01.2018 06:26
Mikä+siinä+niin+vituttaisi?+Sekö,+että+mies+puhuu+Maijan+kanssa+eikä+Pekan+tai+Riston?+Asioista+on+hyvä+puhua+ja+jos+mies+ei+kanssasi+pysty+puhumaan,+niin+hän+puhuu+jonkun+toisen+kanssa.+Risto+käskisi+heivaamaan+tuollaisen+nalkuttavan+akan+pihalle,+Pekka+käskisi+unohtamaan+koko+jutun+ja+lähtemään+kanssaan+mökille+viikonlopuksi+saunomaan.+Mutta+Maija+voisi+antaa+naisnäkökulmaa+asiaan,+ei+hän+sänkyyn+halua+miehesi+kanssa.+Se+kai+se+suurin+pelko+sinullakin+on,+että+mies+huomaa+pystyvänsä+kommunikoimaan+Maijan+kanssa+helpommin+kuin+sinun.
20.01.2018 06:21
Niinhän+sitä+vois+kuvitella,+mut+kun+pikkukinasta+paisuu+valtava+riita,+niin+tekee+ihan+hyvää+saada+uutta+näkökulmaa.+Voi+vaikka+ymmärtää,+että+EHKÄ+puolison+puheissa+onkin+jokin+pointti,+vaikka+itse+en+sitä+löydä.+Tosin+toiset+vänkää+ihan+vänkäämisen+ilosta,+vaikka+itsekin+tajuaisi,+ettei+se+johda+mihinkään,+pitää+vain+päästä+sanomaan+se+viimeinen+sana.
19.01.2018 09:43
Tyhmähän+se+on+joka+vapaaehtoisesti+toista+elättää+ja+jää+itse+ilman+kaikkea.+Eihän+asioiden+järjestäminen+vaadi+kuin+vähän+järjen+käyttöä,+turha+inistä+vuosien+jälkeen,+että+voi+voi,+kun+kaikki+rahat+olen+puolisolle+antanut.
17.01.2018 12:10
No+tässä+on+ollut+kaikkea+muuta,+ei+ole+riittänyt+kiinnostusta+samoihin+aiheisiin,+mitä+tällä+palstalla+pyörii.
17.01.2018 12:03
13 / 39