Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Seurustelurakon+saa+treenaamalla,++on+ihan+hyödyllinen+taito+mehelläkin.+Joskus+aikoinaan,+kun+sain+ajokortin+ja+piti+tottakai+kylillä+pyöriä+juoppokuskinakin.+Erään+kerran+kyytiin+istu+mies,+joka+oli+tuoreen+naisystävänsä+luo+menossa,+valitettavasti+ei+ihan+tarkkaa+muistikuvaa+ollut,+missä+nainen+asuu+ja+joka+mutkassa+ja+risteyksessä+sitten+piti+vielä+kuselle+pysähtyä.+Alkoi+ottamaan+sen+verran+hermoon,+että+jätin+lopulta+reviiriään+merkkailemaan+yksikseen.+Matkaa+ei+kuitenkaan+ollut+kuin+pari+kilometriä+ja+parin+sadan+metrin+välein+piti+vällykäärmettä+ulkoiluttaa.
22.11.2017 10:09
Se+on+totta,+että+ehkäisy+"unohtuu"+monessa+tapauksessa,+kun+ei+ymmärretä+vastuuta,+minkä+lapsi+tullessaan+tuo.+Mutta+kukas+se+sitten+päättäisi,+kenen+kanssa+nainen+lapsia+tekee,+jos+ei+nainen+itse+saisi+sitä+päättää?+Viittaan+tässä+tuohon+edelliseen+kommenttiin,+jonka+mukaan+naispuolisten+idioottien+ei+pitäisi+antaa+päättää+lisääntymisestään.+En+oikein+usko,+että+miespuoliset+idiootit+osaisi+sen+parempia+ratkaisuja+tehdä,+vaikka+suunnaton+halu+onkin+niitä+omia+geenejään+päästä+jakamaan.+Jos+lapsi+on+toivottu+ja+rakastettu,+hän+saa+varmasti+onnellisen+lapsuuden,+vaikkei+sitä+aineelista+hyvää+olisikaan+tolkuttomasti.+Jos+taas+lapsi+hommataan+vain,+koska+muillakin+on+ja+pitää+sukua+jatkaa,+en+usko+lapsen+tuntevan+itseään+arvostetuksi+ja+rakastetuksi+ja+hänestä+kasvaa+katkera+aikuinen,+vaikka+lapsena+olisi+saanut+kaiken+minkä+rahalla+on+voinut+ostaa.
20.11.2017 08:29
Ja+luonnon+valinta+karsisi+pois+kaikki,+joiden+ulkonäkö+tai+muut+ominaisuudet+eivät+riittäisi+suvun+jatkamiseen.+Olisihan+sekin+yksi+tapa+torjua+liikakansoitusta.
18.11.2017 14:19
Eli+perusjamppa+on+sinun+mukaasi+parempaa+ja+laadukkaampaa+seuraa+kuin+peruspirkko?+Suurin+osa+perusjampoista+on+samalla+tavalla+"vähän+pyöreitä"++kuin+peruspirkotkin.
18.11.2017 14:13
Naisethan+ne+raskaaksi+tulee+ja+synnytyksen+hoitaa,+niin+suotakoon+heille+mahdollisuus+valita,+kenen+jälkeläisen+maailmaan+punnertaa.
18.11.2017 14:05
Näitä+sun+juttuja+lukiessa+nousee+väistämättä+mieleen+homoeroottinen+ihannointi+vanhempaa+miestä+kohtaan.+Se+selittää+kaikki+nämä+"mies+vain+komistuu+vanhetessaan"+jutut,+koska+eihän+sinua+naiset+edes+kiinnosta+vaan+ne++miehet.+Olet+kuitenkin+naisille+katkera,+koska+vanhenevakin+mieskin+valitsee+mieluummin+kurpan+kuin+vanhenevan+pojannappulan+petikumppanikseen.
18.11.2017 13:55
En+tiedä,+mistä+ammennat+tätä+loputonta+sontaa+siitä,+miten+mies+ottaisi+minkä+naisen+vain,+mutta+naiselle+ei+mikään+kelpaa.+Et+sinäkään+huolisi+mitä+tahansa+vosua,+jos+valitsemaan+pääsisit.+Ei+yksikään+mies+valitsisi+rumempaa+ja+lhavampaa,+jos+tarjolla+olisi+nuori+ja+nätti.+Vain+epätoivoiselle+miehelle+kelpaa+kaikki,+ja+epätoivo+karkoittaa+naiset+takuuvarmasti+saavuttamattomiin.+Ja+siitäkös+katkeruus+ja+epätoivo+vain+kasvaa.
13.11.2017 18:57
Jos++kirjoituksessa+olisi+kritisoitu+naisia,+pitäisit+kirjoittajaa+älykkäänä+ja+empaattisena.+Mutta+kun+hän+kirjoittaa+naisen+näkökulmasta,+halveksit+hänen+mielipidettään.++Niinpä,+jos+ei+hyväksy+muita+mielipiteitä+kuin+omaansa+tukevia,++ei+voi+paljon+omallakaan+älykkyydellään+rehvastella.
13.11.2017 18:34
Katkeria+yksilöitä+löytyy+kummastakin+sukupuolesta,+toiset+eivät+vain+osaa+mennä+elämässä+eteenpäin+ja+jättää+pettymyksiä+taakseen.+Töissä+valitetaan+kotiasioista,+kotona++valitetaan+töistä,+kaupassa+valitetaan+kaikesta,+valivalivali....++Mutta+mitään+ei+kuitenkaan+tehdä,+että+jotain+muutosta+tapahtuisi.+Samat+ihmiset+vaativat+toisilta+mahdottomia,+mutta+eivät+itse+ole+valmiita+joustamaan+missään+helpottaakseen+omaa+ja+muiden+elämää.+Asenne+on+"+minut+pitää+hyväksyä+sellaisena+kuin+olen,+mutta+sinun+pitää+muuttua+haluamallani+tavalla".+Itse+olen+pari+kertaa+törmännyt+tälläisiin+ihmisiin+parisuhdemielessä,+eikä+homma+ole+toiminut+ollenkaan.+Riitaa+on+tullut+ja+pahaa+mieltä,+lopputuloksena+katkeruus+on+vain+kasvanut+entisestään,+kun+minäkin+olen+ollut+samanlainen+mulkero+kuin+kaikki+muutkin+exät.+Syy+on+tietenkin+vain+ja+ainostaan+minussa,+kun+en+omaa+parastani+ymmärrä.+Tosin+en+halua+elämääni+vaikeuttamaan+mitään+elämäntapavalittajaa+levittämään+katkeruuttaan+ympärilleen+saaden+kaikki+muutkin+pahalle+tuulelle.
13.11.2017 18:21
Eihän+siinä+sitten+muuta+kuin+onnea+tulevaan.+Toivotaan+parasta,+pelätä+ei+kannata.
12.11.2017 08:21
Tarkoitatko,+että+sinä+voit+päättää,+alkaako+suhde+vai+ei?+Tottakai+voit+päättää,+jos+potentiaalinen+kumppaniehdokas+ei+kiinnosta,+silloin+voit+tehdä+täysin+yksipuolisen+päätöksen.+Mutta+tarvitaan+sattumaa+ja+aika+paljon+tuuria,+että+kohdalle+sattuu+kiinnostava+ja+kaikin+puolin+kumppaniksi+sopiva+yksilö.+Hän+ei+kuitenkaan+välttämättä+pidä+sinua+kiinnostavana,+joten+silloin+hän+tekee+päätöksen,+ettei+suhdetta+synny.+Kaksi+toisilleen+sopivaa+ihmistä+tapaa+sattumalta+ja+tuurilla+päätyvät+onnelliseen+parisuhteeseen.+Siihen+tarvitaan+molemminpuolista+ihastumista,+alkuhuumaa+ja+tietenkin+himoa.+Se+on+stalkkausta+ja+ahdistelua,+jos+väkisin+yritetään+toinen+pakottaa+suhteeseen.
12.11.2017 08:19
Minua+on+tällä+palstalla+naisen+toimesta+valistettu,+että+mies+on+seksistinen,+jos+tarjoaa+apua+naiselle.+Ja+seksismihän+on+paha+paha+paha!+Minusta+peruskohteliaisuus+kuuluu+jokaisen+miehen+ja+naisen+käytöstapoihin,+tai+oletan+sen+kuuluvan,+mutta+nykypäivän+kasvatusmetodit+on+aika+erilaiset+kuin+esim+minun+vanhemmillani.+Äksyilijöitä+löytyy+joka+ikäluokasta,+toiset+vain+osaavat+karkottaa+ihmiset+ympäriltään+ihan+omalla+käytöksellään,+mutta+vika+on+tietenkin+niissä+muissa,+ei+itsessä.
09.11.2017 07:55
Jätät+alkuhuuman+väliin+ja+etenet+suoraan+arkeen?+Vai+miten+tämä+sun+suhde+etenee?+Mielenkiintoinen+tapa+tutustua,+koska+liian+hidas+eteneminen+mielestäni+tarkoittaa,+ettei+kumpaakaan+oikeasti+kiinnosta.+
Aloittajan+kysymykseen+palaisin+sen+verran,+että+suhteet+syntyy+sattumalta,+ei+väkisin+päättämällä,+että+tässä+nyt+ollaan+parisuhteessa,+vaikka+mikä+tulisi.+Joskus+natsaa,+mutta+yleensä+ei,+tuuripeliä+kaikin+puolin.
09.11.2017 07:39
Aloitushan+koskee+naisten+ulkonäköä,+tasa-arvon+nimissä+pitäisi+tietenkin+haukkua+myös+miesten+läskit,+tottakai.+Kerron+vain,+mihin+olen+kiinnittänyt+huomiota,+kun+ei+silmät+kiinnikään+pysty+kulkemaan.
08.11.2017 05:14
Kyse+on+nimenomaan+tyttöjen/nuorien+naisten+ylipainosta,+ei+mistään+muusta.++Mutta+kyllä+sama+ongelma+on+pojillakin.+Kannattaa+katsella+kriittisemmin+ympärilleen+ja+suhtautua+niihin+omiin+makkaroihinkin+realistisesti.
07.11.2017 19:14
Niinpä,+jos+pikkukakkosen+teoriat+pitäisivät+paikkaansa,+kukaan+ei+olisi+parisuhteessa.+Onneksi+jokainen+hakee+omaa+silmää+miellyttävää+ja+omia+mieltymyksiä+vastaavaa+kumppania.+Minulle+ainakin+on+tärkeintä,+että+minä+viihdyn+suhteessa,+ei+se+mille+tasolle+joku+höpöukko+minut+tai+kumppanini+luokittelee.
07.11.2017 19:07
Et+sitten+hirveästi+ole+ympärillesi+katsellut,+kun+kuljet+julkisilla+paikoilla.+Valtaosa+nuorista+kärsii+ylipainosta+ja+jos+eivät+lopeta+energiajuomien+ja+roskaruuan+mussuttamista,+niin+suunta+on+painossa+on+vain+ylöspäin.
07.11.2017 18:18
Yhtä+armoton+se+luonto+on+miehenkin+kohdalla,+jos+ei+itsensä+eteen+mitään+tee.+Mutta+sinähän+odotteletkin+edelleen+sitä+yhdessä+yössä+tapahtuvaa+komistumista,+kun+vanhenet+tarpeeksi.+Voin+kertoa,+ei+tule+tapahtumaan.+Läskit+eivät+häviä+itsestään,+muna+ei+kasva,+eikä+rumasta+tule+komeaa+vain+toivomalla+kovasti.
06.11.2017 09:32
Normaalin+naisen?+Kun+katselee+kylillä+18-20v+mimmejä,+niin+pääsääntöisesti+kulkevat+liian+pienissä+vaatteissa+läskien+tursuessa+paidan+ja+housunkauluksen+välistä.+Mutta+tottahan+se+on,+että+sellainen+nainen+ei+ainakaan+parane+vanhetessaan.
06.11.2017 09:27
Muslimimaissa+nainen+on+miehen+omaisuutta,+siihen+asemaan+suomiätmikin+haluaisi+päästä,+kun++muuten+ei+naista+saa.+Voisi+kaverin+tyttären+ostaa,+saisi++käyttämättömän+neitsyen,+jota+voisi+sitten+turpaan+vedellä,+kun+nainen+pitää+kurissa+pitää.
06.11.2017 09:18
16 / 39