- Seurustelurakon saa treenaamalla, on ihan hyödyllinen taito mehelläkin. Joskus aikoinaan, kun sain ajokortin ja piti tottakai kylillä pyöriä juoppokuskinakin. Erään kerran kyytiin istu mies, joka oli tuoreen naisystävänsä luo menossa, valitettavasti ei ihan tarkkaa muistikuvaa ollut, missä nainen asuu ja joka mutkassa ja risteyksessä sitten piti vielä kuselle pysähtyä. Alkoi ottamaan sen verran hermoon, että jätin lopulta reviiriään merkkailemaan yksikseen. Matkaa ei kuitenkaan ollut kuin pari kilometriä ja parin sadan metrin välein piti vällykäärmettä ulkoiluttaa.
- Se on totta, että ehkäisy "unohtuu" monessa tapauksessa, kun ei ymmärretä vastuuta, minkä lapsi tullessaan tuo. Mutta kukas se sitten päättäisi, kenen kanssa nainen lapsia tekee, jos ei nainen itse saisi sitä päättää? Viittaan tässä tuohon edelliseen kommenttiin, jonka mukaan naispuolisten idioottien ei pitäisi antaa päättää lisääntymisestään. En oikein usko, että miespuoliset idiootit osaisi sen parempia ratkaisuja tehdä, vaikka suunnaton halu onkin niitä omia geenejään päästä jakamaan. Jos lapsi on toivottu ja rakastettu, hän saa varmasti onnellisen lapsuuden, vaikkei sitä aineelista hyvää olisikaan tolkuttomasti. Jos taas lapsi hommataan vain, koska muillakin on ja pitää sukua jatkaa, en usko lapsen tuntevan itseään arvostetuksi ja rakastetuksi ja hänestä kasvaa katkera aikuinen, vaikka lapsena olisi saanut kaiken minkä rahalla on voinut ostaa.
- Ja luonnon valinta karsisi pois kaikki, joiden ulkonäkö tai muut ominaisuudet eivät riittäisi suvun jatkamiseen. Olisihan sekin yksi tapa torjua liikakansoitusta.
- Eli perusjamppa on sinun mukaasi parempaa ja laadukkaampaa seuraa kuin peruspirkko? Suurin osa perusjampoista on samalla tavalla "vähän pyöreitä" kuin peruspirkotkin.
- Naisethan ne raskaaksi tulee ja synnytyksen hoitaa, niin suotakoon heille mahdollisuus valita, kenen jälkeläisen maailmaan punnertaa.
- Näitä sun juttuja lukiessa nousee väistämättä mieleen homoeroottinen ihannointi vanhempaa miestä kohtaan. Se selittää kaikki nämä "mies vain komistuu vanhetessaan" jutut, koska eihän sinua naiset edes kiinnosta vaan ne miehet. Olet kuitenkin naisille katkera, koska vanhenevakin mieskin valitsee mieluummin kurpan kuin vanhenevan pojannappulan petikumppanikseen.
- En tiedä, mistä ammennat tätä loputonta sontaa siitä, miten mies ottaisi minkä naisen vain, mutta naiselle ei mikään kelpaa. Et sinäkään huolisi mitä tahansa vosua, jos valitsemaan pääsisit. Ei yksikään mies valitsisi rumempaa ja lhavampaa, jos tarjolla olisi nuori ja nätti. Vain epätoivoiselle miehelle kelpaa kaikki, ja epätoivo karkoittaa naiset takuuvarmasti saavuttamattomiin. Ja siitäkös katkeruus ja epätoivo vain kasvaa.
- Jos kirjoituksessa olisi kritisoitu naisia, pitäisit kirjoittajaa älykkäänä ja empaattisena. Mutta kun hän kirjoittaa naisen näkökulmasta, halveksit hänen mielipidettään. Niinpä, jos ei hyväksy muita mielipiteitä kuin omaansa tukevia, ei voi paljon omallakaan älykkyydellään rehvastella.
- Katkeria yksilöitä löytyy kummastakin sukupuolesta, toiset eivät vain osaa mennä elämässä eteenpäin ja jättää pettymyksiä taakseen. Töissä valitetaan kotiasioista, kotona valitetaan töistä, kaupassa valitetaan kaikesta, valivalivali.... Mutta mitään ei kuitenkaan tehdä, että jotain muutosta tapahtuisi. Samat ihmiset vaativat toisilta mahdottomia, mutta eivät itse ole valmiita joustamaan missään helpottaakseen omaa ja muiden elämää. Asenne on " minut pitää hyväksyä sellaisena kuin olen, mutta sinun pitää muuttua haluamallani tavalla". Itse olen pari kertaa törmännyt tälläisiin ihmisiin parisuhdemielessä, eikä homma ole toiminut ollenkaan. Riitaa on tullut ja pahaa mieltä, lopputuloksena katkeruus on vain kasvanut entisestään, kun minäkin olen ollut samanlainen mulkero kuin kaikki muutkin exät. Syy on tietenkin vain ja ainostaan minussa, kun en omaa parastani ymmärrä. Tosin en halua elämääni vaikeuttamaan mitään elämäntapavalittajaa levittämään katkeruuttaan ympärilleen saaden kaikki muutkin pahalle tuulelle.
- Eihän siinä sitten muuta kuin onnea tulevaan. Toivotaan parasta, pelätä ei kannata.
- Tarkoitatko, että sinä voit päättää, alkaako suhde vai ei? Tottakai voit päättää, jos potentiaalinen kumppaniehdokas ei kiinnosta, silloin voit tehdä täysin yksipuolisen päätöksen. Mutta tarvitaan sattumaa ja aika paljon tuuria, että kohdalle sattuu kiinnostava ja kaikin puolin kumppaniksi sopiva yksilö. Hän ei kuitenkaan välttämättä pidä sinua kiinnostavana, joten silloin hän tekee päätöksen, ettei suhdetta synny. Kaksi toisilleen sopivaa ihmistä tapaa sattumalta ja tuurilla päätyvät onnelliseen parisuhteeseen. Siihen tarvitaan molemminpuolista ihastumista, alkuhuumaa ja tietenkin himoa. Se on stalkkausta ja ahdistelua, jos väkisin yritetään toinen pakottaa suhteeseen.
- Minua on tällä palstalla naisen toimesta valistettu, että mies on seksistinen, jos tarjoaa apua naiselle. Ja seksismihän on paha paha paha! Minusta peruskohteliaisuus kuuluu jokaisen miehen ja naisen käytöstapoihin, tai oletan sen kuuluvan, mutta nykypäivän kasvatusmetodit on aika erilaiset kuin esim minun vanhemmillani. Äksyilijöitä löytyy joka ikäluokasta, toiset vain osaavat karkottaa ihmiset ympäriltään ihan omalla käytöksellään, mutta vika on tietenkin niissä muissa, ei itsessä.
- Jätät alkuhuuman väliin ja etenet suoraan arkeen? Vai miten tämä sun suhde etenee? Mielenkiintoinen tapa tutustua, koska liian hidas eteneminen mielestäni tarkoittaa, ettei kumpaakaan oikeasti kiinnosta.
Aloittajan kysymykseen palaisin sen verran, että suhteet syntyy sattumalta, ei väkisin päättämällä, että tässä nyt ollaan parisuhteessa, vaikka mikä tulisi. Joskus natsaa, mutta yleensä ei, tuuripeliä kaikin puolin. - Aloitushan koskee naisten ulkonäköä, tasa-arvon nimissä pitäisi tietenkin haukkua myös miesten läskit, tottakai. Kerron vain, mihin olen kiinnittänyt huomiota, kun ei silmät kiinnikään pysty kulkemaan.
- Kyse on nimenomaan tyttöjen/nuorien naisten ylipainosta, ei mistään muusta. Mutta kyllä sama ongelma on pojillakin. Kannattaa katsella kriittisemmin ympärilleen ja suhtautua niihin omiin makkaroihinkin realistisesti.
- Niinpä, jos pikkukakkosen teoriat pitäisivät paikkaansa, kukaan ei olisi parisuhteessa. Onneksi jokainen hakee omaa silmää miellyttävää ja omia mieltymyksiä vastaavaa kumppania. Minulle ainakin on tärkeintä, että minä viihdyn suhteessa, ei se mille tasolle joku höpöukko minut tai kumppanini luokittelee.
- Et sitten hirveästi ole ympärillesi katsellut, kun kuljet julkisilla paikoilla. Valtaosa nuorista kärsii ylipainosta ja jos eivät lopeta energiajuomien ja roskaruuan mussuttamista, niin suunta on painossa on vain ylöspäin.
- Yhtä armoton se luonto on miehenkin kohdalla, jos ei itsensä eteen mitään tee. Mutta sinähän odotteletkin edelleen sitä yhdessä yössä tapahtuvaa komistumista, kun vanhenet tarpeeksi. Voin kertoa, ei tule tapahtumaan. Läskit eivät häviä itsestään, muna ei kasva, eikä rumasta tule komeaa vain toivomalla kovasti.
- Normaalin naisen? Kun katselee kylillä 18-20v mimmejä, niin pääsääntöisesti kulkevat liian pienissä vaatteissa läskien tursuessa paidan ja housunkauluksen välistä. Mutta tottahan se on, että sellainen nainen ei ainakaan parane vanhetessaan.
- Muslimimaissa nainen on miehen omaisuutta, siihen asemaan suomiätmikin haluaisi päästä, kun muuten ei naista saa. Voisi kaverin tyttären ostaa, saisi käyttämättömän neitsyen, jota voisi sitten turpaan vedellä, kun nainen pitää kurissa pitää.