Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosiasiassa+kukaan+ei+osaa+neuvoa,+jos+ei+sisäistä+pointtia+siitä+neuvosta.+Tosin+tällä+palstalla+yleistetään+helposti,+kaikki+naiset+sitä,+kaikki+miehet+tätä.+Tungetaan+ihminen+siihen+valmiiseen+muottiin,+joka+on+rakennettu+oman+pään+sisälle+ja+kuvitellaan,+että+nyt+mä+ymmärrän+sua.+Ja+metsään+mennään+rytinällä.
21.07.2017 12:20
Eipä+ole+ihmekään+jos+karvat+nousee+pystyyn,+alkaisi+ärsyttää+minuakin.+Jos+keskustelu+on+lähinnä+samaa+kuin+kivelle+puhuisi+tai+juuri+tätä+lauseen+kääntämistä,+josta+mainitsit,+niin+kyllä+siitä+on+vastavuoroisuus+kaukana.
21.07.2017 12:16
Ei+kenenkään+ole+pakko+suhteeseen+ryhtyä,+jos+ei+halua.+Mutta+silloin+se+pitäisi+heti+alkuunsa+tehdä+selväksi,+että+nyt+tutustutaan,+tapaillaan,+mutta+ilman+aikomusta+muuttaa+kimppaan.
21.07.2017 12:11
Voi+hyvänen+päivä,+elämällä+oppii+elämällä+ja+blaa+blaa++blaa...+Jokainen+tekee+virheitä+ja+voi+erehtyä,+jos+alkaa+suhtautua+jokaiseen+kohtaamaansa+ihmiseen+epäluuloisesti+niin+jää+ne+hyvätkin+tyypit+huomaamatta.
21.07.2017 12:05
Kaksi+kuukautta+on+varmaan+maksimiaika+minkä+kukaan+jaksaa+näytellä+muuta+kuin+oikeasti+on.+Sitten+alkaa+se+luonteen+pimeämpi+puoli+puskea+esiin.+Jos+ihmisellä+ei+ole+yhtään+pitempää+suhdetta,+se+kertoo+jo+karulla+tavalla+sitoutumiskyvystä+tai+hankalasta+luonteesta.
21.07.2017 12:02
Tämä+minullekin+tuli+mieleen+kun+silmäilin+juttua.+Nainenhan+on+yrittänyt+päästä+miehestä+eroon,+mutta+kun+mies+ei+ota+kuuleviin+korviinsakaan+kieltoja.+Ja+sitten+aloittaja+hymähtelee,+miten+kaikki+naiset+haluavat+tuollaisen+miehen.+Hohhoijaa,+en+muuta+sano.
21.07.2017 11:53
No+kun+en+ymmärrä.++Minun+päätökseni+ovat+olleet+pitäviä,+toinen+ei+vaan+halua+uskoa.+Eikä+tämä+ole+tapahtunut+vain+kerran+tai+kaksi+vaan+useammin.+Kun+suoraan+sanoo,+että+tämä+loppuu+nyt+tähän+ja+tietenkin+asiasta+voidaan+puhua.+Kerran,+ei+kymmeniä+kertoja.+Mutta+ehkä+en+osaa+tätä+sinulle+selittää,+ehkä+sinua+ei+edes+kiinnosta,+mutta+me+emme+ymmärrä+toisiamme.+Emme,+vaikka+kuinka+yrittäisit+tolkuttaa+minulle+kantaasi+kukkahattu+syvällä+päässä.+Minä+haluan+nopeat+ja+siistit+erot,+jos+sellaisia+eteen+vielä+tulee,+niin+vain+on+helpompaa+molemmille+osapuolille.
21.07.2017 11:47
Jos+ei+itseään+rakasta,+ei+osaa+antaa+rakauttakaan.+Jos+on+huono+itsetunto,+silloin+hakee+hyväksyntää+sltä+toiselta+ja+takertuu.+Jos+ihminen+ei+ole+sinut+itsensä+kanssa,+hän+ei+kykene+tasapainoiseen+suhteeseen.+Hän+voi+omasta+mielestään+rakastaa,+mutta+oikeasti+hän+ripustautuu+ensimmäiseen+vastaantulevaan+ihmiseen.+Odotetaan,+että+sen+toisen+rakkaus+parantaa+kaikki+haavat.+Sille+vahvemmalle+osapuolelle+on+raskasta+joka+mutkassa+pönkittää+toisen+itsetuntoa,+varsinkin+jos+itsekin+kaipaisi+välillä+tukea.+Ihminen,+jolla+on+huono+itsetunto+tukahduttaa+sen+toisen+täysin,+jos+jää+sellaiseen+suhteeseen.+Kaksi+huonolla+itsetunnolla+varustettua+ihmistä+taas+voi+olla+hyvinkin+onnellisia+yhdessä,+kun+se+tarve+olla+toisen+elämän+keskipiste+täyttyy+täydellisesti.
21.07.2017 08:56
Niin+ja+tässäkin+ikä+on+aika+ratkaiseva+seikka.++En+itsekään+2-kymppisenä+olisi+hyväksynyt+kumppania,+joka+on+pannut+kaikkia,+jotka+tunnen+ja+montaa+tuntematontakin.+Mutta+kun+itsellekin+on+kertynyt+elämänkokemusta,++niin+on+vain+luonnollista,+että+toisellakin+on.+Jos+4-kymppisenä+törmää+ihmiseen,+jolla+ei+kokemuksia+ole+seksistä+eikä+parisuhteesta,+niin+en+minäkään+halua+alkaa+opettajaksi+tai+harjoituskappaleeksi.+
Jos+on+sitoutumiskammoinen+tai+muuten+luulotautinen,+ei+uskalla+luottaa+toiseen.+Ja+jos+luottamusta+ei+ole,+vain+mustasukkaisuutta+ja+epäilyä,+niin+silloinhan+on+sama,+onko+uskollinen+vai+ei,+koska+se+toinen+"tietää"+että+kuitenkin++petät.+Luottamus+tulee+ansaita,+mutta+jos+toinen+ei+osaa+luottaa,+ei+maksa+vaivaa+todistella+olevansa+luottamuksen+arvoinen.
21.07.2017 08:31
Minä+tiedän,+mitä+mitä+minä+haluan+tai+en+halua.+Ongelmia+onkin+tullut+siinä+vaiheessa,+kun+vastapuoli+kuvittelee+tietävänsä+minua+paremmin,+mitä+haluan+tai+tarvitsen.+Kun+yritän+päästä+suhteesta+pois,+jos+koen+sen+vääränlaiseksi+minulle,+toinen+ei+halua+päästää+irti,+vaan+kertoo+minulle,+miten+minä+tarvitsen+juuri+häntä+elämääni,+että+voisin+paremmin.+En+omasta+mielestäni+uhriudu,+enkä+ryve+itsesäälissä,+ei+sovi+luonteeseeni,+mutta+inhoan+takertumista+ja+tosiasioiden+sivuuttamista+eron+hetkellä.+Määräaikaisuus+tekisi+mahdolliseksi+helpon+eron,+nimenomaan+minulle.+Kun+asia+on+kerran+puhuttu+selväksi,+sihen+ei+tarvite+enää+palata+kymmeniä+kertoja,+vaan+voisi+jatkaa+elämää+eteenpäin.+Itse+en+koe+olevani+hankala+erottava,+jos+vastapuoli+saa+sanottua,+että+tämä+oli+tässä,+niin+sitten+on.+En+soittele+tai+itke+perään,+vaikka+on+joskus+kirpaissut+pahastikin,+mutta+itse+en+ole+koskaan+eroa+saanut+aikaiseksi+yhtä+helposti.+Eikä+ongelma+ole+siinä,+etten+sanoisi+asiaa+ääneen+vaan+siinä,+ettei+sitä+hyväksytä+syyksi,+että+en+halua+tuhlata+aikaa+ihmiseen,+jonka+kanssa+en+ole+onnellinen,+en+edes+tyytyväinen.+Samahan+se+on+työpaikalla,+jos+sattuu+huono+työntekijä,+hänet+voi+potkaista+pihalle+sopimuksen+umpeuduttua+ja+sillä+selvä.
21.07.2017 08:12
Nyt+sinä+jeesustelet+ja+nostat+itsesi+minua+ylemmäs.+Sinä+teet+päätökset+omassa+elämässäsi+ja+minä+omassani.+Pääpiirteittäin+olen+erittän+tyytyväinen+elämääni,+muutama+parisuhteen+yritys+olisi+saanut+jäädä+yrittämättä,+mutta+nekin,+kuten+esimerkkinikin,+ovat+taakse+jäänyttä+elämää.+Lähinnä+ajan+takaa+harkinta-aikaa,+kannattaako+parisuhteeseen+ryhtyä.+Jos+homma+ei+toimi,+asiat+voidaan+puida+poikki+ja+pinoon+ja+töppöset+eri+suuntiin.+Eipä+se+papin+aamen+eikä+sukulaisten+onnittelut+sen+parempaa+pohjaa+parisuhteelle+luo,+jos+asianomaiset+itse+eivät+sovi+yhteen.
20.07.2017 15:27
Osa-aikainen+parisuhde?+Voisi+olla+kahdessa+parisuhteessa+yhtäaikaa,+kun+ei+siinä+ykkössuhteessa+tarvitse+täysipäiväisesti+olla???++Jotkuthan+kuvitteleekin+parisuhteen+olevan+osa-aikaista,++kun+ollaan+yhdessä+vain+silloin+kun+jotain+tarvitsee,+vaikka+seksiä.
20.07.2017 15:15
Oletko+ikinä+kuullut+rakastumisesta?+Jos+olet+niin+ennakkoluuloinen,+että+kuvittelet+naisen+liitelevän+parisuhteessakin+sängystä+toiseen,+niin+omapa+on+ongelmasi.+Kun+tunteet+astuvat+peliin,+niin+käytös+muuttuu,+niin+miehellä+kuin+naisellakin.+Tosin+minä+olekaan+niin+vanhanaikainen,+että+oletan+seksin+kuuluvan+vain+parisuhteeseen,+mistä+tietää,+mikä+on+hyvää+ja+mikä+huonoa+seksiä,+jos+siitä+ei+ole+kokemusta?+Saman+vapauden+sallin+myös+mahdolliselle+kumppanille+ennen+minuun+törmäämistä.+En+halua+retostella+omilla+kokemuksillani,+enkä+halua+kuulla+hänen+seksihistoriaansa,+mutta+parisuhteessa+vaadin+uskollisuutta.
20.07.2017 15:10
Juurikin+näin,+kun+tilanne+on+kaikin+puolin+optimaalinen+ja+terveessä+parisuhteessa+onkin.+Mutta+entäs+kun+toinen+vetäisee+herneet+nenään+normaali+keskustelusta,+kun+ei+saa+tahtoaan+läpi+tai+minä+en+pidä+hänen+mielipidettään+ainoana+oikeana.+Hän+lähtee+ovet+paukkuen+ja+alkaa+pommittaa+hetken+päästä+vittuiluviesteillä,+eikä+tietenkään+vastaa,+jos+yritän+soittaa.+Keskustelu+tuollaisen+ihmisen+kanssa+on+käytännössä+mahdotonta.+Määräaikaissuhde+ja+siihenkin+koeaika,jolloin+saisi+suhteen+purkaa+ilman+selityksiä,+niin+toimisi+minulla.
20.07.2017 15:01
Ei+muuten+pidä+paikkaansa.+Ei+se+aina+mene+niin,+että+mies+mykistyy+ja+nainen+haluaa+puhua,+aivan+hyvin+voi+olla+toisinkinpäin.+Eikä+vieraisiin+meneminen+ole+monellekaan+se+ratkaisu+parisuhdeongelmiin.+Erojen+syyt+ovat+yhtä+erilaiset+kuin+paritkin,+jos+se+yhteiselämä+ei+natsaa+niin+on+parempi+erota.+Harvoin+erotaan+sovussa,+yleensä+jompikumpi+jää+marttyyrina+ruikuttamaan,+kun+ei+hoksannut+merkkejä.
20.07.2017 14:51
Vakipano+ei+ole+seurustelusuhde,+joten+sinkkuhan+silloin+on.+Ei+seksi+automaattisesti+tarkoita,+et+nyt+meollaanvakipari,+iik,+ihanaa.+Tosin+moni+kuvittelee+niin,+sekä+miehet+että+naiset.+Seksi+on+mukava+harrastus,+jota+voi+harrastaa+kenen++kanssa+se+sattuu+hyvältä+tuntumaan.+Parisuhteeseen+kun+tarvitaan+muutakin+kuin+ihan+kivaa+seksiä.
20.07.2017 14:44
Tuskinpa+siitä+on+kysymys+pop98+tapauksessa.+Ikääntyessä+tosin+vapaa-ajan++harrastuksilla+saa+mukavasti+potkua+siihen+työssä+jaksamiseenkin.+Ikääntyvä+kroppa+tarvitsee+liikuntaa+ja+oikeanlaista+ravintoa+voidakseen+hyvin.+Nuorena+sitä+ei+ymmärrä,+että+aina+ei+pysy+samassa+kuosissa,+jos+ei+viitsi+tehdä+mitään.
20.07.2017 14:36
Jos+kummankin+lusikat+on+omassa+osoitteessa,+kaikki+on+paljon+helpompaa.+Kumpikin+saa+omaa+aikaa+ja+tilaa+tarvittaessa,+varsinkin+jos+avaimia+ei+vaihdella.+Komemuksesta+sanoisin,+että+huonompikin+suhde+jatkuu+pitempään,+kun+saa+välillä+hengähtää+ja+olla+omillaan.
Mutta+tuollainen+pakollinen+määräaikaisuus+olisi+loistava+keksintö,+kun+on+umpirakastuneena+muutettu+yhteen+ja+sitten+alkaakin+arki+tökkimään.+Puhuminen+on+ainoa+keino,+millä+saadaan+asiat+luistamaan,+kaikki+eivät+vain+kykene+siihen,+saatikka+kertomaan,+mistä+oikeasti+kenkä+puristaa.+On+hirveän+helppo+ulkopuolisen+sanoa,+että+puhukaa,+mutta+niiden+parisuhteessa+olevien+ei+olekaan+niin+helppoa+nostaa+kissaa+pöydälle.+Itselleni+on+helpompaa,+kun+toinen+vaikka+huutaa+asiansa+ulos,+kuin+että+märehtii+viikkotolkulla+ja++mököttää.
Mutta+nyt+lenkille,+hiki+pintaan+ja+homma+toimii!
20.07.2017 09:07
Rakkaus+ja+rakastuminen+tekee+ihmeitä,+monesti+ne+sinkkuelämän+riennot+unohtuu,+kun+haluaakin+viettää+aikaa+sen+oman+hanin+kanssa.+Naiselle+tulee+pesänrakennusvietti+ja+mies+alkaa+korjailemaan+kaikkea,+ainakin+yrittää.+Tämä+on+monelle+palstaätmille+aivan+käsittämätön+yhtälö,+koska+ei+itse+ole+päässyt+tuohon+pisteeseen.+Vouhotetaan+huonoista+ja+käytetyistä+naisista,+kun+ei+muusta+tiedetä.+Kun+suhteen+ensihuuma+on+ohi,+tuleekin+ikävä+niitä+entisiä+menoaikoja+ja+pesänrakennus+alkaa+tympiä,+onko+ihan+pakko+koko+ajan+olla+yhdessä.+Tässä+vaiheessa+moni+pari+eroaa+jommankumman+aloitteesta,+toisen+jäädessä+itkemään+menetettyjä+mahdollisuuksia.
20.07.2017 08:58
Onhan+se+noloa,+kun+ei+voi+vertailla+naiskokemuksiaan+muiden+poikien+kanssa.+Sillä+ei+ole+väliä,+vaikka+jutut+on+liioittelua+ja+suurin+osa+ei+ole+päässyt+edes+kärkeä+kastamaan.+
Mutta+pituudesta+naisen+saaminen+ei+riipu,+kyllä+ne+on+ne+muut+ominaisuudet,+jotka+ratkaisee.
20.07.2017 08:38
34 / 39