Ennen inttiä 170cm ja intin jälkeen 172cm

IntissäKasvaa

Olin ennen inttiä 170 cm ja intin jälkeen 172 cm ja kyllä huomaa itsekkin että on parempi.

17

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gimli-kääpiö

Armeija tekee pojista miehiä ja pikkupojista kääpiöitä.

• Pois lähetetään ne,joista ei saada tehtyä kumpaakaan.

• Ikävä kyllä intissä pojista tulee siivoajia vaan. Mieheksi kasvaa jos sattuu löytämään itsensä erillisenä ihmisenä maailmassa. Intti ei sitä tee, päinvastoin. Siellä olet yksi mullilaumasta.

• kakkajututparhaitapastal

DarkKranssi oli ennen sivaria 163cm ja sivarin jälkeen 161cm. Itse mies on tosin 155 cm mittainen.

• Wulwawa

Pari senttiä tulee jo ihan venytellessä. Aamuisin sitä on ihminen lyhyimmillään, samoin elämän ehtoolla, siis tietysti aikuisiästä puhuttaessa.

• Ryhti parani.

• mäkintykkäsin

Mä sain suonikohjut ja pölyallergian ja opin polttaan pilvee siellä.

• Jotku noista kasarmeista on umpihomeessa mutta skapparit ei kuuntele.

Ite olin sellasessa suht hyvässä kassussa mutta heti kun menin toiseen kassuun niin parin tunnin unien jälkeen hengitystiet aivan tulessa.

Ikinä ole ollu mitään sellasta.. Se kassu oli kuuluisa siitä että siellä kasvaa sieniä ikkunoiden välissä.

• Ujoatm28v-

Itsekkin olin ennen armeijaan menoa 172cm ja armeijan jälkeen olin 174cm. Ei tuolla ole kuitenkaan mitään vaikutusta naismenestykseen. Yhtä huono se on ollut armeijan jälkeen kuin ennen.

• Ujoatm28v-

Naisten mielestä miehen pitää olla yli 180cm. Harmi että jäin tällaiseksi tapiksi.

• Ujoatm28v-

Mutta ei se mitään. Niinpä siirryin tuonne miesmaailmaan. Nyt mulla on pientä säpinää luutnantti Yussufin kans, sen saman joka iski Darkkiksen ruotsinlaivalla.

• Wulwawa
        Ujoatm28v- kirjoitti:

Naisten mielestä miehen pitää olla yli 180cm. Harmi että jäin tällaiseksi tapiksi.

Sitten se on niin.

T, minun mieli.

• Ujoatm28v- kirjoitti:

Eipä sitä vielä ennen armeijaikää edes tarvitse miehellä olla mitään naiskokemuksia, kun sen ikäiset ovat vielä ihan teini-ikäisiä. Kyllähän sitä ehtii niitä naiskokemuksia saamaan sitten myöhemminkin.

Eikä se pituus tai lyhyys ole mikään este sile naisen saamiselle, sillä onhan sitä myös lyhyitä naisia ja kyllähän sitä myös näkee paljon lyhyempiä miehiä naisseurassa.

• DarkFear kirjoitti:

Eipä sitä vielä ennen armeijaikää edes tarvitse miehellä olla mitään naiskokemuksia, kun sen ikäiset ovat vielä ihan teini-ikäisiä. Kyllähän sitä ehtii niitä naiskokemuksia saamaan sitten myöhemminkin.

Eikä se pituus tai lyhyys ole mikään este sile naisen saamiselle, sillä onhan sitä myös lyhyitä naisia ja kyllähän sitä myös näkee paljon lyhyempiä miehiä naisseurassa.

Onhan se noloa, kun ei voi vertailla naiskokemuksiaan muiden poikien kanssa. Sillä ei ole väliä, vaikka jutut on liioittelua ja suurin osa ei ole päässyt edes kärkeä kastamaan.

Mutta pituudesta naisen saaminen ei riipu, kyllä ne on ne muut ominaisuudet, jotka ratkaisee.

• kaisanoasaa

Kyllä valtion leipä niin pitkää on, vaikkakin kapeaa, että joka mies kasvaa useita senttejä palveluksen aikana.

• 1458556

Yli 170 cm pituudella pärjää. Ei tarvitse etsiä niitä pinnallisempia naisia, vaan kivoja likkoja on alle 170 cm pitkissäkin

• Suomessa

Naisten keskipituus on 172 senttiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5573
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      2975
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2886
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      623
      2127
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      145
      1974
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1392
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1375
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1158
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1106
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1077
    Aihe