Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
arjaa
profiilit
arjaa
arjaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+kohtalotoveri!+Olen+sairastanut+tätä+vaikeaa+sairautta+nuoresta+asti.+Rakkoa+on+venytetty+kolme+kertaa+,+olin+20-30v.+Ei+paljoa+auttanut.+Nyt+olen+62v+ja+käyn+pissalla+3+tunnin+välein+yötä+pvää.+Olen+eläkkeellä+oleva+kätilö.+Särkylääkettä+otan+joka+pvä.+Nyt+minua+hoidetaan+Taysissa.+Ensin+laitettiin+rakkoon+6+kertaa+Uracyst-hoitoa+eli+katetrilla+lääke+rakkoon+viikon+välein,+vaikutus+melko+huono.+Sitten+laitettiin+Botoxia+rakkoon,+ei+auttanut+yhtään.+Nyt+on+menossa+DMSO-hoito+eli+rakkoon+katetrilla+lääke+6+kertaa+vkon+välein.+Tämä+lääke+kirvelee+hieman,+mutta+auttanut+jonkin+verran.+Tämän+jälkeen+ehkä+alkaa+siklosporiinilääkitys.+Vesicare+oli+huono,+kuivasi+suuta.+Betmiga+on+parempi,+mutta+hinnan+takia+se+on+nyt+minulla+tauolla.+Minulla+on+fibromylgia,+DM.+RR-tauti,+astma,+munaisissa+angiomyolipoomia,+sarkoidoosi,+vasomorinen+nuha+ym+tauteja.+Ruokavaliohoitoa+voisin+kokeilla.+enkä+mausteisia+ruokia+syökään.+kahvi,+alkoholi,+suklaa+ja+moni+muu+ärsyttää+rakkoa.+Niistä+löytyy+tietoa,+lääkärit+eivät+niistä+puhu.+Olen+siis+62v,+rakkoa+särkee+nytkin.+Koitan+kuitenkin+elää+jotenkin,+mutta+menoja+ja+sosiaalisia+tapahtumia+tämä+haittaa.+Yhdyntä+tekee+kipeää.+Ummetus+pahentaa+rakon+toimintaa.+Toivon+voimia+kaikille.+Arja
08.11.2017 19:32
1 / 1