Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
FuckYouBitch
profiilit
FuckYouBitch
FuckYouBitch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
233
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niitä+tulee+ihan+ilman+minuakin,+mutta+syytä+minua+jos+se+antaa+sinulle+tyydytystä+ja+tarkoitusta+elämääsi+:)
22.12.2018 22:10
Noh+ainakaan+katkeroitumalla+et+elämääsi+tule+helpottamaan,+muttei+sille+tietenkään+aina+paljoa+voi.+Kannattaa+silti+pyrkiä+elämässään+eteenpäin,+vaikka+se+vaikeaa+joskus+onkin.+Muutoin+jää+käteen+helposti+vain+luu.
22.12.2018 22:05
Kuulostaa+oikeasti+jo+pakkomielteiseltä+tuo+lapsen+saaminen.+Osa+heteroista+ei+edes+halua+lapsia,+eikä+se+ole+heille+katkeruutta+aiheuttava,+vaan+oma+valinta.+Miksi+perheettömyys+tarvitsisi+noilla+täyttää+tai+millään+muullakaan?+Ei+se+perhe+ole+pakollinen+asia+tässä+maailmassa.+Tärkeintä+olisi+nauttia+elämästään+ja+tehdä+siitä+mieluisa,+oli+kuviossa+perhe+tai+ei.
Koko+ajan+keksit+vain+valittamisen+aihetta,+onko+elämässäsi+mitään+hyvää?+Voiko+tuolle+katkeruuden+määrälle+rakentaa+edes+parisuhdetta?+Koko+ajan+syytät+homoutta+kaikesta+ja+homouden+aiheuttavan+kaikkea+mahdollista.+Ei+se+kaikkien+kohdalla+mene+näin.+On+monia+homopareja,+jotka+eivät+edes+halua+lapsia,+eivätkä+täytä+tuota+tyhjiötä+millään.+En+halua+väheksyä+tunteitasi,+mutta+oikeasti+ihmettelen+tuota+katkeruuden+määrää+ja+mistä+se+johtuu.
22.12.2018 18:34
Tekeekö+lapsettomuus+heti+mustaksi+lampaaksi?+Mitäpä+jos+on+hetero,+eikä+kykene+saamaan+lapsia+biologisista+syistä.+Olisiko+hän+myös+samantien+suvun+musta+lammas?+Ja+ilman+puolisoa+voi+jäädä+kuka+tahansa,+omasta+valinnastaan+tai+ei+vaan+löydä+sopivaa+kumppania.+Osalla+rima+on+todella+korkealla+ja+siksi+varmana+jää+yksin.+Jos+rima+on+järkevällä+tasolla,+voi+kumppanin+löytää.+En+silti+sinkkuuta+näe+mitenkään+häpeällisenä+asiana.+Mielummin+sinkku+kuin+huonossa+suhteessa.
22.12.2018 17:15
Ei+ole+adoptiosta+kokemusta,+mahdollista+se+nykylakien+mukaan+joka+tapauksessa+on,+joten+väkisin+ei+ilman+lasta+tarvitse+jäädä.+Suvun+ajattelulle+et+paljoa+mahda,+mutta+ovat+he+sanoneet+sinun+olevan+musta+lammas+tai+mitään+suuntaan?+Vai+onko+tämä+oma+tunteesi,+joka+ei+välttämättä+pidä+paikkaansa?
22.12.2018 14:31
Itse+syytät+koko+ajan+minua+kaikesta,+koska+se+on+sinusta+asiallista.+Ehkei+nyt+ihan+asiallisin+mahdollinen,+mutta+pointti+tulee+ainakin+esiin.+Lievemminkin+olisin+voinut+toki+vastata.+Ja+seuraavaksi+haastat+riitaa+jollain+toisella+tapaa+ja+syy+menee+piikkiini+olettaenkin?
22.12.2018 14:28
Ai+katsoit?+Minkähän+linssin+läpi?+Tunnetko+suomenkielen+sanan+kyseenalaistaa?+Olen+ketjuihin+sanonut+vastauksia,+jos+oikein+osaa+lukea.+Mutta+näe+asia+kuten+haluat.+Asiallisia+vastauksia,+joilla+saa+keskustelua+aikaan,+mutta+se+on+täällä+liikaa+pyydetty.+Onneksi+muualla+homma+toimii.
22.12.2018 09:28
Ihminen+itse+on+se+pahin+este+itselleen+useimmiten.+Jos+halua+on+ja+tahdonvoimaa,+on+vain+taivas+rajana.+Homous+ei+todellakaan+merkitse+yhtään+mitään+tänä+päivänä+suuntaan+tai+toiseen,+se+on+niin+arkinen+asia.+Pienimmillä+paikkakunnilla+ehkä+saattaa+olla+toinen+tilanne,+en+osaa+sanoa.+Itsestä+se+on+kiinni+mitä+käteen+jää.
21.12.2018 23:52
Tästä+olen+samaa+mieltä.
21.12.2018 23:50
Hienoa+kuulla+päinvastaisia+kokemuksia+välillä.+Kohtaloita+tosiaan+on+monia,+onneksi+myös+hyviä.
21.12.2018 23:50
Ja+taas+kerrotaan+totuuksia+minusta,+koska+sehän+on+sallittua+:D+En+vittuilua+aloittanut+missää+vaiheessa,+mutta+joka+kerta,+kun+ketju+menee+riitelyksi,+on+vika+kummasti+aina+minussa.+Kukaan+muuhan+ei+päätään+aukonut+aiemmin+tmv.+Ja+ainahan+minusta+saa+juoruta+ja+kertoa+vaikka+mitä,+se+varmaan+lukee+jo+palstan+säännöissä.
21.12.2018 19:38
Kumma+juttu,+kun+minulta+koko+ajan+asiaa+vaaditaan,+mutten+itse+saa+samaa+tehdä.+Katsoin+ketjua+ja+olen+kysymyksiin+siellä+vastannut+ihan+asiallisesti.+Ilmeisesti+et+ole+kuullut+kysymysketjua,+jossa+mennään+asian+ytimeen+ennen+(psykologiassa+käytetty):+mitä+sitten+tapahtuu?+Tällä+ketjulla+pääsee+oikeasti+ongelman+ytimeen+ja+sitä+yritin+aloittajan+kohdalla.+Ja+kas+kummaa,+sain+lokaa+niskaan+ja+miten+kävikään?+Nyt+sitten+täällä+taas+nillitetään+kaiken+syyn+olevan+nimenomaan+yksin+minussa.+Jo+on+tekopyhää+:D
21.12.2018 19:27
Juu+makuja+on+monia,+mutta+turha+valittaa+jos+on+liian+kranttu+ja+jää+laiturille+yksinään.
21.12.2018 19:23
Tottakai+käy+noin+jos+haluat.+Jos+haluat+olla+suvun+musta+lammas,+niin+varmana+sitä+olet.+On+eri+asia,+mitä+suku+todellisuudessa+ajattelee.+Ei+homous+automaattisesti+tarkoita+tuota+todellakaan,+etenkään+enää+nykyään.+Ja+adoptio+esimerkiksi+on+mahdollista,+eli+lapsiakin+homopareilta+kyllä+löytyy.+Kaikki+on+pitkälti+itsestä+ja+asenteistaan+kiinni
21.12.2018 19:22
Miksi+kehittää+paikkaa,+jos+se+nytkin+tuottaa+voittoa?
21.12.2018 12:54
Voi+jäädä+haaveeksi,+koska+joulu+yleensä+vietetään+oman+perheen+kesken.+Miksei+silti+aivan+hyvin+hetero+voisi+kysyä+homokaveriaan+kylään+jouluna?+Mikä+ongelma+siinä+on?+Tai+antaa+toiselle+lahjan?+Kyllä+kavereille+tulee+lahjoja+joskus+annettua.
21.12.2018 00:11
Näemmä+asiasta+ei+saa+kertoa+täällä,+kun+viestit+katoaa+heti.+Kuiteskin+tämä+kuvauksesi+osuu+siihen
5.+Nuoret+homomiehet+joita+"kiinnostaa"+itseään+vanhemmat+miehet:+Olisin+halunnut+mutta+joka+kerta+on+pajastunut+että+heitä+ei+oikeasti+kiinnostakkaan+itseään+vanhemmat+miehet+vaan+ainoastaan+heidän+rahansa,+joten+sen+jälkeen+en+ole+enää+halunnut+koska+en+ala+rahalla+ostamaan+minkäänlaista+suhdetta.
21.12.2018 00:08
Aloittajalle,+epäonnessa+ei+ole+rajaa.+Hyvinkin+voi+jäädä+luu+käteen,+jos+mahdottomia+etsit.+Kannattaa+vaan+hyväksyä+elämän+realiteetti+ettet+nuoremmaksi+tule,+etkä+voi+vaatia+nuorempia+kiinnostumaan+sinusta.+Jos+kerran+kiinnostut+vain+nuorista,+on+se+suhteen+löytäminen+liki+mahdotonta.+Oletan,+että+tarkoitat+nuorilla+tässä+itseäsi+puolta+nuorempia.+Nuoret+viihtyvät+omissa+porukoissaan,+koska+elämäntilanne+on+aikalailla+sama+ja+on+yhteisiä+intressejä,+joista+jutella.+Harvaa+nuorta+kiinnostaa+tai+viehättää+itseään+huomattavasti+vanhempi+mies,+joka+haaveilee+nuoresta.+Käy+mielessä+etsivätkö+vanhemmat+miehet+nuorta+miestä+hakeakseen+jotain+nuoruudestaan+vai+mistä+tämä+johtuu.
20.12.2018 21:15
Kuten+arvata+saattoi,+nallukka+väistää+asiallisen+kysymyksen+ja+kääntää+syyn+muiden+niskaan.+Eipä+ollut+suuri+yllätys.
20.12.2018 17:05
montaakohan+sääntöä+itse+olet+mahtanut+rikkoa...?
20.12.2018 09:25
4 / 12