Luoko homous kuilun heteroystävyydelle?

sijoitusaa

etenkin kunnon ystävyyssuhteelle? Mitä tuumitte?

118

1145

    Vastaukset

    • piilohomo

      Kylläpä se tahtoo vain luoda. Koska moni niin sanottu "homomyönteinen hetero" on homomyönteinen vain puheissaan mutta teot kertovat aivan jotain muuta. Eli ensin ollaan muka niin homomyönteisiä avioliittolakia myöten mutta sitten jos menet kertomaan omasta homoudestasi niin siihen loppuvat kylässä käynnit/kutsut puhelut viestit jne. Eli heidän ajatuksensa menee tyyliin "ei minulla ole mitään homoja vastaan kunhan pysyvät vain kaukana minusta".

      • ystäviä.keskenään

        höpö höpö ...

        homolla voi olla heteroystävä ihan hyvin jonkun duunin tai harrastuksen perusteella.

        myös hetero, jolla itsellään on oma homolapsi, voi haluta itselleen nimenomaan homoseksuaalin ystävän.


      • Anti-piilohomo

        Nimimerkki "piilohomo" taitaa kertoa olennaisimman. Olen avoimesti homo, ja toisen miehen kanssa naimisissa. Mulla on ollut jo vuosikausia myös hyviä heteromiestuttuja, eikä heitä hetkauta mun homouteni suuntaan tai toiseen. Hyvin läheisiä ystäviä ollaan.


      • aloittajaoo

        Niin, naisten kanssa ehkä parhaiten tulisi toimeen. Toisaalta voit olla liian tavis homoksi, niin naisetkaan ei sillä tavalla lämpee. Heteromiesten keskuudessa jää usein paitsioon. Lesbot on liian räväköitä ja oikukkaita ehkä. Hyviä yksilöitä löytyy aina kaikista ihmisryhmistä, mutta kenen kohdalle ne sattuukaan?!


      • setalaisuusonsairaus

        "Kylläpä se tahtoo vain luoda. Koska moni niin sanottu "homomyönteinen hetero" on homomyönteinen vain puheissaan mutta teot kertovat aivan jotain muuta. Eli ensin ollaan muka niin homomyönteisiä avioliittolakia myöten mutta sitten jos menet kertomaan omasta homoudestasi niin siihen loppuvat kylässä käynnit/kutsut puhelut viestit jne. Eli heidän ajatuksensa menee tyyliin "ei minulla ole mitään homoja vastaan kunhan pysyvät vain kaukana minusta". "

        Ja nimimerkkisi on sitten kuintenkin "piilohomo"? Ei nyt ihan käy yksiin sun sössötyksiesi kanssa moinen. Täynnä ennakkoluuloisia oletuksia, jotka toki pistät homoudesi piikkiin. Kyse voi olla ihan siitä että sinä olet vain henkilönä täysin kusipäinen. Tai olet vain yksinkertaisesti kertomassa omasta syrjimisfantasioista täällä, koska sehän nyt on muotia olla johonkin uhriryhmään kuuluva ihminen.


    • Ei todellakaan ole mikään este, miksi loisi? Samalla tavalla voi olla yhteisiä intressejä kuin kenellä tahansa muullakin. Ei seksuaalisuuden pitäisi olla näin isossa osassa ihmisen elämää kuitenkaan, jotta se estäisi ystävyyssuhteiden muodostamisen.

    • Jeppuboy

      Heteroystävät koulussa ja kotona sanoo mua homoksi, koska mä oon.

    • homppeliukko

      Ennen saunoimme samalla poikaporukalla paljon. Kun tulin kaapista ulos, sauna ei enää lämpene, jos minä olen paikalla. Siitäkin huolimatta etten ole koskaan katsellut kavereitani sillä silmällä. Minua he eivät edes viehätä seksuaalisesti. Kaipaan meidän yhteisiä saunomisia ja jutteluita, mutta ymmärrän heitä ja hyväksyn heidän ratkaisun. Aika näyttää keksimmekö jotain muuta sen tilalle vai emme.

      • bear.is.still.the.best

        Ihmettelen aina tätä juttua, miten jonkun hyvän ystävän seksuaalisuus koetaan "haitallisena" heti kun se ystävä on niin rehellinen, että uskaltautuu näin henk.koht. asian kertomaan. Asian, jota ei homo todennäköisesti koskaan kerro, jos ei usko sen heteroystävän olevan niin hyvä ystävä, ettei se vaikuta siihen kaveruuteen, vaikka kertookin. Sitten tuleekin jotain muuta...

        Samat heterotuttusi varmaankin käyvät julkisissa uimahalleissa saunomassa eivätkä lainkaan arkaile olla nakuina lauteilla tai suihkussa, vaikka eivät varmastikaan tiedä kaikkien seksuaalisuutta. Siinähän saattaa istua reisi reidessä kiinni tai pyytää shampoota lainaksi vaikka 20 homon tai bin kanssa ja hyvin jutut luistavat!


    • MoveOn

      Lähes kaikki tuttavani, kaverini ja ystäväni ovat heteroita. Onko nyt taas niin, että homo tekee tästäkin asiasta sen suurimman kysymyksen? Homotkin pitäisi aina vaan nähdä "ihmisinä", mutta sitten homolla menee pasmat sekaisin, jos hyvä ystävä olisikin hatero? Homojen pahin vihollinen näyttäisi olevan nykypäivänä oma pelikuva.

      • niinjanäi

        Ehkä, mutta se on todella laiha lohtu homolle jos kaikki hyväksyy sut mut kukaan ei halua olla kuitenkaan sun oikea ystävä? Tai et pääse bändiin soittaa? Tai et pääse curling-joukkueeseen?


      • Samaa mieltä.

        niinjanäi
        Ehkä syynä on jokin muu asia kuin homous? Oletko tätä miettinyt?


      • MoveOn
        niinjanäi kirjoitti:

        Ehkä, mutta se on todella laiha lohtu homolle jos kaikki hyväksyy sut mut kukaan ei halua olla kuitenkaan sun oikea ystävä? Tai et pääse bändiin soittaa? Tai et pääse curling-joukkueeseen?

        Juu, ei sitä nyt joka asiassa voi tai pidä mennä oman homoutensa taakse ja miettiä kaiken johtuvan just siitä.

        Mulla on lopulta todella vähän ihmiskontakteja, mutta siihen minun homoudellani ei ole osaa eikä arpaa.


      • niinjanäi
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        niinjanäi
        Ehkä syynä on jokin muu asia kuin homous? Oletko tätä miettinyt?

        Olen. Syitä voi olla monia.


      • niinjanäi kirjoitti:

        Olen. Syitä voi olla monia.

        Kuitenkin heti vetoat homouteen. Mieti niitä muita syitä ja yritä avata keskustelua heidän kanssaan. Ehkä pääsette yhteisymmärrykseen.


      • niinjanäi

        Kyl. Toisaalta se on vielä huonompi jos syyt on muualla. Olet outo, ujo ja homo. Sillä ei treffipalstoillakaan luultavimmin flaksi käy. Rukkaset olen saanut myös homoilta.


      • niinjanäi kirjoitti:

        Kyl. Toisaalta se on vielä huonompi jos syyt on muualla. Olet outo, ujo ja homo. Sillä ei treffipalstoillakaan luultavimmin flaksi käy. Rukkaset olen saanut myös homoilta.

        Huomaatko miten koko ajan piiloudut homouden taakse?


      • niinjanäi

        En, kerron vain faktoja elämästäni.


      • niinjanäi kirjoitti:

        En, kerron vain faktoja elämästäni.

        Sivusta katsottuna uhriudut homouden taakse, enkä halua tätä pahalla sanoa, vaan miltä asia näyttää sivullisen silmin. Joka kohdassa syytät homouttasi tilanteestasi. Toivottavasti siellä asiat muuttuvat valoisempaan suuntaan!


      • niinjanäi kirjoitti:

        En, kerron vain faktoja elämästäni.

        Sivusta ja sinua tuntematta näyttää ihan siltä, että syytät homouttasi kaikista ongelmistasi. Toki sen taakse on helppo piiloutua ja uhriutua, vaikka syy olisi muu.


      • sivustapavain
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Sivusta ja sinua tuntematta näyttää ihan siltä, että syytät homouttasi kaikista ongelmistasi. Toki sen taakse on helppo piiloutua ja uhriutua, vaikka syy olisi muu.

        Oletko huomannut, että kolmessa viestissä jankutat "niinjanäin" nimimerkille samasta asiasta, homouden taakse piiloutumisesta!
        Oletko hakemassa taas riitaa vai mikä on tällä kertaa mielessä?


      • niinjanäi
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Sivusta ja sinua tuntematta näyttää ihan siltä, että syytät homouttasi kaikista ongelmistasi. Toki sen taakse on helppo piiloutua ja uhriutua, vaikka syy olisi muu.

        Sinä se tässä kyseenalaistat motiivejani. On siitä homoudesta kuitenkin enemmän haittaa kuin hyötyä ollut jos mistään ominaisuudesta nyt hyötyä sitten onkaan. Kivat sulle, jos elämäsi on homona ollut ruusuilla tanssimista tai pelkkää juhlaa.


      • niinjanäi kirjoitti:

        Sinä se tässä kyseenalaistat motiivejani. On siitä homoudesta kuitenkin enemmän haittaa kuin hyötyä ollut jos mistään ominaisuudesta nyt hyötyä sitten onkaan. Kivat sulle, jos elämäsi on homona ollut ruusuilla tanssimista tai pelkkää juhlaa.

        Ehkä erona on, ettei homous määritä minua kokonaan ja siksi on kavereita. En koe siitä olleen hyötyä tai haittaa suuntaan tai toiseen etenkään ystävyyssuihteiden kohdalla. Kyseenalaistan ihan tarkoituksella, jotta katsoisit asiaa laajemmin, koska en usko syynä olevan homoutesi. Mutta koet asian eri tavalla, fine. Joka kohdassa muistat mainita homoutesi ja minusta se kielii, että koet kaiken olevan siitä kii. Tarkoitus oli herätellä sinua, ei haastaa riitaa.


      • niinjanäi

        Onhan se melkee mainittava, jos ei halua kaappiin jäädä. Toisissa on enemmän särmää, toisissa vähemmän, siitähä ystävyyssuhteissa on myös kysymys olkoon ihmiset sitten minkälaisia tahansa. Olen myös Itä-Suomesta ja täällä tämä teema aavistuksen enemmän piilossa verrattuna tyyliin Jyväskylään tai Turkuun. Toisaalta ei se suvaitsevaisuus paikkakunnasta aina ole kiinni. Tämän ketjun aloitushan oli nimenomaan tosi ystävyys heteroiden kanssa, ei mikään hyvänpäivän kaveruus.


      • niinjanäi kirjoitti:

        Onhan se melkee mainittava, jos ei halua kaappiin jäädä. Toisissa on enemmän särmää, toisissa vähemmän, siitähä ystävyyssuhteissa on myös kysymys olkoon ihmiset sitten minkälaisia tahansa. Olen myös Itä-Suomesta ja täällä tämä teema aavistuksen enemmän piilossa verrattuna tyyliin Jyväskylään tai Turkuun. Toisaalta ei se suvaitsevaisuus paikkakunnasta aina ole kiinni. Tämän ketjun aloitushan oli nimenomaan tosi ystävyys heteroiden kanssa, ei mikään hyvänpäivän kaveruus.

        Eli siis meinaatko, että pitää heti kertoa vai myöhemmin? Ja miksi se on kerrottava, ellei se sopivassa tilanteessa tule esiin? Tätä en ole ymmärtänyt, miksi pitää mainostaa olevansa homo. Juu pienillä paikkakunnilla voi tilanne olla haastava vielä valitettavasti, vaikkei se tosiaan, kuten sanoit, paikkakunnasta ole kiinni vaan ihmisistä. Koko ystävyys muutenkin on kahden kauppa ja nimenomaan ihmisistä kiinni.


      • rehellinenystävä
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Eli siis meinaatko, että pitää heti kertoa vai myöhemmin? Ja miksi se on kerrottava, ellei se sopivassa tilanteessa tule esiin? Tätä en ole ymmärtänyt, miksi pitää mainostaa olevansa homo. Juu pienillä paikkakunnilla voi tilanne olla haastava vielä valitettavasti, vaikkei se tosiaan, kuten sanoit, paikkakunnasta ole kiinni vaan ihmisistä. Koko ystävyys muutenkin on kahden kauppa ja nimenomaan ihmisistä kiinni.

        Valehtelevat epärehelliset eivät todellakaan tajua sitä, toisille valehteleminen on heille päivänselvä asia.

        Onhan se kahden kauppa ja ei ystävyys valheeseen perustu.

        FuckYouBitch jopa valehtelee "ystävilleen" ja valehtelee saadakseen ystäviä.


      • niinjanäi
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Eli siis meinaatko, että pitää heti kertoa vai myöhemmin? Ja miksi se on kerrottava, ellei se sopivassa tilanteessa tule esiin? Tätä en ole ymmärtänyt, miksi pitää mainostaa olevansa homo. Juu pienillä paikkakunnilla voi tilanne olla haastava vielä valitettavasti, vaikkei se tosiaan, kuten sanoit, paikkakunnasta ole kiinni vaan ihmisistä. Koko ystävyys muutenkin on kahden kauppa ja nimenomaan ihmisistä kiinni.

        Arkisessa kommunikoinnissa voi joutua kaappiin hyvin helpostikin jos keskustelu menee siihen suuntaan. Muistan yhden naisvaltaisen työpaikan jossa työskentelin, niin työntekijä kerran kysyi "onko sinua epäilty homoksi, kun työskentelet tällä alalla?", vastasin että ei. En oikaissut asiaa siinä kohtaa. Tämä on esimerkki kaappiin joutumisesta. Ystävyys on aina kahden kauppa tosiaan ja ihmisistä kiinni.


      • rehellinenystävä kirjoitti:

        Valehtelevat epärehelliset eivät todellakaan tajua sitä, toisille valehteleminen on heille päivänselvä asia.

        Onhan se kahden kauppa ja ei ystävyys valheeseen perustu.

        FuckYouBitch jopa valehtelee "ystävilleen" ja valehtelee saadakseen ystäviä.

        Todella rehellinen, 100% homo veikkaan? Mitä valehtelemista tai epärehellisyyttä on, jos ei heti esittäydy Hei olen Timo ja homo? Sitä ilmeisesti rehellinenystävä meiltä vaatii. Kuljetko oikein paidassa, jolla mainostat homouttasi? Ilmeisesti et osaa ajatella mitään muuta kautta kuin seksuaalisuutesi läpi. Minusta kaikkea ei tarvitse kertoa heti ihmisille, eikä se ole valehtelua. Olisi eri asia, jos kysyvät suoraan asiasta ja väität olevasi hetero. Silloin valehtelet. Minusta on täysin turhaa mainostaa seksuaalisuuttaan, etenkin jos haet vain ystävää, siihen ei silloin seksi liity. Jos asia tulee puheeksi tai haluat itse kertoa olevasi homo, tee niin. Mitään velvollisuutta siihen ei ole, vaikkei asiaa tarvitse mitenkään hävetä tai peitellä. Olet joka tapauksessa paljon muutakin kuin homo.

        MIllähän tapaa valehtelen ystävilleni tai saadakseni ystäviä? Jokainen ystäväni tietää asian seksuaalisen suuntautuneisuuteni, osa tutuista ei, koska asia ei kuulu heille eikä ole koskaan tullut puheeksi. En viitsi turhaan alkaa mainostamaan koko asiaa, koska olen paljon muutakin kuin seksuaalisuuteni. Jos on valehtelua olla mainostamatta seksualisuuttaan, niin sitten valehtelen. Minä nimenomaan itse päätän mitä haluan kertoa toisille ja mitä en. Samaten päätän mitä toisille asioistani kuuluu ja mitä ei.

        Arkinen kommunikointi on taas asia erikseen. Siinä jokainen tekee sen oman ratkaisunsa kertooko asian suoraan vai ei. Itse olen kertonut, eikä se ole ollut ongelma.


      • rehellinenystävä
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Todella rehellinen, 100% homo veikkaan? Mitä valehtelemista tai epärehellisyyttä on, jos ei heti esittäydy Hei olen Timo ja homo? Sitä ilmeisesti rehellinenystävä meiltä vaatii. Kuljetko oikein paidassa, jolla mainostat homouttasi? Ilmeisesti et osaa ajatella mitään muuta kautta kuin seksuaalisuutesi läpi. Minusta kaikkea ei tarvitse kertoa heti ihmisille, eikä se ole valehtelua. Olisi eri asia, jos kysyvät suoraan asiasta ja väität olevasi hetero. Silloin valehtelet. Minusta on täysin turhaa mainostaa seksuaalisuuttaan, etenkin jos haet vain ystävää, siihen ei silloin seksi liity. Jos asia tulee puheeksi tai haluat itse kertoa olevasi homo, tee niin. Mitään velvollisuutta siihen ei ole, vaikkei asiaa tarvitse mitenkään hävetä tai peitellä. Olet joka tapauksessa paljon muutakin kuin homo.

        MIllähän tapaa valehtelen ystävilleni tai saadakseni ystäviä? Jokainen ystäväni tietää asian seksuaalisen suuntautuneisuuteni, osa tutuista ei, koska asia ei kuulu heille eikä ole koskaan tullut puheeksi. En viitsi turhaan alkaa mainostamaan koko asiaa, koska olen paljon muutakin kuin seksuaalisuuteni. Jos on valehtelua olla mainostamatta seksualisuuttaan, niin sitten valehtelen. Minä nimenomaan itse päätän mitä haluan kertoa toisille ja mitä en. Samaten päätän mitä toisille asioistani kuuluu ja mitä ei.

        Arkinen kommunikointi on taas asia erikseen. Siinä jokainen tekee sen oman ratkaisunsa kertooko asian suoraan vai ei. Itse olen kertonut, eikä se ole ollut ongelma.

        Aika sekoileva oli sinun kiukkuinen kommentti.

        Heti leimasit minut homoksi joka vain ajattelee seksuaalisesti, eli ensimmäiseksi valehtelet minusta törkeästi.

        Itsehän olet lanseerannut sanonnan "mainostaa homoutta" ja sävellät sitä sitten jokaiseen.

        Olet siis kaappihomo vai bisse??? Juurihan sanoit ettet mainosta seksuaalista suuntaasi ja loppuksi taas sanot tulleesi kaapista, joten kumpi sitten taas olitkaan?

        Kommentissasi kiertelet seksuaalisuuttasi ja kaikki muut olivat jälleen kerran homoja.

        Valitettavasti et voi kieltää mitkä asiat sinusta ei kuulu toisille.

        Kannattaa odottaa aina ennen kuin vastaa, ettei tulisi sekoilevia kiukunpurkauksia, FuckYouBitch:sin tapaan.

        Pukisi nyt pikku neiti paidan päälleen "poika nimeltään päivi".


      • rehellinenystävä kirjoitti:

        Aika sekoileva oli sinun kiukkuinen kommentti.

        Heti leimasit minut homoksi joka vain ajattelee seksuaalisesti, eli ensimmäiseksi valehtelet minusta törkeästi.

        Itsehän olet lanseerannut sanonnan "mainostaa homoutta" ja sävellät sitä sitten jokaiseen.

        Olet siis kaappihomo vai bisse??? Juurihan sanoit ettet mainosta seksuaalista suuntaasi ja loppuksi taas sanot tulleesi kaapista, joten kumpi sitten taas olitkaan?

        Kommentissasi kiertelet seksuaalisuuttasi ja kaikki muut olivat jälleen kerran homoja.

        Valitettavasti et voi kieltää mitkä asiat sinusta ei kuulu toisille.

        Kannattaa odottaa aina ennen kuin vastaa, ettei tulisi sekoilevia kiukunpurkauksia, FuckYouBitch:sin tapaan.

        Pukisi nyt pikku neiti paidan päälleen "poika nimeltään päivi".

        Sekoileva ehkä ihmiselle, joka näkee asian vain yhdestä perspektiivistä. Itse syytät valehtelijaksi, koska en toitota seksuaalisuuttani jokaiselle ystävälleni ja uudelle tuttavuudelle heti alusta. Oliko asiallista oikeasti? On täysin oma asiani kerronko kenelle seksuaalisesta suuntautuneisuudestani. Se on oma yksityisasiani, jonka kerron heille, joille haluan tai joille se kuuluu. Hyvin yksinkertaista. En vaan koe tarvetta toitottaa koko maailmalle mitä makuuhuoneessani puuhaan, toisin kuin sinä. Ja vaikka kommentti oli asiallinen, se kummasti poistettiin.

        En sävellä tuota kaikkiin, vain kaltaisiisi, joista asiasta pitää toitottaa koko maailmalle ja oikein mainostaa asiaa.

        Kaapissa en ole ollut vuosikymmeniin, mutta seksuaalinen suuntautuneisuuteni ei sinulle kuulu. Ainakin ketjun aloittaja syyttää homoudestaan kaikkia ongelmia ja vastauksesi perusteella on helppo päätellä että olet homo. Muista en tiedä, eikä asia minulle kuulu.

        Miten niin en voi kieltää? Enköhän ihan itse päätä mitkä ovat yksityisasioitani ja mitkä eivät vai kuka sen päättää? Johan oli erikoinen kommentti. Ilmeisesti kerrot kaikille kaiken elämästäsi, koska se kuuluu heille? Ymmärränkö nyt oikein?

        Voe voe miten vaikeaa sinulla on, kun pitää alkaa haukkumaan. Argumentointisi oli välillä jopa todella typeryyden osoittavaa, mutta ole mitä mieltä olet. Rehellinen ystävä sinäkö? Ainakin vittuileva sellainen, joka vissiin kertoo kaikkien asiat kaikille, koska ne kuuluvat yleiseen tietoon.


      • niinjanäi

        Eihän teistä oo keskustelijoiksi tähän aiheeseen. Tapelkaa pojat, mutta ette saa tupakkaa.


      • Voe voe, on taas porukalla täällä vaikeaa. Kannattais muistella muitakin riitelijöitä, mutta eihän se käy päinsä! En ole täällä toisten yksityisasioita levitellyt koskaan, enkä tule levittelemään. Jos joku tänne jotain kirjoittaa, ei se enää ole yksitysasia. Ja kannattaisi lukea aiemmat kommentit ehken uudelleen, koska ne eivät ole riitelyä vaan kyseenalaistamista. En tosin tiedä käsitätkö näiden kahden eroa...


      • kummastelija12345
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Voe voe, on taas porukalla täällä vaikeaa. Kannattais muistella muitakin riitelijöitä, mutta eihän se käy päinsä! En ole täällä toisten yksityisasioita levitellyt koskaan, enkä tule levittelemään. Jos joku tänne jotain kirjoittaa, ei se enää ole yksitysasia. Ja kannattaisi lukea aiemmat kommentit ehken uudelleen, koska ne eivät ole riitelyä vaan kyseenalaistamista. En tosin tiedä käsitätkö näiden kahden eroa...

        Luettu on uudestaan ja tällaista "kyseenalaistamista" löysin "En sävellä tuota kaikkiin, vain kaltaisiisi, joista asiasta pitää toitottaa koko maailmalle ja oikein mainostaa asiaa." ja "vastauksesi perusteella on helppo päätellä että olet homo."

        Olet puuttunut toisen yksityisyyten määrittelemällä mikä hän on, vaikka sinun mielestäsi vain saa repostella asioista joita henkilö on kertonut itsestään.
        Vai väitätkö nyt ettet ole mennyt henkilökohtaisuuksin?
        Kyseinen henkilö ei ole kertonut olevan homo ja eikä ole "mainostanut" sitä.
        Meilläpäin tuollainen "kyseenalaistaminen" tunnetaan nimellä vittuilua ja varmaan moni muukin on täällä sitä mieltä.
        Tämä sinun "En ole täällä toisten yksityisasioita levitellyt koskaan, enkä tule levittelemään."
        Olet levitellyt nimimerkki "rehellinenystävästä" yksityisyydestä perättömiä.

        Kyllä käsitän niiden eron, sinulla ei näytä olevan mitään käsitystä, vaan sinun yksityisasiat ovatkin priorititeetti 1. ja tyyliin paskat minä muista.
        Saako sinun yksityisasioista joista olet kertonut täällä vapaasti kirjoitella?

        Jospa ne muut riitelijät vain sinun tapaan "kyseenalaistavat".

        Ilmeen paljon olet näissä riitelyketjuissa mukana ja olikin vaikeuksia löytää sellaista missä et ole mukana ja se varmaan kertoo sinusta jo paljon.

        Jospa luet nyt uudestaan mitä olet tänne kirjoittanut ja jos vielä olet sitä mieltä ettet ole levitellyt mitään perättömiä puuttumalla jonkun yksityisyyten, niin olisiko paikalla myöntää se? Onko liian vaikeaa myöntää oma munaus?


      • kummastelija12345 kirjoitti:

        Luettu on uudestaan ja tällaista "kyseenalaistamista" löysin "En sävellä tuota kaikkiin, vain kaltaisiisi, joista asiasta pitää toitottaa koko maailmalle ja oikein mainostaa asiaa." ja "vastauksesi perusteella on helppo päätellä että olet homo."

        Olet puuttunut toisen yksityisyyten määrittelemällä mikä hän on, vaikka sinun mielestäsi vain saa repostella asioista joita henkilö on kertonut itsestään.
        Vai väitätkö nyt ettet ole mennyt henkilökohtaisuuksin?
        Kyseinen henkilö ei ole kertonut olevan homo ja eikä ole "mainostanut" sitä.
        Meilläpäin tuollainen "kyseenalaistaminen" tunnetaan nimellä vittuilua ja varmaan moni muukin on täällä sitä mieltä.
        Tämä sinun "En ole täällä toisten yksityisasioita levitellyt koskaan, enkä tule levittelemään."
        Olet levitellyt nimimerkki "rehellinenystävästä" yksityisyydestä perättömiä.

        Kyllä käsitän niiden eron, sinulla ei näytä olevan mitään käsitystä, vaan sinun yksityisasiat ovatkin priorititeetti 1. ja tyyliin paskat minä muista.
        Saako sinun yksityisasioista joista olet kertonut täällä vapaasti kirjoitella?

        Jospa ne muut riitelijät vain sinun tapaan "kyseenalaistavat".

        Ilmeen paljon olet näissä riitelyketjuissa mukana ja olikin vaikeuksia löytää sellaista missä et ole mukana ja se varmaan kertoo sinusta jo paljon.

        Jospa luet nyt uudestaan mitä olet tänne kirjoittanut ja jos vielä olet sitä mieltä ettet ole levitellyt mitään perättömiä puuttumalla jonkun yksityisyyten, niin olisiko paikalla myöntää se? Onko liian vaikeaa myöntää oma munaus?

        Vittuilut sulla on housussas :D Ja taaas vaihteeksi täällä ruvetaan ihan tieten tahtoen haastamaan riitaa, tuttuun Suoli 24 tyyliin. Aloittaja on tasan tarkkaan tehnyt selväksi, että hänestä ystävien puute johtuu yksinomaan hänen homoudestaan. Kommentoin tähän täysin asiallisesti, kyseenalaistamalla asian, voisiko syy olla joku muu. Nyt sinusta tämä on sitten vittuilua? Lueppa ketjua taaksepäin, niin huomaat ketä tämän sopan keitti, en ollut minä :)

        Ainoastaan olen käsitellyt mitä ihmiset ovat ketjuun itsestään kertoneet. JOs se ei käy, fine. Miten sitten mistään keskustellaan? Rehellinenystävä = rehellinenhomo ja hänet tunnistaa jo kirjoitustyylistään sekä asenteestaan. Kaikki, mitä hänestä olen manininnut, on hän ihan itse tuonut esiin täällä.

        Tässä on se hienoinen ero, etten kerro yksityisasioitani esim tässä ketjussa. Sen sijaan kummasti minusta vain levitellään kaiken maailman juoruja täällä, jotka eivät pidä paikkaansa. Se siis on sallittua sinusta? Ja ilmeisesti korrektia?

        Niin, miksihän itse haastat riitaa kanssani koko ajan? Samaa voisin kysyä useammalta muultakin. On aivan sama miten asiallisesti tänne kirjoitan, alkaa joku haastamaan heti riitaa kanssani. Ja sehän on aina tietty syyni, eihän se vika mitenkään muissa voi olla ou mai gaad! Muuthan ovat itse pyhimyksiä! :D


      • rehellinenystävä
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Vittuilut sulla on housussas :D Ja taaas vaihteeksi täällä ruvetaan ihan tieten tahtoen haastamaan riitaa, tuttuun Suoli 24 tyyliin. Aloittaja on tasan tarkkaan tehnyt selväksi, että hänestä ystävien puute johtuu yksinomaan hänen homoudestaan. Kommentoin tähän täysin asiallisesti, kyseenalaistamalla asian, voisiko syy olla joku muu. Nyt sinusta tämä on sitten vittuilua? Lueppa ketjua taaksepäin, niin huomaat ketä tämän sopan keitti, en ollut minä :)

        Ainoastaan olen käsitellyt mitä ihmiset ovat ketjuun itsestään kertoneet. JOs se ei käy, fine. Miten sitten mistään keskustellaan? Rehellinenystävä = rehellinenhomo ja hänet tunnistaa jo kirjoitustyylistään sekä asenteestaan. Kaikki, mitä hänestä olen manininnut, on hän ihan itse tuonut esiin täällä.

        Tässä on se hienoinen ero, etten kerro yksityisasioitani esim tässä ketjussa. Sen sijaan kummasti minusta vain levitellään kaiken maailman juoruja täällä, jotka eivät pidä paikkaansa. Se siis on sallittua sinusta? Ja ilmeisesti korrektia?

        Niin, miksihän itse haastat riitaa kanssani koko ajan? Samaa voisin kysyä useammalta muultakin. On aivan sama miten asiallisesti tänne kirjoitan, alkaa joku haastamaan heti riitaa kanssani. Ja sehän on aina tietty syyni, eihän se vika mitenkään muissa voi olla ou mai gaad! Muuthan ovat itse pyhimyksiä! :D

        En ole muuten se sinun "rehellinenhomo", että sillai.

        Miksi levittelet minusta perättömiä?

        Kyllä sinä olet paljon levitellyt omia asioistasi vuosien varrella ja nyt kiellät sen tapahtuneen, kuten olet aina kieltänyt sinun aikaisemmat nimimerkit.

        Ei ne ole juoruja mitä sinusta sanotaan, ihan sinun omista kommenteista löydettyä.

        Ainoa mitä osaat on riidellä, valehdella ja jauhaa paskaa toisista.

        Ainahan sinä jäät housut kintuissa valehtelimisesta kiinni ja aloitat vittuilu rallisi, joo tässäkin ketjussa olet selvästi se riidankylväjä.

        Siinä vain herra jatkaa valehtelemista ja riehumistaan, jokainen tyylillään ja sinä sillä "lapsellisella pyhimystyylillä, en minä mutta ne muut".


      • rehellinenystävä kirjoitti:

        En ole muuten se sinun "rehellinenhomo", että sillai.

        Miksi levittelet minusta perättömiä?

        Kyllä sinä olet paljon levitellyt omia asioistasi vuosien varrella ja nyt kiellät sen tapahtuneen, kuten olet aina kieltänyt sinun aikaisemmat nimimerkit.

        Ei ne ole juoruja mitä sinusta sanotaan, ihan sinun omista kommenteista löydettyä.

        Ainoa mitä osaat on riidellä, valehdella ja jauhaa paskaa toisista.

        Ainahan sinä jäät housut kintuissa valehtelimisesta kiinni ja aloitat vittuilu rallisi, joo tässäkin ketjussa olet selvästi se riidankylväjä.

        Siinä vain herra jatkaa valehtelemista ja riehumistaan, jokainen tyylillään ja sinä sillä "lapsellisella pyhimystyylillä, en minä mutta ne muut".

        Niin, itsehän sinä vaan kimppuuni hyökkäsit ja nyt pillität kun saat samaa tavaraa takaisinpäin. Olisikohan sinun kannattanut vähän harkita mitä kirjoitat minulle? Sinähän se tässä riitaa haastat koko ajan, mutta tee niin jos se oloasi helpottaa :D

        Niinpä tietenkin. Mitä nyt tähänkin asiallisesti kirjoittanut, kunnes sinä rupesit minulle vittuilemaan ja nyt kiistät itse aloittaneesi koko riidan. Mene kotiis kasvamaan. Et kestä yhtään paskamyrskyä minkä aloitit. Ja nyt on sitten pakko ihan homona syyttää toisia omista teoistaan. :D


        rehellinenystävä

        8.12.2018 12:47
        FuckYouBitch jopa valehtelee "ystävilleen" ja valehtelee saadakseen ystäviä.

        Siinäpä sinun hieno avauksesi, joka olikin todella asiallinen :D Ja tuosta se alkoi. Olisiko kannattanut jättää sanomatta tai muotoilla toisella tapaa? Kannahan vastuu sanomisistasi. Tuossahan jo levittelet juoruja minusta ja vittuilet kunnolla.


      • kummastelija12345
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Vittuilut sulla on housussas :D Ja taaas vaihteeksi täällä ruvetaan ihan tieten tahtoen haastamaan riitaa, tuttuun Suoli 24 tyyliin. Aloittaja on tasan tarkkaan tehnyt selväksi, että hänestä ystävien puute johtuu yksinomaan hänen homoudestaan. Kommentoin tähän täysin asiallisesti, kyseenalaistamalla asian, voisiko syy olla joku muu. Nyt sinusta tämä on sitten vittuilua? Lueppa ketjua taaksepäin, niin huomaat ketä tämän sopan keitti, en ollut minä :)

        Ainoastaan olen käsitellyt mitä ihmiset ovat ketjuun itsestään kertoneet. JOs se ei käy, fine. Miten sitten mistään keskustellaan? Rehellinenystävä = rehellinenhomo ja hänet tunnistaa jo kirjoitustyylistään sekä asenteestaan. Kaikki, mitä hänestä olen manininnut, on hän ihan itse tuonut esiin täällä.

        Tässä on se hienoinen ero, etten kerro yksityisasioitani esim tässä ketjussa. Sen sijaan kummasti minusta vain levitellään kaiken maailman juoruja täällä, jotka eivät pidä paikkaansa. Se siis on sallittua sinusta? Ja ilmeisesti korrektia?

        Niin, miksihän itse haastat riitaa kanssani koko ajan? Samaa voisin kysyä useammalta muultakin. On aivan sama miten asiallisesti tänne kirjoitan, alkaa joku haastamaan heti riitaa kanssani. Ja sehän on aina tietty syyni, eihän se vika mitenkään muissa voi olla ou mai gaad! Muuthan ovat itse pyhimyksiä! :D

        Luin muitakin ketjuja ja löyty tällainen mukava jossa olet mukana useilla nimimerkeillä
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/9954479/miten-paasta-itsetuhoisesta-ajattelusta-eroon#comment-92609992
        Toivotan hauskoja lukuhetkiä.

        Ainakin sinulla tällaisilla kommenteilla ystävät varmaan vähenee, jos tietäisivät sinun touhuilusi täällä.

        Luulisi useimman heteromiehen kaartelevan homoja ja vähemmän heteromiehellä on ihan ystävinään homoja kuin heteroystäviä.... Tietysti on heteromiehiä joilla on bestiksenä myös homoja.
        Yleinen käsityshän on että ystävyyssuhteet loppuvat kun tulee kaapista ja näin myös tapahtuu paljon. Tarinoita on tuhat ja yksi.


      • rehellinenystävä kirjoitti:

        En ole muuten se sinun "rehellinenhomo", että sillai.

        Miksi levittelet minusta perättömiä?

        Kyllä sinä olet paljon levitellyt omia asioistasi vuosien varrella ja nyt kiellät sen tapahtuneen, kuten olet aina kieltänyt sinun aikaisemmat nimimerkit.

        Ei ne ole juoruja mitä sinusta sanotaan, ihan sinun omista kommenteista löydettyä.

        Ainoa mitä osaat on riidellä, valehdella ja jauhaa paskaa toisista.

        Ainahan sinä jäät housut kintuissa valehtelimisesta kiinni ja aloitat vittuilu rallisi, joo tässäkin ketjussa olet selvästi se riidankylväjä.

        Siinä vain herra jatkaa valehtelemista ja riehumistaan, jokainen tyylillään ja sinä sillä "lapsellisella pyhimystyylillä, en minä mutta ne muut".

        Ja taas kerrotaan totuuksia minusta, koska sehän on sallittua :D En vittuilua aloittanut missää vaiheessa, mutta joka kerta, kun ketju menee riitelyksi, on vika kummasti aina minussa. Kukaan muuhan ei päätään aukonut aiemmin tmv. Ja ainahan minusta saa juoruta ja kertoa vaikka mitä, se varmaan lukee jo palstan säännöissä.


    • Jeppuboy

      Heterot ovat vuosia puolustaneet homoja Prideissä. Homojen adoptio-oikeus
      tulee muutaman vuoden päästä. Avioliittolaki on jo.

      • update_please

        Sun pitäis päivittää sun lakitietoutesi: homojen täysi adoptio-oikeus (perheen sisäinen ja ulkoinen) on ollut jo pitkälle yli vuoden voimassa.


      • update_please

        Adoptio-oikeus (perheen ulkoinen ja sisäinen) on jo olemassa, on ollut jo yli vuoden ajan.


      • srha

        EI se perheen ulkoinen adoptio-oikeus käytönnössä onnistu, vain paperilla.


    • JotenkinNäin

      Homoksi identifioituvat samalla lailla ennakkoluuloisia, kun ns. heterotkin. Jos olet perus ystävällinen, niin ollaan heti luulemassa jotain ja sitkun kieltäytyy kohteliaasti, niin syytetään kaappihomoksi ja juoruillaan. Heillähän kaikilla se erehtymätön homotutka ja kaikki komeat ja tyylikkäät miehethän on aina nyös homoja, ovat vaan kaapissa.

      Täytyy myös ymmärtää, että junttisuomessa joutuu yhteisön ulkopuolelle, jos kaveraa homojen kanssa. Homoushan tunnetusti tarttuvaa, samoin trans-sukupuolisuus. Kaikki täällä on juntteja, niin homot, hetskut, kuin transihmisetkin. Yritäpä olla avomielinen yksilö suomessa, tervaa ja höyheniä, sekä jalkapuuta luvassa.

      • eikutäh

        Kun kumarrat yhteen suuntaan, pyllistät takuuvarmasti toiseen suuntaan.


    • JotenkinNäin

      Turhapa asiallisesti keskustella minkään asian syvällisistä syistä, kun viestit sitten poistetaan. No toistellaan sitten näitä vanhoja argumentteja ja ihmetellään samoja asioita maailmantappiin. Niinhän politiikka ja talouskin toimii. Ja ehkä sensuuri vahvisti pointtini: Yritä olla suomessa yksilö ja avomielinen, niin tervaa ja höyheniä, sekä jalkapuu on luvassa.

      • q-stone

        Kun kumarrat yhteen suuntaan, niin takuuvarmasti pyllistät toisaalle.


      • Turha täällä muutenkaan on yrittää edes syvällisiä keskustella, koska homma menee heti vittuiluksi. Noin se vähän nykymaailmassa on, kuin sanoit mitä on olla oma yksilönsä. Etenkin vähemmistön sisällä.


      • bear.is.still.the.best
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Turha täällä muutenkaan on yrittää edes syvällisiä keskustella, koska homma menee heti vittuiluksi. Noin se vähän nykymaailmassa on, kuin sanoit mitä on olla oma yksilönsä. Etenkin vähemmistön sisällä.

        Ehkä jos poistatat ystäväsi ylläpidon kanssa vähemmän meidän muiden kommentteja, niin saisit sitä "syvällisempää" keskustelua???

        Harmillista, miten monta vuotta elämästään muut palstalaiset saavat kärsiä sen asiallisen keskustelun puutteesta vain ja ainoastaan siksi kun sinä olet olemassa täällä ja Qruiserissa.

        Sinun elämäsi tai sosiaaliset valmiutesi eivät ole mitenkään parantuneet tai muuttuneet kymmenessä vuodessa. Itse et sitä tietenkään huomaa, mutta ulkopuolinen näkee sun tutut askelkuviot ja toisten varpaille tallomiset,


    • Jeppuboy

      Khyl mä voisin sua myös Jenkeis. Urheilisin ja olis Pepsodent-hymy aina.

    • edrftygvuhij

      Riippuu ihmisistä. Toisille se on ongelma, toisille ei.

      Vai tarkoitettiinko avauksessa, että kaksi heteroa alkavat pelkäämään, että toinen heistä on homoseksuaali, ja siten ei voi tulla syvää ystävyyttä? Tai, että syväystävyys samansukupuolisen kanssa olisi liian homoseksuaalista?

    • Jeppuboy

      Ongelmilta vältytään kun seksisuhdetta yhdistää yhteiset fetissit.

    • jompaakumpaako

      EI.mul on ihan sama katsos oon 3 sukupuoli.en sen kummempi .ootko altis tuomitsemaan minut ku en välitä miehistä enkä naisista senkummemmin.on vain iha lajitovereita.kanssaihmisiä.jopa mukaviakin.

      • Eihän tuossa ole mitään tuomittavaa, olet vain oma itsesi. MIksi edes ketään pitäisi tuomita sukupuolen tai seksuaalisuutensa takia? Sinäpä sen sanoit, on vain kanssaihmisiä, joista joko pitää tai ei pidä.


    • domdom

      Nuorten homojen sosiaalisten taitojen puute voi luoda kuilua heteroystävyydelle. Yh-äiti on päättänyt aina, kuka saa tulla vieraaksi. Kerran pääsin kuulemaan huomaamatta, kun joku yh-äiti kuiskasi homopojalleen, että sano kaverilles: "Mulla on hyvä perse."

    • juuhvanhaukko

      Useimman heteron kohdalla varmaan homo on se viimeinen ystävä.

      Ystävät on se suku jonka jokainen voi itse valita.

      Kahden kauppa kolmannen korvapuusti.

      Itselleni ei ole ongelmaa minkä värinen tai mitä seksuaalista suuntausta on, eikä myöskään onko nainen tai mies ja eikä ikäkään.

    • jokunuorisälli

      Pitäisikö sen luoda? Ei ystävyyssuhde tarkoita et pitäisi olla keskenään seksiä.

      Eikö se ole rasismia jos ystävyyssuhteen rikkoo seksuaalinen suuntaus?

      Onko aloittajalla kokemuksia asiasta?

      Olisi aika kummallista jos ystävä suuttuisi kuulleessaan toisen olevan homo, eikö silloin tämä homo voisi suuttua kuullessaan ystävänsä erikoisista mieltymyksistä heteroseksissä? Onko suuttuja silloin mustasukkainen?

      Siis perustele mikä on normaalia seksiä! Tai mikä on epänormaalia!

      • aloittajah

        EI tässä seksistä ole kyse, vaan kysymyksestä mikä on otsikossa. Asiasta on kokemusta. Asian vertaaminen toisinpäin on aivan naurettavaa.


      • päivänselväasia
        aloittajah kirjoitti:

        EI tässä seksistä ole kyse, vaan kysymyksestä mikä on otsikossa. Asiasta on kokemusta. Asian vertaaminen toisinpäin on aivan naurettavaa.

        Monille heterolle on päivänselvä ajatus lopettaa ja olla aloittamatta ystävyyssuhdetta homon kanssa.
        Asian vertaaminen toisinpäin ei ole naurettavaa, vai onko vain heteroilla se oikeus kuka saa/voi olla ystävä?
        Kysymyksessä on kyse homoista jotka harrastavat seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, joten perimmäinen syy on seksi.


      • bear.is.still.the.best
        päivänselväasia kirjoitti:

        Monille heterolle on päivänselvä ajatus lopettaa ja olla aloittamatta ystävyyssuhdetta homon kanssa.
        Asian vertaaminen toisinpäin ei ole naurettavaa, vai onko vain heteroilla se oikeus kuka saa/voi olla ystävä?
        Kysymyksessä on kyse homoista jotka harrastavat seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, joten perimmäinen syy on seksi.

        Jeps ja jos heteron kanssa alkaa rakentaa seksisuhdetta, niin hetero poikkeuksetta haluaa jommankumman olevan suhteen "tyttö" tai toisen pukeutuvan naiseksi tai meikkaavan ennenkuin hän voi ajatellakaan mitään homostelua!

        Joskus säälittää sellaisen heteron kotikasvatus ja roolimallit. Mutta eihän nämä pääse sieltä kaapistakaan ulos ilman homon apua, joten miksi olla yllättynyt, kun mammanpoika tulee vastaan ja hakee suhteesta tai suhteeseen jotain kolmatta sukupuolta, kun homo hakee suhteeseen miestä.


      • javitut

        Montas kertaa oot rakentanu onnistuneesti heteron kanssa seksisuhteen?


      • Heteron kanssa seksisuhde? Taitaa olla suht yleinen fantasiana, mutten usko kyllä onnistuvan käytännössä. Siis pitäisikö heterot kasvattaa homoiksi? Tuossa nyt ei ollut mitään järkeä.


      • Karhuvaari vaan haaveilee taas heterovalloituksistaan :D Kyllähän ainakin homosinkut tietää mitä se homoelämä on oikein kunnolla. Ja siviilisäätyni tai seksuaalisuuteni sinua polttelee näköjään todella kovasti, mutten kerro, toisinkuin sinä :)

        Tuntuu jokainen homo haaveilevan saavansa heteron sänkyyn. Kai se mahdottoman saanti viehättää ja tulishan siitä iso lovi vyöhän, jos siinä onnistuisi. Tosin silloin ei puhuttaisi heterosta bi curiousista. Mutta sama asia se kuitenkin olisi. Eipä ne homosuhteissakaan puolisot paljoa merkkaa, kukasta kukkaan siellä monet lentää, kun on se avoin suhde. En vaan ymmärrä miten sen saa toimimaan, mutta jos se toisille toimii niin antaa palaa. Silti omissa silmissä se on pettämistä, joka tapahtuu luvan kanssa.


      • Helppo se on aina muita syyttää. Yhtään viestiä en ole poistattanut tästä ketjusta, mutta jos ei tieto mahdu korviesi väliin, niin minkäs teet. Kas kummaa, kun omia viestejäni on kadonnut täältä ja muualta. Sotii taas sinun "totuuttasi" vastaan. Voi voi.


      • Niitä tulee ihan ilman minuakin, mutta syytä minua jos se antaa sinulle tyydytystä ja tarkoitusta elämääsi :)


      • nys.se
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Karhuvaari vaan haaveilee taas heterovalloituksistaan :D Kyllähän ainakin homosinkut tietää mitä se homoelämä on oikein kunnolla. Ja siviilisäätyni tai seksuaalisuuteni sinua polttelee näköjään todella kovasti, mutten kerro, toisinkuin sinä :)

        Tuntuu jokainen homo haaveilevan saavansa heteron sänkyyn. Kai se mahdottoman saanti viehättää ja tulishan siitä iso lovi vyöhän, jos siinä onnistuisi. Tosin silloin ei puhuttaisi heterosta bi curiousista. Mutta sama asia se kuitenkin olisi. Eipä ne homosuhteissakaan puolisot paljoa merkkaa, kukasta kukkaan siellä monet lentää, kun on se avoin suhde. En vaan ymmärrä miten sen saa toimimaan, mutta jos se toisille toimii niin antaa palaa. Silti omissa silmissä se on pettämistä, joka tapahtuu luvan kanssa.

        minä tiedän yhden matin joka siinä onnistui. hän käytti tyrmäystippoja. aika alas sitä ihminen voi vajota.


      • nys.se kirjoitti:

        minä tiedän yhden matin joka siinä onnistui. hän käytti tyrmäystippoja. aika alas sitä ihminen voi vajota.

        Näemmä todella alas. Ainakin toisaalta tasa-arvo toteutuu, ettei tuota ainoastaan tapahdu naisille.


    • tämäontosi

      Kyllä kuilu rajoittaa rajoittaa heteron ja homon ystävyyssuhteita, jos kuilua ei olisi, niin ei olisi tätä keskustelua.
      Sanon että hetero sen kuilun rakentaa :(

      • bear.is.still.the.best

        Kyllä nimenomaan ja poikkeuksetta se hetero aina loukkaantuu verisesti, kun homo ei olekaan heteron "kuilusta" sillai kiinnostunut! Homonhan täytyisi olla jokaisen miehen "kuilusta" kiinnostunut! Ei voi ymmärtää, jos ei olekaan!


      • pohjanpoikia
        bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Kyllä nimenomaan ja poikkeuksetta se hetero aina loukkaantuu verisesti, kun homo ei olekaan heteron "kuilusta" sillai kiinnostunut! Homonhan täytyisi olla jokaisen miehen "kuilusta" kiinnostunut! Ei voi ymmärtää, jos ei olekaan!

        Ehkä Ouluun muutto voisi muuttaa tätä heteron kuilun pohjaa! Oulun seudulla on kysyntää kuiluista.
        Muualla Suomessa on ihan riittävästi tarjontaa kuilun pohjista, ilman rikastusta!


      • hupsistaoho
        pohjanpoikia kirjoitti:

        Ehkä Ouluun muutto voisi muuttaa tätä heteron kuilun pohjaa! Oulun seudulla on kysyntää kuiluista.
        Muualla Suomessa on ihan riittävästi tarjontaa kuilun pohjista, ilman rikastusta!

        Kurokaa kuilut umpeen, ei mulla muuta.


      • Sanoisin että kumpikin sen kuilun rakentaa yhdessä, siltä se tuntuu, kun keskustellua katsoo. Se on ihmisestä kiinni rakentuuko ystävyys vai ei, ei homoudesta.


      • bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Kyllä nimenomaan ja poikkeuksetta se hetero aina loukkaantuu verisesti, kun homo ei olekaan heteron "kuilusta" sillai kiinnostunut! Homonhan täytyisi olla jokaisen miehen "kuilusta" kiinnostunut! Ei voi ymmärtää, jos ei olekaan!

        Mitämitä luulin joka kuilun kiinnostavan, joten siitä ainakaan ole kiinni! Ei voi ymmärtää, jos homoa ei joka kuilu kiinnosta! :D


      • jopasjotainherkkua
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Mitämitä luulin joka kuilun kiinnostavan, joten siitä ainakaan ole kiinni! Ei voi ymmärtää, jos homoa ei joka kuilu kiinnosta! :D

        Minkä sinun kuilusi on rakentanut? Pakit homolta? Pakit heterolta?

        Ei jokaista homoa kiinnosta kaikki kuilut, mistä tällainen asenne? Onko tämä niitä suuria "mutu" tai halu saada homot näyttämään "joka tunkion kyntäjiltä"?

        Varmaan syitä on useita heteron ja homon ystävyyssuhteelle!

        Varmaan heteroita pelotta jos ystävyyssuhteesta kehittyy jotain syvempää ja huomaa uusia uloittavuuksia itsestään ;)

        Piileekö jokaisessa heterossa pieni homo?


      • bear.is.still.the.best
        pohjanpoikia kirjoitti:

        Ehkä Ouluun muutto voisi muuttaa tätä heteron kuilun pohjaa! Oulun seudulla on kysyntää kuiluista.
        Muualla Suomessa on ihan riittävästi tarjontaa kuilun pohjista, ilman rikastusta!

        Oulun kohdalla on tyhjiö, ei kuilu!

        Valtava musta aukko, joka imee kaiken älyllisen elämän. Tampereella on toinen vastaava isänmaallisen järjen kaatopaikka.

        Helsingissä taas on jokainen homokuilu jo pohjiaan myöten ruopattu Mariaanien hauta.

        Kyllä se vaan niin on, että vain maaseudun rauhassa voi hetero ja homo ystävystyä ja harrastaa terveitä reippailuja yhdessä. Kyllä maalla on mukavaa!


      • jopasjotainherkkua kirjoitti:

        Minkä sinun kuilusi on rakentanut? Pakit homolta? Pakit heterolta?

        Ei jokaista homoa kiinnosta kaikki kuilut, mistä tällainen asenne? Onko tämä niitä suuria "mutu" tai halu saada homot näyttämään "joka tunkion kyntäjiltä"?

        Varmaan syitä on useita heteron ja homon ystävyyssuhteelle!

        Varmaan heteroita pelotta jos ystävyyssuhteesta kehittyy jotain syvempää ja huomaa uusia uloittavuuksia itsestään ;)

        Piileekö jokaisessa heterossa pieni homo?

        Tuon joka kolon kyntäjä kuvan saa katsomalla tämän palstan (joka ei ole seuranhakuun) seksiseuran haun määrästä, netistä ja tietäen Ruusut ym paikat.

        En yhtään ymmärrä rehellisesti vieläkään miksi homous loisi mitään estettä ystävyydelle, ellei asiassa ole etuliite pano. Luulisi ettei tuossa ole seksuaalista jännitettä, koska tietää toisen olevan hetero. Onhan niitä tuhansia asioita, jotka ihmisiä yhdistävät viis taustoistaan. Samalla tavalla kaikki harrastavat jotain ja sitä kautta voi löytää ystäviä, jotka voivat olla homoja/heteroita ym., eikä sillä ole merkitystä ystävyyssuhteessa.


      • veltta6siipinen
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Tuon joka kolon kyntäjä kuvan saa katsomalla tämän palstan (joka ei ole seuranhakuun) seksiseuran haun määrästä, netistä ja tietäen Ruusut ym paikat.

        En yhtään ymmärrä rehellisesti vieläkään miksi homous loisi mitään estettä ystävyydelle, ellei asiassa ole etuliite pano. Luulisi ettei tuossa ole seksuaalista jännitettä, koska tietää toisen olevan hetero. Onhan niitä tuhansia asioita, jotka ihmisiä yhdistävät viis taustoistaan. Samalla tavalla kaikki harrastavat jotain ja sitä kautta voi löytää ystäviä, jotka voivat olla homoja/heteroita ym., eikä sillä ole merkitystä ystävyyssuhteessa.

        En minä ainakaan näe mitään seksin hakua tässä keskustelussa, jos sinä näet kaikkilla seksin hakua niin vastaa niihin äläkä ruikuta täällä.

        Sinullahan kaikki ruusut sun muut tiedossa, etkö niistä löydä riittävästi kyntäjää, kun täälläkin pitää vongata heteroita ja homoja ;)

        ET ole tainu löytää sitä oman kuilusi kyntäjää, kun kerrot et ne kyntää kuiluja mut eivät kynnä sinua .D


      • Kuka puhui tästä ketjusta? Kun koko palstaa katsoo, niin on tämä seksipainotteinen foorumi. Haetaan seuraa, vaikka se on selkeästi kielletty, koska eiväthän säännöt samat ole kaikille. Ja elämänkokemusta on ihan tarpeeksi, että on nähty osan homoista olevan pelkästään seksin perässä. Ei kyetä rakentamaan parisuhdetta, koska halutaan vain hetken hurmiota. Tai sitten on avoin suhde, joka tuntuu olevan nykyajan ihanne.

        Voe voe kuinka nallukkaa harmittaa taas kaikki. Koko ajan taas tapansa mukaan haastamassa riitaa ja vittuilemassa kaikille. Johan näitä nallukan "asiallisuuksia" löytyi yhdestä sun toisesta ketjusta. Silti syyttää aina vaan toisia. Oma parisuhde statukseni on oma asiani :) Taidat olla todella katkeroitunut vanha piika.

        Senkus epäilet, toisinkuin sinä, en kerro :) Ystäviä on, samaten paljon tuttuja, jotka tuntevat todellisen minän :) Ja mistä nimimerkki on otettu jääköön salaisuudeksi sekin, jotta varmana nallea vatuttaa :D

        veltta6siipinen
        Enpäs ole kuule noissa paikoissa käynyt, eivät ole minua varten. Ei yksinkertaisesti kiinnosta. Enkä kyllä ketään vonkaa, enkä ole vongannut. Ettet sekottaisi omaa tarinaasi minuun? :D

        Noinko luulet? :D Noo elä tuossa luulossa jos haluat :)Eri juttu kynnetäänkö minua vai kynnänkö itse :D


      • bear.is.still.the.best
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Kuka puhui tästä ketjusta? Kun koko palstaa katsoo, niin on tämä seksipainotteinen foorumi. Haetaan seuraa, vaikka se on selkeästi kielletty, koska eiväthän säännöt samat ole kaikille. Ja elämänkokemusta on ihan tarpeeksi, että on nähty osan homoista olevan pelkästään seksin perässä. Ei kyetä rakentamaan parisuhdetta, koska halutaan vain hetken hurmiota. Tai sitten on avoin suhde, joka tuntuu olevan nykyajan ihanne.

        Voe voe kuinka nallukkaa harmittaa taas kaikki. Koko ajan taas tapansa mukaan haastamassa riitaa ja vittuilemassa kaikille. Johan näitä nallukan "asiallisuuksia" löytyi yhdestä sun toisesta ketjusta. Silti syyttää aina vaan toisia. Oma parisuhde statukseni on oma asiani :) Taidat olla todella katkeroitunut vanha piika.

        Senkus epäilet, toisinkuin sinä, en kerro :) Ystäviä on, samaten paljon tuttuja, jotka tuntevat todellisen minän :) Ja mistä nimimerkki on otettu jääköön salaisuudeksi sekin, jotta varmana nallea vatuttaa :D

        veltta6siipinen
        Enpäs ole kuule noissa paikoissa käynyt, eivät ole minua varten. Ei yksinkertaisesti kiinnosta. Enkä kyllä ketään vonkaa, enkä ole vongannut. Ettet sekottaisi omaa tarinaasi minuun? :D

        Noinko luulet? :D Noo elä tuossa luulossa jos haluat :)Eri juttu kynnetäänkö minua vai kynnänkö itse :D

        "Senkus epäilet, toisinkuin sinä, en kerro :) "

        Voi hanipumpsis, olet jo aiemmin kertonut yksityiskohtaisesti kaiken parisuhteestasi ja seksielämästäsi, eikä kukaan niitäkään asenteellisia ja riidanhaluisia syyttelyjä ja avautumisia ole tänne sinulta pyytänyt.

        Vaikka mitä muuten väität, niin ilman minkäänlaisia epäilyjä, ihmisellä, joka kuuntelee Angerfistiä, ei koskaan voi olla pysyvää parisuhdetta :D


      • bear.is.still.the.best kirjoitti:

        "Senkus epäilet, toisinkuin sinä, en kerro :) "

        Voi hanipumpsis, olet jo aiemmin kertonut yksityiskohtaisesti kaiken parisuhteestasi ja seksielämästäsi, eikä kukaan niitäkään asenteellisia ja riidanhaluisia syyttelyjä ja avautumisia ole tänne sinulta pyytänyt.

        Vaikka mitä muuten väität, niin ilman minkäänlaisia epäilyjä, ihmisellä, joka kuuntelee Angerfistiä, ei koskaan voi olla pysyvää parisuhdetta :D

        Sulla vaan fistaukset mielessä näemmä ja oikein vihaisesti :D En ole kyllä parisuhteistani maininnut mitään piiitkään aikaan ja seksielämästäni en ole edes puhunut, koska en siitä huutele ympäriinsä toisinkuin sinä tunnetusti :)

        Sinulla taitaa se ainoa toimiva parisuhteesi olla oikean kätesi kanssa. Kukaan muu sinua kestäisi, hyvä jos kätesikään :D


      • Ja ei, en kuuntele Angerfistia, valitan :)


      • kyntömies

        Ei kesantopelto kyntömiestä kaipaa.


      • tilastotiedettä

        Ei Suomi24 ole niin seksipainotteinen, tietysti jos vain lukee lesbo, gay, bi ja trans keskusteluja saa sen vaikutelman.
        Eikä homot ole paremmin edustettuna siinä "seksinhaussa", yhtälailla hakuja löytyy lesbojen, bissejen ja transujen keskusteluista.

        Olisi yllättävää jos tällaiset keskustelut eivät olisi seksipainotteisia.
        Koskapa politiikan keskusteiluissa ei olisi politiikkaa?

        On aika rajoittunut elämänkokemus, jos vain löytää homojen seksinhakuja ja pystyy vain niistä "keskustelemaan".

        Ihan bisse keskustelun etusivulla oli nähtävillä 9/20 jossa etsittiin seksiseuraa.
        Vastaavasti gay etusivu ei antanut samanlaista tulosta, oli ihan pyöreät NOLLA.
        Tämän perusteella on "bissesivu" joka on seksipainotteinen.


      • kyntömies kirjoitti:

        Ei kesantopelto kyntömiestä kaipaa.

        Puhut omasta kokemuksestasi?


    • junillatupajumiin

      Uutta Nokia kaivattiin, mutta kun 100. asiakas olikin homo, tuli töks ja koko
      firmasta korttelikipsa.

    • Ei luo. Kyllä hetero voi olla ystävä homon kanssa ihan hyvin. Itsellä ystävä piiriin kuuluu naimisissa oleva mies siinä kuin homokin.
      Tosin homolle annoin persettä ihan vaan kun se pyysi. En silti koe olevani kuin normi hetero.
      Terveisin Pena

    • bear.is.still.the.best

      Ihmisten ystävyydelle niin täällä kuin Qruiserissa ehdottomasti suurimman esteen muodostaa ylläpito.

      Nytkin on ketjusta lähtenyt monta vastausta, missä oman lukemiseni perusteella ei ole ollut mitään sääntöjen vastaista, mutta näköjään "ylläpidon" mielestä on.

      Haisee Suolelta ja tarkoitushakuiselta riidan kehittelyltä kirjoittajien kesken tämä meininki.

      • niinsevainon

        Jos keskustelu ei ole tarpeeksi syvällistä, niin miksi siihen pitää osallistua omilla törkeyksillä?
        Luuletko et keskustelu paranee sinun heitoilla?

        Keskustelun aihe on aivan joku muu.

        Kyllä se homous luo suurta kuilua heterolle olla ystävävyyssuhteessa homon kanssa.


      • bear.is.still.the.best
        niinsevainon kirjoitti:

        Jos keskustelu ei ole tarpeeksi syvällistä, niin miksi siihen pitää osallistua omilla törkeyksillä?
        Luuletko et keskustelu paranee sinun heitoilla?

        Keskustelun aihe on aivan joku muu.

        Kyllä se homous luo suurta kuilua heterolle olla ystävävyyssuhteessa homon kanssa.

        "ystävävyyssuhteessa"

        Etkö ole ystävä homovävysi kanssa?

        Menkää saunaan, jutelkaa avoimesti ja peskää toistenne selät ja munat. Jos vävylläsi ei ala seisoa, voit turvallisesti mennä jatkossakin hänen kanssaan saunomaan. Jos sinulla alkaa seisoa, niin huomaat, ettette olekaan kovin erilaisia.


      • niinsevainon kirjoitti:

        Jos keskustelu ei ole tarpeeksi syvällistä, niin miksi siihen pitää osallistua omilla törkeyksillä?
        Luuletko et keskustelu paranee sinun heitoilla?

        Keskustelun aihe on aivan joku muu.

        Kyllä se homous luo suurta kuilua heterolle olla ystävävyyssuhteessa homon kanssa.

        Katsohan alkupään kommenttini, jotka ovat täysin asiallisia, kunnes minulle niitä törkeyksiä ruvettiin heittämään ja vastasin samalla mitalla. Kas kummaa, kun tätä ei koskaan huomata katsoa :) Kovin on selektiivinen lukutaito täälläolijoilla.

        Tottakai se luo kuilua, jos haluat sen luovan kuilua. Jos katsot heteroa sillä silmällä, voit olla varma kuilua tulevan. Sen sijaan, jos kohtaat toisen ihmisenä ilman seksuaalisia viritteitä, ystävyys on taysin mahdollinen ilman kuilua. Se on itsestä pitkälti kiinni, miten ja millaista ystävyyttä olet luomassa.


      • tutkittuon
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Katsohan alkupään kommenttini, jotka ovat täysin asiallisia, kunnes minulle niitä törkeyksiä ruvettiin heittämään ja vastasin samalla mitalla. Kas kummaa, kun tätä ei koskaan huomata katsoa :) Kovin on selektiivinen lukutaito täälläolijoilla.

        Tottakai se luo kuilua, jos haluat sen luovan kuilua. Jos katsot heteroa sillä silmällä, voit olla varma kuilua tulevan. Sen sijaan, jos kohtaat toisen ihmisenä ilman seksuaalisia viritteitä, ystävyys on taysin mahdollinen ilman kuilua. Se on itsestä pitkälti kiinni, miten ja millaista ystävyyttä olet luomassa.

        Huomattu on sinun suhtautumisesi ja olet todella herkkänahkainen antamaan palautetta "samalla mitalla" jo ennen niitä "törkeyksiä" ja antaako se sinulle oikeuden olla itse törkimys vaikka haluat asiallisia syvällisiä keskusteluja?

        Et ikinä tule saamaan syvällisiä keskusteluja, koska sinulla lähtee heti laukalle keskustelu, jossa jokin ei sovi sinulle, joten ole itse asiallinen niin saat asiallista syvällistä keskustelua.

        Jos tämä sinun "minä annan samalla mitalla" on sinulle ihan ok niin älä valita.

        Annan samalla mitalla kuuluu hiekkalaatikolla ei aikuisten keskusteluun, joten pyri olemaan aikuinen eikä se hiekkalaatikon pikku penikka.

        En ole missään sanonut näin "Tottakai se luo kuilua, jos haluat sen luovan kuilua." Alat kertomaan sellaista mitä en ole missään sanonut, kannattaa miettiä mitä kirjoittaa.

        Alkupään sinun kommentit tarkistettu, aloit ahdistamaan erästä jatkuvasti sanoin " piiloudut jatkuvasti homouden taakse" ja oliko niitä viestejä jopa kolme, eihän ole normaalia hyökätä samalla asialla useasti, jos tarkoitus ei ole vain ärsyttää kyseitä henkilöä, et varmaan huomannut mitä teit?


      • tutkittuon kirjoitti:

        Huomattu on sinun suhtautumisesi ja olet todella herkkänahkainen antamaan palautetta "samalla mitalla" jo ennen niitä "törkeyksiä" ja antaako se sinulle oikeuden olla itse törkimys vaikka haluat asiallisia syvällisiä keskusteluja?

        Et ikinä tule saamaan syvällisiä keskusteluja, koska sinulla lähtee heti laukalle keskustelu, jossa jokin ei sovi sinulle, joten ole itse asiallinen niin saat asiallista syvällistä keskustelua.

        Jos tämä sinun "minä annan samalla mitalla" on sinulle ihan ok niin älä valita.

        Annan samalla mitalla kuuluu hiekkalaatikolla ei aikuisten keskusteluun, joten pyri olemaan aikuinen eikä se hiekkalaatikon pikku penikka.

        En ole missään sanonut näin "Tottakai se luo kuilua, jos haluat sen luovan kuilua." Alat kertomaan sellaista mitä en ole missään sanonut, kannattaa miettiä mitä kirjoittaa.

        Alkupään sinun kommentit tarkistettu, aloit ahdistamaan erästä jatkuvasti sanoin " piiloudut jatkuvasti homouden taakse" ja oliko niitä viestejä jopa kolme, eihän ole normaalia hyökätä samalla asialla useasti, jos tarkoitus ei ole vain ärsyttää kyseitä henkilöä, et varmaan huomannut mitä teit?

        Eli siis syvällinen keskustelu = minulle täyttä vittuilua? Jos kerran minulle saa vittuilla, miksei se muka toimi silloin toiseen suuntaan? Jo on asenne, en voi kun ihmetellä taas kerran.

        On eri asia sanoa asiallisesti eriävä mielipide, kuin vittuilu, menemällä henkilökohtaisuuksiin tai ruveta levittelemään juoruja. Koska tätä tapahtuu ihan koko ajan, kirjoitan miten asiallisesti vain, niin rupeaa se vähän ihmetyttämään. Miksi siis vaivautua edes yrittää kirjoittaa asiallisesti, kun tietää paskaa lentävän seuraavassa sekunnissa? On sitä syytä muissakin, ei ainoastaan minussa. Huomaat sen, jos vähänkin tätä ketjua rupeat katsomaan.

        Oma asenne täällä on että sitä saa mitä tilaa. Jos toisilla on tarve ruveta vittuilemaan, niin eipä silloin asiallisuutta voi minultakaan odottaa. Pitää toimia kumpaankin suuntaan.

        Et sanonut, mutta tuo ajatus tuli pakosti mieleen. En mielestäni sanonut sinun noin sanoneen. Ja mitä aiempaan tulee, yritin herätellä toista katsomaan asiaa eri näkökulmasta. Sekin näemmä on tulkittu väärin. Aloittaja aivan koko ajan minusta selvästi syyttää ongelmistaan homouttaan, mutten jaksa uskoa sen olevan syy. Se voi ehkä olla osa sitä, muttei koko syy. Tätä aloittaja ei ilmeisesti halua nähdä.


      • Et siis näe asiaa kuin yhdeltä kantilta. En ole mitään antanut samalla mitalla ennenkuin minulle on ruvettu toistuvasti vittuilemaan. Eli yhä edelleen sinusta minulle törkeyksien heitto on ok, mutta jos vastaan siihen se ei ole ok? Tämä selvä.

        Jankkaat samoja argumentteja koko ajan. Olen jo sanonut asiallisen keskustelun onnistuvan, JOS muutkin pitävät sen asiallisena, mutta näin ei todellakaan homma täällä mene. Erikoista vaan on, että kaikki vika on aina minussa, muut eivät koskaan tee mitään väärää täällä, koska minulle saa sanoa mitä huvittaa. Tällainen asenne ei ainakaan kannusta asialliseen keskusteluun.

        En mielestäni kylläkään hyökännyt kenenkään kimppuun, eikä se ole ollut tarkoitus. Minusta aloittaja oikeasti uhriutuu ja piiloutuu homouden taakse, jottei todellisia syitä yarvitse nähdä. Jos hänestä koko asian syynä on homous, niin fine. En todellakaan usko näin olevan, syy on jossain muualla, mutta aloittaja ei halua nähdä sitä.


    • bear.is.still.the.best

      "Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena" Näinhän se menee taas kerran :D

      Kannattaa tosiaan lukea ne poistetut tekstit, mitä niissä on kerrottu, niin selviää aika tarkkaan, miksi palsta oireilee ja kenen toimesta poistuu niitä tekstejä ;D Omat poistetut tekstini minulla luonnollisesti on tallessa ja tiedän ihan tasan tarkkaan, mikä ja ennenkaikkea kuka on minkäkin poiston aiheuttanut.

      Se tässä on hauskinta, että vain yhden viestin on "ylläpito poistanut", kaikki ovat "sääntöjen vastaisia" eli mukamas botti poistaa, eikä palstan kiukkupussi :D Ilmeisesti sen voi siellä moderoinnissa määritellä kumpi näkyy.

      Viesti poistuu 3...2...1...

      • bear.is.still.the.best

        Kai tajuat, että jos olet palstan mode, niin ei se ylläpitoon yhteydenotto mitään auta, koska siellä vastaat sinä :D

        Kovasti täältä on lähtenyt sinun ja ylläpidon yhteyksiä miettiviä kommentteja, joidenkin "sääntöjen" merkeissä koskien multinikkejä ja trollausta samaan aikaan kun joidenkin selkeästi "sääntöjen" vastaiset viestit tai profiilit pysyvät.

        Sama homma Qruiserissa. Joka meni sitten keskustelujen merkeissä heti nokka kohti asfalttia kun jätin sen foorumin teille jumittajille.

        Ei savua ilman tulta. Jos ei kestä kuumuutta on paras pysyä poissa keittiöstä.


      • Niin, kenenkä toimesta niitä tekstejä poistuukaan? Turhaan syytät minua taas kieroteitse, kun nimenomaan omat asialliset vastaukseni täältä on poistettu järjestäen, vaikkei poistamiseen ole ollut perustetta. Voit kysyä asiasta varmaan lisää moderaattoreilta, he kertovat varmana lisää palstan kuningattarelle :)


    • RomanttinenKarhu

      Tätä ketjua kun lukee, niin en ihmettele jos homot kokee, ettei ystävysty heterojen kanssa... ettehän pysty keskustelemaan edes keskenänne ilman vittuilua! Yksi syy myös siihen miksei tänne jaksa paljoo kirjoitella. Toinen sitten tuo viestin poistaminen. Järkee kirjotella, kun se on aina jotain vastaan. Siihen en ota kantaa, että kuka poistattaa tai miks niitä poistetaan, mutta moni järkevä kirjotus on poistettu sääntöjen vastasena, mutta moni törkyviesti saa jäädä luettavaksi...

      Mutta sitten itse asiaan ja vastaukseen tohon alotukseen. Eli ei homous, saati mikään seksuaalisuus mun mielestä luo kuilua varsinaisesti yhtään mihinkään. Itse katsoisin asian olevan kiinni ihan niinkin simppelistä asiasta kuin tyhmyydestä ja kykenemättömyydestä nähdä ihmisessä muutakin kuin seksuaalisuus. Ei haluta tutustua ihmiseen tai olla tekemisissä ihmisen kanssa jos hän ei täytä omia normeja. Ja toki opetetut ja opitut ennakkoluulot ja käsitykset vaikuttavat asiaan vahvasti. Monella heterollahan on se käsitys, ettei homo kykene muuhun miehen kanssa kuin seksiin ja heille kelpaa mies ku mies. Ja sellaisen kuvan kyllä valitettavan helposti homoista saa.

      Typeryyttä kuvastaa juuri nämä tapaukset, joissa kaveri on tunnettu kauan, mutta kun hän tulee kaapista, niin kuin taikaiskusta kaveri muuttuu ihan eriksi. Hän ei enää olekkaan se tyyppi, kenet luuli tuntevansa. Heti astuu kuvaan ajatus "helvetti tuoki kuolannu mun perää jo vuosikaudet, enkä oo tienny" Ainoastaan sellanen hetero kestää sen, joka on sinut itsensä kanssa ja on kaveri ainoastaan ihmisen itsensä takia. Ei siis kaverin seksuaalisen suuntautuneisuuden vuoksi, vaan sen kuinka mukavaa seuraa toinen on. Typeryyttä tietysti toiseen suuntaan kuvastaa homot, jotka tietäen kaverinsa seksuaalisuuden yrittävät vongata tältä seksiä. Mun mielestä asia on niin ystävän kuin ystävän kanssa, että jos hänet kaverina haluaa pitää niin älä harrasta seksiä hänen kanssaan. Toimiihan tuo joillekkin, mutta musta hyvää ystävyyttä ei kannata pilata vain sillä, että sattuu panettamaan.

      Se jäänee ikuiseksi mysteeriksi, että miten helvetissä kaverin seksuaalisuus voi olla joillekkin liian kova pala purtavaksi. Oon mä kuullu, että jotku on mun kavereille ihmetelly, että miten mun kanssa voidaan olla tekemisissä ku oon homo. Eräs kaveri oli moiseen tuumannu "entäs sitte? sama tyyppi se on kenet oon tuntenu parikymmentä vuotta". Toki en ole kavereiden menetyksiltäkään voinut välttyä asian vuoksi, mutta olen ajatellut asian niin, ettei ne kavereita silloin olleetkaan. Ja tosiaan mun kaverit tietää, ettei mulla ole mitään seksuaalisia haluja heitä kohtaan, enkä myöskään tuputa homoutta heille millään tapaa. Ja keskusteluihin harvemmin seksi kuuluu.

    • RomanttinenKarhu

      Vai että tuli vaihteeks sääntöjen vastanen kirjotus kirjotettua.... elikkä poijat: pysykää vaan vittuilulinjalla jos haluatte viestinne säilyvän! Mitään asiaan liittyvää pohdintaa tänne liene turha kirjoitella!

    • zdetj

      Hyvä oli aihe mutta jotkut toukuhoususet pilasivat senkin. Skarpatkaa nyt jätkät vähän!

    • bear.is.still.the.best

      Nythän tässä on oiva ajankohta testata.

      Kuinka moni palstaa lukeva hetero pyytää homon aattona jouluaterialle tai -saunaan tai antaa hänelle lahjan? Tai toisinpäin? Voisi ajatella, että kunnon ystävä tekisi näin?

      • vaintuulisoi

        Taitanee haaveeksi jäädä puolin ja toisin.


      • Voi jäädä haaveeksi, koska joulu yleensä vietetään oman perheen kesken. Miksei silti aivan hyvin hetero voisi kysyä homokaveriaan kylään jouluna? Mikä ongelma siinä on? Tai antaa toiselle lahjan? Kyllä kavereille tulee lahjoja joskus annettua.


      • OMAPERHE
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Voi jäädä haaveeksi, koska joulu yleensä vietetään oman perheen kesken. Miksei silti aivan hyvin hetero voisi kysyä homokaveriaan kylään jouluna? Mikä ongelma siinä on? Tai antaa toiselle lahjan? Kyllä kavereille tulee lahjoja joskus annettua.

        Tosi kaipuuta on "jos heterokaveri" pyytäisi? Eivätkö omat hetero- ja homokaverit ja muut kaverit ole juuri se oma perhe ja sukulaiset ovat se pakon sanelema muka "omaperhe"?
        Minun OMAPERHE on juuri se jotka ovat minun kavereita ja siinä ei luokitella onko verisukulainen tai lesbo!
        En sano muuta.


      • OMAPERHE

        2015 jouluna olin heterokaverini kutsumana heidän perheen sukujoulujuhlaan ja yli uuden vuoden.
        Sain jopa seksiä siellä sinä aikana kun siellä piipahti sellasii "poikia" ;D

        Olen ollut kutsuttuna sen jälkeen joka joulu, mutta pitää myöskin hoitaa muutkin joulut.
        Haaveissa onkin haalia kokoon suuret joulujuhlat katsomatta kenenkään seksualisuuten.


    • homotonttu

      Joulu on yleensä perhejuhla joten miksi kutsua varsinkaan aattona ventovieraita omiin perheisiin olivatpa he sitten homoja tai heteroita. Joulupyhät on sitten asia erikseen.

      • bear.is.still.the.best

        Aloituksessa ja vähän myöhemminkin puhutaan kunnon ystävyydestä, EI ventovieraista. Siihen minäkin kysymykseni perustin, kunnon ystävä ei käännytä toista oveltaan, on arki tai pyhä. Mutta ymmärrän kyllä, että ajankohdan voi valita toiseksikin päiväksi.

        Joku voi myös olla tilanteessa, ettei ole ketään, ei sitä perhejoulua, joka kaikilla sosiaalisemmilla kavereilla on tai vaikuttaa olevan ja sitten ollaan pettynytgay. Silloin yksinäiselle voi kaverin pienikin yhteydenotto olla joulun paras lahja. Edes se aattona saatu viesti, että nähdään huomenna.

        En mä aina ymmärrä sitäkään, jos kaksi parasta kaveria mieluummin istuu yksin kotonaan kuin että viettäisi paljon kivemman jouluaaton yhdessä.

        Pitäkää ihan oikeasti huolta kavereistanne, ovat he sitten mitä suuntausta tahansa, Ihan vuoden jokaisena päivänä.


    • homotonttu

      "Aloituksessa ja vähän myöhemminkin puhutaan kunnon ystävyydestä, EI ventovieraista."

      Pukki ja muori ovat aikoinaan opettaneet täällä korvatunturilla että ventovieraita ovat puolisoa lukuunottamatta kaikki jotka eivät ole sukua. Mutta ventovieraskin voi olla läheinen jos on kysymys läheisestä ystävyydestä.

      "kunnon ystävä ei käännytä toista oveltaan"

      Mutta kun kenenkään ovelle ei mennä ilman kutsua, ja jos tuntuu yksinäiseltä niin voi itse kutsua ystävän omaan kotiinsa. Ja toki siinä tapauksessa kannattaa parhaan kaverinsa kanssa viettää yhdessä joulu jos kummallakaan ei ole niitä lähisukulaisia joiden luokse mennä jouluksi.

    • Ei. Ja jos sellasia kavereita vastaan tulee niin saa pois pysyäkkin jos alkaa häirittee.

    • bear.is.still.the.best

      Teittehän nyt uudenvuodenlupauksen, että tänä vuonna viimeinkin ystävystytte (ihan kenen tahansa kanssa)?

      • bear.is.still.the.best

        Hiljaista on ystävien ja lupausten kohdalla...

        Ette kai kaikki ole pudonneet johonkin kuiluun?


      • ollaaollaa

        Kuiluun on pudottu. Arkkua vaille ollaan jo haudassa.


      • bear.is.still.the.best
        ollaaollaa kirjoitti:

        Kuiluun on pudottu. Arkkua vaille ollaan jo haudassa.

        Kummatko puuttuu homo- vai heteroystävät? Vai kaikki?


    • Jeppuboy

      Kun liikkuu ja urheilee joka päivä, kertyy homo- ja heteroystäviä. Ei ole enää salaisuus että oon btm.

    • kolmas.yritys

      Ihan ihmeissäni olen siitä, että kysymys:

      "Oletteko saaneet ystäviä?"

      on jotenkin sääntöjen vastainen viesti.

      Kolmas kerta toden sanoo.

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe